SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan bij jou van de vloer eten toch?quote:Op zondag 22 september 2024 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had laatst ook jelly!
Maar wel deze[ afbeelding ]
En liet ook nog eens de helft over de vloer vallen, lekker handig weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag ik dan voor jou kiezen?Dat lijkt me een prima idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind kerstpakketten zo stom. Er zit 90% meuk in en als je wel iets lust is het van bagger kwaliteit.
Ik houd niet van verrassingen overigens.
Ik heb liever een cadeaubon en het liefst een vvv bonTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nog steeds...quote:Op zondag 22 september 2024 10:17 schreef aeque het volgende:
Hoeveel snot kan een mens produceren, verdammt.
Beterschap!!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Geen boekenbon?quote:Op zondag 22 september 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind kerstpakketten zo stom. Er zit 90% meuk in en als je wel iets lust is het van bagger kwaliteit.
Ik houd niet van verrassingen overigens.
Ik heb liever een cadeaubon en het liefst een vvv bon![]()
Hey, niet zo he.quote:Op zondag 22 september 2024 10:24 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij al 3 weken snot.
Gratis.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 10:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan bij jou van de vloer eten toch?Wil je het komen uittesten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
We kregen een keer een bbq/rookoven als kerstpakket. Dat hele pakket is rechtstreeks naar andere mensen gegaan.
Jaar daarna iets met picknick thema. Ik kwam nog producten tegen bij de verhuizing uit dat pakket.
Doet u mij maar een bon of gewoon nietsTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 22 september 2024 10:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil je het komen uittesten?Overleef ik dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Afgelopen jaar hadden we een inhouse kerstmarkt. Kreeg je zoveel punten en mocht je dingen uitzoeken. Het was allemaal heel standaard en saai. Ik vond het niet heel erg leuk.
Ik heb specifieke smaak etc en houd niet van verrassingen. Ja verjaardagscadeaus vond ik ook altijd een ding, dus meestal gingen we dat samen uitzoeken.Trotste mama van Ambar
Een uitvaartverzekering is misschien geen slecht idee.quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik pasquote:Op zondag 22 september 2024 10:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een uitvaartverzekering is misschien geen slecht idee.![]()
![]()
Vorige maand was er een enquête in het bedrijf wat je als kerstpakket wilde.Trotste mama van Ambar
Zijn de resultaten al bekend?quote:Op zondag 22 september 2024 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Vorige maand was er een enquête in het bedrijf wat je als kerstpakket wilde.![]()
Oh dat is wel goed, ze kijken dus wel naar de wensen! Maar ja, zoveel mensen zoveel meningen, dus het blijft lastig. Zeker als er ook veel spreiding in salaris is, mensen met een laag inkomen hebben toch vaak andere wensen dan mensen met een hoog inkomen.quote:Op zondag 22 september 2024 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Vorige maand was er een enquête in het bedrijf wat je als kerstpakket wilde.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Mensen met een hoog inkomen krijgen toch al genoeg, dus beter luisteren ze naar de mensen met een lager inkomenquote:Op zondag 22 september 2024 10:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel goed, ze kijken dus wel naar de wensen! Maar ja, zoveel mensen zoveel meningen, dus het blijft lastig. Zeker als er ook veel spreiding in salaris is, mensen met een laag inkomen hebben toch vaak andere wensen dan mensen met een hoog inkomen.![]()
![]()
Ik denk dat die bekend worden bij het uitdelen van het kerstcadeau tijdens de kerstborrelquote:Trotste mama van Ambar
Spannend!quote:Op zondag 22 september 2024 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat die bekend worden bij het uitdelen van het kerstcadeau tijdens de kerstborrel![]()
Bij ons krijgt iedereen hetzelfde en dus ook voor hetzelfde bedragquote:Op zondag 22 september 2024 10:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel goed, ze kijken dus wel naar de wensen! Maar ja, zoveel mensen zoveel meningen, dus het blijft lastig. Zeker als er ook veel spreiding in salaris is, mensen met een laag inkomen hebben toch vaak andere wensen dan mensen met een hoog inkomen.Trotste mama van Ambar
Ik reken op een rondje naar de containerquote:Trotste mama van Ambar
Geen verwachtingen hebben, dan kan het ook niet tegenvallenquote:Op zondag 22 september 2024 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik reken op een rondje naar de container![]()
![]()
Jups. Benieuwd wel hoe ze dit jaar gaan uitpakkenquote:Op zondag 22 september 2024 10:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen verwachtingen hebben, dan kan het ook niet tegenvallenTrotste mama van Ambar
Of gewoon niet zo zeiken op hetgeen men krijgt.quote:Op zondag 22 september 2024 10:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen verwachtingen hebben, dan kan het ook niet tegenvallen
We... nee jij gaat het meemaken!quote:Op zondag 22 september 2024 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Benieuwd wel hoe ze dit jaar gaan uitpakken![]()
![]()
Zeik dan niet zo op dat snot!quote:Op zondag 22 september 2024 10:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Of gewoon niet zo zeiken op hetgeen men krijgt.![]()
![]()
MIjn vader zei altijd, 'een gekregen paard nooit in de bek kijken.quote:Op zondag 22 september 2024 10:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Of gewoon niet zo zeiken op hetgeen men krijgt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mijn vader zei altijd, 'een gegeven paard niet in de bek kijken'quote:Op zondag 22 september 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn vader zei altijd, 'een gekregen paard nooit in de bek kijken.![]()
![]()
Is ook zo. Ik ga het opvangen in een bakje en dan naar jou sturen. O wee als je klaagt.quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 10:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik ga het opvangen in een bakje en dan naar jou sturen. O wee als je klaagt.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn vader zei altijd, 'een gekregen paard nooit in de bek kijken.Mijn vader zei altijd, "...".quote:Op zondag 22 september 2024 10:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd, 'een gegeven paard niet in de bek kijken'
Nou het kerstpakket is wel onderdeel van je salaris. Dus ik mag er best commentaar op hebben.Trotste mama van Ambar
Nee dat was mijn moeder.quote:Op zondag 22 september 2024 10:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
"Doe je snot maar in een bakkie knul"?
Nee hoor, ze hoeven je geen kerstpakket te geven. Is geen onderdeel van salaris of arbeidsvoorwaarden.quote:Op zondag 22 september 2024 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou het kerstpakket is wel onderdeel van je salaris. Dus ik mag er best commentaar op hebben.![]()
Het was gisteren 2 jaar geleden dat hij is overleden 92 jaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 22 september 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was gisteren 2 jaar geleden dat hij is overleden 92 jaar![]()
![]()
Daarnaast is het niet heel duurzaam om kerstpakketten uit te delen waar de persoon in de kwestie eigenlijk gelijk mee naar de prullenbak loopt.
Dus tja.Trotste mama van Ambar
Dan neem je hem niet aanquote:Op zondag 22 september 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast is het niet heel duurzaam om kerstpakketten uit te delen waar de persoon in de kwestie eigenlijk gelijk mee naar de prullenbak loopt.
Dus tja.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eensquote:Op zondag 22 september 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus tja.![]()
Genoeg anderen die je er blij mee kunt maken.quote:Op zondag 22 september 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus tja.
Straks naar de dorpsdag in wuustwezel. Dagbesteding staat daar met een kraampje.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ook niet heel makkelijk, want het is immers al wel aangeschaft door het bedrijf.quote:
Dus is het een cirkelredenering zo....
Dan maar doorgeven.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Maar dan is ie alsnog wel al geproduceerd. Kan je 'm weggeven, maar dat is natuurlijk niet de insteek van een bedankje van de werkgever aan jou de werknemer.quote:Op zondag 22 september 2024 10:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Genoeg anderen die je er blij mee kunt maken.![]()
Veel plezier, mutske!quote:Op zondag 22 september 2024 10:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Straks naar de dorpsdag in wuustwezel. Dagbesteding staat daar met een kraampje.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2024 10:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
Klopt, maar je kunt nooit iedereen blij maken. Dus ipv maar lopen zeiken op hetgeen erin zit kun je het gebaar ook gewoon waarderen, omdat ze het niet hoeven te doen en er dan iemand anders blij mee maken als er voor jou dit keer niks in zit.quote:Op zondag 22 september 2024 11:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Maar dan is ie alsnog wel al geproduceerd. Kan je 'm weggeven, maar dat is natuurlijk niet de insteek van een bedankje van de werkgever aan jou de werknemer.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Helaas is het al elk jaar hier.quote:Op zondag 22 september 2024 11:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt nooit iedereen blij maken. Dus ipv maar lopen zeiken op hetgeen erin zit kun je het gebaar ook gewoon waarderen, omdat ze het niet hoeven te doen en er dan iemand anders blij mee maken als er voor jou dit keer niks in zit.
Maar goed, ik ben er bij mn werk al over opgehouden.
Dat zal ik hier ook doen, al wilde ik nog wel mijn idee erover even kwijt net
Gedeeltelijk mee eens dat je niet iedereen blij kan maken. Maar als blijkt dat een ouderwets pakket gewoon vaak wordt weggegeven of veel meer verspilling oplevert omdat de inhoud vaak wordt weggegooid, dan kan je als werkgever beter kijken naar alternatieven zoals een waardebon. Deze kan persoonlijk worden ingezet naar de keuze van de werknemer (mits genoeg opties uit winkels, websites).quote:Op zondag 22 september 2024 11:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt nooit iedereen blij maken. Dus ipv maar lopen zeiken op hetgeen erin zit kun je het gebaar ook gewoon waarderen, omdat ze het niet hoeven te doen en er dan iemand anders blij mee maken als er voor jou dit keer niks in zit.
Ten eerste wordt er dan niet onnodig veel geproduceerd (het gaat tenslotte om een digitale code), maar over het algemeen maak je veel meer mensen blij, omdat ze iets uit kunnen kiezen dat ze zelf willen.![]()
We hadden ooit op werk de optie dat je een paar maanden van te voren kon aangeven of je een vvv bon wilde, een traditioneel kerstpakket of dat je bedrag werd geschonken aan een goed doel.
Toen hoorde ik niemand klagen
Daarna moest men ineens innovatief gaan doen.Trotste mama van Ambar
Optie goed doel is idd ook een goeie!quote:Op zondag 22 september 2024 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
We hadden ooit op werk de optie dat je een paar maanden van te voren kon aangeven of je een vvv bon wilde, een traditioneel kerstpakket of dat je bedrag werd geschonken aan een goed doel.
Toen hoorde ik niemand klagen
Daarna moest men ineens innovatief gaan doen.![]()
Weet je hoeveel stroom zo'n digitale code farm kost.quote:Op zondag 22 september 2024 11:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens dat je niet iedereen blij kan maken. Maar als blijkt dat een ouderwets pakket gewoon vaak wordt weggegeven of veel meer verspilling oplevert omdat de inhoud vaak wordt weggegooid, dan kan je als werkgever beter kijken naar alternatieven zoals een waardebon. Deze kan persoonlijk worden ingezet naar de keuze van de werknemer (mits genoeg opties uit winkels, websites).
Ten eerste wordt er dan niet onnodig veel geproduceerd (het gaat tenslotte om een digitale code), maar over het algemeen maak je veel meer mensen blij, omdat ze iets uit kunnen kiezen dat ze zelf willen.![]()
VVV bon. Het leven kan zo makkelijk zijnTrotste mama van Ambar
Dan een fysieke waardebon, alsnog veel minder zooi dan een heel pakketquote:Op zondag 22 september 2024 11:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet je hoeveel stroom zo'n digitale code farm kost.![]()
![]()
![]()
Je zou aan kunnen geven dat je geen kerstpakket wilquote:Op zondag 22 september 2024 10:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook niet heel makkelijk, want het is immers al wel aangeschaft door het bedrijf.
Dus is het een cirkelredenering zo....
Dan maar doorgeven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Arme bomen.quote:Op zondag 22 september 2024 11:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan een fysieke waardebon, alsnog veel minder zooi dan een heel pakket
Dat vindt jij dan fijn, maar misschien zijn er anderen die een pakket wel leuk vinden.quote:Op zondag 22 september 2024 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
VVV bon. Het leven kan zo makkelijk zijn
Zoveel mensen zoveel wensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan bij ons altijdquote:Op zondag 22 september 2024 11:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Optie goed doel is idd ook een goeie!![]()
Ook al gedaan, maar bedacht me dat de Facebookgroep Kerstpakkettenactie Arnhem er ook heel blij mee is.quote:Op zondag 22 september 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou aan kunnen geven dat je geen kerstpakket wilOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Precies, voor die kartonnen dozen zijn geen bomen geveld.quote:Op zondag 22 september 2024 11:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit gelukkig niet in het ouderwetse kerstpakket
Ga jij maar weer gifjes plaatsenquote:Op zondag 22 september 2024 11:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Precies, voor die kartonnen dozen zijn geen bomen geveld.![]()
![]()
Die kartonnen dozen en die rare snippertjes erin zijn zeker van plastic gemaakt?quote:Op zondag 22 september 2024 11:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over de kleurendrukprint, waardoor het karton niet eens natuurvriendelijk meer is en niet op het land gebruikt kan worden om te dienen tegen onkruidgroei(en zodat je kartonnen doos dus weer in de natuur wordt opgenomen...)
Mijn reactie was ook sarcastischquote:Op zondag 22 september 2024 11:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Die kartonnen dozen en die rare snippertjes erin zijn zeker van plastic gemaakt?
Om maar te zwijgen over de kleurendrukprint, waardoor het karton niet eens natuurvriendelijk meer is en niet op het land gebruikt kan worden om te dienen tegen onkruidgroei(en zodat je kartonnen doos dus weer in de natuur wordt opgenomen...)
![]()
![]()
Ja doei hequote:Op zondag 22 september 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
Oh kom later wel terug veel kerstpakketdiscussieplezier![]()
![]()
Ik bedoelde meer dat iemand met voldoende te besteden heeft eerder zal aangeven dat het wel naar een goed doel mag, terwijl het voor iemand met weinig geld een mooi extraatje is, zelfs het ouderwetse kerstpakket.quote:Op zondag 22 september 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij ons krijgt iedereen hetzelfde en dus ook voor hetzelfde bedrag
Ik weet nog dat het bij ons thuis vroeger feest was als we het kerstpakket konden uitpakken. Misschien dat ik er daarom nog zo dol op ben
Dat zou wel een verrassing zijn, als er een boom in mn pakket zitquote:Op zondag 22 september 2024 11:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gedeeltelijk welquote:Op zondag 22 september 2024 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou wel een verrassing zijn, als er een boom in mn pakket zit![]()
![]()
Een levende boom aan een stuk bedoel ik natuurlijkquote:
quote:in de tuin ook.
Gelukkig is er wat sluimer bewolking anders is het me te warm.Smile, it's free therapy.![]()
En volgende week weer klagen dat het te koud is zekerquote:Op zondag 22 september 2024 11:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]in de tuin ook.
Gelukkig is er wat sluimer bewolking anders is het me te warm.
Ik ga straks de warmte gebruiken voor een bbq!![]()
Kanquote:Op zondag 22 september 2024 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een levende boom aan een stuk bedoel ik natuurlijk![]()
Smile, it's free therapy.![]()
uh ja want ik houd niet van kou en regen. Ik vind dit ideaal weer.quote:Op zondag 22 september 2024 11:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En volgende week weer klagen dat het te koud is zekerSmile, it's free therapy.![]()
Kan gewoonquote:Op zondag 22 september 2024 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een levende boom aan een stuk bedoel ik natuurlijk![]()
![]()
ALLEMAAL naar Amyquote:Op zondag 22 september 2024 11:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga straks de warmte gebruiken voor een bbq!![]()
![]()
![]()
Oooh zo goedkoop!quote:
Ik zou ze bijna gaan bestellen en versturen ipv een kerstkaart
Spuit 11quote:
Per minimaal 25 kun je ze bestellen:quote:Op zondag 22 september 2024 11:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh zo goedkoop!
Ik zou ze bijna gaan bestellen en versturen ipv een kerstkaart
https://www.geluk.com/boo(...)IzWZ_ewaAhwBEALw_wcBSmile, it's free therapy.![]()
Ja, ik vind dit ook heerlijk!quote:Op zondag 22 september 2024 11:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh ja want ik houd niet van kou en regen. Ik vind dit ideaal weer.
Maar volgens mij wordt het volgende week ook nog niet heel erg slecht. Ook wel af en toe zon, niet continu grijs, dat scheelt voor mn humeur.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Lekker fris! Hier 14 graden. Hopelijk lukt het nog zonder de verwarming aan te zettenquote:
quote:Op zondag 22 september 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Per minimaal 25 kun je ze bestellen:
https://www.geluk.com/boo(...)IzWZ_ewaAhwBEALw_wcB![]()
Maar helaas, zoveel kaartjes stuur ik niet
Dat sowieso!quote:Op zondag 22 september 2024 11:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker fris! Hier 14 graden. Hopelijk lukt het nog zonder de verwarming aan te zetten![]()
![]()
Mwah, gelukkig heb ik ook nog een elektrisch kacheltjequote:
Maar misschien ook maar de cv even testen, voordat het echt koud is en hij niet meer blijkt te werken.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Binnen is het nog niet meteen 12 graden. Niets wat een trui niet kan verhelpenquote:Op zondag 22 september 2024 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, gelukkig heb ik ook nog een elektrisch kacheltje
Maar misschien ook maar de cv even testen, voordat het echt koud is en hij niet meer blijkt te werken.![]()
![]()
Hey Niet weggaanquote:Op zondag 22 september 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
Oh kom later wel terug veel kerstpakketdiscussieplezierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow balen zegquote:Op zondag 22 september 2024 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeeekaaa![]()
Danku.
Blijf maar verkouden![]()
Weer wakker met hoofdpijn![]()
![]()
quote:
Dan gaan we het over wat anders hebben tochquote:Op zondag 22 september 2024 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was 10 min weg, geen zin in die discussie.
nu aan de telefoon
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als zo'n schelp die je vroeger in een glas water moest leggen?
Ga ook vanmiddag doen wat ik eigenlijk moet doen of mijn boek uitlezen?Trotste mama van Ambar
Eerst het een en dan het ander.quote:Op zondag 22 september 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ook vanmiddag doen wat ik eigenlijk moet doen of mijn boek uitlezen?![]()
![]()
Hier rinkelt nog geen belletjequote:Op zondag 22 september 2024 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als zo'n schelp die je vroeger in een glas water moest leggen?
dilemma hier ook alleen geen boek lezen maar Killing Eve verder kijken dan.quote:Op zondag 22 september 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ook vanmiddag doen wat ik eigenlijk moet doen of mijn boek uitlezen?
Boek uitlezenquote:Op zondag 22 september 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ook vanmiddag doen wat ik eigenlijk moet doen of mijn boek uitlezen?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Is dat met veel moord en doodslag?quote:Op zondag 22 september 2024 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dilemma hier ook alleen geen boek lezen maar Killing Eve verder kijken dan.
zoiets .... https://speelgoedfamilie.(...)Sm3BPJoaAqEKEALw_wcBquote:Op zondag 22 september 2024 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier rinkelt nog geen belletje![]()
Killing Evequote:Op zondag 22 september 2024 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dilemma hier ook alleen geen boek lezen maar Killing Eve verder kijken dan.![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 22 september 2024 12:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat met veel moord en doodslag?![]()
![]()
Neuhhhjjjquote:Op zondag 22 september 2024 12:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat met veel moord en doodslag?![]()
Nee.. die ken ik nietquote:Op zondag 22 september 2024 12:11 schreef maily het volgende:
[..]
zoiets .... https://speelgoedfamilie.(...)Sm3BPJoaAqEKEALw_wcB
Wat denk je zelf, met die titel?quote:
Met Sandra Ohquote:Op zondag 22 september 2024 12:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heel bloederig
![]()
Leuke actie serie![]()
![]()
![]()
Ben je al klaar met wat je moet doen?quote:Op zondag 22 september 2024 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dilemma hier ook alleen geen boek lezen maar Killing Eve verder kijken dan.![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je al klaar met wat je moet doen?![]()
nee.. wel van 1 rekening alles in excel gezet. Maar moet nog van 3.5 jaar alle bonnen met uitgaves (veel) bij elkaar gaan zoeken.. digitaal en in papieren
ga er vandaag wel mee verder nog.Smile, it's free therapy.![]()
Goedzoquote:Op zondag 22 september 2024 12:25 schreef Kissingbird het volgende:
-veel werk-
ga er vandaag wel mee verder nog.![]()
En daarna nog ff Killing Eve. Als beloning. Succes!!!![]()
![]()
Dank je! Ik ga wat doenquote:Op zondag 22 september 2024 12:26 schreef maily het volgende:
[..]
Goedzo![]()
En daarna nog ff Killing Eve. Als beloning. Succes!!!
Hhmm dan sla ik het wel overquote:Op zondag 22 september 2024 12:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heel bloederig
![]()
Leuke actie serie![]()
Dat lijkt me heerlijk, om een poos je hersenen eens volledig af te schakelen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Succes ermee!quote:Op zondag 22 september 2024 12:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nee.. wel van 1 rekening alles in excel gezet. Maar moet nog van 3.5 jaar alle bonnen met uitgaves (veel) bij elkaar gaan zoeken.. digitaal en in papieren
ga er vandaag wel mee verder nog.
kan wel maar of het gezond isquote:Op zondag 22 september 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijkt me heerlijk, om een poos je hersenen eens volledig af te schakelen.
Ik had wat subtiele hints en meningen over hun huidig functioneren verwacht.quote:Op zondag 22 september 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijkt me heerlijk, om een poos je hersenen eens volledig af te schakelen.
Maar nog niets, mooi.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekkerrrrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas schenkt de kopjes vol ☕️☕️☕️☕️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijne middag en succes met de klus!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker soezen....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij puntjes pakken zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 12:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij puntjes pakken zeker
Nee ik ben zo weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En Justin is er ook, dus punten pakken wordt sowieso een lastige klus.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even op pad met dit mooie weer, wandelen, en wellicht even een terrasje pakken ergens.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Have fun..quote:Op zondag 22 september 2024 13:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even op pad met dit mooie weer, wandelen, en wellicht even een terrasje pakken ergens.
Ben benieuwd wie er volgende maand voor gaat
Bedankt, jij ook een fijne middag. Niets lekkerder dan even een powernap....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thnx! Als dat gaat lukken..quote:Op zondag 22 september 2024 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt, jij ook een fijne middag. Niets lekkerder dan even een powernap....
quote:Op zondag 22 september 2024 13:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Even douchen, het is tenslotte zondag
Yep, ik heb ook goed achter de randjes geschrobt
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2024 13:36:27 ]![]()
Even opgespaarde vuil van afgelopen weken van je lichaam schrapenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yep, over een maand mag ik weerquote:Op zondag 22 september 2024 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
Even opgespaarde vuil van afgelopen weken van je lichaam schrapen![]()
Gisterochtend al gedaanquote:Op zondag 22 september 2024 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
Even opgespaarde vuil van afgelopen weken van je lichaam schrapenTrotste mama van Ambar
Gezellig hier
Lekker weer gehad op dorpsdag.
Pijl geschoten met recurve maar geen succesje. Mijn boog is beter hahaha. Was trouwens mijn eigen club met een standje.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
troostprijs?quote:Op zondag 22 september 2024 14:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lekker weer gehad op dorpsdag.
Pijl geschoten met recurve maar geen succesje. Mijn boog is beter hahaha. Was trouwens mijn eigen club met een standje.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 22 september 2024 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn
Lig nog in bed![]()
![]()
Heerlijk is het.quote:
Op een terras neergestreken nu
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-09-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3134 / +160 / +111 / 7254 / 8264
2. aeque / 1391 / +46 / +87 / 2878 / 3348
3. KillemWieft / 952 / +24 / +15 / 405 / 652
4. Lovely / 677 / +20 / +25 / 2845 / 3396
5. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
6. hemarookworst / 536 / +21 / +1 / 1363 / 1739
7. MizzezAmy / 419 / +21 / +11 / 1946 / 2287
8. loveyoulongtime / 389 / +60 / +23 / 1429 / 1644
9. HappyCharly / 382 / +2 / +19 / 1186 / 1368
10. marc0871 / 371 / +26 / +4 / 264 / 382
11. Bally-b / 346 / +74 / +0 / 63 / 135
12. Pinnenmutske / 340 / +3 / +7 / 805 / 1026
13. mario390 / 334 / +11 / +1 / 231 / 351
14. AardappelSchotel / 330 / +0 / +0 / 1530 / 1767
15. Sally / 317 / +6 / +1 / 355 / 479
16. gebrokenglas / 307 / +18 / +16 / 975 / 1211
17. drakin / 305 / +10 / +0 / 683 / 866
18. maily / 257 / +3 / +8 / 1160 / 1337
19. Homijn / 250 / +0 / +0 / 132 / 190
20. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Proostquote:Op zondag 22 september 2024 14:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk is het.
Op een terras neergestreken nuUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Biertje? Of een lekkere ijsthee?quote:
Ik ben maar naar binnen gegaan
Koffie en een heerlijke uitsmijter.quote:Op zondag 22 september 2024 14:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Biertje? Of een lekkere ijsthee?
Ik ben maar naar binnen gegaan
het zit bomvol hier....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja, altijd leuk.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Smakelijk etenquote:Op zondag 22 september 2024 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie en een heerlijke uitsmijter.
het zit bomvol hier....
dankjewel. jij nog thuis?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij smaakt echt heerlijkquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas neuriet watAutocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas bolktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
whuut? ik krijg een gele kaart?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: