Het panel langs de baan was zelfs geel en te zien.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die vlag was niet eens te zien. Compleet de verkeerde plek om die te zwaaien.
Dat zou reglementair zeker moeten uitmakenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:06 schreef _UserName_ het volgende:
Er werd wel dubbel geel gevlagd, maar weet niet of Max er toen al voorbij was. Maar maakt dat uit? De oorzaak ervan is gebeurd voor Max er voorbij ging...
Onzinquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het panel langs de baan was zelfs geel en te zien.
max had niet eens geel op zijn dashquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:07 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat zou reglementair zeker moeten uitmaken
Ik zag het duidelijk in de herhaling.quote:
kijk nog maar een keerquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zag het duidelijk in de herhaling.
Daar zit wat in, Als er geen aanwijzingen zijn dmv vlaggen, lampen of display zijn zou het lullig zijn te gaan straffen (in welke zin dan ook)quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:07 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat zou reglementair zeker moeten uitmaken
Misschien eens naar de oogarts danquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max ging van zijn gas af dus hij zal wel ergens geel gezien hebbenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
max had niet eens geel op zijn dash
Of jijquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:08 schreef FvanS het volgende:
[..]
Misschien eens naar de oogarts dan
Niet vanuit de auto. Heb de onboard nu een paar keer vertraagd teruggekeken, geen vlag of geel paneel te zien. Het enige is de groene na de bocht. Ook op het stuur zag ik geen geel oplichten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het panel langs de baan was zelfs geel en te zien.
quote:Acht procent van alle mannen in Nederland hebben een vorm van kleurenblindheid. Bij vrouwen is dat veel minder: 0,5%.
Hij zag de crash fysiek natuurlijkquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max ging van zijn gas af dus hij zal wel ergens geel gezien hebben
Speciaal voor jou NOG een keer de onboard gekeken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Laatste bocht panel was geel toen hij er langs reed.
Heb ik gedaan. Zie nog steeds geel.quote:
over de board radio kreeg hij het ook te horenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max ging van zijn gas af dus hij zal wel ergens geel gezien hebben
Na de bocht, ja. Voor de bocht was geel. Heb net teruggespoeld en zie duidelijk geel.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Speciaal voor jou NOG een keer de onboard gekeken.
Tenzij ik mijn laptop terug moet sturen voor een nieuw display was dat een groen paneel
Kan ookquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:09 schreef FvanS het volgende:
[..]
Hij zag de crash fysiek natuurlijk
Ben je niet in de war door die lichtbollen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Na de bocht, ja. Voor de bocht was geel. Heb net teruggespoeld en zie duidelijk geel.
er staan er al 2 met een tijdquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:10 schreef PirE het volgende:
Als ze geen allemaal tijd neerzetten pakken ze volgorde van Q2, Alex.
Bij Sky hadden ze een replay van de onboard. Zelfs met stilstaand beeld en een cirkeltje waar de vlag misschien had kunnen zijn zag ik geen gele vlagquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet vanuit de auto. Heb de onboard nu een paar keer vertraagd teruggekeken, geen vlag of geel paneel te zien. Het enige is de groene na de bocht. Ook op het stuur zag ik geen geel oplichten.
Iets met Adam en een ribquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zonder de vrouwen waren er geen mannen
Normaal wel, maar als je die tijd gewoon had gehad, kan je zo laat mogelijk die ronde neerzetten. Nu moet je wel vroeg gaan omdat je niet het risico kan lopen op een 2e rode vlagquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max gaat gewoon nog een poging doen en dan heeft niemand het er meer over.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zou ik wel erg scheel zijn. Was een vierkant bord.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ben je niet in de war door die lichtbollen?
Hier ben je al te laat.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Je zat toch niet per ongeluk naar de sierlampen te kijken in/achter het publiek of wel?
Die was er echt niet hoorquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zou ik wel erg scheel zijn. Was een vierkant bord.
Het is hiervoor slimpie.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Je zat toch niet per ongeluk naar de sierlampen te kijken in/achter het publiek of wel?
Tsunoda.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:13 schreef PirE het volgende:
Wie gaat er in de muur. Ik ga voor Russell.
Nor hoop ik en dan zijn auto zo afschrijven dat hij morgen niet meer mag en kan startenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:13 schreef PirE het volgende:
Wie gaat er in de muur. Ik ga voor Russell.
Twee straatlantaarns is ook dubbel geelquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:14 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een straatlantaarn
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Twee straatlantaarns is ook dubbel geel
Ja wilde het even dubbelchecken want zover ik kan zien zitten er geen officiële borden voor wat Max kon zien en het ongeluk. Die zit idd gewoon naar lantaarnpalen te kijken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:14 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een straatlantaarn
Max geel dus dat word #1quote:
Nu ook de onboard gekeken en het lijkt inderdaad een lichtbal te zijn. Op de tv leek het een lichtpanelquote:
Mooi. Is die kwestie ook weer opgelost!quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:17 schreef FvanS het volgende:
Toch 2e, netjes.
Zijn eerste tijd was sneller, maar daar had je nog geen P1 gehad
dat was met liftenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:17 schreef FvanS het volgende:
Toch 2e, netjes.
Zijn eerste tijd was sneller, maar daar had je nog geen P1 gehad
Dan was NOR daar onderdoor gegaan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
Max genaaid door Sainz, eerste rondje met lift had P1 geweest.
Wie?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
Die meid is sinds Zandvoort fan van Lando
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |