Lekkere kreukelzone ook.quote:Op zondag 22 september 2024 12:58 schreef Mikeytt het volgende:
Vraag me eerder af waarom dit soort voertuigen niet populair zijn in Nederland buiten Amsterdam... klein, zuinig en handig. In Italië echt overal te zien.
[ afbeelding ]
Beetje koud zo zonder deur .quote:Op zondag 22 september 2024 12:58 schreef Mikeytt het volgende:
Vraag me eerder af waarom dit soort voertuigen niet populair zijn in Nederland buiten Amsterdam... klein, zuinig en handig. In Italië echt overal te zien.
[ afbeelding ]
een 45km karretje met een bereik van 75 km en een kofferbak waar nog geen krat bier in past is niet bepaald een vervanger voor een stationwagonquote:Op zondag 22 september 2024 12:58 schreef Mikeytt het volgende:
Vraag me eerder af waarom dit soort voertuigen niet populair zijn in Nederland buiten Amsterdam... klein, zuinig en handig. In Italië echt overal te zien.
[ afbeelding ]
Zijn 2 modellen. 1 met deuren en 1 zonder deurenquote:
Je boodschappen passen er makkelijk in. 2 zitplaatsen, dus genoeg voor het gemiddelde huishouden in de stad.quote:Op zondag 22 september 2024 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een 45km karretje met een bereik van 75 km en een kofferbak waar nog geen krat bier in past is niet bepaald een vervanger voor een stationwagon
Klein: ja.quote:Op zondag 22 september 2024 12:58 schreef Mikeytt het volgende:
Vraag me eerder af waarom dit soort voertuigen niet populair zijn in Nederland buiten Amsterdam... klein, zuinig en handig. In Italië echt overal te zien.
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel mooi, maar dat komt ook omdat ze nu wat zeldzamer zijn geworden in Nederland tussen alle hatchbacks en stations.quote:
Ligt ook wel aan het formaat. Een E-klasse of 5 serie kan ik zeker wel waarderen als limousine (zo noemen ze de sedan bij de Duitse merken), maar bij een Renault Clio of Volkswagen Polo echt niet.quote:
Klopt, de SUF is wel ongeveer het beste van een station, maar dan breder. De wens om een hond mee te nemen is er vaak en dan vervalt veel buiten de station en de SUV om. Aan een sedan heb je dan nog het allerminst.quote:Op zondag 22 september 2024 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit topic zou wel in 2010 kunnen zijn geschreven want niet alleen de sedan sterf uit, ook de hatchback en de stationwagen.
Er zijn al diverse merken die ze niet meer maken.
Want iedereen wil een SUF
Ik vond de Amerikaanse modellen en de oude jaren '80 Volvo stations altijd wel mooi, niet in de 'sportauto definitie van mooi', maar in hun eigen soort. De wat rondere lijnen die in de jaren '90 opkwamen vond ik ook wel een plus. Bij Mercedes stationwagens heb ik teveel de associatie met een begrafeniswagen.quote:Ik vind de station altijd nog een mooie auto (soms) door de lange lijnen. En gewoon handig.
Bijvoorbeeld de A6 in mooie uitvoering.
Maar HeeFt laGe InstAP.
Omdat het een rijdende doodskist is.quote:Op zondag 22 september 2024 12:58 schreef Mikeytt het volgende:
Vraag me eerder af waarom dit soort voertuigen niet populair zijn in Nederland buiten Amsterdam... klein, zuinig en handig. In Italië echt overal te zien.
[ afbeelding ]
En mooi!quote:Op zondag 22 september 2024 12:58 schreef Mikeytt het volgende:
Vraag me eerder af waarom dit soort voertuigen niet populair zijn in Nederland buiten Amsterdam... klein, zuinig en handig. In Italië echt overal te zien.
[ afbeelding ]
Daar gaat het ook niet om. Dit is gewoon prima vervoer voor in de stad, max. 50 km/u. Voor makelaars en ander hip gedoe. Ik zie dit echt 100x liever dan al die (zwarte) Range Rovers, BMW X100, Audi Q99 en KIA EV999's.quote:Op zondag 22 september 2024 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een 45km karretje met een bereik van 75 km en een kofferbak waar nog geen krat bier in past is niet bepaald een vervanger voor een stationwagon
Als je je dit moet afvragen ben je wel heel erg achterlijk. Afgezien van het afzichtelijke esthetische ontwerp is het totaal onpraktisch voor een heel groot deel van de mensen.quote:Op zondag 22 september 2024 12:58 schreef Mikeytt het volgende:
Vraag me eerder af waarom dit soort voertuigen niet populair zijn in Nederland buiten Amsterdam... klein, zuinig en handig. In Italië echt overal te zien.
[ afbeelding ]
Voor jou is de Peugeot Partner uitgevonden.quote:Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klein: ja.
Zuinig: dat is mn Renault Clio ook.
Handig: dan hebben we een andere definitie van handig.
Beetje gereedschap als ik bij iemand ga klussen, of m'n foto spul plus bagage als ik paar dagen weg ga en die Clio is een flink eind gevuld.
In Italie lijkt het me met de drukke smalle straten, het andere koopgedrag en het vinden van parkeergelegenheden ideaal als stadsauto. Beetje een goede tweezits vespa met een hint naar wat opslagruimte dit.quote:Op zondag 22 september 2024 12:58 schreef Mikeytt het volgende:
Vraag me eerder af waarom dit soort voertuigen niet populair zijn in Nederland buiten Amsterdam... klein, zuinig en handig. In Italië echt overal te zien.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |