Haha, leuk voor je.quote:Op zondag 22 september 2024 15:45 schreef potjecreme het volgende:
Fia moet iets doen tegen 2rb teams.
quote:Op zondag 22 september 2024 15:46 schreef potjecreme het volgende:
Nare smaak in mijn mond dit einde .
McLaren heeft al 11 punten weggegooid met dit punt erbij.quote:Op zondag 22 september 2024 15:46 schreef -XOR- het volgende:
DannyRicGod, straks VER met 1 punt voorsprong WDC.
quote:Op zondag 22 september 2024 15:46 schreef potjecreme het volgende:
quote:
Had ik wel verwacht. Het veld heeft een prima niveau tegenwoordig.quote:
Zei het!quote:
Thats what she saidquote:Op zondag 22 september 2024 15:46 schreef potjecreme het volgende:
Wilde nog inzetten op een SC, maar dat leverde maar 1,2 keer de inzet op. Inzetten op geen SC was 4x de inzet!quote:
Inderdaad, rij gewoon met illegale vleugels net als de rest.quote:Op zondag 22 september 2024 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Teamplay van het satellietteam. Tsja.
Truequote:Op zondag 22 september 2024 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
De lizardrace gisteren was toffer.
gras is groenquote:Op zondag 22 september 2024 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
Wat lullen ze nu bij sky, championship drive terwijl hij 2x de muur raakt?
Kreeg wel 5 sec nog voor leaving the track and gaining an advantage.quote:Op zondag 22 september 2024 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Of gewoon een rijder die zijn laatste race in stijl wilde afsluitenquote:Op zondag 22 september 2024 15:48 schreef -XOR- het volgende:
Netjes is het natuurlijk niet als dit intrateamorders zijn geweest.
Verschil in pace was wel echt gigantisch. NOR had nog enorm veel over.quote:Op zondag 22 september 2024 15:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit zag er wel goed uit, ervanui gaande dat Singapore altijd crap is geweest voor Max. Dus ik heb voorzichtig wel hoop voor Austin.
Gewonnen door de lizardquote:Op zondag 22 september 2024 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh wacht..quote:Op zondag 22 september 2024 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Nou, heel Engeland weer een week lang klagen over zo'n saaie race door een dominante auto.
quote:Op zondag 22 september 2024 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Nou, heel Engeland weer een week lang klagen over zo'n saaie race door een dominante auto.
Hehe.quote:Op zondag 22 september 2024 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Denk ik ook jaquote:Op zondag 22 september 2024 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
4 weken*quote:Op zondag 22 september 2024 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat niet alleen , maar als Max deze voorsprong had gehad was er al tig keer een geel geweest of SCquote:Op zondag 22 september 2024 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Geen "champion's drive" van Norris, teveel momentjes die wat gelukkig goed afliepen. Dat is toch een belangrijk verschil met Verstappen.
Iedereen mag toch voor de snelste ronde gaan? Tsja.quote:Op zondag 22 september 2024 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Teamplay van het satellietteam. Tsja.
Ricciardo wilde gewoon in stijl afscheid nemenquote:
Uiteraardquote:Op zondag 22 september 2024 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
McLaren is een heel traditioneel team, al sinds de jaren 80 zitten daar de meest onsympathieke figuren. Die achterbakse Andrea Stella past daar dan ook heel goed.quote:Op zondag 22 september 2024 15:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het is Norris gegund, het is McLaren gegund, maar Zak Brown maakt alles kapot. Man wat vind ik dat een vreselijke man.
Altijd tegen ONS.quote:Op zondag 22 september 2024 15:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik zeg het nu, zodra Red Bull Die flexwings introduceert is het moment dat ze verboden worden.
Op de limiet gereden en de rest gedeclasseerd.quote:
RBR gaat dat niet doen, kost ze namelijk ontwikkelingstijd+geld. Wat geld weggooien is aangezien het volgend jaar toch sowieso verboden is.quote:Op zondag 22 september 2024 15:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik zeg het nu, zodra Red Bull Die flexwings introduceert is het moment dat ze verboden worden.
Oké Calimero.quote:Op zondag 22 september 2024 15:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Lekker op reddit laten die meltsquote:Op zondag 22 september 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig dat je op basis van hoe de welbekende figuren hier reageren al precies kan inschatten hoe de meltdown op reddit eruit gaat zien.
Ja, zoals iedereen daar behalve Tung Ho-Pinquote:
Ach ze hebben nu 4 weken de tijd om zo vleugel te maken en ik hoop ook dat ze het gaan doen , en dan gewoon 1 a 2 sec sneller zijn dan de rest.quote:Op zondag 22 september 2024 15:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Op de limiet?quote:Op zondag 22 september 2024 15:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Op de limiet gereden en de rest gedeclasseerd.
Norris ook. Oscar ongetwijfeld ook.quote:
Wat een schoftquote:Op zondag 22 september 2024 15:56 schreef Marcoss het volgende:
Ricciardo verpest ook de Grand Slam voor Norris dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |