SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Blijf jij er dan wel in wonen?quote:
Well, now i'm not doing itquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Je komt zo precies eh ja, een klein beetje heleboel veel tekort
Dat klinkt heftig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:45 schreef Puala het volgende:
Maar buuf vertelde ook ff wie mn achterburen zijn. En nu weet ik ook dat ik ipv rentemiddeling ga kijken naar t afmaken van de keet en ook een bord de tuin in.
Volgende week de makelaar maar eens bellen wat ik zoek en ze rond laten kijken.
Volgende project ook al op het oog?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:45 schreef Puala het volgende:
Maar buuf vertelde ook ff wie mn achterburen zijn. En nu weet ik ook dat ik ipv rentemiddeling ga kijken naar t afmaken van de keet en ook een bord de tuin in.
Ik heb hier vanaf april wekelijks behoorlijke geluidsoverlast van de schuinachterburen. En de nieuwe achterburen blijken vrienden te zijn van die buren.quote:
je maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:45 schreef Puala het volgende:
Nee, ik was van plan om hier nog zeker 2-3 jaar te blijven zitten eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende project ook al op het oog?
Ja daar ben je dan wel snel klaar mee. Ik heb dat 1 zomer gehad en daarna zijn die mensen gelukkig naar een ander huurhuis gegaan. Maar dan heb je zelf geen moment rust meer.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb hier vanaf april wekelijks behoorlijke geluidsoverlast van de schuinachterburen. En de nieuwe achterburen blijken vrienden te zijn van die buren.
een teamgenoot van me wil zn huis gaan verkopen omdat het dak kraakt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik was van plan om hier nog zeker 2-3 jaar te blijven zitten eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:51 schreef Puala het volgende:
Dit om 3u snachts bijv.Die staat op je betaalde OnlyFansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah gefixtquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die staat op je betaalde OnlyFans
Oh godver.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb hier vanaf april wekelijks behoorlijke geluidsoverlast van de schuinachterburen. En de nieuwe achterburen blijken vrienden te zijn van die buren.
Dit om 3u snachts bijv.PrivévideoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Log in als je toegang hebt gekregen tot deze videoReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dit om 3u snachts bijv.Als 'ie op "private" staat, kan je 'm alleen zelf zien. Bij unlisted kunnen lui met de link 'm wel zien, maar is 'ie niet vindbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja die mazzel heb je dan met huur eventueel nog wel. Dit is koop en ik zie ze niet zo 123 gaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja daar ben je dan wel snel klaar mee. Ik heb dat 1 zomer gehad en daarna zijn die mensen gelukkig naar een ander huurhuis gegaan. Maar dan heb je zelf geen moment rust meer.
Misschien moet je ff kijken waar t vandaan komt idd bij zoietsquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een teamgenoot van me wil zn huis gaan verkopen omdat het dak kraakt.
Schijnbaar zo erg dat hij er niet van kan slapen en hij bij zn ouders slaapt
maar waar het vandaan komt kan hij niet zeggen
Ja dat leerde ik net ookquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als 'ie op "private" staat, kan je 'm alleen zelf zien. Bij unlisted kunnen lui met de link 'm wel zien, maar is 'ie niet vindbaar.
Ik heb ook al af en toe de politie gebeld, maar die komen alleen als t echt hard staat. Niet voor geluid wat gewoon al irritant is als je je ramen op een kier hebt staan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezus, daar ben je wel lekker klaar mee inderdaad.
Dit valt ook niet meer onder een keer een feestje, zeg maar.
Zit kwiwi in een vuurtoren?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:kwiwi doe eens terug zwaaien
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb ook al af en toe de politie gebeld, maar die komen alleen als t echt hard staat. Niet voor geluid wat gewoon al irritant is als je je ramen op een kier hebt staan.
Kwiwi is die leeuw natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Typisch.
Ik krijg 99 van de 100 keer antwoord van hetzelfde poppetje, maar het kán een ander zijn die het oppakt. Ben al de halve dag met dezelfde persoon (wel zelfde soort werkzaamheden, niet hetzelfde ding) aan het mailen, dus in plaats van een algemene doe ik een "hey Pietje".
Krijg ik uiteraard antwoord van Hans.
Ze doen het erom, ik zeg het je.
Lekker doorknallen met de burgerbak?quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Flitsmeister kastje is veel te duur maar een goede aankoop, ideaal
in zn kia picantoquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker doorknallen met de burgerbak?
Nee dat is Zwitserland aan de overkant van het meer.quote:
Das ist kein Meer, das ist eine Seequote:Op vrijdag 20 september 2024 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is Zwitserland aan de overkant van het meer.
dat vind ik juist leuk. wij werken min of meer hetzelfde als zijquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Typisch.
Ik krijg 99 van de 100 keer antwoord van hetzelfde poppetje, maar het kán een ander zijn die het oppakt. Ben al de halve dag met dezelfde persoon (wel zelfde soort werkzaamheden, niet hetzelfde ding) aan het mailen, dus in plaats van een algemene doe ik een "hey Pietje".
Krijg ik uiteraard antwoord van Hans.
Ze doen het erom, ik zeg het je.
Cutequote:Op vrijdag 20 september 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een mini gecko in de badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zeggen waar gecko's zitten zitten ook serpenten @:ettovanbelgie
Wat lief.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een mini gecko in de badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zeggen waar gecko's zitten zitten ook serpenten @:ettovanbelgie
aan komen vliegenquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd hoe die hier is gekomen. Heb nog niks qua beestjes of insecten hier gezien in het hotel
TR voor Limburgs pratenquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Das ist kein Meer, das ist eine See
we are checkingquote:
sinterklaas en de ooievaar kunnen overal langs zonder sleutelsquote:
hmmquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
sinterklaas en de ooievaar kunnen overal langs zonder sleutels
trustequote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:kwiwi doe eens terug zwaaien
En dan niet naar mij zwaaienquote:
en zuurdesembroodquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Worst kaas scenario zo te zien
quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag gisteren nog een auto met de letter HDP in het kenteken, moest gelijk aan FOK! denken.
Had dat laatst ook in Heidelberg, heel veel heerlie de peerliesquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag gisteren nog een auto met de letter HDP in het kenteken, moest gelijk aan FOK! denken.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had dat laatst ook in Heidelberg, heel veel heerlie de peerlies![]()
Coolquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:43 schreef CherryLips het volgende:
@:recce Ik was naar de hei gefietst
[ afbeelding ]
Dit is echt perfect weer. Jammer dat het maar zo kort is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag ook wel weer heerlie de weerlie
cool.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:44 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb een ijsje op. Pure chocola
Misschien voor de gezelligheid samen met je ouders.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Nu hoef ik morgen niet meer te gaan in die drukte
Morgen is er dan ook vijandig luchtafweergeschut bij neem ik aan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Nu hoef ik morgen niet meer te gaan in die drukte
Gaaf zeg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ik was er vandaag al met m'n oudersquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien voor de gezelligheid samen met je ouders.
Er was er vandaag eentje gewond blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er vandaag al met m'n ouders
Hier is ook zielen brood te krijgenquote:
Ik las het, maar ik was er pas een half uurtje later.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:55 schreef Xilia het volgende:
[..]
Er was er vandaag eentje gewond blijkbaar.
https://www.defensie.nl/a(...)nkelse-heide-bij-ede
Hij is zelfs hier in het nieuwsquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:59 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)de-het-was-hij-of-ik
Wat een held dit.
Dan is er in Nederland ook zo'n debiel die om zich heen begint te steken en die wordt vrijwel meteen in elkaar gebeukt![]()
Nederland
Ja zat ik ook aan te denken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was een Zwitser neergestoken dus misschien daarom ook?
Zeker! Zag eerder dat filmpjequote:Op vrijdag 20 september 2024 17:59 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)de-het-was-hij-of-ik
Wat een held dit.
Dan is er in Nederland ook zo'n debiel die om zich heen begint te steken en die wordt vrijwel meteen in elkaar gebeukt![]()
Nederland
Jaquote:
Vol op de adrenaline. Ook knap van die anderen dat ze hem hebben bekogeld met stoelen enzo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja![]()
Goed getraind enzo maar dan nog, je moet het op zo'n moment maar durven.
Dan kom je er goed mee weg.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er vandaag al met m'n ouders
quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wee een batch pesto gemaak. Zo maar eens een deel inzetten voor de pasta pesto
Ik ga even thuis overleggenquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:38 schreef Xilia het volgende:
@:Citizen.Erased misschien vast een idee voor komende vakantie?![]()
https://www.hln.be/video/(...)door-engeland-740729
quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Net chocolade mousse besteld
Net friet met frikandellen gegeten.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:33 schreef Xilia het volgende:
[..]
Net friet met frikandellen gegeten.
quote:Ben alleen door dat covid mijn smaak een beetje kwijt
Ja inderdaad, die reactie had ik ook.quote:
mayo KETCHUP en uitjes... heerlijk!quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:36 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die reactie had ik ook.
Het was zelfs speciaal, daar doe ik normaal een moord voor.
Was met curry, maar beiden is lekker normaal dan, nu was het raaaarrrr.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
mayo KETCHUP en uitjes... heerlijk!
ga wegquote:
Ben al 700 km van huis, hoe ver wil je me hebben?quote:
ver genoeg weg zodat je mn quotes niet gaat aanpassenquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben al 700 km van huis, hoe ver wil je me hebben?
Hierquote:
Jij mag blijven.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben al 700 km van huis, hoe ver wil je me hebben?
Welke game?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bijna klaar met schoenen poetsen. Dan mag de PlayStation aan
Ze hebben ook hela curry drinkflessen op hun webshopquote:
kill it with firequote:Op vrijdag 20 september 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag net een mug langs vliegen.
burn M#THERF&*(ERquote:
Ja, dat is wel de bedoeling. Maar nu zie ik haar niet meer natuurlijk.quote:
Succes met de jachtquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag hier zo'n grote huisspin achter de kast glippenquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die gaat je vannacht opetenquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag hier zo'n grote huisspin achter de kast glippen
*Barricadeert slaapkamerdeurquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gaat je vannacht opeten
Die is op zoek naar cloaca dus die zie je zo wel weer rondrennen ergens.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry dit kan ik niet ontcijferen. Ik ben te moe voor USiaanse uitsprakenquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is op zoek naar cloaca dus die zie je zo wel weer rondrennen ergens.
Die heeft misschien wel een mug gevangen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry dit kan ik niet ontcijferen. Ik ben te moe voor USiaanse uitspraken
quote:e cloaca (Latijn: riool) is de opening in het lichaam van sommige dieren waardoor zowel ontlasting en urine als genitale afscheidingen (zoals de eieren) worden afgegeven en bestaat uit drie delen; het coprodeum, het urodeum en het proctodeum. Het orgaan behoort dus zowel tot de geslachtsorganen als tot het uitscheidingsstelsel.
Hmm, dan heeft ie wel bijgedragen aan het huishouden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heeft misschien wel een mug gevangen.
Ja ik weet wat een cloaca is maar niet waarom huisspin daar achter mijn kast daarnaar op zoek is, of überhaupt eigenlijk.quote:
en dan zijn wij er nogquote:Op vrijdag 20 september 2024 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
Rustig hier![]()
De helft is op vakantie en de andere helft heeft blijkbaar een leven
Old soldiers never die.quote:
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb ook ergens in m'n slaapkamer een spin.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
Rustig hier![]()
De helft is op vakantie en de andere helft heeft blijkbaar een leven
Zijn er binnenkort wel een aantal leuke in Amsterdam.quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Ik was ook liever op een feestje geweest
Is thuis zijn geen feestje danquote:Op vrijdag 20 september 2024 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Ik was ook liever op een feestje geweest
Welke dan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er binnenkort wel een aantal leuke in Amsterdam.
Hij woont hier al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 20 september 2024 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was leuk je gekend te hebben
Het leven is een feestjequote:
\o/quote:
Ja waar is @Black4everEyed?quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:33 schreef Modus het volgende:
Ballie nu die die gecko hoort bewegenBeetje geck wel ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik vraag dat wel gewoon aan mijn vader, anders val ik van dat trappetje af. Lig ik daar bedolven onder de slingersquote:Op vrijdag 20 september 2024 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je moet wel zelf de slingers ophangen
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 september 2024 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vraag dat wel gewoon aan mijn vader, anders val ik van dat trappetje af. Lig ik daar bedolven onder de slingers
Dat is niet de manier waarop je versierd wil worden neequote:Op vrijdag 20 september 2024 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vraag dat wel gewoon aan mijn vader, anders val ik van dat trappetje af. Lig ik daar bedolven onder de slingers
Als er iemand naast staat ben je wel voor diegene gevallenquote:Op vrijdag 20 september 2024 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is niet de manier waarop je versierd wil worden nee
Ja dat weer welquote:Op vrijdag 20 september 2024 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als er iemand naast staat ben je wel voor diegene gevallen
En dan zeggen "ik ben al versierd, nu hoef je me alleen nog maar up te picken"quote:
Ja is misschien wel een goed ideequote:
Dat jij nog single bentquote:Op vrijdag 20 september 2024 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan zeggen "ik ben al versierd, nu hoef je me alleen nog maar up te picken"
En zelf die andere op peuzelen zeker?quote:Op vrijdag 20 september 2024 23:00 schreef CherryLips het volgende:
O jongens. De buren komen morgenochtend terug van vakantie en ik had zo'n grote doos merci voor ze gekocht om ze te bedanken voor het verzorgen van m'n plantjes en hamster toen ik weg was. Die wilde ik bij ze in de keuken neerzetten.
Heb ik blijkbaar een doos gekocht waar heel groot MAMA op staatTotaal niet op gelet. Morgenochtend een beetje op tijd een nieuwe doos halen voor ze terugkomen
Echt he, hoe kan iemand zoiets nou weerstaan?quote:
Ik zie geen issues hier eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2024 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En zelf die andere op peuzelen zeker?
Gewoon met een stift CAVIAMAMA van maken en opgelostquote:Op vrijdag 20 september 2024 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie geen issues hier eigenlijk
quote:Op vrijdag 20 september 2024 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En zelf die andere op peuzelen zeker?
Wat hebben zij met cavia's te maken?quote:Op vrijdag 20 september 2024 23:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon met een stift CAVIAMAMA van maken en opgelost![]()
Niks maar op die manier rechtvaardig je voor jezelf hem op te etenquote:Op vrijdag 20 september 2024 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat hebben zij met cavia's te maken?
quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
well hellloooo, dimmy...........
brandje blussenquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:28 schreef Xilia het volgende:
Ons rook alarm gaat steeds af sinds vanmiddag
Nee er is gelukkig niks aan de hand, maar dat ding blijft op de gekste tijden weer opnieuw afgaanquote:
oh hier welquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja kan niet elke dag feest zijn
Hallo prinsesjequote:
Oh dat klinkt vervelend. Doe je wel netjes double tap?quote:Op zaterdag 21 september 2024 03:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zot vast bij de zombies
Mja maar heb te weinig ammoquote:Op zaterdag 21 september 2024 03:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat klinkt vervelend. Doe je wel netjes double tap?
En er langs rennen geen optie?quote:Op zaterdag 21 september 2024 03:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja maar heb te weinig ammo
Nopequote:Op zaterdag 21 september 2024 03:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
En er langs rennen geen optie?
Welke game trouwens?
De originele?quote:
Shadow of the Tomb Raider.quote:Op zaterdag 21 september 2024 03:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
De originele?
Daar heb je toch unlimited ammo met je pistolen?
Tijd geleden dat ik die uitgespeeld heb dus lastig om je te helpen. En geen save van een stukje eerder dat je met wat meer ammo er in gaat?quote:Op zaterdag 21 september 2024 03:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Shadow of the Tomb Raider.
Je moet ammo van lijken verzamelen
Nee. Maar heb even op youtube gekeken en ik denk sat ik meer moet bewegen ipv afwachten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 03:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik die uitgespeeld heb dus lastig om je te helpen. En geen save van een stukje eerder dat je met wat meer ammo er in gaat?
Had shadow niet geen melee attack met dat klim ding?
Jij kan datquote:Op zaterdag 21 september 2024 03:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Maar heb even op youtube gekeken en ik denk sat ik meer moet bewegen ipv afwachten.
Melee attack is alleen als surprise attack
vandaag ga ik naar een van de grootste weeekend markten ter wereldquote:Op zaterdag 21 september 2024 03:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat staat er voor vandaag op het programma?
Verkopen ze daar spullen voor het weekend?quote:Op zaterdag 21 september 2024 03:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag ga ik naar een van de grootste weeekend markten ter wereld
Wat ga je koken?quote:Op zaterdag 21 september 2024 03:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag ga ik naar een van de grootste weeekend markten ter wereld
Nigaragua falls?quote:Op zaterdag 21 september 2024 04:14 schreef LTVDK het volgende:
Even het land uit naar Canada
[ afbeelding ]
Mooi zeg 😯quote:Op zaterdag 21 september 2024 04:14 schreef LTVDK het volgende:
Even het land uit naar Canada
[ afbeelding ]
quote:
Heb je nog geen bitterbrommer?quote:Op zaterdag 21 september 2024 04:36 schreef bitterbal het volgende:
K ga maar met een taxi vandaag. Ov is ruim een uur
quote:
Nee ben in Bangkok. Daar rijd ik geen scooterquote:Op zaterdag 21 september 2024 04:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Heb je nog geen bitterbrommer?
Oke okequote:Op zaterdag 21 september 2024 04:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben in Bangkok. Daar rijd ik geen scooter
Er is wel een sectie met dieren maar dat heb ik nog niet gevonden.quote:
allemaal kopen en vrij ;atenquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:17 schreef bitterbal het volgende:
Heb honden gevonden in te kleine kooien
ja dat gaat er anders aan toe dan hierquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:18 schreef bitterbal het volgende:
Had gelezen dat je het dierengedeelte beter kon overslaan
Hello, nog leuke dingen in petto voor het weekend?quote:
lijkenpikkerij weer hoorquote:Op zaterdag 21 september 2024 03:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Shadow of the Tomb Raider.
Je moet ammo van lijken verzamelen
mogguhquote:
nee, voor dieren welzijn is dat de verkeerde kant van de planeet volgens mij jaquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:15 schreef bitterbal het volgende:
Oh heb al grote honden gevonden in kleine ruimte
quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkenpikkerij weer hoor
[..]
mogguh
[..]
nee, voor dieren welzijn is dat de verkeerde kant van de planeet volgens mij ja
O jee.... uitstel gedragquote:
nee ben ik niet zo vanquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello, nog leuke dingen in petto voor het weekend?
quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik heb ondertussen al flink wat gedaan van wat ik moet doen, ben twee dagen aan het ruimen geweest
Er is heel wat weggebracht, een kast is zelfs helemaal leeg.
MOet nu nog twee kasten en dan heb ik ze allemaal gehad
O jee nog meer dingen die uitgesteld worden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:34 schreef mschol het volgende:
[..]💪
ik blijf mn sxhoonmaken uitstellen en dat kan nu echt niet meer, berging klussen is echt van een lagere prioriteit
oh nee, ik laat projecten rustig dooretteren als ik er geen zin in hebquote:Op zaterdag 21 september 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee nog meer dingen die uitgesteld worden.
Hier blijven dingen soms liggen omdat mijn lijf het niet aankan.
TOen ik nog 'gezond' was bleef niets liggen
Weg is weg, klaar is klaar
En zo is iedereen anders.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:40 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee, ik laat projecten rustig dooretteren als ik er geen zin in heb
ben ik wel blij als het klaar is hoor, maar ben heel goed in staat er omheen te werken
Dat lijkt me ook frustrerend. Kun je dat wel accepteren uiteindelijk dat je bepaalde dingen niet meer kan?quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is iedereen anders.
IK kan er ook wel om heen werken dat moet ik wel met m ijn lijf.
Maar als het aan mij lag pakte ik de dingen gelijk aan
KIjk bv mijn keuken, die moet na de brand aan een muur opnieuw behangen worden
Die muur us nu al vanaf 17 juli zonder behang. Ik heb altijd zelf behangen maar mijn lijf staat het niet meer toe.
Dat soort dingen erger ik mij dus wel aan, het wel kunnen maar toch niet kunnen
Ja zo langzamerhand wel, zoek wel andere dingen om te doen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook frustrerend. Kun je dat wel accepteren uiteindelijk dat je bepaalde dingen niet meer kan?
geen handige vrienden of familieleden die je kunnen helpen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo langzamerhand wel, zoek wel andere dingen om te doen.
Maar het kost nu klauwen met geld als je iets wilt
Ik moet bv een nieuwe laminaat vloer, iets wat ik zelf ook kon. Moet er nu 825 voor betalen om het te laten doen en dan baal ik wel dubbel
dat lijkt mij ook wel heel frustrerend ja..quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is iedereen anders.
IK kan er ook wel om heen werken dat moet ik wel met m ijn lijf.
Maar als het aan mij lag pakte ik de dingen gelijk aan
KIjk bv mijn keuken, die moet na de brand aan een muur opnieuw behangen worden
Die muur us nu al vanaf 17 juli zonder behang. Ik heb altijd zelf behangen maar mijn lijf staat het niet meer toe.
Dat soort dingen erger ik mij dus wel aan, het wel kunnen maar toch niet kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |