SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan bij jou van de vloer eten toch?quote:Op zondag 22 september 2024 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had laatst ook jelly!
Maar wel deze[ afbeelding ]
En liet ook nog eens de helft over de vloer vallen, lekker handig weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag ik dan voor jou kiezen?Dat lijkt me een prima idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind kerstpakketten zo stom. Er zit 90% meuk in en als je wel iets lust is het van bagger kwaliteit.
Ik houd niet van verrassingen overigens.
Ik heb liever een cadeaubon en het liefst een vvv bonTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nog steeds...quote:Op zondag 22 september 2024 10:17 schreef aeque het volgende:
Hoeveel snot kan een mens produceren, verdammt.
Beterschap!!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Geen boekenbon?quote:Op zondag 22 september 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind kerstpakketten zo stom. Er zit 90% meuk in en als je wel iets lust is het van bagger kwaliteit.
Ik houd niet van verrassingen overigens.
Ik heb liever een cadeaubon en het liefst een vvv bon![]()
Hey, niet zo he.quote:Op zondag 22 september 2024 10:24 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij al 3 weken snot.
Gratis.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 10:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan bij jou van de vloer eten toch?Wil je het komen uittesten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
We kregen een keer een bbq/rookoven als kerstpakket. Dat hele pakket is rechtstreeks naar andere mensen gegaan.
Jaar daarna iets met picknick thema. Ik kwam nog producten tegen bij de verhuizing uit dat pakket.
Doet u mij maar een bon of gewoon nietsTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 22 september 2024 10:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil je het komen uittesten?Overleef ik dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Afgelopen jaar hadden we een inhouse kerstmarkt. Kreeg je zoveel punten en mocht je dingen uitzoeken. Het was allemaal heel standaard en saai. Ik vond het niet heel erg leuk.
Ik heb specifieke smaak etc en houd niet van verrassingen. Ja verjaardagscadeaus vond ik ook altijd een ding, dus meestal gingen we dat samen uitzoeken.Trotste mama van Ambar
Een uitvaartverzekering is misschien geen slecht idee.quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik pasquote:Op zondag 22 september 2024 10:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een uitvaartverzekering is misschien geen slecht idee.![]()
![]()
Vorige maand was er een enquête in het bedrijf wat je als kerstpakket wilde.Trotste mama van Ambar
Zijn de resultaten al bekend?quote:Op zondag 22 september 2024 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Vorige maand was er een enquête in het bedrijf wat je als kerstpakket wilde.![]()
Oh dat is wel goed, ze kijken dus wel naar de wensen! Maar ja, zoveel mensen zoveel meningen, dus het blijft lastig. Zeker als er ook veel spreiding in salaris is, mensen met een laag inkomen hebben toch vaak andere wensen dan mensen met een hoog inkomen.quote:Op zondag 22 september 2024 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Vorige maand was er een enquête in het bedrijf wat je als kerstpakket wilde.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Mensen met een hoog inkomen krijgen toch al genoeg, dus beter luisteren ze naar de mensen met een lager inkomenquote:Op zondag 22 september 2024 10:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel goed, ze kijken dus wel naar de wensen! Maar ja, zoveel mensen zoveel meningen, dus het blijft lastig. Zeker als er ook veel spreiding in salaris is, mensen met een laag inkomen hebben toch vaak andere wensen dan mensen met een hoog inkomen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: