SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 21-09-2024 07:13:46 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Wat gebeurt er? Ineens topic vol?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
En dan ook nog Amy die opent. De wereld vergaat denk ik binnenkort.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat gebeurt er? Ineens topic vol?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik moet nog een taart bakken vandaagquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Met aardappel?quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet nog een taart bakken vandaag
Doemdenker! Ik denk dat de wereld gewoon blijft bestaan, maar de mensheid vergaat. Een veel optimistischer insteekquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:02 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan ook nog Amy die opent. De wereld vergaat denk ik binnenkort.
Lekker voedzaamquote:
Appeltaart?quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet nog een taart bakken vandaag![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou vooruit dan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doemdenker! Ik denk dat de wereld gewoon blijft bestaan, maar de mensheid vergaat. Een veel optimistischer insteekDoe maar gewoon een met slagroom. Das beter.quote:
quote:
Maar zonder rozijnen!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Slagroomtaart? Dat heb ik nog nooit gemaaktquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
[..]
Doe maar gewoon een met slagroom. Das beter.
Met zo'n jam laagje.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slagroomtaart? Dat heb ik nog nooit gemaakt
Ja,en spons/cakebodem. Het is een optie. Maar appeltaart is makkelijker en ik ben luiquote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Morguh,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-09-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2863 / +113 / +0 / 6729 / 7682
2. aeque / 1291 / +88 / +33 / 2686 / 3110
3. KillemWieft / 937 / +11 / +24 / 388 / 629
4. Dr.Mikey / 657 / +10 / +0 / 1082 / 1429
5. Lovely / 632 / +22 / +0 / 2696 / 3201
6. hemarookworst / 522 / +25 / +8 / 1304 / 1670
7. MizzezAmy / 393 / +27 / +6 / 1810 / 2127
8. HappyCharly / 361 / +17 / +0 / 1116 / 1282
9. loveyoulongtime / 359 / +0 / +53 / 1264 / 1457
10. marc0871 / 348 / +0 / +7 / 201 / 301
11. Bally-b / 346 / +0 / +74 / 63 / 135
12. Pinnenmutske / 332 / +2 / +2 / 782 / 997
13. AardappelSchotel / 330 / +35 / +0 / 1517 / 1750
14. mario390 / 324 / +48 / +2 / 196 / 305
15. Sally / 313 / +33 / +3 / 338 / 458
16. drakin / 300 / +6 / +5 / 660 / 832
17. gebrokenglas / 275 / +22 / +2 / 871 / 1075
18. Homijn / 250 / +0 / +0 / 132 / 190
19. maily / 246 / +8 / +0 / 1071 / 1240
20. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Klinkt goedquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Shit, bijna moni gebolkt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hey Aeque, dacht die zal wel flink gescoord hebben vannacht, maar dat viel een beetje tegen.quote:
Het is een hele andere ochtend ploeg geworden zie ik, andere vroege vogelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GG toch nog iemand van de oude gardequote:
Die kan je niet bolken want doet niet mee in de puntentellingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ondanks dat er gedaan wordt alsof ik er elke nacht ben, valt dat in het echt toch vies tegen hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Aeque, dacht die zal wel flink gescoord hebben vannacht, maar dat viel een beetje tegen.
Het is een hele andere ochtend ploeg geworden zie ik, andere vroege vogels
Iedereen is te bolken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kan je niet bolken want doet niet mee in de puntentelling
Jezelf gebolkt bedoel jeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niks mis met jezelf bolkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O je was er vannacht niet, beter. Als je bent betekend het vaak dat je niet kan slapenquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ondanks dat er gedaan wordt alsof ik er elke nacht ben, valt dat in het echt toch vies tegen hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je was er vannacht niet, beter. Als je bent betekend het vaak dat je niet kan slapen
Beter, ik was vannacht wel wakker maar geen in om op internet te gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar er moet keihard gebolkt worden Dot.
Hee Dotteke, goedemorgen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG toch nog iemand van de oude garde
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verstappen heeft een taakstraf omdat hij een scheldwoord gebruikte.
IK ben gisteren keihard gebolkt in de liftquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:40 schreef aeque het volgende:
Maar er moet keihard gebolkt worden Dot.
Leuke man ontmoet ja?quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben gisteren keihard gebolkt in de lift
Ja ik las het gisteren. Te belachelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:41 schreef aeque het volgende:
Verstappen heeft een taakstraf omdat hij een scheldwoord gebruikte.
Nu ben ik geen Verstappen fan, maar vind het wel belachelijk hier voor een taakstraf te krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, de lift sloeg vastquote:
De FIA zijn een stel kleuters, maar dat was al langer bekend gelukkig.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het gisteren. Te belachelijk voor woorden.
Nu ben ik geen Verstappen fan, maar vind het wel belachelijk hier voor een taakstraf te krijgenOh zo gebolkt.quote:
Ja en dat was geen fijne bolk, mijn rug was daar ook niet blij mee en dat heeft hij vannacht wel laten merken ookquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:43 schreef aeque het volgende:
[..]
De FIA zijn een stel kleuters, maar dat was al langer bekend gelukkig.
[..]
Oh zo gebolkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je nu boos op jezelfquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar als de lift stopt heeft dat toch weinig effect op je rug?quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat was geen fijne bolk, mijn rug was daar ook niet blij mee en dat heeft hij vannacht wel laten merken ookNee nog steeds op jou dat je tegen me gelogen hebt.quote:
En toen? Brandweer erbij?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nooit geweten dat dit kreng een naam heeft.
ALs het met een schok tot stilstaan komt welquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar als de lift stopt heeft dat toch weinig effect op je rug?
[..]
Nee nog steeds op jou dat je tegen me gelogen hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohw zo, ja dat is niet fijn.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het met een schok tot stilstaan komt welOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee ik was met een uitsteeksel van de scootmobiel ergens in blijven haken toen hij naar beneden ging. Na 10 minuten zei iemand druk is op de knop of je naar boven kuntquote:
Nadat ik nog eens 10 stokstijf had gezeten heb ik op de knop gedruk en ging hij gelukkig naar boven.
Ze hebben dat gedeelte, dat was een stang waar je een stok of een paraplu in kon zetten verwijderd en heeft een verkoper die scoot naar beneden gebracht met die lift. Ik durfde niet meer, wel alleen maar niet met die scoot
Vond het een nare ervaring. De lift was ook nog eens helemaal van glas dus ik zat alleen maar die diepte en iedereen zag mij zitten
Ha bolkertnr i is weer wakker
Het is gedaan met de punten.
Ik moest nu wel heel en heel hard lachenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De punten boeien hem niet, het gaat hem om het aantal posts.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest nu wel heel en heel hard lachen
Raarrrquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest nu wel heel en heel hard lachen![]()
![]()
Oke ik ga wel janken danquote:
Dan kan je beter gaan tellen, als ik zo naar de stats kijkt krikt dat je postaantallen flink omhoogquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:57 schreef aeque het volgende:
[..]
De punten boeien hem niet, het gaat hem om het aantal posts.
Wat een rotlift, zat je daarna ook vast?quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat was geen fijne bolk, mijn rug was daar ook niet blij mee en dat heeft hij vannacht wel laten merken ookDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
1quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je beter gaan tellen, als ik zo naar de stats kijkt krikt dat je postaantallen flink omhoogOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vooral als je met jezelf telt zoals sommigen doenquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je beter gaan tellen, als ik zo naar de stats kijkt krikt dat je postaantallen flink omhoog![]()
![]()
Ik maak nog steeds dat mutsje zodra ik miniatuur breien kanquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar als de lift stopt heeft dat toch weinig effect op je rug?
[..]
Nee nog steeds op jou dat je tegen me gelogen hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Daar is een speciaal forum voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe moe-forum?quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is een speciaal forum voor![]()
![]()
Laat mijn luiheid met rust.quote:
Jij weet de wegquote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Helemaal niet, ik nu een keer niet lui en flink aan het tellen.quote:
Niet tofquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik was met een uitsteeksel van de scootmobiel ergens in blijven haken toen hij naar beneden ging. Na 10 minuten zei iemand druk is op de knop of je naar boven kunt
Nadat ik nog eens 10 stokstijf had gezeten heb ik op de knop gedruk en ging hij gelukkig naar boven.
Ze hebben dat gedeelte, dat was een stang waar je een stok of een paraplu in kon zetten verwijderd en heeft een verkoper die scoot naar beneden gebracht met die lift. Ik durfde niet meer, wel alleen maar niet met die scoot
Vond het een nare ervaring. De lift was ook nog eens helemaal van glas dus ik zat alleen maar die diepte en iedereen zag mij zitten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
1Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En daar werd je na 2 sec alweer moe vanquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik nu een keer niet lui en flink aan het tellen.![]()
![]()
Nee was het zeker niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerder 2 minuten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
En daar werd je na 2 sec alweer moe van
Iedereen houdt het langer dan jouw 2 minuten vol hoor.quote:
Ik ben uniek iddquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Iedereen houdt het langer dan jouw 2 minuten vol hoor.![]()
![]()
Uniek sneeuwvlokje.quote:
Ieder mens is uniek en enig in zijn soortquote:
De één iets meer dan de anderquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder mens is uniek en enig in zijn soort![]()
![]()
quote:Dreamer, nothing but a dreamer
Moet hij nou ook op zijn tellen passen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Bolker, nothing but a bolkerquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dreamer, nothing but a dreamer
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Die hoerenverkoudheid mag nu wel weg.
En nu terug naar de smileys.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:17 schreef aeque het volgende:
Die hoerenverkoudheid mag nu wel weg.![]()
![]()
Je hebt mij aangestokenquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:17 schreef aeque het volgende:
Die hoerenverkoudheid mag nu wel weg.
Jij hebt vast wel een neussnuit smiley
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vast welquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:18 schreef aeque het volgende:
Jij hebt vast wel een neussnuit smiley![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En nu even furieus schijten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Je zal maar in het vliegtuig zitten en de wc's doen het nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Schijt ik gewoon in het gangpad.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ligt eraan hoe ver de reis isquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:24 schreef drakin het volgende:
Je zal maar in het vliegtuig zitten en de wc's doen het niet![]()
![]()
Niet in een emmertje of zo'n etensbakje?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet alleen verklappen.quote:
![]()
Als je moet is alles te verquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je kan dan moeilijker uitstappen dan in een trein of busquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dan is het niet alleen in een vliegtuig een probleemDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Boten kun je nog buitenboord hangenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zeg dat niet tegen Julio Pochquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan dan moeilijker uitstappen dan in een trein of bus![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Done.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit en weg.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Trein wordt ook lastig hoor als de volgende stop nog even op zich laat wachtenquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan dan moeilijker uitstappen dan in een trein of bus![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk mezelf
![]()
Nee hoor. Volgende week wordt het mooi weer.quote:
Zeiknat jaquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor. Volgende week wordt het mooi weer.![]()
![]()
Precies, mooi weer dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja dat zeiden ze in het begin van de week, het ziet er nu weer anders uitquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor. Volgende week wordt het mooi weer.
Klopt. Dus weg met zonnig weer standaard mooi weer noemen.quote:
Nog steeds elke dag regen zo te zien.quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze in het begin van de week, het ziet er nu weer anders uit
Ik zie nog steeds veel regen staan volgende week hoorquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze in het begin van de week, het ziet er nu weer anders uit![]()
![]()
Euhh mooi weer hadden ze eerst voorspeld bijna 2 weken droog, dat ziet er nu anders uitquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds veel regen staan volgende week hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor mij is het mooi weer vandaagquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt. Dus weg met zonnig weer standaard mooi weer noemen.![]()
![]()
Er werd al een hele tijd regen voorspeld voor komende weekquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhh mooi weer hadden ze eerst voorspeld bijna 2 weken droog, dat ziet er nu anders uit![]()
![]()
Ik wilde zeggen, fijn voor je.quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:47 schreef maily het volgende:
[..]
Voor mij is het mooi weer vandaagMaar ondanks dat ik het aardig bedoel, klonk het so sarcastisch.
Fijn voor jequote:Op zaterdag 21 september 2024 08:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, fijn voor je.Maar ondanks dat ik het aardig bedoel, klonk het so sarcastisch.
![]()
![]()
Lekker voor mijquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, fijn voor je.Maar ondanks dat ik het aardig bedoel, klonk het so sarcastisch.
![]()
![]()
quote:Lekker voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O hier nietquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er werd al een hele tijd regen voorspeld voor komende weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha nee, deze keer gewoon eindelijk een keer goed geslapen.quote:
Met de tv kan ik nog steeds de kleuren enzo niet goed krijgen. Straks ff kalibreren met m'n telefoon.![]()
Dat is ook wel weer eens lekkerquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee, deze keer gewoon eindelijk een keer goed geslapen.
Met de tv kan ik nog steeds de kleuren enzo niet goed krijgen. Straks ff kalibreren met m'n telefoon.
Oh op internet al wat gevonden voor een goede kalibratie?![]()
Neuh, ik zag in het menu van de tv dat je het kunt kalibreren met je Samsung telefoon.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer eens lekker
Oh op internet al wat gevonden voor een goede kalibratie?
Laat ik er nou net toevallig eentje hebben he!![]()
![]()
Wat een toeval!quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik zag in het menu van de tv dat je het kunt kalibreren met je Samsung telefoon.
Laat ik er nou net toevallig eentje hebben he!![]()
Dat maar eens proberen dan. Verder wel tevreden mee?![]()
Ik heb geteld![]()
![]()
![]()
éénmalig wellis waar
Als ik de kleuren wat weet te temmen, zeker wel ja!quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat een toeval!![]()
Dat maar eens proberen dan. Verder wel tevreden mee?
Nu heb ik de kleuren veel te veel getemd en ziet het er juist saai uit!![]()
![]()
Hey ToT
quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik de kleuren wat weet te temmen, zeker wel ja!
Nu heb ik de kleuren veel te veel getemd en ziet het er juist saai uit!Ja je moet er niet teveel in doorschieten
![]()
![]()
bolk iedereen.
Ach nee pardon: goedemorgen iedereen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zieligquote:tellen ik vind het zo vreemd iets dat je een hele dag gaat zitten tellen zonder een woord uit te wisselen.
Maar goed ieder zijn sportof spel
quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
bolk iedereen.
Ach nee pardon: goedemorgen iedereen![]()
Liever smileys postenquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zieligtellen ik vind het zo vreemd iets dat je een hele dag gaat zitten tellen zonder een woord uit te wisselen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is gek genoeg erg leuk.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zieligtellen ik vind het zo vreemd iets dat je een hele dag gaat zitten tellen zonder een woord uit te wisselen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
GGGquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
bolk iedereen.
Ach nee pardon: goedemorgen iedereen
♡♡♡♡![]()
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Liever gezellig kletsen en dat je babbel een bolk is dan heb je twee in eenquote:
Fijn als je het leuk vindt tochquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is gek genoeg erg leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Fogelquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is dat het geluid van een ziek uiltje
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: