SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja hoor, gewoon met je foon bij de paaltjes bliepen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:10 schreef AnneX het volgende:
Morgen de hele dag op stap - nou ja - om 11 uur verzamelen met de theater collega’s. Met de trein - voor het eerst sinds héél lang - naar Utrecht en overdekt jeu de boulen. 😂
Terug: borrelen en eten in het theater.
Trein betalen kan gewoon met de foon, bij toegang op het perron. Toch!?
Dat is dan 2 x enkele reis?
Merci. 🍀quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon met je foon bij de paaltjes bliepen.
Ze staan niet altijd op het perron, ook wel eens voor de trappen of zo.
En ja, 2x in en uitchecken
Veel plezier
Ik zag van de week een filmpje waar een meisje aan de rand van zo’n parcours zat met een speelgoed hondje, ze was autistisch werd erbij gezegd. Toen kwam een jurylid naar haar en mocht ze met haar hondje ook een stuk van het parcours afleggen en ze kreeg een staande ovatie, toen ze weer op haar plek kwam straalde ze met een dikke knuffel voor het speelgoed hondjequote:Op zaterdag 21 september 2024 23:58 schreef flipsen het volgende:
Eerste dag agility in winderig Patagonie zit erop. De eerste 2 pistes gecombineerd leverden een 5e plek op, de volgende 2 pistes gecombineerd een 2e plek en lekker veel punten gescoord. Wat ook hielp (maar wel dubbel gevoel) is dat de #1 gisteren bij de laatste training geblesseerd raakte en dus niet meer in actie komt. Tja...
Goed nieuws!quote:Op zondag 22 september 2024 00:48 schreef Candaasje het volgende:
Ik kon vandaag thuis douchen![]()
Badkamer is nog niet helemaal af, maar het vordert hard en ook zonder deurtje of wastafel doet de douche het![]()
Je negeert even voor het gemak het feit dat een lezing mogelijk niet door kan gaan wegens dreiging (!) vanuit die hoek.quote:Op zondag 22 september 2024 01:32 schreef derLudolf het volgende:
Dat ze niet jouw visie op natuur delen wil niet zeggen dat jagers geen natuurmensen zijn. Ze doen echt wel meer dan de trekker overhalen en ik heb een aantal die ik ken ook zeker wel hoog zitten qua praktische natuurkennis.
Om precies te zijn: je checkt in en uit met je bankpas.quote:
Ja, ze doen echt wel meer... Zoals blijkbaar met geweld van mens tot mens dreigenquote:Op zondag 22 september 2024 01:32 schreef derLudolf het volgende:
Dat ze niet jouw visie op natuur delen wil niet zeggen dat jagers geen natuurmensen zijn. Ze doen echt wel meer dan de trekker overhalen en ik heb een aantal die ik ken ook zeker wel hoog zitten qua praktische natuurkennis.
Laat me raden; hetree?quote:Op zondag 22 september 2024 01:20 schreef Candaasje het volgende:
(* Ik had mijn aankondiging in naar ik dacht een natuurclub gepost, maar het bleek een BBB/jagers bolwerk. )
Oh nee een lokaler ‘fb sufferdje’ met de naar ik dacht wat meer algemene naam ‘dorp en natuur’quote:
Het zou de wolven enorm helpen als er geen 'voorstanders' en 'tegenstanders' mensengroepen werden gemaakt. Er zijn verschillen van inzicht hoe we het beste ons land kunnen delen met wolven. Met die insteek zouden we een stuk verder komen denk ik.quote:Op zondag 22 september 2024 09:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh nee een lokaler ‘fb sufferdje’ met de naar ik dacht wat meer algemene naam ‘dorp en natuur’![]()
En begrijp me goed, tegenstander zijn mag, ik begrijp ook echt wel waar dat vandaan komt, maar hoe er daar gereageerd werd… (ik had het al bewust in een paar andere groepen, waarvan ik wist dat het sowieso zou gaan escaleren, niet geplaatst)
Ik begrijp waar de tegenstand vandaan komt, en bedreigingen zijn nooit OK.quote:Op zondag 22 september 2024 09:25 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben lid van een wolvenmeldingen-appgroep zodat ik wat op de hoogte blijf van de omzwervingen van de wolven. In die groep worden zichtmeldingen over wolven + meldingen van wolvenaanvallen gedeeld, per (vrij grote) regio.
Die zijn overwegend anti-wolf, en als je zo vaak de foto's van aangevallen schapen/koeien/paarden ziet (vaak dood, maar vaak moeten ze nog doodgemaakt worden) dan krijg je een ander beeld van het leed dat de wolvenpopulatie aanricht dan uit de krant.
Hoe dan ook: die worden dus ook bedreigd. Wie *melding* maakt dat er ergens een wolf gezien is, wordt bedreigd.
Wie *aangevallen* vee heeft wordt bedreigd (!) .
Moet je je voorstellen; is je pony geslacht en uitgesmeerd door z'n stalletje, gevonden door de kinderen, en dan krijg je bedreigende beschuldigende actievoerders voor de deur.
Op de lange termijn zijn de wolvenaanbidders schadelijker voor de wolven als groep dan de jagers.
Het voor/tegenstanders wordt door de politiek ook graag gebruikt. Of beter misbruikt.quote:Op zondag 22 september 2024 09:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Het zou de wolven enorm helpen als er geen 'voorstanders' en 'tegenstanders' mensengroepen werden gemaakt. Er zijn verschillen van inzicht hoe we het beste ons land kunnen delen met wolven. Met die insteek zouden we een stuk verder komen denk ik.
Anyway: jij doet je best en het is ontiegelijk stom dat er mensen zijn die andere mensen verhinderen om gesprekken te voeren.
In Leusden werd gesproken over "een beetje gebeten". Je bent gebeten of niet. Je bent ook niet een beetje verkracht als de dader een klein piemeltje heeft.quote:Op zondag 22 september 2024 10:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik begreep toch zomaar een beetje meer van de wolventegenstanders toen die meneer van De Faunabescherming hoorde zeggen dat mensen zich niet moesten aanstellen over de confrontaties tussen wolven en kinderen en honden want dat gebeten meisje had immers 'geen érnstige bijtwonden'![]()
(edit: het letterlijke citaat was dat het 'alleen maar schrammen' zijn. Niets traumatisch of gevaarlijks aan voor een jong kind dus! )
Dat is toch wel wat naïef in sprookjes geloven en het totaal niet serieus nemen van de zorgen die er leven. Het is zo ontzettend onhandig om dingen zo te formuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |