SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hier, Keyserstroom
Tussenstand topic #113
marcel.de 16
Rockfire 14
TARAraboemdijee 9
alpeko 6
wimbo 2
Mikeytt 2
Camphuys 1
Nieuw:
[ Bericht 5% gewijzigd door marcel.de op 29-09-2024 19:12:10 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Fail van mij; had weg moeten kalken HAHA.quote:Op maandag 30 september 2024 08:14 schreef alpeko het volgende:
Het staat er gewoon "Moerkapelse Zijde"
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Ik had het grootste probleem ermee dat daardoor het tempo moordend was (logisch, als GL het zo snel voor je oplost), dus "nothing personal".quote:Op zondag 29 september 2024 14:21 schreef Camphuys het volgende:
Jongens, dit is toch zonde? Zelf speel ik sowieso wat meer af en aan, maar ik ben groot fan van deze quiz en op mij heeft het precies hetzelfde effect.
Dat is mijn oude middelbare schoolquote:Op maandag 30 september 2024 16:43 schreef marcel.de het volgende:
Dat is in Apeldoorn. Daar staat net zo'n apart Belastinggebouw als in Groningen.
Dit is de straat bij het Veluwecollege aan de Waltersingel
Ooit op school gezeten Rockfire of ben je vaak bij de Belasting terecht gekomen?![]()
Gefeliciteerd! Ik loop nog 49 op je achterquote:Op maandag 30 september 2024 16:28 schreef Rockfire het volgende:
Beter kan bijna niet als mijn 1000ste puntEen sluis waar ik vaak genoeg doorheen ben gevaren: Zwartsluis
![]()
![]()
1000!!!!
![]()
![]()
Zoals Marcel zelf al zei was hij er niet van op de hoogte dat het niet wenselijk is om Google Lens te pas en te onpas te gebruiken, ook heeft hij niemand tegen de haren in willen strijken, dus het is niet nodig hem te verzoeken een andere hobby te zoeken.quote:Op zondag 29 september 2024 14:21 schreef Camphuys het volgende:
[..]
[..]
Jongens, dit is toch zonde? Zelf speel ik sowieso wat meer af en aan, maar ik ben groot fan van deze quiz en op mij heeft het precies hetzelfde effect.
Ik heb een jaar of 10 pubquizzen gepresenteerd, en met enige regelmaat zaten er mensen tussen die tijdens de quiz antwoorden opzochten. Als ik ze er dan op aansprak kreeg ik standaard twee antwoorden te horen: ‘dat doet iedereen toch?’ en ‘we wisten zelf ook veel want…’ (herkenbaar?).
Meestal loste de situatie zich vanzelf wel op doordat deze mensen na een tijdje afhaakten. Begrijpelijk natuurlijk, want wat is er leuk aan om zo te spelen? Voor jezelf is het zo geen uitdaging en voor anderen bederf je ook het spelplezier.
Voor mensen die de geest van het spel écht niet begrijpen is het soms een ander verhaal. Die zijn zich van geen kwaad bewust en spelen vrolijk verder op die manier. Niet vanuit een verkeerd intentie, maar gewoon omdat ze de genoemde effecten niet ervaren. Dit soort mensen verzocht ik dan na een tijdje vriendelijk doch dringend om een andere hobby te zoeken, waar dan logischerwijs vol onbegrip op werd gereageerd.
Terug naar de Street View Quiz. Ik denk dat we Marcel lang genoeg aan het werk hebben gezien om vast te stellen dat hij zo iemand is die de geest van het spel niet begrijpt, of in ieder geval iemand waarvan de ‘vondsten’ ongeloofwaardig zijn. Hoewel ik zijn enthousiasme waardeer, is het ook duidelijk dat zijn bijdrage voor verschillende mensen het plezier in de quiz bederft. In mijn geval is dat in ieder geval wel zo. Daarbij gaat het mij trouwens niet om de punten, maar om de moeite die het kost om een nieuwe opgave te bedenken. Als er dan zelfs alleen maar de schijn is dat ‘ie even door Google Lens wordt gehaald, is het die moeite natuurlijk niet waard.
Het lijkt me dan ook het beste om Marcel vriendelijk doch dringend te verzoeken een andere hobby te zoeken, ondanks zijn enthousiasme.
Marcel, ik reken op een reactie vol onbegrip, maar toch hoop ik dat je het overweegt!
Graag gedaanquote:Op maandag 30 september 2024 16:28 schreef Rockfire het volgende:
Beter kan bijna niet als mijn 1000ste puntEen sluis waar ik vaak genoeg doorheen ben gevaren: Zwartsluis
![]()
![]()
1000!!!!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door marcel.de op 02-10-2024 16:10:26 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Ja, irritant is dat, maar de action-website heeft natuurlijk ook een lijst met fillialenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:41 schreef marcel.de het volgende:
beetje balen dat Google maps zijn werk niet goed doet. Als ik action filialen in bepaald gebied/provincie kies, dan nog laat hij ze lang niet allemaal zien.
Ik heb namelijk wel vermoeden welke omgeving ik t zoeken moet.
Jammer Tarra, je was net na wimbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |