Het panel langs de baan was zelfs geel en te zien.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die vlag was niet eens te zien. Compleet de verkeerde plek om die te zwaaien.
Dat zou reglementair zeker moeten uitmakenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:06 schreef _UserName_ het volgende:
Er werd wel dubbel geel gevlagd, maar weet niet of Max er toen al voorbij was. Maar maakt dat uit? De oorzaak ervan is gebeurd voor Max er voorbij ging...
Onzinquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het panel langs de baan was zelfs geel en te zien.
max had niet eens geel op zijn dashquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:07 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat zou reglementair zeker moeten uitmaken
Ik zag het duidelijk in de herhaling.quote:
kijk nog maar een keerquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zag het duidelijk in de herhaling.
Daar zit wat in, Als er geen aanwijzingen zijn dmv vlaggen, lampen of display zijn zou het lullig zijn te gaan straffen (in welke zin dan ook)quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:07 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat zou reglementair zeker moeten uitmaken
Misschien eens naar de oogarts danquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max ging van zijn gas af dus hij zal wel ergens geel gezien hebbenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
max had niet eens geel op zijn dash
Of jijquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:08 schreef FvanS het volgende:
[..]
Misschien eens naar de oogarts dan
Niet vanuit de auto. Heb de onboard nu een paar keer vertraagd teruggekeken, geen vlag of geel paneel te zien. Het enige is de groene na de bocht. Ook op het stuur zag ik geen geel oplichten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het panel langs de baan was zelfs geel en te zien.
quote:Acht procent van alle mannen in Nederland hebben een vorm van kleurenblindheid. Bij vrouwen is dat veel minder: 0,5%.
Hij zag de crash fysiek natuurlijkquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max ging van zijn gas af dus hij zal wel ergens geel gezien hebben
Speciaal voor jou NOG een keer de onboard gekeken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Laatste bocht panel was geel toen hij er langs reed.
Heb ik gedaan. Zie nog steeds geel.quote:
over de board radio kreeg hij het ook te horenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max ging van zijn gas af dus hij zal wel ergens geel gezien hebben
Na de bocht, ja. Voor de bocht was geel. Heb net teruggespoeld en zie duidelijk geel.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Speciaal voor jou NOG een keer de onboard gekeken.
Tenzij ik mijn laptop terug moet sturen voor een nieuw display was dat een groen paneel
Kan ookquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:09 schreef FvanS het volgende:
[..]
Hij zag de crash fysiek natuurlijk
Ben je niet in de war door die lichtbollen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Na de bocht, ja. Voor de bocht was geel. Heb net teruggespoeld en zie duidelijk geel.
er staan er al 2 met een tijdquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:10 schreef PirE het volgende:
Als ze geen allemaal tijd neerzetten pakken ze volgorde van Q2, Alex.
Bij Sky hadden ze een replay van de onboard. Zelfs met stilstaand beeld en een cirkeltje waar de vlag misschien had kunnen zijn zag ik geen gele vlagquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet vanuit de auto. Heb de onboard nu een paar keer vertraagd teruggekeken, geen vlag of geel paneel te zien. Het enige is de groene na de bocht. Ook op het stuur zag ik geen geel oplichten.
Iets met Adam en een ribquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zonder de vrouwen waren er geen mannen
Normaal wel, maar als je die tijd gewoon had gehad, kan je zo laat mogelijk die ronde neerzetten. Nu moet je wel vroeg gaan omdat je niet het risico kan lopen op een 2e rode vlagquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max gaat gewoon nog een poging doen en dan heeft niemand het er meer over.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zou ik wel erg scheel zijn. Was een vierkant bord.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ben je niet in de war door die lichtbollen?
Hier ben je al te laat.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Je zat toch niet per ongeluk naar de sierlampen te kijken in/achter het publiek of wel?
Die was er echt niet hoorquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zou ik wel erg scheel zijn. Was een vierkant bord.
Het is hiervoor slimpie.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Je zat toch niet per ongeluk naar de sierlampen te kijken in/achter het publiek of wel?
Tsunoda.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:13 schreef PirE het volgende:
Wie gaat er in de muur. Ik ga voor Russell.
Nor hoop ik en dan zijn auto zo afschrijven dat hij morgen niet meer mag en kan startenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:13 schreef PirE het volgende:
Wie gaat er in de muur. Ik ga voor Russell.
Twee straatlantaarns is ook dubbel geelquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:14 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een straatlantaarn
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Twee straatlantaarns is ook dubbel geel
Ja wilde het even dubbelchecken want zover ik kan zien zitten er geen officiële borden voor wat Max kon zien en het ongeluk. Die zit idd gewoon naar lantaarnpalen te kijken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:14 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een straatlantaarn
Max geel dus dat word #1quote:
Nu ook de onboard gekeken en het lijkt inderdaad een lichtbal te zijn. Op de tv leek het een lichtpanelquote:
Mooi. Is die kwestie ook weer opgelost!quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:17 schreef FvanS het volgende:
Toch 2e, netjes.
Zijn eerste tijd was sneller, maar daar had je nog geen P1 gehad
dat was met liftenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:17 schreef FvanS het volgende:
Toch 2e, netjes.
Zijn eerste tijd was sneller, maar daar had je nog geen P1 gehad
Dan was NOR daar onderdoor gegaan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
Max genaaid door Sainz, eerste rondje met lift had P1 geweest.
Wie?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
Die meid is sinds Zandvoort fan van Lando
Klopt Lando was ook erg snel onderweg in die runquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan was NOR daar onderdoor gegaan.
En Max, wat vind je van het rondje van Max?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
YES!
Goed gedaan Lando
George ook een mooi rondje.
Ferrariwat slecht!
Don’t feed the troll..quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:19 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
En Max, wat vind je van het rondje van Max?
wat gaat de banden slijtage zijnquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:19 schreef wdn het volgende:
en dan nu de vraag: zijn de problemen met de auto opgelost?
want de wagen leek me goed in Q3.
Ook spannendquote:Verschil tussen leider in de wedstrijd Bernard Ten Brinke en Jos Verstappen na stage 11 nog 1.3 sec. Rostek legt stevig derde op 30 sec
Gewoon alleen maar "yes", "no" of "maybe" zeggenquote:
och Lando er af rijden in de 1ste bocht kan ookquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
P2 is niet verkeerd. Hopelijk kan Max dat volhouden in de race.
Long run blijft natuurlijk een vraagteken. Maar hopelijk geen al te grote hap uit zijn voorsprong morgen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:19 schreef wdn het volgende:
Dat is cringequote:Op zaterdag 21 september 2024 16:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een soort plaatsvervangende schaamte
Nee daarvoor moet Perez sneller zijnquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:19 schreef wdn het volgende:
Na een rondje of 15 zijn zijn banden er weer aan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
P2 is niet verkeerd. Hopelijk kan Max dat volhouden in de race.
bocht 1 t/m 3 is altijd spannendquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit wordt wel echt een hele gevaarlijke bocht 1 zeg. Dat wordt mega ultra spannend
Ik ga echt zenuwen krijgen.
solliciteer je bij viaplay?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit wordt wel echt een hele gevaarlijke bocht 1 zeg. Dat wordt mega ultra spannend
Ik ga echt zenuwen krijgen.
Neuh, Perez is ver weg dus laat de spanning voor het WCC maar vol aanhouden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer dat Piastri Norris geen rugdekking kan geven
Ja, dat werkt ook.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
och Lando er af rijden in de 1ste bocht kan ook
Dat is cringequote:Op zaterdag 21 september 2024 16:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een soort plaatsvervangende schaamte
quote:
late reactie whiskasquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh vuck, had het niet eens door.
Foutje
Owhquote:
heb jij nog t9?!?!?!?!?!quote:
Ik heb nu zelf voornamelijk een gevoel schaamtequote:
De vraag is voor hoelang dan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:21 schreef _UserName_ het volgende:
Gezien de starts van Norris kunnen we er van uit gaan dat Max P1 ligt na de eerste bocht
quote:
quote:
MBS dacht een rapper te spotten en ging voor de mute knop om ons allemaal te beschermen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:25 schreef _UserName_ het volgende:
very gratefuck? Ik hoorde een korte stilte
Zo spraken de Britten en Amerikanen toch over de Duitsers in de tweede wereldoorlog?quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo spraken de Britten en am5erikanen toch over de Duitsers in de tweede wereldoorlog?
Taakstraf!
Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik verwacht Max in volledige attack modus morgen.
neujquote:
Een woordje van Lewis maar die hebben we allemaal gemistquote:
Hij zei: Alright stop, collaborate and listen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een woordje van Lewis maar die hebben we allemaal gemist
boomers en mensen die een bril nodig hebbenquote:
Ja en helemaal als je bedenkt dat MC met illegale vleugels rijdt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:20 schreef RAVW het volgende:
Alleen jammer dan Nor weer boven Max staat ...
Hoeft niet johquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf voornamelijk een gevoel schaamte
Hm, vanochtend was het Max gaat niet top10 kwalificeren. Nu heeft hij top3 gekwalificeerdquote:
@Starflyer krijgt er van langsquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
boomers en mensen die een bril nodig hebben
Blijkbaar had ie toch meer grip dan in de trainingquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hm, vanochtend was het Max gaat niet top10 kwalificeren. Nu heeft hij top3 gekwalificeerd
Max tekent niet voor minder dan P1quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:29 schreef DKUp het volgende:
Top 8 moet te doen zijn zei ik vanmorgen. Ach P2 is echt prima hier. Daar had Max wel voor getekend voor de kwalificatie.
En een lelijk karakterquote:
Ligt eraan hoe de auto gaat op de andere banden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:29 schreef DKUp het volgende:
Top 8 moet te doen zijn zei ik vanmorgen. Ach P2 is echt prima hier. Daar had Max wel voor getekend voor de kwalificatie.
en de lichtbollen waren er ook geel van kleurquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:35 schreef Starflyer het volgende:
Maar de dubbel gele vlaggen waren er dus wel, alleen nog niet op de panels.
Geelzucht.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de lichtbollen waren er ook geel van kleur
Maar wij zijn blindquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:35 schreef Starflyer het volgende:
Maar de dubbel gele vlaggen waren er dus wel, alleen nog niet op de panels.
Sommige zitten zo diep in het achterwerk van Verstappen.quote:
Euh nee, want wij zeggen juist dat het geel wasquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat jullie zo diep in het achterwerk van Verstappen zitten.
Wacht even...jij zei ook dat het dubbel geel was?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh nee, want wij zeggen juist dat het geel was
Zekerquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wacht even...jij zei ook dat het dubbel geel was?
Zeker, of Perez die een Bottasje doet maar die is te ver weg.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eigenlijk kan Max morgen Norris en hemzelf het beste gewoon de muur inrijden. Minimaliseer je de schade.
Dat soort Hamiltonpraktijken komen wellicht aan het einde van het seizoen als het super close isquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eigenlijk kan Max morgen Norris en hemzelf het beste gewoon de muur inrijden. Minimaliseer je de schade.
Eindigde in de muur. Zo goed was dat niet.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:55 schreef potjecreme het volgende:
Vorige week vond ik Sainz helemaal niet heel slecht. Wat een geneuzel.
Ja omdat hij door Perez de muur in werd getorpedeerdquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:57 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Eindigde in de muur. Zo goed was dat niet.
Zag het net in beeld op Viaplayquote:
Als je iemand kinderachtig behandelt gaat ie zich kinderachtig gedragenquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
blijft ook wel een beetje een kleuter he![]()
![]()
![]()
![]()
Fan-tas-tisch.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
blijft ook wel een beetje een kleuter he
Iemand moet die Arabier nog uitleggen dat hij geen slaven meer mag houden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:06 schreef koemleit het volgende:
Hij heeft gelijk ook.
Bedoel wie is de FIA om iemand fucking taakstraffen te kunnen geven?
Dat is gewoon puur machtsvertoon/misbruik.
Max denkt van niet hoor. Is (uiteraard) wel blij met P2quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:10 schreef Tijn het volgende:
Wow P2. Ik heb niet gekeken want ik ben op vakantie en het was zo’n drama tijdens de vrije trainingen dat ik het wel geloofde. Maar nu lijkt de race morgen toch weer spannend te kunnen worden
Norris kan altijd uitvallenquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max denkt van niet hoor. Is (uiteraard) wel blij met P2
Zijn we niet allemaal slaven van "big money".quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Iemand moet die Arabier nog uitleggen dat hij geen slaven meer mag houden.
Alleen is hij nog nooit P1 geworden in Singapore, beste resultaat is alweer uit 2017, een P2.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max tekent niet voor minder dan P1
zelfs niet als hij niemand bij kan houden. Hij gaat niet voor minder
er werd gemeld dat Ma zou hebben getekend voor P2 vooraf de kwaliquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen is hij nog nooit P1 geworden in Singapore, beste resultaat is alweer uit 2017, een P2.
Dus ik denk dat Max hier ook genoegen neemt met een mindere plek dan P1, zeker nu de auto ook niet heel betrouwbaar is.
Maar ik kan me dus vorostellen dat hij hier in Singapore wel voor een P2 zou tekenen omdat hij hier vaak pech heeft.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
er werd gemeld dat Ma zou hebben getekend voor P2 vooraf de kwali
Maar Max tekent niet voor minder vooraf dan P1
Hoe blij hij achteraf ook is met P19 omdat hij niet uitgevallen is ondanks dat zijn auto uit elkaar viel.
Hij tekent niet voor P2 vooraf
quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
er werd gemeld dat Ma zou hebben getekend voor P2 vooraf de kwali
Maar Max tekent niet voor minder vooraf dan P1
Hoe blij hij achteraf ook is met P19 omdat hij niet uitgevallen is ondanks dat zijn auto uit elkaar viel.
Hij tekent niet voor P2 vooraf
Gezien het feit dat F1 altijd een geheel van bedrijven is geweest geef ik iets meer ruimte dan aan bestuurders van sportbonden. Maar iedereen mag zijn eigen rolmodel zijn en zijn eigen mening uiten, en dan hebben we van die sportbestuurders die denken dat zij de sporters hun mening kunnen laten uiten of hun rolmodel kunnen uithangen. Dat vind ik misselijkmakend.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal slaven van "big money".
Of van de drank zoals MBS.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal slaven van "big money".
https://www.nu.nl/formule(...)gen-mediamoment.htmlquote:
En Max is rapper dan iedereenquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:02 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik snap ook niet waarom Ben zich moet bemoeien met het taalgebruik van volwassenen mensen.
Ik zag het iddquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)gen-mediamoment.html
Hij heeft na de persco een eigen persco gegeven
quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)gen-mediamoment.html
Hij heeft na de persco een eigen persco gegeven
Top 50 White Rappersquote:
Samen met ric?quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen Perez kan echt niet zo
Ik denk oprecht dat hij in Mexico zijn afscheid aan gaat kondigen
Gisteren wel heel letterlijkquote:
Lets hope soquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die rijdt morgen zijn laatste F1-race
Omdat ze in Amerika heel spastisch doen over dat soort woordjes op tvquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:02 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik snap ook niet waarom Ben zich moet bemoeien met het taalgebruik van volwassenen mensen.
Dat viel me ook al op, en persoonlijk vind ik dat Logic, Beastie Boys, House of Pain een stukje hoger moeten staanquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben moeite moeten doen om er 50 te vinden
Wel goed om te horen dat Lando en Lewis, de straf voor Max ook onzin vinden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:12 schreef Rnie het volgende:
Singapore GP *POST QUALIFYING* Press Conference w/ Lando, Max & Lewis | F1 2024 Singapore Grand Prix
Lando en Lewis komen niet meer bij![]()
Ben ook benieuwd wat Bearman had kunnen doen hier ipv Magnussen. Kevin stond er weer lekker 5 tienden achterquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:35 schreef opgebaarde het volgende:
Die Collapinto doet het echt verdomde ongelofelijk goed. Waar haalt hij dat vandaan?!
Vorige week binnen twee seconden van teamgenoot en bewezen hardrijder Albon finishen en nu tijdens de kwalificatie in Q1 en Q2 bijna dezelfde tijd als Albon rijden. Collapinto stond toch niet bekend als groot talent, dit is indrukwekkend
Komen niet meer bij? Dat valt ook wel mee hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:12 schreef Rnie het volgende:
Singapore GP *POST QUALIFYING* Press Conference w/ Lando, Max & Lewis | F1 2024 Singapore Grand Prix
quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:12 schreef Rnie het volgende:
Denk vooral de VS. Ook in Engeland zeker. Schotland enzo weer veel minderquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ze in Amerika heel spastisch doen over dat soort woordjes op tv
Die rant was wel terechtquote:
Lando verstopt zich achter z'n drinkfles en z'n capquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Komen niet meer bij? Dat valt ook wel mee hoor.
Ja dat puber gedrag vertoont hij vaker, ipv dat hij gewoon gaat zitten lachen om de situatie.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lando verstopt zich achter z'n drinkfles en z'n cap
Blankequote:Op zaterdag 21 september 2024 18:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
Top 50 White Rappers
Wel goed om te horen dat Lando en Lewis, de straf voor Max ook onzin vinden.
Een maat van me deed wel eens een radioprogramma in Montana s'nachts. Gewoon als amateur, er waren misschien enkele tientallen luisteraars ofzo. Maar toen hij een keer 'fuck' had gezegd, kwamen er klachten binnen, en werd hij geschorst. 's Nachts! Ergens tussen 1 en 5 AM, als er geen kind wakker is.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ze in Amerika heel spastisch doen over dat soort woordjes op tv
Bij de UFC (Mixed Martial Arts) doen ze ook vooral moeilijk als het op een 'open' zender als ESPN is. Dan mogen vechters in post-fight interviews eigenlijk niet vloeken en worden ze er op gewezen maar tijdens pay per view events doen ze niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Een maat van me deed wel eens een radioprogramma in Montana s'nachts. Gewoon als amateur, er waren misschien enkele tientallen luisteraars ofzo. Maar toen hij een keer 'fuck' had gezegd, kwamen er klachten binnen, en werd hij geschorst. 's Nachts! Ergens tussen 1 en 5 AM, als er geen kind wakker is.
Vriendin van Carlosquote:Op zondag 22 september 2024 01:38 schreef datismijnmening het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wie is dit?
Ducky lipsquote:Op zondag 22 september 2024 01:38 schreef datismijnmening het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wie is dit?
Ha ha.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:12 schreef Rnie het volgende:
In Amerika is het nog erger idd. In de soaps moet minstens één been te zien zijn bij kusscenes. Je ziet dus nooit bedscenes. Sinds het niple incident met mevr. Jackson worden alle live programma's een minuut later pas de ether ingestuurd.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Denk vooral de VS. Ook in Engeland zeker. Schotland enzo weer veel minder
Plasticquote:
Fantastic!quote:
newbie!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Heerlijk. Dikke middelvinger naar die pedante tyfuslijer van de F1 en zijn media team.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:12 schreef Rnie het volgende:
In Engeland wel echt het meest. Zodra iemand 'shit' zegt is een commentator genoodzaakt om gelijk iets als 'apologies for any language!' te roepen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Denk vooral de VS. Ook in Engeland zeker. Schotland enzo weer veel minder
Hulkenberg heeft de pech gehad nooit bij een echt topteam terecht gekomen te zijn, er zat veel meer potentie in. Eigenlijk is Hulk een redelijk safe bet als je team het slecht doet en weer de weg naar boven wil vinden. Hij pakt in ieder geval altijd punten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat Bearman had kunnen doen hier ipv Magnussen. Kevin stond er weer lekker 5 tienden achter(Hulkenberg)
Dat niet alleen volgens mij rijdt hij ook bijna nooit (grote) schade, dus met de budgetcap is dat erg handig wanneer je als team vooral veel middelen nodig hebt om door te ontwikkelenquote:Op zondag 22 september 2024 11:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hulkenberg heeft de pech gehad nooit bij een echt topteam terecht gekomen te zijn, er zat veel meer potentie in. Eigenlijk is Hulk een redelijk safe bet als je team het slecht doet en weer de weg naar boven wil vinden. Hij pakt in ieder geval altijd punten.
1 keertje een podium en hij had zijn kansen kunnen vergroten.quote:Op zondag 22 september 2024 11:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hulkenberg heeft de pech gehad nooit bij een echt topteam terecht gekomen te zijn, er zat veel meer potentie in. Eigenlijk is Hulk een redelijk safe bet als je team het slecht doet en weer de weg naar boven wil vinden. Hij pakt in ieder geval altijd punten.
Of dat pech is, is nog maar de vraag. Afgezien van het feit dat zijn lengte en gewicht nadelig waren, was hij imho niet consistent genoeg. En het lukte het hem altijd om te choken als hij kans maakte op een podium.quote:Op zondag 22 september 2024 11:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heel consistentquote:Op zondag 22 september 2024 12:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of dat pech is, is nog maar de vraag. Afgezien van het feit dat zijn lengte en gewicht nadelig waren, was hij imho niet consistent genoeg. En het lukte het hem altijd om te choken als hij kans maakte op een podium.
Het is ook allemaal erg spannend dan, begrip, svp.quote:Op zondag 22 september 2024 12:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of dat pech is, is nog maar de vraag. Afgezien van het feit dat zijn lengte en gewicht nadelig waren, was hij imho niet consistent genoeg. En het lukte het hem altijd om te choken als hij kans maakte op een podium.
Dat wel. Maar hij is zeker niet slechter dan bijvoorbeeld, een Perez. Ik zie Perez niet in een Haas doen wat Hulkenberg momenteel voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 22 september 2024 12:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik om eerlijk te zijn wel, hij won het duel ook toen ze teamgenoten waren.quote:Op zondag 22 september 2024 12:30 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat wel. Maar hij is zeker niet slechter dan bijvoorbeeld, een Perez. Ik zie Perez niet in een Haas doen wat Hulkenberg momenteel voor elkaar krijgt.
Ik zie Perez in een RedBull amper doen wat Hulkenberg momenteel in een Haas doetquote:Op zondag 22 september 2024 12:30 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat wel. Maar hij is zeker niet slechter dan bijvoorbeeld, een Perez. Ik zie Perez niet in een Haas doen wat Hulkenberg momenteel voor elkaar krijgt.
Hulkernberg is een stuk gegroeid sinds toen. Perez lijkt achteruit te gaan. Hulkenberg is veel stabieler imo. Perez heeft soms leuke uitschieters, maar als het dramatisch is, is het dan ook echt dramatisch.quote:Op zondag 22 september 2024 12:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik om eerlijk te zijn wel, hij won het duel ook toen ze teamgenoten waren.
Vooral vorige week kregen we wat mij betreft ook echt de waarde van Hulkenberg te zien, Bearman won het in zowel de kwalificatie en race van Hulkenberg.
Hulkenberg eindigde ruim voor Perez in het kampioenschap in 2014. In 2015 ontliepen ze elkaar niet zoveel (ongeveer evenveel keer eindigde de een voor de ander) maar scoorde Perez (net zoals in 2014) wel een podium en Hulkenberg niet.quote:Op zondag 22 september 2024 12:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik om eerlijk te zijn wel, hij won het duel ook toen ze teamgenoten waren.
Vooral vorige week kregen we wat mij betreft ook echt de waarde van Hulkenberg te zien, Bearman won het in zowel de kwalificatie en race van Hulkenberg.
Deze mening deel ik met je.quote:Op zondag 22 september 2024 13:07 schreef Starflyer het volgende:
Ik denk dat het verschil niet zo groot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |