https://www.telegraaf.nl/(...)n-dode-twee-gewondenquote:Rotterdam - Bij een steekpartij aan de voet van de Erasmusbrug in Rotterdam is een dode gevallen. Twee personen raakten zwaargewond, zo meldt de Rotterdamse politie.
Een man zou onder de brug wild om zich heen hebben gestoken, zo weten getuigen op de brug. Er is een aanhouding verricht. De aangehouden man is een van de gewonden. Een van de gewonden is naar het ziekenhuis gebracht. De politie en hulpdiensten zijn in groten getale aanwezig. De politie zegt op X druk bezig te zijn met het onderzoek.
Een en ander zou het gevolg zijn van een incident nabij museum Remastered aan het Willemsplein. Daar worden mensen opgevangen en zijn afzetlinten geplaatst.
De schuldvraag is duidelijk, een of andere doorgedraaide malloot, het zal je zoon maar zijn.quote:Op zondag 22 september 2024 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het onzettend zielig voor die jongen die is vermoord. Mijn medeleven gaan ook uit naar zijn ouders en andere nabestaanden. Dit moet ontzettend heftig zijn. We vervallen vaak in de schuldvraag en gaan hier te snel aan voorbij. Het zal je zoon maar zijn.
Leermomentje.²
Absoluut. Het is duidelijk dat het om een verwarde vent gaat. Maar ik denk alleen dat het weinig eer doet aan dit hele gebeuren door voornamelijk te focussen op de schuldvraag.quote:Op zondag 22 september 2024 00:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De schuldvraag is duidelijk, een of andere doorgedraaide malloot, het zal je zoon maar zijn.
Dat vermoeden deel ik.quote:Op zondag 22 september 2024 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Absoluut. Het is duidelijk dat het om een verwarde vent gaat. Maar ik denk alleen dat het weinig eer doet aan dit hele gebeuren door voornamelijk te focussen op de schuldvraag.²
Hopelijk gaan de nabestaanden niet radicaliseren.quote:Op zondag 22 september 2024 00:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De schuldvraag is duidelijk, een of andere doorgedraaide malloot, het zal je zoon maar zijn.
Ik zou als moeder elke moslim doodschieten.quote:Op zondag 22 september 2024 00:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de nabestaanden niet radicaliseren.
Waar moeten we anders onze persoonlijke miserie de schuld van geven? Net als Turken moeten tutteren moeten wij onze onderbuikgevoelens voeden door moslims en islam de schuld te geven. Dat geeft ons grote blij. Moet schuld geven.quote:Op zondag 22 september 2024 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Absoluut. Het is duidelijk dat het om een verwarde vent gaat. Maar ik denk alleen dat het weinig eer doet aan dit hele gebeuren door voornamelijk te focussen op de schuldvraag.²
Pardon?quote:Op zondag 22 september 2024 00:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zou als moeder elke moslim doodschieten.
quote:Op zondag 22 september 2024 00:29 schreef Zefi het volgende:
[..]
Waar moeten we anders onze persoonlijke miserie de schuld van geven? Net als Turken moeten tutteren moeten wij onze onderbuikgevoelens voeden door moslims en islam de schuld te geven. Dat geeft ons grote blij. Moet schuld geven.
Ah zo. Dat gaat toch wel een stap te ver. Maar ik kan je volgen.quote:Op zondag 22 september 2024 00:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vanuit wanhoop en boosheid, dat kun je toch wel begrijpen dan?
Een stap te ver? Volg jij Gaza wel?quote:Op zondag 22 september 2024 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah zo. Dat gaat toch wel een stap te ver. Maar ik kan je volgen.²
Binnen de moslimwereld schering en inslag e/o met de paplepel ingegoten.quote:Op zondag 22 september 2024 00:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de nabestaanden niet radicaliseren.
Pak de VS er even bij, net zo rot.quote:Op zondag 22 september 2024 00:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Binnen de moslimwereld schering en inslag e/o met de paplepel ingegoten.
911 = bijna 3.000 doden, het Westen doodt bijna 4 miljoenquote:Op zondag 22 september 2024 00:50 schreef Montagui het volgende:
Binnen de moslimwereld schering en inslag e/o met de paplepel ingegoten.
Met cijfers overtuig je geen enkele tegenstander, want de bron is altijd gekleurd. Wraakzuchtig is m.i. elk volk, vooral met een repressief regime en een dictator.quote:Op zondag 22 september 2024 00:55 schreef Triggershott het volgende:
[..]
911 = bijna 3.000 doden, het Westen doodt bijna 4 miljoen
7/10 = zo'n 1.200 doden, Israël doodt 186.000
Het is wel duidelijk wie wraakzuchtiger en bloeddorstiger is, maar uiteindelijk zal iedereen verantwoording moeten afleggen voor hun (mis)daden bij God, Netanyahu zal je niet redden.
Wat een typische reactie, zeg dan niks als je niks te melden hebt.quote:Op zondag 22 september 2024 00:56 schreef Montagui het volgende:
Meteen reacties van moslims.
Typisch.
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?quote:Op zondag 22 september 2024 01:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat een typische reactie, zeg dan niks als je niks te melden hebt.
HUH??? Loop hier al 20 jaar rond op dit forum. Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 22 september 2024 01:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Als je hier al 20 jaar rondloopt zou je dat niet hoeven vragen.quote:Op zondag 22 september 2024 01:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HUH??? Loop hier al 20 jaar rond op dit forum. Wie ben jij eigenlijk?
Kennelijk zijn je posts mij niet eerder opgevallen, de vraag is al erg hautain. Maar goed, on-topic, de dader vind ik geen terrorist, alleen alweer een verwarde jongen.quote:Op zondag 22 september 2024 01:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je hier al 20 jaar rondloopt zou je dat niet hoeven vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |