Provincie is goed toch een eind fietsenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 08:11 schreef marcel.de het volgende:
Kerkje (toren) lijkt sterk op die in Surhuisterveen, maar die is het niet. Ik zoek verder.
Toch een gat gemist...zo klein dat Streetview niet dichterbij de kerk komt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:55 schreef marcel.de het volgende:
ieder gat wel op Maps gezien nu in Friesland op de kaart denk ik, begonnen zo ver mogelijk aan westkant, maar ik kan niets vinden wat er op lijkt.
Graag gedaan! Puur toevallig gevonden deze locatie. Was een zwart gat op de kaart met alle locaties.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:02 schreef marcel.de het volgende:
Zo blij dat er iemand is die het vond. Ik had geen puf meer alles af te turen op die kaart met bebouwing langs kanaal/vaart
Alle groene torentjes gezien die er bestaan, veel van Friesland gezien waarvan ik niet wist dat bestond enzo HAHA
Unieke opdracht
Ik zou daar wel kunnen wonen BTW
Wat zet je dan achter "Marcel Poenkt"?quote:
FRL natuurlijkquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat zet je dan achter "Marcel Poenkt"?
Wel een gemiste kans om met de vervanging van de reclame een paar jaar terug om niet te kiezen voor "Van Leeuwen: Meer dan pijpen"quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:51 schreef marcel.de het volgende:
yep, snel gevonden. Verleden week soortgelijke flat, zelfde reclame, Zwijndrecht
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:17 schreef marcel.de het volgende:
een tip mag wel want zo komen we niet verder ben ik bang
Ben bang dat dit 'm niet gaat wordenquote:
Dat hoort inderdaad bij dezelfde "universiteit". Het woordje universiteit moet niet te veel waarde aan worden gehecht, zo noemde ik het omdat op het pand staan "University of ...". Maar nu ik er bij nadenk is het eigenlijk helemaal geen universiteit en is het een hogeschool.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:08 schreef alpeko het volgende:
Ik had het idee dat het lage flatgebouw er voor ook een uni gebouw was. Deed beetje denken aan Delft. Maar nog niet gezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |