Ik had niet gezien dat mijn telefoon de tekst had aangepast. Bedoelde inderdaad Lundia!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:27 schreef Managarm het volgende:
[..]
Als je die in de gastslaapkamer bedoelt, die komt van Marktplaats, geen merk gezien, de plankendragers zijn gebogen en vallen in de plank aan de onderkant. De andere twee kasten zijn Lundia.
Mijn ouders hadden het ook staan, op het laatst wit geverfd. Auto met aanhanger zat al vol toen we het huis van mijn ouders leeghaalden, dus maar verkocht.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat mijn telefoon de tekst had aangepast. Bedoelde inderdaad Lundia!
Ja, de lente is hier vaak nat. Hele komende week regen. Dat is niet erg, we zijn nog binnen bezig.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Lekker bezig weer! Is de lente bij jullie al begonnen?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:55 schreef Seven. het volgende:
Haha, best way moeite voor een vriezer. Waar doe jij het graafwerk mee?
Ik drie keer heen en weer scrollen om te kijken je nou precies met rood omcirkeld hadquote:Op zondag 2 maart 2025 18:37 schreef Managarm het volgende:
Trap verder in de beits en de balustrade gemonteerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elektriciteitsdraad door buis getrokken voor de pomp, dat is echt een rotklus. Gelukkig hadden wij stevige kabel gekocht en loopt het terrein af.
[ afbeelding ]
Ventilator opgehangen in slaapkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben al drie weken de vide en het huis aan het opruimen en schoonmaken. Het einde komt nu in zicht, er is al een hoop richting huurhuis gegaan. Om van de verhuisdozen af te zijn hebben we wat kisten gekocht.
[ afbeelding ]
Ook de vriezer staat nu op de vide, moesten we alleen wel even de deur inclusief kozijn uit de schuur halen, tussendoor deur vervangen en het paste niet meer.
Onze haan graaft overal kuiltjes voor zichzelf en Hennie Hen.
[ afbeelding ]
Entresolquote:Op zondag 2 maart 2025 18:37 schreef Managarm het volgende:
Trap verder in de beits en de balustrade gemonteerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elektriciteitsdraad door buis getrokken voor de pomp, dat is echt een rotklus. Gelukkig hadden wij stevige kabel gekocht en loopt het terrein af.
[ afbeelding ]
Ventilator opgehangen in slaapkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben al drie weken de vide en het huis aan het opruimen en schoonmaken. Het einde komt nu in zicht, er is al een hoop richting huurhuis gegaan. Om van de verhuisdozen af te zijn hebben we wat kisten gekocht.
[ afbeelding ]
Ook de vriezer staat nu op de vide, moesten we alleen wel even de deur inclusief kozijn uit de schuur halen, tussendoor deur vervangen en het paste niet meer.
Onze haan graaft overal kuiltjes voor zichzelf en Hennie Hen.
[ afbeelding ]
Hahaha, ja het lijkt net zo. Valt wel lekker op die buis.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik drie keer heen en weer scrollen om te kijken je nou precies met rood omcirkeld had
Onze buurman Antionio, daar hebben we het terrein van gekocht. Heeft vroeger nog in Duitsland gewerkt, daarna eigenaar geweest van een transportbedrijf, wat zijn zoon heeft voortgezet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, zet die ouwe maar eens flink aan het werk!
1. Prachtige plaatjes.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:06 schreef Managarm het volgende:
Het grootste gedeelte van het land is nu gemaaid, nog een paar kleine stukjes. Het is nog nooit zo groen geweest rond deze tijd van het jaar.
Dit is nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verleden jaar rond dezelfde tijd:
[ afbeelding ]
Het was warm de afgelopen dagen, nog twee dagen en dan gaat de temperatuur weer omlaag. Gisteren was het 33 graden in de schaduw. Het huis werkt goed, de temperatuur is nog niet boven de 22 graden uitgekomen, met een ventilator is dat gewoon goed te doen.
Het systeem met de ventilatoren in de nok is echt prettig, op dit moment staan ze aan en gaat de temperatuur een paar graden omlaag in het huis.
We hebben ons energiecertificaat binnen, A+, hoger kan je niet krijgen! Wij hadden niet gedacht dat we zo hoog zouden eindigen, want wij hebben een cv-houtkachel.
Ja, klopt. Het eerste huis is weer verhuurd, dit keer een Braziliaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooie plaatjes weer!
Het vrijstaande huurhuis is het tweede hus voor de verhuur toch? Is het eerste al verhuurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |