SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het zijn dan ook tv kastjes en geen wastafelkastjes
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja, niet in je badkamerkastje!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Oh en op de bank met je mobiel? Dat zou mijn keuze zijn, aangezien ik dat nu ook doequote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
gewoon in elke kamer watquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar zijn nachtkastjes voor uitgevonden ookUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mijn satisfyer ligt gewoon open en bloot hoorTrotste mama van Ambar
In je nachtkastje?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Mwa.. ook wel een beetje moequote:Op zaterdag 21 september 2024 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh en op de bank met je mobiel? Dat zou mijn keuze zijn, aangezien ik dat nu ook doe![]()
Mijne ook, maar ik heb de pinguin, die ziet er gewoon leuk uitquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn satisfyer ligt gewoon open en bloot hoor
Wat heb je dan naast je bed staan?quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Ik heb geen nachtkastje
En geen satisfyer
Niksquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat heb je dan naast je bed staan?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zelfs geen zakdoekjes?
Together at lastquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup mij is ook hier
en jij ook![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
owkeej die heb jij dus op je nachtkastje liggen om vol te blaffen![]()
Tissueeeee
Moet wat als je last hebt van een snotneusquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
owkeej die heb jij dus op je nachtkastje liggen om vol te blaffenUw ADH vitamine Worst
Jaquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet wat als je last hebt van een snotneus
Laten we het een snotneus noemen
quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
owkeej die heb jij dus op je nachtkastje liggen om vol te blaffen
Maar ik ben allergisch voor stof, word altijd een beetje verkouden wakker
of een druiper (neusquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Laten we het een snotneus noemen)
Smile, it's free therapy.![]()
Wat stomquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht oh ga voor deze, want alles dicht.
Zitten er geen plankjes in![]()
[ afbeelding ]
Hebben ze er niet een inzetstuk voor? Heeft ikea toch vaak wel.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]Cause there is always a wrong to your right 🎶
neej dat is niet handigquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
hmmSmile, it's free therapy.![]()
Ja die heb ik wel voor andere kastje jaquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hebben ze er niet een inzetstuk voor? Heeft ikea toch vaak wel.Trotste mama van Ambar
Wat moet er allemaal in dan?quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
35 cm hoog zonder een extra plankjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zelf planken in maken wil niet denk ik. Want het is van metaalMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Allesquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat moet er allemaal in dan?Trotste mama van Ambar
ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze wordt het iig wel
[ afbeelding ]Smile, it's free therapy.![]()
quote:dat is wel veel!
En die past onder wastafel?quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze wordt het iig wel
[ afbeelding ]
Dingen die ik nog graag kwijt zou willen in de badkamer aangezien het best groot is:
- handdoeken
- beddengoed
- schoenpoetsdingen
- voorraad drogisterij
- extra strijkijzer, kledingstomerTrotste mama van Ambar
Aangezien bezorging gratis is, bestel ik wel eerst alleen de grote kast.Trotste mama van Ambar
Ikquote:
Geloof niet dat ieni de wasbak op 170 heeft hangen
Zijn wel allemaal redelijk grote dingen? Dan is een extra plankje misschien niet nodig? Zeker met een stapeltje handdoeken of beddengoed nietquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dingen die ik nog graag kwijt zou willen in de badkamer aangezien het best groot is:
- handdoeken
- beddengoed
- schoenpoetsdingen
- voorraad drogisterij
- extra strijkijzer, kledingstomerCause there is always a wrong to your right 🎶
Nja wist niet precies hoe hoog het kastje wasquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik
Geloof niet dat ieni de wasbak op 170 heeft hangen
Sauna en whirlpool erbijquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
- handdoeken
- beddengoed
- schoenpoetsdingen
- voorraad drogisterij
- extra strijkijzer, kledingstomerUw ADH vitamine Worst
Mijn beddengoed zwerft nu nog rond in 2 dozen en het is echt schijtirritantTrotste mama van Ambar
Heb je wel goede afzuiging op je badkamer?quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beddengoed zwerft nu nog rond in 2 dozen en het is echt schijtirritant
Anders wordt het zo snel vochtig je beddengoedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja hoor x2 zelfs. En blijft zuigen zolang het nog vochtig isquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je wel goede afzuiging op je badkamer?
Anders wordt het zo snel vochtig je beddengoedTrotste mama van Ambar
Dat is fijnquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor x2 zelfs. En blijft zuigen zolang het nog vochtig isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En mijn hangkleding hangt al bijna 2 maanden op de badkamer en ik ervaar geen problemen met vochtigheidTrotste mama van Ambar
Is je badkamer zo groot dan ?quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En mijn hangkleding hangt al bijna 2 maanden op de badkamer en ik ervaar geen problemen met vochtigheidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind het een balzaalquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is je badkamer zo groot dan ?
Trotste mama van Ambar
De afzuiging in mijn kleinste kamertje is echt goed, dat merk ik als ik weer naar mijn ouderlijk huis ga
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
De afzuiging in mijn kleinste kamertje is echt goed, dat merk ik als ik weer naar mijn ouderlijk huis ga![]()
![]()
![]()
en 2 daarvan past dat niet?quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze wordt het iig wel
[ afbeelding ]Smile, it's free therapy.![]()
Oh wauwquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het een balzaal
[ afbeelding ]
Dat zie je niet vaakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu nog niet. Straks/ooit als hobbykamer af is en daar komt nog een kledingkast, komt er extra ruimte vrij op de badkamer voor eventueel nog een kast. Dan zou er eventueel onder de wastafel niets hoeven te staan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en 2 daarvan past dat niet?Trotste mama van Ambar
Dan zou ik nu nog niks kopen voor onder de wastafel.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu nog niet. Straks/ooit als hobbykamer af is en daar komt nog een kledingkast, komt er extra ruimte vrij op de badkamer voor eventueel nog een kast. Dan zou er eventueel onder de wastafel niets hoeven te staan.
Fijn zo'n grote badkamer
Ik heb alleen die ene kast besteld.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan zou ik nu nog niks kopen voor onder de wastafel.
Fijn zo'n grote badkamerTrotste mama van Ambar
Ik las het, moet nog ff terugkijkenquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je de persco gezien van Max ?![]()
![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik las het, moet nog ff terugkijken
Naast de wasmachine in het hoekje bij het raam staat ook de stofzuiger en de dweilemmer en het droogrek en de strijkplank.
Tussen de wasmachine en douche staat op dit moment een kledingrek met daaraan alle hangkleding.
Er zwerft een wasmand rond, een doos met beddengoed en een doos met alle overige troepjes zoals voorraad en alle andere dingen die uit de inbouwkastjes kwamen in mijn oude huisTrotste mama van Ambar
Ik heb tijdens het klussen de badkamer ook gebruikt als schone opbergplek. Dus op een gegeven moment stond er echt van alles
Trotste mama van Ambar
Absoluutquote:
Een ‘taakstraf’
Hoe durven ze het te bedenken
Berghok, kledingkamer en badkamer. Multifunctioneelquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb tijdens het klussen de badkamer ook gebruikt als schone opbergplek. Dus op een gegeven moment stond er echt van alles
Ik heb hem net terug gekeken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
Een ‘taakstraf’
Hoe durven ze het te bedenken
Het dat hij een boete krijgt als hij het uitspreekt, maar het was wel een dikke **** *** naar de FIA![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Hij zet hem niet door, jammer.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bijkeuken waar toevallig ook gedoucht kan wordenTrotste mama van Ambar
Max zoals alleen Max kan zijnquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem net terug gekeken.
Het dat hij een boete krijgt als hij het uitspreekt, maar het was wel een dikke **** *** naar de FIA![]()
![]()
Eerder gewoon geen straffen voor geven, maar nu Max gebruiken om als voorbeeld te stellenquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
Een ‘taakstraf’
Hoe durven ze het te bedenken![]()
![]()
Hij mag niet meer zeggen wat hij wil?quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max zoals alleen Max kan zijn
Hoppa Kimi Style![]()
![]()
Ik kijk nu naar jouw postquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:57 schreef M_0_0_N het volgende:
Is iemand nog wat leuks aan het kijken?![]()
![]()
Only murders in the building al gezien?quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:57 schreef M_0_0_N het volgende:
Is iemand nog wat leuks aan het kijken?Trotste mama van Ambar
Killing Eve op netflix.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:57 schreef M_0_0_N het volgende:
Is iemand nog wat leuks aan het kijken?Smile, it's free therapy.![]()
Iets leuks ieniquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Only murders in the building al gezien?
PATATTIE!quote:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Opdrogende verf.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:57 schreef M_0_0_N het volgende:
Is iemand nog wat leuks aan het kijken?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee staat dat op netflix??quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Only murders in the building al gezien?![]()
Krijgt hij taakstrafquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij mag niet meer zeggen wat hij wil?
Hoppa Kimi Style![]()
![]()
Hey Greysquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
oh das die met die ook in greys anatomy speelt toch?
Is dat die met dat open eind?quote:
Ik had helemaal nog niet verteld dat ik van Lochem en Heelsum beide oude postkaarten had gekocht. Van beide sowieso eentje met de kerk erop en een andere ook met stukje natuurTrotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat die met dat open eind?nee bij deze serie gaan ze allemaal dood door Eve
Ga je ze inlijsten ??quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had helemaal nog niet verteld dat ik van Lochem en Heelsum beide oude postkaarten had gekocht. Van beide sowieso eentje met de kerk erop en een andere ook met stukje natuurThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook al zo leukquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nee bij deze serie gaan ze allemaal dood door Eve
Ja die belanden uiteindelijk in lijstjes ja. Had 2 weken geleden ook kunstkaarten van Terschelling meegenomen.quote:Trotste mama van Ambar
Oh, ik dacht dat iemand Eve zou vermoorden. Plottwist!quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nee bij deze serie gaan ze allemaal dood door Eve
Interview van Dani Ricc gezien bij Sky?quote:
Ze vroegen hem wat zijn gedachten waren over de race van morgen.
Zijn antwoord: "Dat ga ik niet zeggen, want dan heb ik ook een taakstraf"![]()
De FIA schiet zich wel in de voet hiermee. Coureurs gaan ontwijkende antwoorden geven terwijl iedereen weet wat ze bedoelen![]()
Hello heer bolk 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat was dat nu met Lec en Sainzquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Interview van Dani Ricc gezien bij Sky?
De FIA schiet zich wel in de voet hiermee. Coureurs gaan ontwijkende antwoorden geven terwijl iedereen weet wat ze bedoelen
Niet normaal toch.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Omdat hij Fucking /fuck zeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik houd van gallery walls met toch wel persoonlijk dingen, maar ik heb eigenlijk een ontzettende hekel aan foto's van mezelf of andere mensen. Dus meestal vermijd ik foto's.
Heb wel een paar foto's van toen ik klein wasTrotste mama van Ambar
Duurt maar 2 minuten dus.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
De winnaar van deze maand bepaald datOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hhmm..quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
De winnaar van deze maand bepaald dat
Hey Moon. Tellen was maar eenmalig. Omdat we het er hier toevallig over hadden 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is al eventjes hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze slaan helemaal door bij de FIA/F1Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Helloquote:iets meer dan De helft
Ben pas bij seizoen 3 van de 4quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat iemand Eve zou vermoorden. Plottwist!Smile, it's free therapy.![]()
Dan ga ik nu even opzoek naar leuke wandhaakjes voor in de slaapkamer om o.a. ochtendjas en kleding op te hangen zodat ze niet elke avond op de vloer belanden.Trotste mama van Ambar
aah ik schrok alquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Moon. Tellen was maar eenmalig. Omdat we het er hier toevallig over hadden 🤣![]()
![]()
We hebben Monaco en Monza gehad dus Ferrari kan weer terug gaan naar hun absolute beste zelfquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat was dat nu met Lec en Sainz![]()
quote:was het soms een heel klein koekje?
Ik heb net een stuk slagroom-kersenvlaai opvan een too good to go pakketje.
Hoeveel plannen hebben ze daar dit keer voor?quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben Monaco en Monza gehad dus Ferrari kan weer terug gaan naar hun absolute beste zelf
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Alleen tijdens officiële persco’s mag het niet blijkbaarquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Russell zei ook fuck vanmiddag, mag gewoon
Anders had bijna de hele grid nu een taakstrafThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Interview van Dani Ricc gezien bij Sky?
De FIA schiet zich wel in de voet hiermee. Coureurs gaan ontwijkende antwoorden geven terwijl iedereen weet wat ze bedoelen![]()
![]()
nee niet gezien. Toch te zot om daar straf voor te krijgen.
Mijn. Max rijd morgen in Kerpen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonde welquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben Monaco en Monza gehad dus Ferrari kan weer terug gaan naar hun absolute beste zelf![]()
Sainz het hele weekend al kak
En Lec leek er toch goed bij te zittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb begrepen dat Sainz moeite had met het plan C(rash concurrenten eruit) en dacht dat in deze Kwali hij ook een concurrent van Charlie eruit moest crashenquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoeveel plannen hebben ze daar dit keer voor?
Succes morgen voor jouw Max!quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
nee niet gezien. Toch te zot om daar straf voor te krijgen.
Mijn. Max rijd morgen in Kerpen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Behalve ik!quote:![]()
Thnx.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
![]()
![]()
Maar kan nooit lang goed gaan. Misschien beter mn mond maar weer houden
Leclerce zat er in de trainingen redelijk bij qua tijden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonde wel
Sainz het hele weekend al kak
En Lec leek er toch goed bij te zitten
Maar ik denk dat hij teveel gepushed heeft tijdens zijn enige run omdat hij zijn bankerlap niet kon zetten en alles op alles heeft gezet en heeft verloren.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Neequote:Op zaterdag 21 september 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaa tijd voor de kerstboom![]()
Nee
NeeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan bestquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
joewelquote:
vorig jaar nu de kerstboom van rituals opgezet en vrij snel daarna de andere meuk
En Albon /williamsquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leclerce zat er in de trainingen redelijk bij qua tijden.
Maar ik denk dat hij teveel gepushed heeft tijdens zijn enige run omdat hij zijn bankerlap niet kon zetten en alles op alles heeft gezet en heeft verloren.
Die op het laatst toch niet meekon
Booswoest
Whaat ja dat is een goed ideequote:Op zaterdag 21 september 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
Veuuuullll te vroegquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
joewel
vorig jaar nu de kerstboom van rituals opgezet en vrij snel daarna de andere meukThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien zet ik hem wel niet opquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee hoor
geen zin om voor 2 weken die boom op te zettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien zet ik hem wel niet op![]()
ohhh dat kan niet
Hele jaar een kerstboom een paastak en sinterklaas, Halloween in huis
Is zijn soort van thuisrace, snap ik wel dan hij dan gefrustreerd is als hij net niet de top 10 haalt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Albon /williams
Die op het laatst toch niet meekon
Booswoest
Achteraf heeft het hem 3 plekken gekost.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Eerst maar eens kijken morgen wat het gaat wordenquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is zijn soort van thuisrace, snap ik wel dan hij dan gefrustreerd is als hij net niet de top 10 haalt.
Achteraf heeft het hem 3 plekken gekost.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben vooral benieuwd morgen naar het gevecht naar de eerste bocht tussen Max en Lando.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken morgen wat het gaat worden
Pole is statistisch belangrijk in Singapore en Lando kan nu wel eens willen door drukken de eerste bocht in vanaf pole.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Beetje dubbel, heb vandaag afscheid genomen van het enige materiële in mijn leven dat me echt plezier gafquote:![]()
Maar ja moet toch langzaamaan afscheid gaan nemen van mijn leven hier
Lach met een schone bips![]()
Ik vind Lando niet sterk ( psychisch )quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd morgen naar het gevecht naar de eerste bocht tussen Max en Lando.
Pole is statistisch belangrijk in Singapore en Lando kan nu wel eens willen door drukken de eerste bocht in vanaf pole.
En ik vraag me af hoeveel risico Max bereid is te nemenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wow, heb jij 19 kinderen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
Omg
Dochter 19 heeft dire straits aan staan
Van wat danquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje dubbel, heb vandaag afscheid genomen van het enige materiële in mijn leven dat me echt plezier gaf![]()
Maar ja moet toch langzaamaan afscheid gaan nemen van mijn leven hier
Wat was dat?quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje dubbel, heb vandaag afscheid genomen van het enige materiële in mijn leven dat me echt plezier gaf![]()
Maar ja moet toch langzaamaan afscheid gaan nemen van mijn leven hierCause there is always a wrong to your right 🎶
En die 4 die je van mij hebt tel je voor het gemak niet mee?quote:![]()
![]()
Ja zeker welquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die 4 die je van mij hebt tel je voor het gemak niet mee?![]()
![]()
Dat zijn nummer 8, 12, 14 en 16Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij begint wel steeds meer die nice English dude te worden ja met de papaya rules in hongarije en zulksquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Lando niet sterk ( psychisch )
En ik vraag me af hoeveel risico Max bereid is te nemen
Ga je naast kleding überhaupt wat meenemen ?quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
M'n kruisboog en alle toebehorenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En mij maar vertellen dat het nummer 7, 8, 9 en 10 warenquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zeker wel
Dat zijn nummer 8, 12, 14 en 16
Hij is veranderd in een jankerd! Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggenquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij begint wel steeds meer die nice English dude te worden ja met de papaya rules in hongarije en zulks
Alleen mijn NUCquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je naast kleding überhaupt wat meenemen ?
Die klikspaan praktijken van vorige weekquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij begint wel steeds meer die nice English dude te worden ja met de papaya rules in hongarije en zulks
quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En mij maar vertellen dat het nummer 7, 8, 9 en 10 waren
Das een klein computerke die ik nu ook gebruik... Intel NUCquote:Hier staat alles op. Die gaat mee en verder alleen kleding.
Wel spannendquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das een klein computerke die ik nu ook gebruik... Intel NUCHier staat alles op. Die gaat mee en verder alleen kleding.
Hij is inderdaad niet echt het type persoon die op de fabriek of in de debrief room met de vuist op tafel slaat en Fucking vertelt wat er godverdomme allemaal beter moetquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is veranderd in een jankerd! Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen
Jij niet, maar dat vind ik wel. Zo'n enorme stap, zo'n emigratie.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja dat snap ik wel, maar 2 tot 3x per jaar die kant op sinds 2008. Mijn beste vrienden wonen er inmiddels al jaren. Het is voor mij meer een thuis dan mijn huis hier. En het financiële gedeelte hoef ik me niet druk om te maken. En bij verveling kan ik weer online gaan werken via contacten die ik hier heb in Nederland. Het is voor mij geen grote stap, meer een verhuizing.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij niet, maar dat vind ik wel. Zo'n enorme stap, zo'n emigratie.Lach met een schone bips![]()
Ik snap het. Als je er al zo vaak komt, dan inderdaad....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is gewoon een logisch vervolgquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap het. Als je er al zo vaak komt, dan inderdaad....
Heb je al een doosje voor mij gevonden?
E swa a niffo wa is je problemo?quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ewa swa, noemde gij me nou niffo?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee, maar die kutpotten staan nu in mijn woonkamer want geen zin om weer naar de kelder te brengen en ze irriteren me nog steeds mateloosquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Heb je al een doosje voor mij gevonden?
Caliente loco!quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
E swa a niffo wa is je problemo?
Vandaag geleerd van buurmeisje
quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, maar die kutpotten staan nu in mijn woonkamer want geen zin om weer naar de kelder te brengen en ze irriteren me nog steeds mateloos
En je hebt zeker geen zin in pottenkijkers, dus snel die dames de deur uit schoppen!quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, maar die kutpotten staan nu in mijn woonkamer want geen zin om weer naar de kelder te brengen en ze irriteren me nog steeds mateloos![]()
![]()
Fucking vet!quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Caliente loco!
Vandaag geleerd van buurmeisje![]()
Het is dat ik morgen niet thuis ben, anders kwam ik ze wel ff halen
Ewa niffo, pass mij die nummer dan die meisje ewa swa, Die is te hosselen je weet zelf toch a niffo e swaquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Caliente loco!
Vandaag geleerd van buurmeisje
Grapje trouwens! Ik heb zelf al genoeg buurmeisjes![]()
Dat zou wel stukje handiger zijn jaquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Neh, haar pappa een goeie vriend ook van mij zou me dan helemaal de tering in meppen... Iets met Spaans temperament.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ewa niffo, pass mij die nummer dan die meisje ewa swa, Die is te hosselen je weet zelf toch a niffo e swa
Grapje trouwens! Ik heb zelf al genoeg buurmeisjes![]()
Maar als je morgen niet thuis bent, dan ben je juist op pad. Toch?quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als je morgen niet thuis bent, dan ben je juist op pad. Toch?![]()
![]()
Haha ja, maar heb al een afspraak en die is geografisch de andere kant opquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als je morgen niet thuis bent, dan ben je juist op pad. Toch?
Preparing the basement.....quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als je morgen niet thuis bent, dan ben je juist op pad. Toch?Lach met een schone bips![]()
Hmm ik kan kijken of ik nog een gaatje kan vindenquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Preparing the basement.....
Ja een groot stuk 🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: