SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hier, Keyserstroom
Tussenstand topic #113
marcel.de 16
Rockfire 14
TARAraboemdijee 9
alpeko 6
wimbo 2
Mikeytt 2
Camphuys 1
Nieuw:
[ Bericht 5% gewijzigd door marcel.de op 29-09-2024 19:12:10 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Fail van mij; had weg moeten kalken HAHA.quote:Op maandag 30 september 2024 08:14 schreef alpeko het volgende:
Het staat er gewoon "Moerkapelse Zijde"
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Ik had het grootste probleem ermee dat daardoor het tempo moordend was (logisch, als GL het zo snel voor je oplost), dus "nothing personal".quote:Op zondag 29 september 2024 14:21 schreef Camphuys het volgende:
Jongens, dit is toch zonde? Zelf speel ik sowieso wat meer af en aan, maar ik ben groot fan van deze quiz en op mij heeft het precies hetzelfde effect.
Dat is mijn oude middelbare schoolquote:Op maandag 30 september 2024 16:43 schreef marcel.de het volgende:
Dat is in Apeldoorn. Daar staat net zo'n apart Belastinggebouw als in Groningen.
Dit is de straat bij het Veluwecollege aan de Waltersingel
Ooit op school gezeten Rockfire of ben je vaak bij de Belasting terecht gekomen?![]()
Gefeliciteerd! Ik loop nog 49 op je achterquote:Op maandag 30 september 2024 16:28 schreef Rockfire het volgende:
Beter kan bijna niet als mijn 1000ste puntEen sluis waar ik vaak genoeg doorheen ben gevaren: Zwartsluis
![]()
![]()
1000!!!!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |