SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:54 schreef derLudolf het volgende:
'Hey D, krijg je een dakkapel?'
"Uh, nee, een barbecue die niet door het steegje past"Dat is pas toewijdingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
J op zoek naar een andere baan?quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge! Hier schrijven we maar weer eens een sollicitatiebrief (niet voor mij). Straks de tuin in, nu al zin in. Ik hoop dat het net zo lekker gaat als gisteren. Vanavond een feestje. Volgens mij wordt dit best een goede dag.
Ugh, Kaatje. Poezenzorgen
Yup. Na 2 jaar alweer. Toe aan meer uitdaging, variatie, dynamiek, doorgroeimogelijkheden. Dus nu gesolliciteerd op 2 hele toffe functies waarin hij nog vele jaren zijn leergierige ei kwijt kan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
J op zoek naar een andere baan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:49 schreef Blues het volgende:
Vanochtend dus heel vroeg voor mijn doen op een vrije dag uit bed, en slecht geslapen door mijn plan (die fokwet), want ineens kwam vlak voor het in slaap vallen vannacht het besef dat de zon helemaal niet in zee op komt![]()
Maar ondergaat
Dus plannen gewijzigd en beetje in de buurt rondgereden en gewandeld en gewacht tot ie zich liet zien.
Was ook mooi en gewoon hier ergens achter bij de weilanden.Goede reden om naar een Waddeneiland te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
Of naar Vladivostokquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goede reden om naar een Waddeneiland te gaan
Ja, zeker! We kunnen er een wedstrijd van makenquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:04 schreef Blues het volgende:
Spannend voor @:JFlip @:Lucky_Strike en voor jou. Allebei aan de sollies!
Ja idd, maar mn 2 weken vakantie is voorbijquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goede reden om naar een Waddeneiland te gaan
Meh voor de kousen en Elinquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vandaag een rustig dagje. Zo eens koffie op t balkon, t zal nu wel iets aangenamer zijn. Om 9 uur was t nog te fris.
Gisteren de nieuwe steunkousen aangedaan, maar denk niet dat dit blijvertjes zijn, eigenlijk geven ze geen steun en schrijnen op een plek.
Verder zorgen om Elin, die begint weer erg mager te worden. Eind van de maand controle voor de medicatie, ben benieuwd wat daar uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |