SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Blijf jij er dan wel in wonen?quote:
Well, now i'm not doing itquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Je komt zo precies eh ja, een klein beetje heleboel veel tekort
Dat klinkt heftig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:45 schreef Puala het volgende:
Maar buuf vertelde ook ff wie mn achterburen zijn. En nu weet ik ook dat ik ipv rentemiddeling ga kijken naar t afmaken van de keet en ook een bord de tuin in.
Volgende week de makelaar maar eens bellen wat ik zoek en ze rond laten kijken.
Volgende project ook al op het oog?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:45 schreef Puala het volgende:
Maar buuf vertelde ook ff wie mn achterburen zijn. En nu weet ik ook dat ik ipv rentemiddeling ga kijken naar t afmaken van de keet en ook een bord de tuin in.
Ik heb hier vanaf april wekelijks behoorlijke geluidsoverlast van de schuinachterburen. En de nieuwe achterburen blijken vrienden te zijn van die buren.quote:
je maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:45 schreef Puala het volgende:
Nee, ik was van plan om hier nog zeker 2-3 jaar te blijven zitten eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende project ook al op het oog?
Ja daar ben je dan wel snel klaar mee. Ik heb dat 1 zomer gehad en daarna zijn die mensen gelukkig naar een ander huurhuis gegaan. Maar dan heb je zelf geen moment rust meer.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb hier vanaf april wekelijks behoorlijke geluidsoverlast van de schuinachterburen. En de nieuwe achterburen blijken vrienden te zijn van die buren.
een teamgenoot van me wil zn huis gaan verkopen omdat het dak kraakt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik was van plan om hier nog zeker 2-3 jaar te blijven zitten eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:51 schreef Puala het volgende:
Dit om 3u snachts bijv.Die staat op je betaalde OnlyFansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah gefixtquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die staat op je betaalde OnlyFans
Oh godver.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb hier vanaf april wekelijks behoorlijke geluidsoverlast van de schuinachterburen. En de nieuwe achterburen blijken vrienden te zijn van die buren.
Dit om 3u snachts bijv.PrivévideoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Log in als je toegang hebt gekregen tot deze videoReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dit om 3u snachts bijv.Als 'ie op "private" staat, kan je 'm alleen zelf zien. Bij unlisted kunnen lui met de link 'm wel zien, maar is 'ie niet vindbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja die mazzel heb je dan met huur eventueel nog wel. Dit is koop en ik zie ze niet zo 123 gaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja daar ben je dan wel snel klaar mee. Ik heb dat 1 zomer gehad en daarna zijn die mensen gelukkig naar een ander huurhuis gegaan. Maar dan heb je zelf geen moment rust meer.
Misschien moet je ff kijken waar t vandaan komt idd bij zoietsquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een teamgenoot van me wil zn huis gaan verkopen omdat het dak kraakt.
Schijnbaar zo erg dat hij er niet van kan slapen en hij bij zn ouders slaapt
maar waar het vandaan komt kan hij niet zeggen
Ja dat leerde ik net ookquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als 'ie op "private" staat, kan je 'm alleen zelf zien. Bij unlisted kunnen lui met de link 'm wel zien, maar is 'ie niet vindbaar.
Ik heb ook al af en toe de politie gebeld, maar die komen alleen als t echt hard staat. Niet voor geluid wat gewoon al irritant is als je je ramen op een kier hebt staan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezus, daar ben je wel lekker klaar mee inderdaad.
Dit valt ook niet meer onder een keer een feestje, zeg maar.
Zit kwiwi in een vuurtoren?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:kwiwi doe eens terug zwaaien
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb ook al af en toe de politie gebeld, maar die komen alleen als t echt hard staat. Niet voor geluid wat gewoon al irritant is als je je ramen op een kier hebt staan.
Kwiwi is die leeuw natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Typisch.
Ik krijg 99 van de 100 keer antwoord van hetzelfde poppetje, maar het kán een ander zijn die het oppakt. Ben al de halve dag met dezelfde persoon (wel zelfde soort werkzaamheden, niet hetzelfde ding) aan het mailen, dus in plaats van een algemene doe ik een "hey Pietje".
Krijg ik uiteraard antwoord van Hans.
Ze doen het erom, ik zeg het je.
Lekker doorknallen met de burgerbak?quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Flitsmeister kastje is veel te duur maar een goede aankoop, ideaal
in zn kia picantoquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker doorknallen met de burgerbak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |