Wat zal hij verrast zijn!quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor…hij weet niet, dat de oude keukenblokken waterpas ! op hun plek staan, water en afvoer aangesloten…zó veel m2 vrije vloeroppervlak gewonnen.
Losse materialen gesorteerd in bakken. Hoeveel km kabel en snoertjes in alle soorten
heeft een mens nodig op voorraad. 😇
En dan blijft er nog HEEL VEEL op te ruimen!![]()
Dinsdagmiddag kan hij zó de fiets naar binnen rijden.
Ben je niet bang dat hij denk “ah, ruimte, daar kan ik veel kwijt”? Of verstop je de sleutel?quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor…hij weet niet, dat de oude keukenblokken waterpas ! op hun plek staan, water en afvoer aangesloten…zó veel m2 vrije vloeroppervlak gewonnen.
Losse materialen gesorteerd in bakken. Hoeveel km kabel en snoertjes in alle soorten
heeft een mens nodig op voorraad. 😇
En dan blijft er nog HEEL VEEL op te ruimen!![]()
Dinsdagmiddag kan hij zó de fiets naar binnen rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door AnneX op 21-09-2024 21:15:10 ]
Dan verstop ik mnX heel ver weg.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat hij denk “ah, ruimte, daar kan ik veel kwijt”? Of verstop je de sleutel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Barreltje Lees jij ook dm’s?
[ Bericht 44% gewijzigd door AnneX op 21-09-2024 21:14:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja hoor, gewoon met je foon bij de paaltjes bliepen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:10 schreef AnneX het volgende:
Morgen de hele dag op stap - nou ja - om 11 uur verzamelen met de theater collega’s. Met de trein - voor het eerst sinds héél lang - naar Utrecht en overdekt jeu de boulen. 😂
Terug: borrelen en eten in het theater.
Trein betalen kan gewoon met de foon, bij toegang op het perron. Toch!?
Dat is dan 2 x enkele reis?
Merci. 🍀quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon met je foon bij de paaltjes bliepen.
Ze staan niet altijd op het perron, ook wel eens voor de trappen of zo.
En ja, 2x in en uitchecken
Veel plezier
Ik zag van de week een filmpje waar een meisje aan de rand van zo’n parcours zat met een speelgoed hondje, ze was autistisch werd erbij gezegd. Toen kwam een jurylid naar haar en mocht ze met haar hondje ook een stuk van het parcours afleggen en ze kreeg een staande ovatie, toen ze weer op haar plek kwam straalde ze met een dikke knuffel voor het speelgoed hondjequote:Op zaterdag 21 september 2024 23:58 schreef flipsen het volgende:
Eerste dag agility in winderig Patagonie zit erop. De eerste 2 pistes gecombineerd leverden een 5e plek op, de volgende 2 pistes gecombineerd een 2e plek en lekker veel punten gescoord. Wat ook hielp (maar wel dubbel gevoel) is dat de #1 gisteren bij de laatste training geblesseerd raakte en dus niet meer in actie komt. Tja...
Goed nieuws!quote:Op zondag 22 september 2024 00:48 schreef Candaasje het volgende:
Ik kon vandaag thuis douchen![]()
Badkamer is nog niet helemaal af, maar het vordert hard en ook zonder deurtje of wastafel doet de douche het![]()
Je negeert even voor het gemak het feit dat een lezing mogelijk niet door kan gaan wegens dreiging (!) vanuit die hoek.quote:Op zondag 22 september 2024 01:32 schreef derLudolf het volgende:
Dat ze niet jouw visie op natuur delen wil niet zeggen dat jagers geen natuurmensen zijn. Ze doen echt wel meer dan de trekker overhalen en ik heb een aantal die ik ken ook zeker wel hoog zitten qua praktische natuurkennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |