quote:
Je weet dat dit topic al jaren loopt? Al voordat Google Lens bestond? Dit topic is juist leuk als je echt even moet zoeken, maar gezien hoe vaak jij al hebt geroepen dat je geen aanwijzingen meer ziet (terwijl die er dan echt wel waren) blijkt wel dat jij vooral Google Lens als eerste zoekoptie ziet. En ook dat jij laatst een antwoord gaf van een huis wat er exact hetzelfde uit zag maar het toch niet was gaf al wel aan dat je met Google Lens had gezocht.
En ja net als TARA heb ik Google Lens ook wel eens een heel enkele keer gebruikt, maar alleen als ik echt helemaal vast zat en anderen ook niet verder leken te komen. Overigens is dat dan puur om inspiratie op te doen waarop ik nog zou kunnen zoeken, als ik dan direct de locatie vind dan ben ik juist teleurgesteld.
Opdrachten zoals die trambanen vind ik veel leuker, dan moet je echt even zoeken waar het zou kunnen zijn. Inmiddels lijken we echt op een punt aangekomen dat we opdrachten moeten plaatsen met zo min mogelijk aanwijzingen op zo vaag mogelijke plekken, want anders wordt hij meteen gevonden met Google Lens.
De lol gaat er zo wel vanaf, ik ga denk ik nog heel even door totdat ik de 1000 heb bereikt en dan ga ik met "pensioen" of in ieder geval het zoeken op een heel laag pitje zetten. Hopelijk dat het echte zoeken in de toekomst dan weer terug komt en anders is het mooi geweest.