Dit dus, na de afgelopen twee jaar valt dit echt heel erg mee.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. We kunnen dit gelukkig makkelijk hebben.
Moet geen jaren doorgaan natuurlijk, dat moge duidelijk zijn.
Wel redelijk wat verliespunten. Immobile heeft 8 goals in 8 potjes.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
spelen wel prima begreep ik. Paar goede spelers ook. Maarja turks team dus zo wisselvallig als de pest denk ik.
Alsof derde worden compleet onhaalbaar isquote:Op donderdag 26 september 2024 10:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel maar ik zie ons niet 1,2,3 terugkeren in de CL en dus heb je het dan over een jaarlijks gat van 40 miljoen wat ieder jaar problematischer wordt en 25-30% snijden in de kosten om op een EL-begroting uit te komen is ook niet realistisch.
Redelijk wat verliespunten? Ze staan derde, 4 keer gewonnen, 1 gelijk, niet verloren.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wel redelijk wat verliespunten. Immobile heeft 8 goals in 8 potjes.
Ik zie ons best derde worden, ik zie ze alleen daarna niet 2 voorrondes winnen. We zijn weer terug in dat vorige kuttijdperk dat je voorrondes van Praag verliest.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsof derde worden compleet onhaalbaar is
Koop een touw.
Je kijkt alleen de competitie.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk wat verliespunten? Ze staan derde, 4 keer gewonnen, 1 gelijk, niet verloren.
Wat wil je op dit punt nog meer meenemen dan?quote:Op donderdag 26 september 2024 13:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kijkt alleen de competitie.
Maakt niet uit toch, de bal is rond. Al hebben ze alles gewonnen of verloren. Vanavond wordt weer een pot apart en ik acht de kans klein dat Ajax gaat winnen vanavond.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil je op dit punt nog meer meenemen dan?
Hangt wat van de loting af Salzburg lijkt me wel te pakken. Maar goed twee transferwindows verder kan de wereld er heel anders uit zien. Er breekt ook altijd wel jeugd door die Faberski en Mokio lijken nu weer veelbelovend.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie ons best derde worden, ik zie ze alleen daarna niet 2 voorrondes winnen. We zijn weer terug in dat vorige kuttijdperk dat je voorrondes van Praag verliest.
Op zich wel mee eens. Maar is er in de winter een zak geld beschikbaar dan?quote:Op donderdag 26 september 2024 13:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hangt wat van de loting af Salzburg lijkt me wel te pakken. Maar goed twee transferwindows verder kan de wereld er heel anders uit zien. Er breekt ook altijd wel jeugd door die Faberski en Mokio lijken nu weer veelbelovend.
Als je aanstaande weekend van RKC wint zit je gemiddeld op twee punten per wedstrijd. Dan kom je pak 'm beet rond de 70 punten uit dat is veelal afdoende voor de derde plek.
Denkt dat Kroes ondanks een teleurstellende transferwindows wel goede zaken heeft gedaan met deze trainer. Kijken wat ie kan met een zak geld in de winter.
Vrij lastig personeel vinden denk ikquote:Op donderdag 26 september 2024 12:09 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop te naar 1 januari. Lekker brak een potje van Ajax kijken na oud en nieuw had wel mooi geweest.
Meende dat de Telegraaf laatst schreef dat er deze winter wel geld beschikbaar was voor gerichte versterkingen.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens. Maar is er in de winter een zak geld beschikbaar dan?
Zelf zeggen ze ditquote:Op donderdag 26 september 2024 13:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Meende dat de Telegraaf laatst schreef dat er deze winter wel geld beschikbaar was voor gerichte versterkingen.
Dat klinkt niet als ruimte.quote:Ajax verwacht voor het seizoen 2024/2025 een negatief
resultaat na belastingen. Dit wordt veroorzaakt door het
huidige kostenniveau in relatie tot deelname aan de UEFA
Europa League enerzijds en het tot nu toe gerealiseerde
transferresultaat anderzijds
.
Het resultaat van Ajax is in sterke mate afhankelijk van het
sportieve scenario en van uitgaande transfers. De daling van
de Europese premies wordt slechts gedeeltelijk gecompenseerd
door de verlaging van operationele kosten waaronder de vaste
spelerssalarissen. Met het oog op duurzame financiële gezondheid
worden dit seizoen aanvullende structurele kostenverlagingen
doorgevoerd. Het sportieve uitgangspunt hiervoor is het behalen
van de leaguefase van de UEFA Europa League en de daarop
volgende play-off ronde. Deze zomer heeft een beperkt aantal
transfers plaatsgevonden waaronder de transfers van Steven
Bergwijn, Gerónimo Rulli, Jorge Sánchez en Silvano Vos. Met
deze transfers is tot nu toe een resultaat op vergoedingssommen
gerealiseerd van ¤ 1,4 miljoen.
Sutalo was al vorige zomer...quote:Op donderdag 26 september 2024 14:17 schreef AmenhotepIV het volgende:
De vesterkingen zijn tot dusver een groot succes.
Sutalo (meteen beste verdediger van de ED),
Hendo (maakt het hele team 20% beter),
Weghorst (schiet er 30 in dit seizoen),
Rugani (topversterking uit Italie),
Traore (inzetbaar op meerdere posities).
Klaassen (is weer goed bevonden).
Ik zeg het niet. De telegraaf zegt dat er na het zuur straks zoet komt. We wachten rustig af.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zelf zeggen ze dit
[..]
Dat klinkt niet als ruimte.
Er is blijkbaar wel ruimte, anders had die afgeketste transfer pas ook niet gekund. Of het een zak met geld is ....quote:Op donderdag 26 september 2024 13:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens. Maar is er in de winter een zak geld beschikbaar dan?
Het maakt ook niet uit, ze mogen laten zien vanavond dat het er wel in zitquote:Op donderdag 26 september 2024 13:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, de bal is rond. Al hebben ze alles gewonnen of verloren. Vanavond wordt weer een pot apart en ik acht de kans klein dat Ajax gaat winnen vanavond.
ja die vrees ik wel om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 12:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wel redelijk wat verliespunten. Immobile heeft 8 goals in 8 potjes.
RKC is wel echt heel slechtquote:Op donderdag 26 september 2024 11:43 schreef Simmertje het volgende:
Het zou wel weer classic Ajax zijn als ze vanavond een prima pot spelen en Besiktas verslaan om vervolgens bij RKC uit weer punten te verspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |