tja....hij was de 2e op baan....valt toch tegenquote:
Gohquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de tijd afgepakt wordt
Nee.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rijdt McLaren nog met een illegale achtervleugel?
neenquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rijdt McLaren nog met een illegale achtervleugel?
Gewoon even voor elke sessie de tekst in beeld 'may contain explicit language fucking pussies'. Opgelost.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:24 schreef S95Sedan het volgende: [..] Ze moeten niet zo zeiken bij de FIA, als ze het niet willen horen moeten ze het niet uitzenden.
Ook een optie ja, hoewel het gewoon zeiken om niks is van de FIA. Ze kunnen die tijd beter besteden aan die flexwings.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon even voor elke sessie de tekst in beeld 'may contain explicit language fucking pussies'. Opgelost.
6 minuten, kan nog een keerquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
Max weer de baan op
Laatste kans voor Max
das wel krapquote:
Regels zijn regelsquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:33 schreef Zorro het volgende:
Een baan volledig omringd door muren maar tijd kwijt door Track Limits
De FIA weet van gekkigheid ook niet meer wat ze moeten doen he.
Dat was Maxico geloof ikquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:35 schreef potjecreme het volgende:
Had Ricciardo niet ooit de pole voor Verstappen weggekaapt?
Mexico.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:35 schreef potjecreme het volgende:
Ja, maar niet hier. In Mexico meen ikquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:35 schreef potjecreme het volgende:
DNSquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:37 schreef greysbones het volgende:
poh
lekker
wie postte er nu dat hij beter een dnf kon pakken vanmorgen?
Dat was in Mexico. Max heeft nog geen pole in Baku, hier en in Las Vegas.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:35 schreef potjecreme het volgende:
Q3 nog wel even afwachtenquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:38 schreef pmponer het volgende:
Het lijkt erop dat Max morgen gewoon voor het podium kan vechten, dat geeft de burger moed
Wacht nog even op de ontnuchtering nadat McLaren en Ferrari de tweede run hebben gedaan..quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:38 schreef pmponer het volgende:
Het lijkt erop dat Max morgen gewoon voor het podium kan vechten, dat geeft de burger moed
Noooooo!!!!quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
inbe4 norris er een seconde afrijdt
de auto was toch goedquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez weer waar die zich thuis voelt
Yuki is echt geen RBR materiaal.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Perez eruit, Yuki naar RBR. Lawson en Rinus naar V-Carb
Nog niet eens gemiddeld. Gewoon slecht.quote:
De auto ja.quote:
Ik vrees dat dat pijnlijk zou worden voor Rinusquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Veekay in V-carb.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rijdt wel weer Ricciardo zoekquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yuki is echt geen RBR materiaal.
Ik wil Lawson niet meteen in het diepe gooien.. Gewoon lekker opleiding rustig afmakenquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yuki is echt geen RBR materiaal.
Dat is zijn gemiddelde.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nog niet eens gemiddeld. Gewoon slecht.
Dat is dan wel weer zoquote:
Dat doet hij al 2 jaar.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Rijdt wel weer Ricciardo zoek
quote:
Een jaar en een beetje om precies te zijnquote:
Het kan niet eensquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat pijnlijk zou worden voor Rinus
Red Bulls missie is blijkbaar niet de WCC maar de WDC voor Max. En met deze trend gaat beide nog niet eens gebeuren.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:45 schreef Rnie het volgende:
Hulkenberg had een perfecte vervanger van Perez kunnen zijn.
dus als max het goed doet is het de autoquote:
Na meerdere jaren in de hoogste klasse in Amerika rijden mag je niet in de F1 ?quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, zoals ik zei: Rinus heeft niet genoeg superlicentiepunten dus het kan niet
Het geldt dus niet voor de boordradioquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:46 schreef -XOR- het volgende:
[ x ]
Tjekko is er ook aan voor een taakstrafje.
Samen met Max de Empty Quarter schoonvegen voor ome Bin.
Hij heeft zijn mojo terug van.... wanneer was hij ook alweer binnen 4 tienden van Verstappen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:43 schreef Zorro het volgende:
Wat is die Perez goed op stratencircuits he!
Goed nieuws voor Yuki!quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het geldt dus niet voor de boordradio
Nee. Niet als je niet voldoende superlicentiepunten hebt. Colton Herta heeft een paar seizoen geprobeerd een uitzondering te krijgen, maarquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
Na meerdere jaren in de hoogste klasse in Amerika rijden mag je niet in de F1 ?
Daar laat hij een mooie kans liggen om zich uit te spreken tegen de regelquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:47 schreef Weltschmerz het volgende:
I get a day of commuity if I swear so...
Ricciardo
Belachelijk, hoe moeten die gasten dan aan voldoende punten komen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Niet als je niet voldoende superlicentiepunten hebt. Colton Herta heeft een paar seizoen geprobeerd een uitzondering te krijgen, maar
Na Q2quote:
Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:43 schreef Managarm het volgende:
[..]
Die hadden ze verleden jaar er al uit moeten gooien.
Hij heeft geen ruggengraatquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Daar laat hij een mooie kans liggen om zich uit te spreken tegen de regel
Tot je 28e F2.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Belachelijk, hoe moeten die gasten dan aan voldoende punten komen?
Naar rechts leren sturen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat was precies wat hij deed.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Daar laat hij een mooie kans liggen om zich uit te spreken tegen de regel
ho ho, Max kwam er af met taakstraf omdat zijn Fucking niet aan iemand gericht was. Die van Checo wel. Dus geldstraf voor checoquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:46 schreef -XOR- het volgende:
[ x ]
Tjekko is er ook aan voor een taakstrafje.
Samen met Max de Empty Quarter schoonvegen voor ome Bin.
Goede vraag.. En zie mijn editquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
dat zie ik niet gebeurenquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:50 schreef SiGNe het volgende:
Als Max 'm morgen wint zou het voor het eerst in z'n carriere zijn
Er zijn meer stratencircuits dan ovalsquote:
Beter presteren. Tiende plaatsen in het kampioenschap is niet genoeg. Nu hij tweede is geworden heeft Herta blijkbaar wel een superlicentie gekregen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Shhht, USA == oval.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn meer stratencircuits dan ovals
Brengt geld in het laatje met aardig wat Mexicaanse fans.quote:
Ik ook niet maar daardoor is het ook niet zo heel erg dat ie 'm niet zou winnen.quote:
i hope soquote:
Jaquote:
Dat is inderdaad de vraag...quote:
het lijkt erop?quote:
Nee hoor, pas op de streep, maar het was ook nog geen geelquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:53 schreef HiDiHo het volgende:
Hij ging van zijn gas af...ik keek mee
quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:53 schreef PirE het volgende:
Bij het starten van je hotlap crashen is wel een behoorlijke faal.
het is Ferrari dus kan ook als normaal gezien wordenquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:53 schreef PirE het volgende:
Bij het starten van je hotlap crashen is wel een behoorlijke faal.
Wat een stroll/latifi/mazapin actiequote:
Achtervleugel ziet er ook niet al te fris uitquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Linksachter kapot bij Sainz denk ik, lijkt me een issue.
Perez, Russell.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:55 schreef Gremen het volgende:
[..]
Wat een stroll/latifi/mazapin actie
Het gebeurde voor hemquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:55 schreef Mano_ het volgende:
Een safety issue als je iemand in je spiegels de muur in ziet gaan
Achterbaks kutvolk.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:54 schreef Evenstar het volgende:
Oh god, Britten zijn weer meteen aan het pushen voor een straf
Aerodynamica is ook iets aangetast denk ik inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Achtervleugel ziet er ook niet al te fris uit
Er was wel degelijk geelquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:56 schreef FvanS het volgende:
Allard lult ook, er was nog geen geel, laat staan dubbel geelDan moet het wel tracklimits zijn geweest
Hoezo? Hij zat er voor...quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Iemand de microsectors van Max op het eind? Kan best een penalty worden
dan moeten we de onboard van Max zienquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:56 schreef FvanS het volgende:
Allard lult ook, er was nog geen geel, laat staan dubbel geelDan moet het wel tracklimits zijn geweest
Er was zeker al geelquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:56 schreef FvanS het volgende:
Automatisch bij dubbel geelquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:57 schreef Evenstar het volgende:
Hij lift daar toch? Waarom zijn tijd afpakken?
Dubbel geel is sowieso tijd kwijtquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:57 schreef Evenstar het volgende:
Hij lift daar toch? Waarom zijn tijd afpakken?
Tijdens trainingen loopt de tijd door, tijdens Q en race niet.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:58 schreef RAVW het volgende:
Zo en nu ook gewoon afvlaggen... vind het prima zo ...
mooie start voor morgen.
Want waarom de tijd nu gestopt is snap ik niet laatst liep die ook gewoon door bij rood. En was het in Max nadeel , nu mogen ze hem ook wel afvlaggen
Tijdens training loopt het door bij rood, tijdens kwalificatie niet.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:58 schreef RAVW het volgende:
mooie start voor morgen.
Want waarom de tijd nu gestopt is snap ik niet laatst liep die ook gewoon door bij rood. En was het in Max nadeel , nu mogen ze hem ook wel afvlaggen
Zoveel domheid dat ik geeneens zin heb om alles te corrigeren, je hele comment slaat in ieder geval nergens opquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:58 schreef RAVW het volgende:
mooie start voor morgen.
Dit, het was groenquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:58 schreef Zorro het volgende:
Max heeft nooit dubbel geel of enkel géel of wat dan ook gezien
maar hij was er al voorbij ....quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dubbel geel is sowieso tijd kwijt
Waar zag jij dubbel geel dan?quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dubbel geel is sowieso tijd kwijt
In de Q stopt de tijd. In de VTs loopt de tijd door bij rood.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:58 schreef RAVW het volgende:
mooie start voor morgen.
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
maar hij was er al voorbij ....
Natuurlijk niet. Er staan nog 8 min op de klok.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:58 schreef RAVW het volgende:
mooie start voor morgen.
In de herhaling bij de marshallsquote:
ja tuurlijk welquote:
Het Led paneel was prima in beeld te zine in de herhaling.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb niet op de vlaggen gelet
kllopt die was groenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het Led paneel was prima in beeld te zine in de herhaling.
Ja nu Max er nadeel van heeft ineens welquote:
Er hing nog geen vlag toch?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:00 schreef heywoodu het volgende:
Als je zo hard door de bocht gaat waar net iemand is gecrasht dat je alsnog de snelste tijd hebt (of een competitieve tijd, überhaupt), heb je niet genoeg vertraagd. Niks mis mee, zo opnieuw proberen.
Genaaid door die kut regelsquote:
Niet gekliktquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:00 schreef potjecreme het volgende:
Hier een artikel over dubbel geel
https://www.formula1.com/(...)IVeeemzQrrQGD8MvWots
Daar heb ik ook niet op gelet maar de ledpanelen zijn vaak wel sneller dan de vlaggen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
kllopt die was groen
maar ze zwaaien ook nog met vlaggen
Volgas blijven rijden onder geel is heel slim ja. Stomme regel dat je moet vertragenquote:
Not so smooth from the operatorquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sainz ook met dat tegensturen. Als die dat niet deed had die hem uit de muur kunnen houden.
Was namelijk sowieso niet meer te houden met een correctie
Daarmee krijgt hij zijn P1 niet terugquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunnen ze gewoon protest voor indienen
de panelen waren groen bij maxquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgas blijven rijden onder geel is heel slim ja. Stomme regel dat je moet vertragen
Naast de baan werd er gewoon met geel gezwaaidquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
de panelen waren groen bij max
hij lift en geen geelquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:03 schreef Zorro het volgende:
Nog een keer.
ER WAS GEEN VLAG EN GEEN GEEL PANEL
bij F1TV waren die niet te zien.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Naast de baan werd er gewoon met geel gezwaaid
niet!quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Naast de baan werd er gewoon met geel gezwaaid
Wij hebben ook gewoon gelijkquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:03 schreef Zorro het volgende:
Nog een keer.
Ik zag mensen met vlaggen zwaaien.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij lift en geen geel
enkel groen
Maar er was wel dubbel geel op het circuit op dat moment dus wordt de tijd gedeletequote:Op zaterdag 21 september 2024 16:03 schreef Zorro het volgende:
Nog een keer.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zag mensen met vlaggen zwaaien.
maakt ook verder niet uit, die tijd is uiteindelijk een P5 of zoquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarmee krijgt hij zijn P1 niet terug
Hij had dubbel geel. Was in de herhaling te zien. Panel laatste bocht. Daarna weer groen op start finish.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
maar hij was er al voorbij ....
dan zag jij meer dan te zien was op beeld vanaf max zijn boordcameraquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
echt nietquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij had dubbel geel. Was in de herhaling te zien. Daarna weer groen op start finish.
In de herhaling zag ik ze ook ja. Degene die naar achter keekquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Beetje doordrinken!quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zie geen geel, laat staan dubbel.
Wat lul je?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij had dubbel geel. Was in de herhaling te zien. Panel laatste bocht. Daarna weer groen op start finish.
Met de gewone camera waren ze te zien.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zag jij meer dan te zien was op beeld vanaf max zijn boordcamera
Op Sky bedoel je? Conclusie was toch dat Max niks fout deedquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:03 schreef PirE het volgende:
Gelukkig krijgen we nu duiding van Sam Collins om Max een straf aan te naaien.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met de gewone camera waren ze te zien.
Die vlag was niet eens te zien. Compleet de verkeerde plek om die te zwaaien.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij had dubbel geel. Was in de herhaling te zien. Panel laatste bocht. Daarna weer groen op start finish.
Laatste bocht panel was geel toen hij er langs reed.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:03 schreef Zorro het volgende:
Nog een keer.
Zo werkt dat niet met de dubbel geel regelsquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:05 schreef RAVW het volgende:
Op de lijn was het licht groen dus die tijd van Max is gewoon geldig
Zijn stuur was ook geen geel te zienquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:05 schreef RAVW het volgende:
Op de lijn was het licht groen dus die tijd van Max is gewoon geldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |