ik denk dat iedereen dat doet + er zijn genoeg opdrachten waar ik put uit kennis dat ik het wel eens zag / er wel eens kwamquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:42 schreef Camphuys het volgende:
[..]
Hij gebruikt Google Lens.. ik hoopte dat de lol er snel vanaf zou gaan, maar helaas
Dat denk je dan verkeerd, want niemand gebruikt dat hier. Dan is er toch ook niks aan?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:49 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen dat doet + er zijn genoeg opdrachten waar ik put uit kennis dat ik het wel eens zag / er wel eens kwam
ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:58 schreef Camphuys het volgende:
[..]
Dat denk je dan verkeerd, want niemand gebruikt dat hier. Dan is er toch ook niks aan?
Nooit wil ik niet zeggen, omdat ik dat een enkele keer heb gebruikt omdat ik totaal vast zat. Van de 946 die ik nu heb, misschien 10x ofzo.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:49 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen dat doet + er zijn genoeg opdrachten waar ik put uit kennis dat ik het wel eens zag / er wel eens kwam
precies met dat aanknopingspunten werk ik ook. goed zoquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nooit wil ik niet zeggen, omdat ik dat een enkele keer heb gebruikt omdat ik totaal vast zat. Van de 946 die ik nu heb, misschien 10x ofzo.
Maar het grote gros is toch echt zoeken aan de hand van dingen die ik op de afbeelding zie, of dat ik het weet
Neem nu die van Delfzijl. Strand gaat over in havenhoofd lijkt het wel, windroos ongeveer naar het noorden, aan de andere kant is land te zien. Er zijn niet veel plaatsen die zoiets hebben. Breskens bijvoorbeeld, en Delfzijl
Maar ik ga mijn opgaves maar eerst eens zelf door Google Lens gooien, om dit soort gedoe te voorkomen
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:27 schreef marcel.de het volgende:
[..]
precies met dat aanknopingspunten werk ik ook. goed zo
Je weet dat dit topic al jaren loopt? Al voordat Google Lens bestond? Dit topic is juist leuk als je echt even moet zoeken, maar gezien hoe vaak jij al hebt geroepen dat je geen aanwijzingen meer ziet (terwijl die er dan echt wel waren) blijkt wel dat jij vooral Google Lens als eerste zoekoptie ziet. En ook dat jij laatst een antwoord gaf van een huis wat er exact hetzelfde uit zag maar het toch niet was gaf al wel aan dat je met Google Lens had gezocht.quote:
Te laatquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:03 schreef marcel.de het volgende:
De Havenkolk in Blokzijl
Zijn niet veel havens met steigers die kade/water in lopen, meestal parallel aan de kade.
De aparte vorm van de haven gaf mij de bevestiging.
Nou nee maar ik had ook al het vermoeden en ben maar even sabbatical gegaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |