Net als Zwitserland.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Luxemburg komt op mij altijd vrij kunstmatig over. Te netjes, te aangeharkt.
Hij neemt over, tactisch niet veel opties natuurlijkquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar gaat HGHirschi. Maar Mathieu makkelijk mee. Misschien zelf nu een keer initiatief nemen.
Dat wordt de grote Pogi show met als enige uitdager God. Maar slecht vind ik dit ook weer niet van Vd Poel met bijna 4000 hoogtemetersquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu gaat geen wereldkampioen worden, voor zover dat überhaupt ooit realistisch was.
Vraag me af of dat wel zo verstandig is zo 2 dagen voor de tijdrit.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:15 schreef Faraday01 het volgende:
Zo te zien heeft hij wel serieus getraind vandaag
quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vraag me af of dat wel zo verstandig is zo 2 dagen voor de tijdrit.
Met een ploeg was de laatste rit ideaal voor vd Poel met een korte steile strook vlak voor de finishquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een mooi scenario voor het slotweekend.
quote:
Nee dit ging over hoe Van der Poel over de finish kwamquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Luxemburg ja, zondag is het wk tijdrijden.
Of gaat dit niet over Hem?
quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:00 schreef Idisrom het volgende:
Mauri Vansevenant werd 114-de en 121-ste in de tijdritten van de Vuelta,
en 51-ste en 129-ste in de tijdtitten van de Giro.
PS: Waarom is Davide Formolo gediskwalificeerd?
Oh, ik dacht over Hem.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee dit ging over hoe Van der Poel over de finish kwam
Die had ook geen reden om daar voluit te gaan, lijkt mequote:Op vrijdag 20 september 2024 19:00 schreef Idisrom het volgende:
Mauri Vansevenant werd 114-de en 121-ste in de tijdritten van de Vuelta,
en 51-ste en 129-ste in de tijdtitten van de Giro.
PS: Waarom is Davide Formolo gediskwalificeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |