P2 lijkt me prima te doen.quote:Op zondag 22 september 2024 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen moet maximaal damage control doen
Done.quote:
McLaren was gewoon te laat met de stop van Piastriquote:Op zondag 22 september 2024 15:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oscar laat ook weer eens zien hoe cruciaal die kwali is. Zeker hier althans. Met de aard van de baan en temperaturen.
Dat doen ze standaard jaquote:Op zondag 22 september 2024 15:08 schreef Evenstar het volgende:
Mooi hoe ze bij F1TV toch altijd even 7 time world champion moeten noemen als Lewis toevallig weer in beeld is
quote:Op zondag 22 september 2024 15:08 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton gaat boos doen als Piastri er makkelijk voorbij raast
Jij mag weg. Doei.quote:Op zondag 22 september 2024 15:09 schreef aloa het volgende:
Dit circuit mag weg.
Slaapverwekkend deze race
GOAT.quote:Op zondag 22 september 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton heeft Russell geweldig geholpen
Zegt diegene die alle circuits afkraakt om allerlei vage redenen en dan krijg je zo'n mokersaaie race en dan mag niemand wat zeggenquote:
Sow!quote:Op zondag 22 september 2024 15:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zegt diegene die alle circuits afkraakt om allerlei vage redenen en dan krijg je zo'n mokersaaie race en dan mag niemand wat zeggen
Ze wilden hem de pace van de auto laten gebruiken in vrije lucht om de verloren tijd in te halen denk ik.quote:Op zondag 22 september 2024 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
McLaren was gewoon te laat met de stop van Piastri
Alsof het circuit er iets aan kan doen dat Norris en Verstappen iedereen de moeder rijdenquote:Op zondag 22 september 2024 15:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zegt diegene die alle circuits afkraakt om allerlei vage redenen en dan krijg je zo'n mokersaaie race en dan mag niemand wat zeggen
quote:
deze race isquote:Op zondag 22 september 2024 15:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Skattiequote:
IT'S THE LAW, SON.quote:
Mag ik het dan niet zeggen?quote:Op zondag 22 september 2024 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was er een uur geleden ook hoor
Circuit kan er ook niks aan doen dat snellere auto's freaking HAAS en Williams niet of met tering veel moeite voorbij komen. Vier DRS zones waar je niks mee kan als er niet een seconde verschil in snelheid is.quote:Op zondag 22 september 2024 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof het circuit er iets aan kan doen dat Norris en Verstappen iedereen de moeder rijden
quote:Op zondag 22 september 2024 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
IT'S THE LAW, SON.
[..]
Mag ik het dan niet zeggen?
normaal doenquote:Op zondag 22 september 2024 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind ik jou ook niet
quote:
Lag het ook. Rare keuze om op zacht te starten.quote:Op zondag 22 september 2024 15:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Het lag weer allemaal aan de strategie, niet aan dat Hamilton gewoon 3 tienden trager is dan zijn teamgenoot. Dat hoor ik over Russell nou nooit.
Ik vindt je steeds minder leuk.quote:Op zondag 22 september 2024 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind ik jou ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat heeft Pia al gedaanquote:Op zondag 22 september 2024 15:14 schreef franklop het volgende:
Perez straks nog naar binnen voor soft. Even punt bij Norris weghouden
En ook vaak niet te verstaan isquote:Op zondag 22 september 2024 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Dat geluid dat steeds zo teringhard gaat bij die onboards
De zachte compound is ook echt geen moment sneller geweest.quote:Op zondag 22 september 2024 15:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lag het ook. Rare keuze om op zacht te starten.
Als Max even doorrijdt kan hij het zelf.quote:Op zondag 22 september 2024 15:14 schreef franklop het volgende:
Perez straks nog naar binnen voor soft. Even punt bij Norris weghouden
quote:Op zondag 22 september 2024 15:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vindt je steeds minder leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Die achterstand heeft hij aan de strategie en de baan te danken. Piastri heeft echt al heel wat laten zien dit seizoen, in tegenstelling tot Perez de afgelopen jaren.quote:Op zondag 22 september 2024 15:15 schreef Mothzor het volgende:
Die pijperij van Piastri trouwens bij Viaplay, ligt 40 sec achter zijn teamgenoot en ze blijven maar positief. Perez werd continu afgefikt als dat het geval was…
Hij hield Russell op op die snellere band en op dezelfde band liep Russell 3 tienden bij hem weg. Dan is zijn snelheid de reden dat de strategie niet werkt.quote:Op zondag 22 september 2024 15:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lag het ook. Rare keuze om op zacht te starten.
quote:
Niemand denk ik.quote:Op zondag 22 september 2024 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie gaat 'm in de muur parkeren?
Denk dat Mclaren even geen risico wilde nemen en Oscar en Lando zo ver mogelijk uit elkaar houdenquote:Op zondag 22 september 2024 15:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die achterstand heeft hij aan de strategie en de baan te danken. Piastri heeft echt al heel wat laten zien dit seizoen, in tegenstelling tot Perez de afgelopen jaren.
Totdat Max het wel doet.quote:Op zondag 22 september 2024 15:18 schreef Evenstar het volgende:
Niemand heeft zin om te verdedigen ook
Magnussen?quote:Op zondag 22 september 2024 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie gaat 'm in de muur parkeren?
en dan is het meteen jankenquote:Op zondag 22 september 2024 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat Max het wel doet.
Kansloos tegen die McLaren op veel nieuwere banden, ook al zou je het willenquote:Op zondag 22 september 2024 15:18 schreef Evenstar het volgende:
Niemand heeft zin om te verdedigen ook
Precies.quote:
Maar Piastri staat virtueel op het podium.quote:Op zondag 22 september 2024 15:15 schreef Mothzor het volgende:
Die pijperij van Piastri trouwens bij Viaplay, ligt 40 sec achter zijn teamgenoot en ze blijven maar positief. Perez werd continu afgefikt als dat het geval was…
Norris heeft nog wel wat overgehouden.quote:
Mooi rond.quote:
En 'em dan in de muur zettenquote:Op zondag 22 september 2024 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou Lando straks voor de snelste ronde gaan als die de gap heeft?
Kans neemt toe.quote:Op zondag 22 september 2024 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog 1 keer en dan gaat het mis
Zei ik hier ook al: 3 maal is scheeprecht (raak)quote:Op zondag 22 september 2024 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog 1 keer en dan gaat het mis
Niet hard genoegquote:
Daarom boempje.quote:
Nee eerst de muur in, en dan snelste rondequote:
quote:Op zondag 22 september 2024 15:22 schreef Sabata het volgende:
Je zou toch zeggen dat Kangaroes sneller zijn dan Hazen?
quote:
om spelling maakt niemand zich druk... alleen jijquote:
Een haas is over het algemeen sneller dan een kangoeroe als het gaat om korte afstanden en sprints.quote:Op zondag 22 september 2024 15:22 schreef Sabata het volgende:
Je zou toch zeggen dat Kangaroes sneller zijn dan Hazen?
Nu pakt hij plek 10, met jouw idee zit hij geheid in de muur straksquote:Op zondag 22 september 2024 15:23 schreef franklop het volgende:
Nu hopen dat RB slim genoeg is om Perez op soft te doen voor FL
Saai. Lando 1 Max 2 Piastri 3quote:Op zondag 22 september 2024 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ben van huis maar hoe staat her ervoor?
Heracles speelde gister al en heeft gewonnenquote:Op zondag 22 september 2024 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ja mag dat?quote:
Succes tegen Heracles.quote:Op zondag 22 september 2024 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heracles speelde gister al en heeft gewonnen
Dat zei ik ik hier ookquote:Op zondag 22 september 2024 15:27 schreef Monolith het volgende:
Ferrari overweegt Sainz voor de bus te gooien?
Norris heeft Niki Laudas Brabham stofzuiger auto, 30 seconden voorsprong op Max, maar hij ramt ook wel bijna twee keer de muur. Max 2e, ruim voor Piastriquote:Op zondag 22 september 2024 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell rijdt in een Red Bull?
Max was ook heel erg tevreden en verrast.quote:Op zondag 22 september 2024 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
Na de training op P15 mogen we niet klagen met een P2
Ik probeer hem te coachen maat.quote:Op zondag 22 september 2024 15:29 schreef Mano_ het volgende:
@:ChevyCaprice kan je even naar Russell gaan? Die heeft behoefte aan balans.
Denk niet dat Max iets te klagen heeft vandaag.quote:Op zondag 22 september 2024 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
Na de training op P15 mogen we niet klagen met een P2
Gewoon gemaximaliseerd als er niets geks meer gebeurt.quote:Op zondag 22 september 2024 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max was ook heel erg tevreden en verrast.
En gebeurd.quote:Op zondag 22 september 2024 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Magnussen op rood voor de FL.
Maxquote:
Eigenlijk wel.quote:
Dit jaquote:Op zondag 22 september 2024 15:32 schreef Evenstar het volgende:
Nu Norris foutje maken om FL terug te pakken
Oh dat zou nog kunnen maar denk het niet.quote:Op zondag 22 september 2024 15:32 schreef Nizno het volgende:
just chill out en breng de auto thuis
Tenzij je de FL wilt hebben dan kom je tegen de muur
ja jammer iddquote:Op zondag 22 september 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Magnussen track limit overschreden, sukkel
Dat kost je als team wel een punt, niet dat dat er verder heel veel toe doet.quote:Op zondag 22 september 2024 15:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik zou Perez binnenhalen voor een zetje zofts
Niet als je naar de pace van Norris kijkt.quote:Op zondag 22 september 2024 15:32 schreef Monolith het volgende:
Die McLaren 1-2 was ook lichtelijk optimistisch.
12 punten op de licentie.quote:Op zondag 22 september 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Magnussen track limit overschreden, sukkel
Whehehe.quote:
Ik bedoel na de stop van Piastri.quote:Op zondag 22 september 2024 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet als je naar de pace van Norris kijkt.
Sirotkin enters the chatquote:Op zondag 22 september 2024 15:36 schreef potjecreme het volgende:
Perez gaat weer voor een incident zorgen.
Nee!quote:Op zondag 22 september 2024 15:36 schreef potjecreme het volgende:
slechts 50 seconde achter zijn teamgenoot. Knap!quote:
Norris komt eraan.quote:Op zondag 22 september 2024 15:36 schreef potjecreme het volgende:
Mooi.quote:
Hij moet zich vechten door de slomenquote:
watquote:Op zondag 22 september 2024 15:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Honeybatcher DotD in zijn laatste race.
Honeybadgerquote:Op zondag 22 september 2024 15:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Honeybatcher DotD in zijn laatste race.
Verkeer.quote:
domquote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 22 september 2024 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou Max nog een kamikazepoging voor de snelste ronde gooien?
Ben benieuwd.
Badgerquote:Op zondag 22 september 2024 15:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
batcher of badger?
Of heb ik wat gemist?
een batcher is een automatisch programma dat bij ons iedere morgen databases controleert. Een badger een allesetende ontsnappingskunstenaarquote:Op zondag 22 september 2024 15:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
batcher of badger?
Of heb ik wat gemist?
35.9 dit rondje, wellicht aan het opbouwen.quote:Op zondag 22 september 2024 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben benieuwd.
quote:Op zondag 22 september 2024 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijf hem voor George! Je doet het fantastisch.
Snap ik, daarom mijn 'wat'. Alleen snap ik Nattepoes nietquote:Op zondag 22 september 2024 15:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
een batcher is een automatisch programma dat bij ons iedere morgen databases controleert. Een badger een allesetende ontsnappingskunstenaar
Natuurlijk niet, beetje P2 weggooien.quote:Op zondag 22 september 2024 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben benieuwd.
op naar de FLquote:
en dit keer zonder TLquote:
Slim van RBquote:Op zondag 22 september 2024 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Riccardo gaat nog voor de FL.
Ken je Kylie nietquote:
NK doet een act, zoals vakerquote:
inbe4quote:Op zondag 22 september 2024 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga het zeggen: GEEN SC IN SINGAPORE
Als hij een beetje in de buurt van Norris pace zat had hij Verstappen moeten bedreigen.quote:Op zondag 22 september 2024 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik bedoel na de stop van Piastri.
Hihi.quote:
Of 2quote:Op zondag 22 september 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt 3 snelle sectoren nodig he
quote:Op zondag 22 september 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt 3 snelle sectoren nodig he
quote:
Forum Opties | |
---|---|