SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!![]()
Ging de btw van boeken nou per 1 januari 2025 omhoog?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heb ik nog niet gelezen, ook niet of dat op bioscoopkaartjes gingquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ging de btw van boeken nou per 1 januari 2025 omhoog?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
En tevens is dat geen antwoord op mijn vraagTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had net ook overleg, maar schijnbaar was dat genoeg reden om boos op me te worden![]()
Snap ik wel, ik word ook wel eens boos als mijn man geen tijd voor me heeft, omdat hij moet werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ik dacht boeken wel, maar bioscoopkaartje niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gelezen, ook niet of dat op bioscoopkaartjes gingTrotste mama van Ambar
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Achter betaalmuurquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:43 schreef drakin het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)%2Fduckduckgo.com%2FTrotste mama van Ambar
Ik ben opzoek naar een ja of nee antwoordTrotste mama van Ambar
En voor die kutsport willen ze wel ineens bezwijken![]()
https://www.volkskrant.nl(...)roverwegen~b86e01cd/Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vanaf 2026 verhoogt de regering de btw op cultuur, kunst, boeken, sport, hotelovernachtingen en media van 9 naar 21%. Er zijn een paar uitzonderingen, zoals sportverenigingen, overnachtingen op campings, bezoek aan bioscopen en dagrecreatie (bijvoorbeeld het bezoeken van een pretpark).quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben opzoek naar een ja of nee antwoordMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Omdat bijv. bioscoopkaartjes ook naar 21% gaan. Waarom moet er voor boeken een uitzondering gemaakt worden?quote:![]()
op kruisje klikken dan zie je het eerste deelquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bioscoop is zover ik gehoord heb een uitzondering. En omdat je lezen wil stimuleren.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat bijv. bioscoopkaartjes ook naar 21% gaan. Waarom moet er voor boeken een uitzondering gemaakt worden?Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Snap ik wel, ik word ook wel eens boos als mijn man geen tijd voor me heeft, omdat hij moet werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
En wie bepaalt welke boeken voor vermaak zijn dan?Trotste mama van Ambar
Ikquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
En wie bepaalt welke boeken voor vermaak zijn dan?![]()
Misschien moeten ze eens stoppen met scholieren verplicht 42 boeken te laten lezen op de middelbare school.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bioscoop is zover ik gehoord heb een uitzondering. En omdat je lezen wil stimuleren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: