quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:56 schreef KrekelJapie het volgende:
H*zelaardij duurt nog wat langer, rente wordt niet meer betaald.We zijn inmiddels bijna een maand verder en volgens funda nog geen voorlopige koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat we in dit speciale geval nog wat extra geduld moeten hebben. Het onderpand zal uiteindelijk genoeg opbrengen voor aflossing en achterstallige rente. De centjes komen alleen wat later terug.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:58 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
We zijn inmiddels bijna een maand verder en volgens funda nog geen voorlopige koop
Het oorspronkelijke doel van de lening via CCF was het pand om te toveren tot meerdere woningen/appartementen, maar als ik de foto's op Funda bekijk lijkt dat niet helemaal gelukt. Daarom extra prettig dat de lening toch regulier, zij het met een paar dagen vertraging, wordt afgelost.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:19 schreef peterc het volgende:
Update afloss ccf 43197 luma.., notaris 4okt24.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.fundainbusine(...)469-halsterseweg-43/
Ga deze ruim meenemen in 1A, 1B durf ik ook nog wel aanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:25 schreef Tjalala het volgende:
Nieuwe 1 jarige sig:
Hof van Rome 93 LIVE 4 okt 11.30 uur
Rentevergoedingen residentieel tarief:
Rentevergoeding schijf 1A 6,25% ¤ 145.000
Rentevergoeding schijf 1B 7,70% ¤ 58.000
Rentevergoeding schijf 2 8,25% ¤ 43.500
Rentevergoeding schijf 3 8,50% ¤ 8.700
De LTV van het pand is 88% van ¤ 290.000 van de verhuurde staat waarde.
https://www.funda.nl/detail/koop/verkocht/doetinchem/huis-hof-van-rome-93/88784418/
Ik ga Serkan op Collin ruim meenemen. Iets hogere netto rente met m.i. vergelijkbaar risico.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:25 schreef Tjalala het volgende:
Nieuwe 1 jarige sig:
Hof van Rome 93 LIVE 4 okt 11.30 uur
Rentevergoedingen residentieel tarief:
Rentevergoeding schijf 1A 6,25% ¤ 145.000
Rentevergoeding schijf 1B 7,70% ¤ 58.000
Rentevergoeding schijf 2 8,25% ¤ 43.500
Rentevergoeding schijf 3 8,50% ¤ 8.700
De LTV van het pand is 88% van ¤ 290.000 van de verhuurde staat waarde.
https://www.funda.nl/detail/koop/verkocht/doetinchem/huis-hof-van-rome-93/88784418/
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:34 schreef Tjalala het volgende:
Collin:
Serkan Kulup
Herfinanciering bestaande lening(en)
¤ 350.000
7,0% rente | 18 maanden
Herfinanciering van een eerder bij Collin aangegane lening, omdat de projectontwikkeling langer duurt dan verwacht. De Loan to Value (LTV, de verhouding tussen het leenbedrag en de waarde ad ¤ 857.000,-) is 41%.
Een nogal omslachtige manier om te zeggen dat er nog geen vergunning is,quote:De Commissie voor Welstand en Monumenten Rotterdam heeft inmiddels aangegeven zich te kunnen vinden dat er twee woonvolumes op het bestaande perceel komen. Na veel aanpassingen en gesprekken met de gemeente is er nu een principe akkoord gekomen over hoe het project eruit komt te zien.
eens, ziet er goed uit. Alleen is niet duidelijk wat er na afloop gebeurt, waarschijnlijk herfinancieringquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:32 schreef Belegger9 het volgende:
[..]
Ga deze ruim meenemen in 1A, 1B durf ik ook nog wel aan
Linkjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:34 schreef Tjalala het volgende:
Collin:
Serkan Kulup
Herfinanciering bestaande lening(en)
¤ 350.000
7,0% rente | 18 maanden
Herfinanciering van een eerder bij Collin aangegane lening, omdat de projectontwikkeling langer duurt dan verwacht. De Loan to Value (LTV, de verhouding tussen het leenbedrag en de waarde ad ¤ 857.000,-) is 41%.
Weinig spetterende rente maar de spoeling is op dit moment erg dun bij CCF met leuke projecten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:35 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Ik ga Serkan op Collin ruim meenemen. Iets hogere netto rente met m.i. vergelijkbaar risico.
September was hier een van de actiefste maanden tot nu toe bij mij (en volgens mij heeft CCF ook een flink record gedraaid)quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:36 schreef Ricky86 het volgende:
[..]
Weinig spetterende rente maar de spoeling is op dit moment erg dun bij CCF met leuke projecten.
Met naweeën van de zomerperiode dat nieuwe projecten nog moeten worden opgestart?
wel rap vol...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:02 schreef obligataire het volgende:
GvE/Jamin Bovenkarspel staat open. Bescheiden meegenomen.
Helaas alleen neg.hypotheekverklaring, wel voldoende overwaarde en goed verhaal.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:35 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Ik ga Serkan op Collin ruim meenemen. Iets hogere netto rente met m.i. vergelijkbaar risico.
Ik denk dat ik het andersom doe, het SIG pandje is rechttoe & rechtaan, staat er, geen gedoe en altijd te verkopen ,brengt worstcase 230-240k op.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:35 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bericht klinkt vooralsnog zeker hoopgevend.
Sinds de verkrijging van vergunning heeft CRE trouwens niet veel nieuwe klanten kunnen binnenhalen. Alleen de club van logistiek centrum in Heerlen én die van de diverse leningen in/bij Amsterdam. Dat zijn 6 verschillende projectvennootschappen, maar volgens mij allemaal van dezelfde leningnemer. De pitches van CRE geven daar helaas geen duidelijkheid over. Is er hier een speurneus die dit wel in beeld heeft?
Jamin zat in het verleden bij Capital Circle. Ik heb daar zelf 2 projecten gedaan maar misschien waren er méér.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:24 schreef InVestEerder het volgende:
Ik ben benieuwd of CRE dit tot een goed einde gaat brengen.klinkt inderdaad vooralsnog hoopgevend. Zit zelf in zowel 1 als 2. Maar goed, een paar maanden later is niet erg. Rente loopt, volgens het bericht, gewoon door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bericht klinkt vooralsnog zeker hoopgevend.
Klopt, heb er al een aantal voorbij zien komen en zit zelf in Jamin Rotterdam Zuidpleinquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:31 schreef obligataire het volgende:
Blijkbaar zijn ze overgestapt naar GvE
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:24 schreef InVestEerder het volgende:
Ik ben benieuwd of CRE dit tot een goed einde gaat brengen.Helaas niet, het was me bij de laatste 4 waar ik aan meedeed al opgevallen dat er geen projecteigenaar genoemd is maar gezien de locaties en de teksten zou je idd wel denken dat het dezelfde partij is. Geen kleintje. En ze zijn actief aan het herfinancieren op de overwaarde om (denk ik) verdere uitbreiding mogelijk te maken. Klinkt niet alsof we ons zorgen hoeven te maken, maar een naam was toch wel fijn geweest. Je wilt toch weten aan wie je geld uitleentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....... én die van de diverse leningen in/bij Amsterdam. Dat zijn 6 verschillende projectvennootschappen, maar volgens mij allemaal van dezelfde leningnemer. De pitches van CRE geven daar helaas geen duidelijkheid over. Is er hier een speurneus die dit wel in beeld heeft?
Pecunia non olet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |