TV / [NPO 1] Groeten vanaf de campingquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:24 schreef Näsenbar het volgende:
Jippie weer een nieuw topic!
Ben benieuwd waar het deze keer over gaat.
Ja ik was net even buitendijks. Een mooie dag wordt het.quote:Op zondag 22 september 2024 09:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
zo wat een mooie dag zeg de tandjes
Op de bootquote:Op maandag 23 september 2024 04:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Waar zitten jullie? Ik dacht de boel even te bevuilen met mijn hoogst intelligente weerberichten.
Met tranen in m'n ogen gelezen.quote:Op maandag 23 september 2024 06:13 schreef Also-von-Oder het volgende:
Dat is helaas waar, zeker als je weinig zelfvertrouwen hebt.
Zelf werd ik te lang aan de zon blootgesteld bij vrienden van mijn ouders.
En ja hoor, kort daarna kreeg ik epilepsie.
En bij het eerste ziekenhuis kreeg ik medicijnen. Maar dat hielp niets, sterker nog, ik ging alleen maar verder achteruit.
Pas vele jaren later bij een ander ziekenhuis kreeg ik de goede medicijnen. Maar die arts waarschuwde me al dat mijn verfijnde motoriek altijd een probleem kon blijven.
En dus werd ik niet alleen op de lagere school zelden in een team gekozen bij gym... maar ook niet op de MAVO.
Tot ik ergens, een week of 4 a 5 voor het einde van de Mavo toch eindelijk eens voor mijn eigen kansen ging, bij een potje basketbal. Eindelijk speelde ik voor mezelf in plaats van voor "mijn team".
En ja, ik gooide de ene naar de andere bal er in... allemaal 2 punters!
Naderhand besefte ik me pas, dat ik dit waarschijnlijk al kon... maar dat mijn zelfvertrouwen was afgebroken.
Dat ik misschien al twee jaar eerder kon, wat ik nu deed.
En ja schelden etc. heeft zeker niet bijgedragen aan mijn zelfvertrouwen.
De volgende horde om te overwinnen was er eentje waarover ik mij het meeste zorgen maakte. ! Het vinden van een vriendin... ja de meeste jongens in mijn scholen hadden al vele meiden versleten, daar waar ik niet in de smaak viel. En natuurlijk voelde ik op mijn 18 e tot mijn 20 e de lul, die nooit een vriendin zou krijgen!
Nu had ik weliswaar een smal gezicht... niet echt girl material.
Maar in 2020 begon het wel goed te lopen met de dames... sterker nog, bijna elke week een ander. Niet allemaal schoonheden... maar hey, er zaten ook wel hele mooie dames tussen.
En ja daarna ging ik van de Meao, naar de Heao. Eerst nog een beetje bleu... waardoor ik geen aansluiting vond... met name door mijn mede klasgenoten die zich makkelijker aanpasten aan de nieuwe situatie, dan ik.
Nee ik voelde mij daar niet op mijn plaats, hoewel ik qua sport inmiddels wel mijn mannetjes kon staan.
En ja ik had toen wel relaties,met interessante vrouwen.. maar we gingen zelden naar de binnenstad. Niet gezien = was onzichtbaar.
Maar vanaf 1997 toen mijn relatie uitging... kwam ik in een nieuwe vrienden groep terecht.
En vanaf toen leerde ik veel van hun vriendinnen kennen... en ging het helemaal perfect. Sterker nog,
3/4 e van alle vrouwen waarmee ik heb getongd nam ik niet eens mee naar mijn woonboot. Ik hoefde niet meer met iedere mooie vrouw seks te hebben. En ja dat was mijn conclusie... al had ik na die tijd fantastische vrouwen (naar mijn idee).
Maar hey, dit was op mijn 31 e zoveel beter dan ik 11 jaar geleden ooit had kunnen dromen!
En ja.. ik heb vele (voor mijn grenzen overschreden).
Maar beter wordt het ook niet meer.
Want op een of andere manier... blijft mijn zelfvertrouwen op een of andere manier achter.
En dat zal mij altijd achtervolgen, ondanks de successen.
Ja misschien ben ik wel een winnaar... maar tegelijkertijd een loser. Ik heb geen idee.
Tering jantje, het wordt vandaag niet zo mooi denk ik.quote:Op zondag 22 september 2024 09:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
zo wat een mooie dag zeg de tandjes
'Netjes Tong. 12 van de 13 fout !quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:02 schreef GGMM het volgende:
Wie heeft je nou weer uitgescholden?
Want ik sla hem op zijn bek!
En al die kutkloontjes van matige users.quote:Op maandag 23 september 2024 11:50 schreef GGMM het volgende:
Sinds Tong hier post is het hier opeens heel rustig
Misschien omdat jij hier sindsdien ook postquote:Op maandag 23 september 2024 11:50 schreef GGMM het volgende:
Sinds Tong hier post is het hier opeens heel rustig
1 user*quote:Op maandag 23 september 2024 11:51 schreef Ama het volgende:
[..]
En al die kutkloontjes van matige users.
*zet in op GGMMquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:02 schreef GGMM het volgende:
Wie heeft je nou weer uitgescholden?
Want ik sla hem op zijn bek!
Wtfquote:Op maandag 23 september 2024 12:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Misschien omdat jij hier sindsdien ook post
Ligt aan jezelfquote:Op maandag 23 september 2024 11:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Tering jantje, het wordt vandaag niet zo mooi denk ik.
Ik kijk gewoon naar buiten om het weer te checkenquote:Op maandag 23 september 2024 12:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Er mag wel wat meer gepost worden hier want anders is het niet de moeite om meteorologische info neer te zetten.
Zo'n post kost me dagelijks iets van tien minuten met een kopje koffie 's-ochtends vroeg.
Jouw weerberichten maken mijn hele dag goedquote:Op maandag 23 september 2024 12:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Er mag wel wat meer gepost worden hier want anders is het niet de moeite om meteorologische info neer te zetten.
Zo'n post kost me dagelijks iets van tien minuten met een kopje koffie 's-ochtends vroeg.
Hoe moet GGMM nou weten wanneer jij weer in de spiegel kijkt? (Lol)quote:Op maandag 23 september 2024 12:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wanneer komt er een nieuwe horror review
Als ik weer een horrorfilm gezien hebquote:Op maandag 23 september 2024 12:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wanneer komt er een nieuwe horror review
Probeer dit maar nietquote:Op maandag 23 september 2024 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe moet GGMM nou weten wanneer jij weer in de spiegel kijkt? (Lol)
Erg motiverend van je!quote:
Lekker plaatje jaquote:Op maandag 23 september 2024 12:55 schreef Solotovski het volgende:
Heerlijke muziek trouwens ook in monsters
Bohhhh
Als je je zo stoort aan een vent op het internet zit je zelf mentaal ook niet helemaal lekker in je vel denk ikquote:Op maandag 23 september 2024 13:03 schreef Solotovski het volgende:
Zou bijna abo nemen voor die sneue hond abid
Heb ik gedaan dus. Kijk maar. Ik ging ook gelijk voor de pimp. @yvonnequote:Op maandag 23 september 2024 13:03 schreef Solotovski het volgende:
Zou bijna abo nemen voor die sneue hond abid
VBL is 65 deuren verderop, ajuusquote:Op maandag 23 september 2024 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je zo stoort aan een vent op het internet zit je zelf mentaal ook niet helemaal lekker in je vel denk ik
Misschien wordt het tijd voor een hobby
Pier 67 toch vlakbij Tirol?quote:Op maandag 23 september 2024 13:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
VBL is 65 deuren verderop, ajuus
Krijg elke dag een berichtje op mijn telefoon wat voor weer het gaat worden dus ik kijk er niet eens naar.quote:Op maandag 23 september 2024 12:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Gaan we doen maat. We laten jou niet in de steek.quote:Op maandag 23 september 2024 12:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
WOWquote:Op maandag 23 september 2024 13:22 schreef GGMM het volgende:
En dan bedoel ik natuurlijk een gezonde hobby. Dus niet de drugs en drank die je normaal gebruikt omdat je niet met stressvolle situaties kan omgaan.
Wat kom jij nu tof doen? Ga je lekker met je VBL matties aftrekken.quote:Op maandag 23 september 2024 13:22 schreef GGMM het volgende:
En dan bedoel ik natuurlijk een gezonde hobby. Dus niet de drugs en drank die je normaal gebruikt omdat je niet met stressvolle situaties kan omgaan.
Oneensquote:Op maandag 23 september 2024 13:37 schreef Fok-it het volgende:
Het 'dan klik je er toch gewoon niet op' argument is toch wel echt van bedroevend lage kwaliteit
Omdat het uitzaait naar de slowvchat, domme drowzeequote:Op maandag 23 september 2024 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens
Je ziet van tevoren wie het topic geopend heeft, je weet dat je die vent niet moet WAAROM zou je dan kijken?
Dan klik je er niet opquote:Op maandag 23 september 2024 13:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Omdat het uitzaait naar de slowvchat, domme drowzee
Waarmee je eigenlijk impliceert: ga je toch in een andere slowchat posten? Waar diegene ook naar toe verhuist. Nee dit argument is behoorlijk mankquote:
Schreef. Leer toch nederlands potdomme.quote:Op maandag 23 september 2024 13:48 schreef GGMM het volgende:
Maar in de SC kan je toch gewoon een TR zetten als iemand over de streef gaat (en je niet in staat bent het onderling met een goed gesprek op te lossen)
Zie mijn bericht daarnaquote:Op maandag 23 september 2024 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarmee je eigenlijk impliceert: ga je toch in een andere slowchat posten? Waar diegene ook naar toe verhuist. Nee dit argument is behoorlijk mank
Ik zit mobielquote:Op maandag 23 september 2024 13:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Schreef. Leer toch nederlands potdomme.
Wat is dit nou weer voor debieltjesadvies godsamme manquote:Op maandag 23 september 2024 13:48 schreef GGMM het volgende:
Maar in de SC kan je toch gewoon een TR zetten als iemand over de streef gaat (en je niet in staat bent het onderling met een goed gesprek op te lossen)
Ja, da's minder.quote:
Misschien kan je iets meer tekst en uitleg geven waarom jij dat vindt zodat we hier een constructieve discussie over kunnen voeren zonder elkaar uit te scheldenquote:Op maandag 23 september 2024 13:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor debieltjesadvies godsamme man
Hij gaat niet over de schreef. Maar dat is dan ook niet de enige reden waarom iemand funest kan zijn voor een communityquote:
Klinkt alsof je niet heel erg sterk in je schoenen staat als je je daar zo erg door laat beīnvloedenquote:Op maandag 23 september 2024 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat niet over de schreef. Maar dat is dan ook niet de enige reden waarom iemand funest kan zijn voor een community
Het probleem is, dat een groepje mensen zich opfokt. 'oh een vreemdeling'. Ik doe niet aan schelden, ik wil gewoon meepraten met bepaalde individuen die hier komen. Verder kom ik ook wel eens in VBL, waar men het gek genoeg wel kan hebben als iemand anders komt. Je kan niet een slowchat pakken en dan zeggen: 'is van ons mag niemand bij'.quote:Op maandag 23 september 2024 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat niet over de schreef. Maar dat is dan ook niet de enige reden waarom iemand funest kan zijn voor een community
Dat mag je denken. Ik vind het beetje goedkope uitweg maargoed.quote:Op maandag 23 september 2024 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt alsof je niet heel erg sterk in je schoenen staat als je je daar zo erg door laat beīnvloeden
Dat mag jij op jouw beurt ook weer vinden natuurlijkquote:Op maandag 23 september 2024 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag je denken. Ik vind het beetje goedkope uitweg maargoed.
We moeten misschien een andere attitude hebben hierquote:Op maandag 23 september 2024 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik negeer hem (en zijn kloontjes) nu ook al een maandje of 2 hoor, maar alsnog is dat natuurlijk niet de manierquote:Op maandag 23 september 2024 13:57 schreef GGMM het volgende:
Maar in VBL negeren we die debiel gewoon succesvol, dus klinkt als een 'jouw probleem'.
Laat ze smaken, ipa? Of wat ga je halen?quote:Op maandag 23 september 2024 13:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga maar 'ns op bierjacht. Ik heb ze alweer verdiend vandaag.
Jankbal.quote:Op maandag 23 september 2024 13:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
We moeten misschien een andere attitude hebben hier
Misschien moeten we zelf ook niet over de schreef gaan, GGMM kreeg net ook al medegedeeld dst hij moest oprotten hier
Sommige kerels hier schelden mij ook soms zomaar uit terwijl ik alleen hallo zeg
Wat is dan wel de manier 🤔quote:Op maandag 23 september 2024 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik negeer hem (en zijn kloontjes) nu ook al een maandje of 2 hoor, maar alsnog is dat natuurlijk niet de manier
quote:Op maandag 23 september 2024 13:22 schreef GGMM het volgende:
Vergeet je niet de drank.quote:Op maandag 23 september 2024 14:22 schreef Solotovski het volgende:
Oeiii even wat drugs gebruiken zodat ik met een stressvolle situatie op het werk kan omgaan
Had me anders echt geen raad geweten namelijk
Die was al op voor de lunchquote:
Iedereen weet waarom.quote:Op maandag 23 september 2024 14:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
POL gaat sneller dan hier. Moet niet gekker worden.
Ja. Vorige week in een bui een abo aangeschaft, maar nog steeds niemand geblokkeerd. Ik negeer het maar gewoon.quote:
Zou abid commissie krijgen voor elk afgesloten abo?quote:Op maandag 23 september 2024 14:53 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Vorige week in een bui een abo aangeschaft, maar nog steeds niemand geblokkeerd. Ik negeer het maar gewoon.
Zat ik ook al aan te denken. Wel een laag uurloon lijkt me zo.quote:Op maandag 23 september 2024 14:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou abid commissie krijgen voor elk afgesloten abo?
Net als z'n moederquote:Op maandag 23 september 2024 14:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Wel een laag uurloon lijkt me zo.
Ik vind het vooral rot dat mensen hier vertrekken. Jij en dimm bijvoorbeeld. Charles ook pleite en Vla ook steeds minder. Gelukkig blijft er een harde kern over mag ik hopen. Gewoon zonde dat bepaalde lieden de boel versjteren.quote:Op maandag 23 september 2024 14:59 schreef Ama het volgende:
Iemand blokkeren binnen een SC heeft sowieso weinig nut want als iemand die persoon quote lees je het alsnog.
Ik ben al jaren hier niet meer dagelijks te vinden.quote:Op maandag 23 september 2024 15:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind het vooral rot dat mensen hier vertrekken. Jij en dimm bijvoorbeeld. Charles ook pleite en Vla ook steeds minder. Gelukkig blijft er een harde kern over mag ik hopen. Gewoon zonde dat bepaalde lieden de boel versjteren.
Ik wel hoor. Als ik een week niet post ben ik op missie. Is ook niets nieuws aan.quote:Op maandag 23 september 2024 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben al jaren hier niet meer dagelijks te vinden.
T is onderhand wel leuk geweest zoquote:Op maandag 23 september 2024 15:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind het vooral rot dat mensen hier vertrekken. Jij en dimm bijvoorbeeld. Charles ook pleite en Vla ook steeds minder. Gelukkig blijft er een harde kern over mag ik hopen. Gewoon zonde dat bepaalde lieden de boel versjteren.
Makes two of us.quote:Op maandag 23 september 2024 15:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
T is onderhand wel leuk geweest zo
Wanneer moet je weer op missie danquote:
Technische problemen zijn niet te plannen. Ze komen onverwachts als het het minst goed uitkomt.quote:Op maandag 23 september 2024 15:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer op missie dan
Weet ik het ik wilde gewoon aandacht wat boeit mij die kutusers nouquote:Op maandag 23 september 2024 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je iets meer tekst en uitleg geven waarom jij dat vindt zodat we hier een constructieve discussie over kunnen voeren zonder elkaar uit te schelden
Geen zorgen vriend ik blijf gewoon gaan.quote:Op maandag 23 september 2024 15:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Oh okequote:Op maandag 23 september 2024 15:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Weet ik het ik wilde gewoon aandacht wat boeit mij die kutusers nou
Afblijven. Aber is van mij ja.quote:Op maandag 23 september 2024 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke
Ik ben altijd bereid jou aandacht te geven
Oh sorryquote:Op maandag 23 september 2024 16:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Afblijven. Aber is van mij ja.
leukquote:Op maandag 23 september 2024 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er hangt liefde in de lucht!
Precies wat deze chat nodig heeft
Graag gedaan.quote:Op maandag 23 september 2024 16:43 schreef Solotovski het volgende:
Hahahahaha daar had niels ons even tuk
Heb je Monsters al gezienquote:Op maandag 23 september 2024 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke
Ik ben altijd bereid jou aandacht te geven
Ja ik welquote:Op maandag 23 september 2024 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee jij?
Er staat trouwens een nieuwe trailer in het GLADIATOR 2 topic
Er komt 7 oktober een docu over ze online, waar ze zelf praten over alles. Op Netflix.quote:
Ja nou en ik ben nu even met ggmm in gesprekquote:Op maandag 23 september 2024 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Er komt 7 oktober een docu over ze online, waar ze zelf praten over alles. Op Netflix.
Stom van me om te denken dat je misschien een keer volwassen zou reageren.quote:Op maandag 23 september 2024 18:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja nou en ik ben nu even met ggmm in gesprek
quote:Op maandag 23 september 2024 17:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar als je Transformers wil kijken kan je toch @:Datismijnmening vragen of ze haar webcam aan wilt zetten
@:Solotovski @:Mortaxx @:vrijgevochten @:Bezsen @:Kaneelstokje
Check deze
En dat noemt zichzelf dan strijder voor wokequote:Op maandag 23 september 2024 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet bijzonder inclusief
Waar noem ik mezelf zo?quote:Op maandag 23 september 2024 18:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf dan strijder voor woke
Niet Bigidagoe?quote:
Leuke!quote:
Goeie bro, bigidagoe is wel goated. Heb jij nog droevige muziek, voor wanneer je je liefje mist?quote:
Ze doet altijd zo naar tegen jouquote:Op maandag 23 september 2024 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Stom van me om te denken dat je misschien een keer volwassen zou reageren.
Goed je best doen op school en veel informatie uit KLB in je op nemen. Kwaliteit gaat boven kwaliteit, dus zorg dat je geëngageerd post.quote:Op maandag 23 september 2024 18:50 schreef Abid-Meher het volgende:
Was ik maar zo belezen en slim als de rest hier.
Smiley - dream girlquote:Op maandag 23 september 2024 18:53 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Goeie bro, bigidagoe is wel goated. Heb jij nog droevige muziek, voor wanneer je je liefje mist?
Nou, ik ga je niet meteen een doos chocola sturen omdat je een grapje op een forum maakt.quote:
Verdronken Vlinderquote:Op maandag 23 september 2024 18:53 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Goeie bro, bigidagoe is wel goated. Heb jij nog droevige muziek, voor wanneer je je liefje mist?
Veel slimme en belezen mensen hier, ik ben helaas maar een simpele domme jongen. Hoe gaat het met jou? Ik wil je bedanken voor je fijne adviezen. Mooi dat je andere wil steunen.quote:Op maandag 23 september 2024 18:53 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Goed je best doen op school en veel informatie uit KLB in je op nemen. Kwaliteit gaat boven kwaliteit, dus zorg dat je geëngageerd post.
Dream girl is goated.quote:Op maandag 23 september 2024 18:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Smiley - dream girl
(Lol)
We gaan kijken, bedankt Chevy.quote:
Ze doet maar. Ben allang blij dat ik niet zo'n kut karakter heb.quote:Op maandag 23 september 2024 18:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ze doet altijd zo naar tegen jou
Die race was gisteren 😂quote:Op maandag 23 september 2024 18:57 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dream girl is goated.
[..]
We gaan kijken, bedankt Chevy.
Wat zijn jouw verwachtingen voor Singapore?
Over Hamas? (lol)quote:Op maandag 23 september 2024 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Er komt 7 oktober een docu over ze online, waar ze zelf praten over alles. Op Netflix.
Tralalali tralala dat jij er bentquote:Op maandag 23 september 2024 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik ga je niet meteen een doos chocola sturen omdat je een grapje op een forum maakt.
Sorry maat, dacht dat die nog moest komen. Wat moet nu komen, en wat denk jij wat er gaat gebeuren?quote:
Het gaat goed, bedankt voor het vragen.quote:Op maandag 23 september 2024 18:56 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Veel slimme en belezen mensen hier, ik ben helaas maar een simpele domme jongen. Hoe gaat het met jou? Ik wil je bedanken voor je fijne adviezen. Mooi dat je andere wil steunen.
Jij lijkt me leuker dan die treurwilg. Beetje met je katten op een pakketje wachten om weer gelukkig te zijn.quote:Op maandag 23 september 2024 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze doet maar. Ben allang blij dat ik niet zo'n kut karakter heb.
Graag gedaan, nog leuke plannen?quote:Op maandag 23 september 2024 19:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Het gaat goed, bedankt voor het vragen.
Ik ga vanavond naar het lokale koffiehuis om daar met andere mannen over politiek te praten. En jij?quote:Op maandag 23 september 2024 19:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Graag gedaan, nog leuke plannen?
Strijd tussen Norris en Max. Norris moet nog 52 punten inlopen. Op zich een hele hoop. Ik ben bang dat die naar Max gaat. Maar goed, ik hoop dat Norris goede kans gaat maken.quote:Op maandag 23 september 2024 19:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sorry maat, dacht dat die nog moest komen. Wat moet nu komen, en wat denk jij wat er gaat gebeuren?
Ik zwijmel helemaal bij Ask Embla - September in deze tijden. Writing on the walls doet het ook erg goed.quote:Op maandag 23 september 2024 18:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Smiley - dream girl
(Lol)
Dat klinkt wel alsof jij slim bent. Mag ik mee, of kan je mij dat leren? Anders blijf ik lekker thuis, eergisteren teveel briefjes in de shishabar uitgegeven.quote:Op maandag 23 september 2024 19:04 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar het lokale koffiehuis om daar met andere mannen over politiek te praten. En jij?
Earth wind and fire - september is hardquote:Op maandag 23 september 2024 19:05 schreef HeldShahid het volgende:
[..]
Ik zwijmel helemaal bij Ask Embla - September in deze tijden. Writing on the walls doet het ook erg goed.
Zou wel tof zijn als Norris kan verrassen. Laten we het hopen. Norris lijkt me wel een sympathieke gast.quote:Op maandag 23 september 2024 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Strijd tussen Norris en Max. Norris moet nog 52 punten inlopen. Op zich een hele hoop. Ik ben bang dat die naar Max gaat. Maar goed, ik hoop dat Norris goede kans gaat maken.
quote:Op maandag 23 september 2024 19:06 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Earth wind and fire - september is hard
Immortal techniue is goatedquote:
Je mag zeker een keer mee, de eerste keer kan je het beste gewoon koffie of thee drinken, luisteren en kennis maken met de andere kameraden. Wij beschouwen onszelf als intellectuelen die de taak hebben om na te denken over de politiek en hoe we kunnen voorkomen dat het huidige agro-fascisme de sociaaldemocratie verder kapot maakt.quote:Op maandag 23 september 2024 19:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat klinkt wel alsof jij slim bent. Mag ik mee, of kan je mij dat leren? Anders blijf ik lekker thuis, eergisteren teveel briefjes in de shishabar uitgegeven.
Opgelet! Er zijn hier anarcho-psychoten.quote:
Dat was toch al duidelijk hoop ik?quote:Op maandag 23 september 2024 19:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Opgelet! Er zijn hier anarcho-psychoten.
Ik herinner me er zelf af en toe maar aan. Dat ik het niet vergeet.quote:Op maandag 23 september 2024 19:32 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat was toch al duidelijk hoop ik?
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 23 september 2024 19:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Opgelet! Er zijn hier anarcho-psychoten.
Code groen. Er zijn geen waarschuwingen.quote:
Jezus is de enige weg uit het duivels kapitalistisch systeem.quote:Op maandag 23 september 2024 19:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Je mag zeker een keer mee, de eerste keer kan je het beste gewoon koffie of thee drinken, luisteren en kennis maken met de andere kameraden. Wij beschouwen onszelf als intellectuelen die de taak hebben om na te denken over de politiek en hoe we kunnen voorkomen dat het huidige agro-fascisme de sociaaldemocratie verder kapot maakt.
Toen 't christendom op aarde kwamquote:Op maandag 23 september 2024 19:46 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Jezus is de enige weg uit het duivels kapitalistisch systeem.
Lindeboom bierquote:Op maandag 23 september 2024 19:09 schreef Abid-Meher het volgende:
@:doug-heffernAn
Je wil weggaan, maar je neemt mij, neemt mij niet mee,
Neemt mij, neemt mij niet mee
Neemt mij, neemt mij, neemt mij niet mee,
Jouw gezicht en de liefde van de lindeboom
Herrinneren mij aan jouw ogen
Heb dit liedje ooit eens gebruikt voor een godsdienstles in het middelbaarquote:Op maandag 23 september 2024 19:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Toen 't christendom op aarde kwam
En ieder mens het recht ontnam
Om zo te leven als hij dacht dat goed was
En heel de aardkorst dik bevlekt met bloed was
Werd het meteen de hoogste tijd dat heidenen na zware strijd
Door legers door de kerk geleid van hun cultuur werden bevrijd
Dat hield men eeuwenlang in stand
Vol liefde werd de rechterhand
Van dieven slaven kinderen en vrouwen
Als zij een misstap deden afgehouwen
Men zorgde voor een schuldcomplex wanneer je rondliep in iets geks
Of je te buiten ging aan sex je stond al snel bekend als heks
Jezus redt Jezus redt alle mensen opgelet
Jezus redt Jezus redt enkel door 't gebed
Soms wordt een land vol hongersnood
Bezocht door weer zo'n vrome kloot
Die steeds dezelfde ouwe kool komt stoven
En roept vanuit zijn draagstoel blijft geloven
Die zegenend naar mensen zwaait voor ieder lijk z'n hoofd omdraait
Elk argument van tafel maait en steeds opnieuw de mensen paait
Al jaren gaan er stemmen voor pil en voor geboortestop
Maar Rome weigert steeds om te beperken
Dat zou de zedeloosheid maar versterken
Elk recht wordt U nog steeds betwist
En sex blijft steeds de antichrist
Hij die door zijn orgaan slechts pist
Heeft steeds voor duizenden beslist
Maar kijk men is veranderd want rooms-katholiek
En protestant begonnen hun greep wat te verliezen
Men moest dus wel een and're koers gaan kiezen
Men was geweldig in zijn sas want wat ontdekte men alras
Toen men nog's in de bijbel las dat jezus ook een hippie was
De wereld kraakt aan alle kant
En grote delen staan in brand
Je zou dus zeggen helpt het onheil weren
Gehuichel moeten wij de rug toekeren
Maar niets daarvan vergeet 't maar
't is Boedha hier Jehova daar
Men draaft getuigend door elkaar
En heeft de oplossing al klaar
Het is maar al te waar helaas
De paus de kerstman sinterklaas
Zij zijn al eeuwenlang de baas
En eeuwenlang al even dwaas
Jezus redt Jezus redt alle mensen uit de nood
Jezus red Jezus red Jezus uit de goot
Die dude mag wel een keertje beginnen met beasten.quote:Op maandag 23 september 2024 23:24 schreef Abid-Meher het volgende:
Goeie maat van mij ligt laagst altijd maar op de bank. Maak me zorgen om die gast.
Akkoord.quote:Op maandag 23 september 2024 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die dude mag wel een keertje beginnen met beasten.
Tsja. Denk dat je gewoon een andere vrouw nodig hebtquote:Op maandag 23 september 2024 23:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Akkoord.
Hoe gaat het maat? Mijn hart is niet beasted, ben juist erg sick, liefdessick
Max krijgt het gewoon gratis hoor! (lol)quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:10 schreef Näsenbar het volgende:
Waarom is het normaal om je personeel wel gratis koffie te geven maar geen gratis energy drink?
Niet bewaren.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar zou “NB” onder een document voor staan?
Niet Belangrijk? (lol) (🤣)
Non binairquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar zou “NB” onder een document voor staan?
Niet Belangrijk? (lol) (🤣)
christendom is juist heel kapitalistisch, god is een leenheer die de mens tot een onoplosbare schuld heeft veroordeeld omdat hij hem zelf al heeft ingelost door zijn eigen zoon te laten vermoordenquote:Op maandag 23 september 2024 19:46 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Jezus is de enige weg uit het duivels kapitalistisch systeem.
Hij loopt tijdens dat concert achter een zeer lekkere vrouw aan, dus van al die verhalen kan natuurlijk helemaal niks waar zijn!quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:55 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
gaat over kleine jongetjes zeker!
hebben het verzonnen waren op geld uit! de king of pop is onschuldig!quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij loopt tijdens dat concert achter een zeer lekkere vrouw aan, dus van al die verhalen kan natuurlijk helemaal niks waar zijn!
God moet ons juist helpen om los te komen van het materiële en ons toespitsen op de geest daar dit het enige is wat we kunnen meenemen na onze dood.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:47 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
christendom is juist heel kapitalistisch, god is een leenheer die de mens tot een onoplosbare schuld heeft veroordeeld omdat hij hem zelf al heeft ingelost door zijn eigen zoon te laten vermoorden
Money is the root of all evilquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:05 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
hebben het verzonnen waren op geld uit! de king of pop is onschuldig!
Goated opinionquote:Op dinsdag 24 september 2024 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Money is the root of all evil
- Michael Jackson
quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Money is the root of all evil
- Michael Jackson
Weet niet. Zou best kunnenquote:
tzal me niks verbazen alle bedrijven zijn woke tegenwoordig......quote:
Wat doe jij bij liefdesverdriet maat?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:22 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
tzal me niks verbazen alle bedrijven zijn woke tegenwoordig......
Ik had zojuist 118thousand score in subway surfersquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
DNF gepakt. Eerste in werkelijk waar tijden. Misschien wel een jaar of zo.
Laatste bocht, laatste ronde ook nog eens
Held.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik had zojuist 118thousand score in subway surfers
Dat is dan jammer.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Beetje overdreven om mij held te noemen bruh
Naar de gym gaan, zorgen dat je beter terug komt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:06 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat doe jij bij liefdesverdriet maat?
Weet niet, lijkt bij Mortaxx niet te werken.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Naar de gym gaan, zorgen dat je beter terug komt.
Jij bent niet Mortaxx habibo.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Weet niet, lijkt bij Mortaxx niet te werken.
Wat zijn je statsquote:Op woensdag 25 september 2024 09:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Naar de gym gaan, zorgen dat je beter terug komt.
Ik heb alle afleveringen van How I met you mother, bijna alle afleveringen van Locked up abroad en minstens de helft van Dr. Pol gezien in de sportschool.quote:
Sorry, denk niet dat hem dat gaat worden. Ik ben een zachtaardig persoon.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:28 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Jij bent niet Mortaxx habibo.
Dit kan jij worden:
[ afbeelding ]
Je laat je afschrikken, je kan ook een kast worden die goed in zijn vel zit zonder je zachtaardige persoonlijkheid te verliezen. Zolang je maar van de anabolen afblijft.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:37 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sorry, denk niet dat hem dat gaat worden. Ik ben een zachtaardig persoon.
Ik wil gewoon mezelf zijn. Niet met eiwitten in de weer zijn en met sportschool dingen.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Je laat je afschrikken, je kan ook een kast worden die goed in zijn vel zit zonder je zachtaardige persoonlijkheid te verliezen. Zolang je maar van de anabolen afblijft.
Misschien kan je dan een stuk gaan wandelen?quote:Op woensdag 25 september 2024 16:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mezelf zijn. Niet met eiwitten in de weer zijn en met sportschool dingen.
Mij te wokequote:Op woensdag 25 september 2024 16:42 schreef Näsenbar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-de-negenjarige-eva
Ben benieuwd wanneer we de eerste 'omvolking is nu ook begonnen in Duckstad!!!!!' roepers krijgen op dit forum.
[ afbeelding ]
Ik heb mijn abonnement op de Donzige Duck gelijk opgezegd toen ik dit zag.quote:
Je moet dan ook 2000ad.com hebben.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik heb mijn abonnement op de Donzige Duck gelijk opgezegd toen ik dit zag.
Die zijn wel nice ja. Ik heb van die traditionele houten van Peugeot.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:15 schreef Loverboii het volgende:
elektrische pepermolen is wel luxe
Dacht schaakstukken.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:22 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Die zijn wel nice ja. Ik heb van die traditionele houten van Peugeot.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
gaat toch levenslang mee?quote:Op woensdag 25 september 2024 18:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Mooie productenlijn hebben ze @:loverboii . Uitstekende geschenken.
https://be.peugeot-saveurs.com/nl
Die kwaliteit heeft het inderdaad. Voel je gelijk als je het vast hebt. Ik vind het ook niet eens zo heel duur.quote:
Sick stuffquote:Op woensdag 25 september 2024 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vannacht gaat het bijna in HEEL Nederland regenen volgens buienradar
WOW!
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vannacht gaat het bijna in HEEL Nederland regenen volgens buienradar
WOW!
😅😂quote:Op woensdag 25 september 2024 22:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Sick stuff
Mooi hoe zo een klein landje zo groot in zoiets kan zijn
De regenbewaarder bestaat
Goedemorgenquote:Op donderdag 26 september 2024 08:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ik vind het altijd lekker als het 's nachts regent.
Mij juist niet. Zal een gevoel van beschutting zijn.quote:Op donderdag 26 september 2024 08:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😅😂
[..]
Goedemorgen
Ik merkte er gelukkig niks van.
Het maakt mij altijd maar onrustig!
Ik ook man. geef extra cachet aan je slaap. Je voelt je dan extra veilig en geborgen.quote:Op donderdag 26 september 2024 08:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ik vind het altijd lekker als het 's nachts regent.
Ja. En als ik dan even wakker wordt, denk ik even heel tevreden over die nachtdiensten buiten lopen die ik niet meer heb en slaap ik heerlijk weer verder.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:
ik vind het juist ook wel lekker tijdens het slapen
Ik heb vroeger bij opa en opoe in een bedstee geslapen. Ze hadden ook een ton met regenwater waar ze de wc mee spoelden.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook man. geef extra cachet aan je slaap. Je voelt je dan extra veilig en geborgen.
Als je het echt af wilt maken moet je slapen in foetushouding in een bedstee.˛
ja dat maakt het nog beterquote:Op donderdag 26 september 2024 17:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. En als ik dan even wakker wordt, denk ik even heel tevreden over die nachtdiensten buiten lopen die ik niet meer heb en slaap ik heerlijk weer verder.![]()
ahahhahha! Geweldig.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger bij opa en opoe in een bedstee geslapen. Ze hadden ook een ton met regenwater waar ze de wc mee spoelden.
kan lekker zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 18:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
In tien minuten zeikersnat geregend vanmiddag.
Ja geilquote:
Kreeg de volle laag. Onweertje erbij... Heerlijk. Was gelukkig onderweg naar huis dus ook gelijk m'n pitbull smoking aangetrokken.quote:
Geilquote:Op donderdag 26 september 2024 18:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Kreeg de volle laag. Onweertje erbij... Heerlijk. Was gelukkig onderweg naar huis dus ook gelijk m'n pitbull smoking aangetrokken.
Ja ik post daar nooit meer bij die vieze lullenquote:Op donderdag 26 september 2024 18:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Is de grtdsc ook uit jouw at
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 september 2024 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik post daar nooit meer bij die vieze lullen
Ze zijn heel toxicquote:
Ook meteen dreigen met ho stop etcquote:
Ja en ze steken je allemaal een mes in de rugquote:Op donderdag 26 september 2024 18:51 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ook meteen dreigen met ho stop etc
Je krijgt gewoon direct een hun tegen je hoofd bij futiliteiten
Omdat het daar helemaal uit de hand looptquote:Op donderdag 26 september 2024 18:52 schreef Solotovski het volgende:
Oh en nu is iedereen weer hier
Omdat?
Mijn ban is blijkbaar een dag ingekort om gc schoon te houdenquote:Op donderdag 26 september 2024 18:52 schreef Solotovski het volgende:
Omdat?
Ze nemen zichzelf in bescherming, wat op zich wel nobel isquote:Op donderdag 26 september 2024 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat het daar helemaal uit de hand loopt
Het is hier gezellig en knus!quote:Op donderdag 26 september 2024 18:52 schreef Solotovski het volgende:
Omdat?
Nee is puur eigenbelangquote:Op donderdag 26 september 2024 18:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ze nemen zichzelf in bescherming, wat op zich wel nobel is
We brengen de vijand in verwarringquote:Op donderdag 26 september 2024 18:52 schreef Solotovski het volgende:
Omdat?
Alles is weer terug bij het oudequote:
Ik las laatst dat Capu niet wist wanneer de tweede wereldoorlog begonquote:Op donderdag 26 september 2024 19:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Alles is weer terug bij het oude
Doug en Abid zijn geblokkeerd, dus alleen capu kan de boel nog wat verstieren
Zal wel binnen 48u gebeuren
En chevy ook als die dronken isquote:Op donderdag 26 september 2024 19:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik las dat Abid gearresteerd is.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las laatst dat Capu niet wist wanneer de tweede wereldoorlog begon
Goh goh goh gohquote:Op donderdag 26 september 2024 19:05 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik las dat Abid gearresteerd is.
Ja door Godquote:Op donderdag 26 september 2024 19:05 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik las dat Abid gearresteerd is.
Ik heb hem nog niet op nuchterheid kunnen betrappenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En chevy ook als die dronken is
Hou opquote:Op donderdag 26 september 2024 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las laatst dat Capu niet wist wanneer de tweede wereldoorlog begon
🧐quote:
Hopelijk heb je morgen God weer gevonden makkerquote:
Nee die heeft waarschijnlijk teveel 40-45 gelezen hier dat hij denkt dat dit ook de juiste jaartallen zijnquote:
hopelijk kies jij morgen niet partij voor de verkeerde mensen!quote:Op donderdag 26 september 2024 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk heb je morgen God weer gevonden makker
Dan zal ik morgen iemand anders dan jij kiezenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hopelijk kies jij morgen niet partij voor de verkeerde mensen!
Lekker, ik lust wel een koekje!quote:
als je dat doet verkoop ik ook jouw organen aan ho chingquote:Op donderdag 26 september 2024 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal ik morgen iemand anders dan jij kiezen
Wat loop je nou te betweterenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal ik morgen iemand anders dan jij kiezen
🤦🏼♀quote:Op donderdag 26 september 2024 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee die heeft waarschijnlijk teveel 40-45 gelezen hier dat hij denkt dat dit ook de juiste jaartallen zijn
De dag dat ome adolf werd geboren begon allesquote:Op donderdag 26 september 2024 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee die heeft waarschijnlijk teveel 40-45 gelezen hier dat hij denkt dat dit ook de juiste jaartallen zijn
Stel nou niet van die ingewikkelde vragenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat moet er morgen gekozen worden?
jammerquote:Op donderdag 26 september 2024 19:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Waar we de Apocalypse gaan doorbrengenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat moet er morgen gekozen worden?
Had dat ventje gewoon lekker laten schilderen joh. Beetje verven. Laat gaan joh. Lekker manquote:Op donderdag 26 september 2024 19:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
De dag dat ome adolf werd geboren begon alles
Wajong had Adolf wel gepast, beetje wmo erbijquote:Op donderdag 26 september 2024 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had dat ventje gewoon lekker laten schilderen joh. Beetje verven. Laat gaan joh. Lekker man
Ach vraag t aan 100 mensen en meer dan de helft zegt van 40 tot en met 45quote:Op donderdag 26 september 2024 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Marokko.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar we de Apocalypse gaan doorbrengen
Ja ik dacht het ookquote:Op donderdag 26 september 2024 19:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach vraag t aan 100 mensen en meer dan de helft zegt van 40 tot en met 45
Wel fijn dat jij dan vanaf nu geen recht meer spreken hebt wanneer het over Capu gaat maatquote:
Hij is er toch nietquote:Op donderdag 26 september 2024 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel fijn dat jij dan vanaf nu geen recht meer spreken hebt wanneer het over Capu gaat maat
Het bekt ook wel lekker natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2024 19:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach vraag t aan 100 mensen en meer dan de helft zegt van 40 tot en met 45
Je dikke hoerenmoeder ookquote:Op donderdag 26 september 2024 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het bekt ook wel lekker natuurlijk
Net als 24 agentquote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef Solotovski het volgende:
Dang do speelt in lost, wist k heul niet
ja vind ik ook wel een goed ideequote:
uitstekendquote:
Is dat familie van Zoskquote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef Solotovski het volgende:
Dang do speelt in lost, wist k heul niet
jaquote:
Voel me een schavuitquote:Op donderdag 26 september 2024 20:33 schreef Questular het volgende:
Eend is mijn berichten weer aan het liken, voel me vies.
Zelfde wanneer Starflopper je bericht liked. Liever geen likes danquote:Op donderdag 26 september 2024 20:33 schreef Questular het volgende:
Eend is mijn berichten weer aan het liken, voel me vies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |