Hier precies hetzelfde, en je gerecht ziet er heerlijk uit.quote:Op zondag 22 september 2024 03:25 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Salmon en croute. Nooit eerder gegeten maar was erg lekker (hoewel ik geen enorme bladerdeeg fan ben).
Kip ipv aardappelquote:Op zondag 22 september 2024 12:57 schreef Curiosity het volgende:
In het oude topic kan ik niet meer quoten.
Maar om even de opmerkingen en vragen te beantwoorden.
Heerlijk al die knoflooksaus .
De rauwe tomaat?, was overheerlijk op deze pizza marinara.
En de aardappelen zijn kipstukken.
Maar mensen kom op, het is Domino's pizza, wij hebben heerlijk gevreten.
🤪
Mooi bordje!quote:Op zondag 22 september 2024 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kip ipv aardappel
Ik kreeg visite en die had mijn favo supermarkt gebak mee; framboos-pistache slofjes, met een laag pistachecreme in het gebak
[ link | afbeelding ]
Vanavond zuurkool met rösti, ei, kerrie en ham bakken.
Welke supermarkt?quote:Op zondag 22 september 2024 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kip ipv aardappel
Ik kreeg visite en die had mijn favo supermarkt gebak mee; framboos-pistache slofjes, met een laag pistachecreme in het gebak
[ link | afbeelding ]
Vanavond zuurkool met rösti, ei, kerrie en ham bakken.
Plaatjes bij de praatjes.quote:Op zondag 22 september 2024 18:16 schreef capricia het volgende:
De laatste keer van het seizoen met lekker weer nog even BBQen.
Ik pak Mexicaans uit. Paar receptjes van de BBQHelden.
Nou. Laten we het er op houden dat er een reden is om bier te laten hergisten in de fles. Iets met koolzuur enzo.quote:Op zondag 22 september 2024 21:16 schreef Kanaroe het volgende:
En, hoe smaakte het kakelverse biertje?
Aha, ik snap je puntquote:Op zondag 22 september 2024 21:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nou. Laten we het er op houden dat er een reden is om bier te laten hergisten in de fles. Iets met koolzuur enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |