Ik trek wel een vestje aan.quote:Op maandag 23 september 2024 13:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik geef het 3 weken voor je hiervan terug komt.
Goed voor de portemonnee. Kan de hybride pomp mooi werken en blijft het gasverbruik laag.quote:Op maandag 23 september 2024 13:53 schreef INViCTuS het volgende:
Misschien weer een zachte winter, zoals altijd. Wel prima
[ x ]
Zoiets is wel prima. Beetje sneeuw en vorst met kerst en oud en nieuw. Verder gewoon 8-12 graden. Betere werkomstandigheden buitenquote:Op maandag 23 september 2024 15:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Goed voor de portemonnee. Kan de hybride pomp mooi werken en blijft het gasverbruik laag.
Als het dan ook eens minder regent en de zon regelmatig schijnt is het wel lekker.
En dan vanaf 1 April weer 20+
Klopt. En toch is het nog niet heel vaak voorgekomen. Al is het de laatste jaren wel vrij normaal en zaten daar ook enkele uitschieters naar boven bij.quote:Op maandag 23 september 2024 18:27 schreef INViCTuS het volgende:
De Bilt had vandaag zijn 100e dag met 20+ graden. Waarschijnlijk ook 1 van de laatste. Maar ik vind 100 op jaarbasis eigenlijk helemaal niet zo bijster veel. Behoorlijk wat dagen die dus niet "warm" zijn
Hoop dat we richting de 150 gaan. Hoe meer hoe beterquote:Op maandag 23 september 2024 18:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt. En toch is het nog niet heel vaak voorgekomen. Al is het de laatste jaren wel vrij normaal en zaten daar ook enkele uitschieters naar boven bij.
Benieuwd wat kachelmann uit zijn glazen bol gaat toverenquote:Op maandag 23 september 2024 13:53 schreef INViCTuS het volgende:
Misschien weer een zachte winter, zoals altijd. Wel prima
[ x ]
Vrijwel de hele dag zonquote:Op maandag 23 september 2024 18:51 schreef KingRoland het volgende:
kut weer
je zal er maar blij mee zijn
Ik voel al een emigratie aankomenquote:Op maandag 23 september 2024 18:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hoop dat we richting de 150 gaan. Hoe meer hoe beter
Faeröer?quote:Op maandag 23 september 2024 19:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik voel al een emigratie aankomen![]()
Kastanjemannetjes maken. Met een eikeldopje als petje.quote:Op maandag 23 september 2024 21:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hopelijk morgenvroeg droog. Blaadjes, eikels, takjes, kastanjes etc rapen in het bos met de kleine. Dagen erna bij regen gebruiken om mee te knutselen
Yes! Hopelijk vindt hij het knutselen ook leuk. Het bos sowieso wel. Maar binnen zitten is niet zo z'n dingquote:Op maandag 23 september 2024 21:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kastanjemannetjes maken. Met een eikeldopje als petje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |