SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Goedquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat moe maar verder prima, en bij jou?
Geniet er nog maar van want het wordt alleen maar erger naarmate je ouder wordt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
Krijg door jullie wel een goed gevoel erbij ja.
Jullie zijn hier wel echt voor de peptalk he.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van want het wordt alleen maar erger naarmate je ouder wordt.
Ik ben hier meer voor het Lourdesgevoel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Jullie zijn hier wel echt voor de peptalk he.
kwestie van even afbakken in de ovenquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, ik ben alleen vet, niet knapperig.
Ik herken die behoefte.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
Ik lust wel een knakworstje in bladerdeeg
same samequote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
*steekt vinger uit*quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
jaaa, én nog een lekker zonnetjequote:
moeten we je nog afbakken?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, ik ben alleen vet, niet knapperig.
Ik ga morgen maken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
Dat had ik gisteren, schuin tegenover zit een chocolaterie. Voor 20 euro chocola in verschillende soorten en smaken gekocht. En in één keer naar binnen gewerkt. Dus nu ff mindere. Alhoewel.quote:
Waar had je het liever gehad?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn hele hoofd zit vol met snot
ewwquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
en zo'n mooie rode boeren zakdoekquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar had je het liever gehad?
In iemand anders zijn hoofdquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar had je het liever gehad?
Als je nu alvast begint.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke je ziet me wel verschijnen
Blijf dan maar thuis.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
Fair.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In iemand anders zijn hoofd
Rare fetisj.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In iemand anders zijn hoofd
quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Dat je op de wang drukt en prrsssft prreffssyt *sop* hoort.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wij eten dan ook niet de vega versie.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:56 schreef Crack_ het volgende:
Ga weg met die knakworstjes, de vega variant daarvan is niet lekker
gohquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij eten dan ook niet de vega versie.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:53 schreef gianni61 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja ze kwamen laag over net.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:59 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, ze waren weer aan het rondbrommen zie ik. Nu moeten ze dat rondje toch wel een keer kennen.
had je maar in Nederland moeten blijvenquote:
heb je gezwaaid?quote:
Lekker zonnetje hoor.quote:
Het is officieel ook nog regenseizoen daar.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je maar in Nederland moeten blijven
Las dat het 13 graden gaat worden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je maar in Nederland moeten blijven
je weet welk gifje hier bij hoortquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga wel een andere lekker snack maken van de week, wortel-zalmhmmm zo lekkakeekekrr
is echt heerlijk (vind ik), en ik eet ook gwoon eckte zalm dus daar ligt het niet aanquote:
Naja ik lust wel wortel dus zal wel proberen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is echt heerlijk (vind ik), en ik eet ook gwoon eckte zalm dus daar ligt het niet aanal heb ik wel een voorkeur voor plantaardig want is beter voor alles
![]()
https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op-basis-van-wortel/
Jaquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet welk gifje hier bij hoort
smaakt dan niet meer naar wortelquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja ik lust wel wortel dus zal wel proberen.
ruikt het lekker?quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:20 schreef Haags het volgende:
Ik kan het weekend al ruiken dames en heren.
Hoe ruikt weekend?quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:20 schreef Haags het volgende:
Ik kan het weekend al ruiken dames en heren.
Naar bier en gyros?quote:
Naar de hemel.quote:
Gewoon aan je eigen tieten ruiken. Altijd weekendquote:
ik kom er aanquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou shirt omhoog en snuffelen maar
Zo ben jij, altijd behulpzaam.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou shirt omhoog en snuffelen maar
jij hoeft er niet aan te ruiken, jij levert the goodsquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe tetten ruiken en t niet hemels is
neuhquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hoeft er niet aan te ruiken, jij levert the goods
Te kleine neus, das jammerquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik red het niet met m'n neus naar m'n eigen tieten.
Ja, zeer teleurstellend weer.quote:
Ik ga ook naar het terras vanmiddag. Misschien komen we elkaar wel tegen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:39 schreef Puala het volgende:
Nope, tot 5u werken en dan t terras op met een groep collega's tot zo laat t wordt
lekker hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Nope, tot 5u werken en dan t terras op met een groep collega's tot zo laat t wordt
Same. Maar denk niet dat we elkaar tegenkomenquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga ook naar het terras vanmiddag. Misschien komen we elkaar wel tegen.
nice nice, al denk ik dat de kans klein isquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga ook naar het terras vanmiddag. Misschien komen we elkaar wel tegen.
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus dat helpt sowieso niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:42 schreef kwiwi het volgende:
Same. Maar denk niet dat we elkaar tegenkomen
Ga halen danquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:43 schreef Haags het volgende:
Over gyros gesproken, daar heb ik nu wel echt moker veel trek in.
Ik hou mijn ogen goed open.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:42 schreef Puala het volgende:
nice nice, al denk ik dat de kans klein is
Viesdik met kek rood brilletjequote:Op vrijdag 20 september 2024 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus dat helpt sowieso niet.
Een soort Youp van 't Hek?quote:
welllekker jaquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:43 schreef Haags het volgende:
Over gyros gesproken, daar heb ik nu wel echt moker veel trek in.
Dan zou Los je niet zo vaak zitten flemen als dat zo zou zijn.quote:
Lijkt denk ik meer op Heidi Kwum.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou Los je niet zo vaak zitten flemen als dat zo zou zijn.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Echt zo boomer vrouw in van die elegante kleding, die zijn het ergst.
Meer een mix van Joup en Heidi dan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt denk ik meer op Heidi Kwum.
ongeveer 2% Joup en 98% Heidi danquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer een mix van Joup en Heidi dan.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer een mix van Joup en Heidi dan.
AI zal dit vast voor je kunnen beantwoordenquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:57 schreef kwiwi het volgende:
Vraag me ineens af hoe een combi van Joup en Heidi eruit zou zien, kan me er niks bij voorstellen
197quote:
Die linkse chick die altijd boos is op Twitter doet me dat aan denken.quote:
Kijk eens in de spiegel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:57 schreef kwiwi het volgende:
Vraag me ineens af hoe een combi van Joup en Heidi eruit zou zien, kan me er niks bij voorstellen
Chat gpt maakte er dit van, vind dat Joup er goed vanaf komtquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
AI zal dit vast voor je kunnen beantwoorden
[..]
197
Waar kom ik nou weer in terecht.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook van die grote schaamlippen denk ik, als salloondeuren van een kalkoenshok.
Dit vraag ik me nou ook af.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar kom ik nou weer in terecht.
In de KSC lunchpauze.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De soms vreemde hersengang van een creatief medeburger.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kon slechter.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Chat gpt maakte er dit van, vind dat Joup er goed vanaf komt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in Los zijn fantasiewereldjequote:
niet slecht. weinig Joup, dat helptquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O ja, zij was van die briljante columns over medium dik zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Asha Ten Broek
Insert puke gif
[ afbeelding ]
Ze eist dat mensen dik mooi moeten vinden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, zij was van die briljante columns over medium dik zijn.
Ze riep dat mensen dik zijn moesten accepteren, maar zelf verschool ze zich met een BMI van 40 achter het label 'medium dik'. Zeg dan gewoon dik.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zei eist dat mensen dik mooi moeten vinden.
Al is ze zelf het ultieme beeldmateriaal tegen vroegtijdige ejaculatie
@Nattekat is dit je type?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze ziet er heel degelijk uit dus ik vermoed dat ze christelijk is.quote:
Dat is hetzelfde als zeggen: mijn man is geen alcoholist, hij is een standaard drinker.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze riep dat mensen dik zijn moesten accepteren, maar zelf verschool ze zich met een BMI van 40 achter het label 'medium dik'. Zeg dan gewoon dik.
Voor een bmi van 40 zou ik 131kg moeten wegen. Dan zie ik er niet meer 'medium' dik uit neequote:Op vrijdag 20 september 2024 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze riep dat mensen dik zijn moesten accepteren, maar zelf verschool ze zich met een BMI van 40 achter het label 'medium dik'. Zeg dan gewoon dik.
"medium"quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mja, daarmee ondermijn je als schrijver ook je hele punt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de column gevonden, ze woog 115 ofzo dus dan zal ze wel wat kleiner zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor een bmi van 40 zou ik 131kg moeten wegen. Dan zie ik er niet meer 'medium' dik uit nee
Valt mee, 1.70ish. Niet superklein in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de column gevonden, ze woog 115 ofzo dus dan zal ze wel wat kleiner zijn.
Medium dus. Klein en dik. Klopt het toch?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de column gevonden, ze woog 115 ofzo dus dan zal ze wel wat kleiner zijn.
Wel te klein om jezelf medium dik te noemen bij 115kgquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt mee, 1.70ish. Niet superklein in ieder geval.
Misschien dat ik het volkomen verkeerd lees hoor, maar het is destijds blijven hangen omdat ik het zo bizar vond.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, daarmee ondermijn je als schrijver ook je hele punt.
Net zo lang als ik dus. Dan snap ik niet dat ze nog op de stoel van de bus past.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt mee, 1.70ish. Niet superklein in ieder geval.
Oh ja, absoluut. Bij medium dik denk ik meer aan mezelf, eerlijk gezegd. Wel duidelijk zwaarder dan zou moeten, maar niet zodanig dat het voor het dagelijks leven in de weg zit.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel te klein om jezelf medium dik te noemen bij 115kg
Vraag me af in hoeverre ze echt nog op een busstoeltje past. Ja past misschien, maar degene naast je zit niet prettig zeg maar.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ik het volkomen verkeerd lees hoor, maar het is destijds blijven hangen omdat ik het zo bizar vond.
https://ashatenbroeke.nl/ik-ben-medium-dik/
Ja precies, dan denk ik aan een beetje mollig ofzo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. Bij medium dik denk ik meer aan mezelf, eerlijk gezegd. Wel duidelijk zwaarder dan zou moeten, maar niet zodanig dat het voor het dagelijks leven in de weg zit.
Ik heb een dikke pens en een vetnek maar verder gaat het nogquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. Bij medium dik denk ik meer aan mezelf, eerlijk gezegd. Wel duidelijk zwaarder dan zou moeten, maar niet zodanig dat het voor het dagelijks leven in de weg zit.
Alles verzamelt zich op 2 plekken?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een dikke pens en een vetnek maar verder gaat het nog
Appeltjesfiguurquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alles verzamelt zich op 2 plekken?
toetjes etenquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:24 schreef Ama het volgende:
Uitgenodigd door mijn vader (hij wil vieren dat hij een nieuwe baan heeft en ik ben woensdag jarig). Het is niet 't zusje maar qua concept lijkt het er heel erg op.
Asha maakt zichzelf iets wijsquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ik het volkomen verkeerd lees hoor, maar het is destijds blijven hangen omdat ik het zo bizar vond.
Dat is echt is alles mijn anti-persoon.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hebt toch gewoon onder gewicht, normaal gewicht, meer gewicht en overgewicht?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is echt is alles mijn anti-persoon.
Medium overgewicht is overgewicht, daarboven heb je nog obees en zwaar obees.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar je hebt toch gewoon onder gewicht, normaal gewicht, meer gewicht en overgewicht?
Moet daar ook al een medium-overgewicht van komen? das toch gewoon 'meer gewicht' op de bmi schaal?
Waar trouwens de BMI shizzle beweert dat ik obees ben
Dus jij zegt nu dat ik zwaarder ben op de bmi schaal dan mevrouwtje schrijverij-115-kg?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Medium overgewicht is overgewicht, daarboven heb je nog obees en zwaar obees.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat ik zwaarder ben op de bmi schaal dan mevrouwtje kolom-115-kg?
Een vriend van me woog destijds 140 kilo, schommelde nogal, en tijdens corona zei hij nog dat 'wij dikkerdjes' meer risico liepen. En ik dacht 'pardon, ik pas twee keer in jou, hou op joh'quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik nie, zij.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat ik zwaarder ben op de bmi schaal dan mevrouwtje schrijverij-115-kg?
Ik dacht altijd dat je alleen overgewicht en obees had. En dan in de categorie obees: 'kan nog zelfstandig lopen' of 'moet zich in karretje voortbewegen'quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is echt is alles mijn anti-persoon.
Morbide obeesquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je alleen overgewicht en obees had. En dan in de categorie obees: 'kan nog zelfstandig lopen' of 'moet zich in karretje voortbewegen'
is die net zo stuk als in de klimhal ?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn weegschaal zegt van niet gelukkig
Nog niet? Je hebt wel ambities?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriend van me woog destijds 140 kilo, schommelde nogal, en tijdens corona zei hij nog dat 'wij dikkerdjes' meer risico liepen. En ik dacht 'pardon, ik pas twee keer in jou, hou op joh'Ik ben een fatty maar zover ben ik nog niet.
ze zoekt misschien een feederquote:
Nah, ik ben net weer uit de categorie obees, valt reuze (hihaho) mee hoe hoog de nood voor een karretje is dan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je alleen overgewicht en obees had. En dan in de categorie obees: 'kan nog zelfstandig lopen' of 'moet zich in karretje voortbewegen'
meer stapjesquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezien m'n huidige eetpatroon
Nee die zei vanmorgen nog dat t minder was dan eerder deze week, dus ik denk op zich niet dat die stuk isquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
is die net zo stuk als in de klimhal ?
quote:Morbide obesitas, Latijn voor gezetheid of dikte, staat voor ernstig overgewicht.
Succes Asha.quote:Iemand heeft ernstig overgewicht bij een BMI van 40 of meer, of een BMI vanaf 35 in combinatie met gezondheidsproblemen
Het is niet voor niks dat ik haar al jaren in de touwen hang boven mijn eettafel.quote:
Had laatst op het werk iemand die zei: "ja maar onze generatie". Pardon? Jij bent 50+, ik nog geen 40quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriend van me woog destijds 140 kilo, schommelde nogal, en tijdens corona zei hij nog dat 'wij dikkerdjes' meer risico liepen. En ik dacht 'pardon, ik pas twee keer in jou, hou op joh'Ik ben een fatty maar zover ben ik nog niet.
Die beginnen in m'n vetjes te snijden, maar liever in vetjes dan in bot.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat ik haar al jaren in de touwen hang boven mijn eettafel.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had laatst op het werk iemand die zei: "ja maar onze generatie". Pardon? Jij bent 50+, ik nog geen 40Zie ik er zo oud uit?
Ik vind op een busstoeltje passen eigenlijk wel een goede graadmeter. Want dat bepaalt of je anderen tot last bent met je lijf, of nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:37 schreef Puala het volgende:
Ik denk dat er vooral gekeken moet worden naar de verhouding gewicht-vet-spier ipv alleen maar naar de kledingmaat of dat je op een stoeltje past
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die beginnen in m'n vetjes te snijden, maar liever in vetjes dan in bot.
Hmm, truequote:Op vrijdag 20 september 2024 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]Youp is 70 en Heidi 51. Dat maakt jou een jaar of 60 als gemiddelde.
Als dat je graadmeter is, ben ik te dik terwijl mijn BMI onder de 25 zit.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind op een busstoeltje passen eigenlijk wel een goede graadmeter. Want dat bepaalt of je anderen tot last bent met je lijf, of niet
Gewoon nooit met de bus gaanquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind op een busstoeltje passen eigenlijk wel een goede graadmeter. Want dat bepaalt of je anderen tot last bent met je lijf, of niet
Heb je een kardashian figuur??quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat je graadmeter is, ben ik te dik terwijl mijn BMI onder de 25 zit.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:37 schreef Puala het volgende:
Ik denk dat er vooral gekeken moet worden naar de verhouding gewicht-vet-spier ipv alleen maar naar de kledingmaat of dat je op een stoeltje past
Zelfs mijn reet past fatsoenlijk op een busstoel zonder over te hellen en ik ben bottom heavy.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Randstad he, daar proppen ze alles op elkaar. Niet alleen huizenquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat je graadmeter is, ben ik te dik terwijl mijn BMI onder de 25 zit.
Jouw billen waren goed om naar te kijken tijdens t lopen naar 't Zusjequote:Op vrijdag 20 september 2024 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Zelfs mijn reet past fatsoenlijk op een busstoel zonder over te hellen en ik ben bottom heavy.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Zelfs mijn reet past fatsoenlijk op een busstoel zonder over te hellen en ik ben bottom heavy.
Dat is het gevaar van die body positity beweging.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst nog met de bus geweest. er ging vrijwillig een vrouw naast me zitten. dus blijkbaar ben ik nog niet morbidequote:Op vrijdag 20 september 2024 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Jouw billen waren goed om naar te kijken tijdens t lopen naar 't Zusje
Nee, ik ben 1m95, heb vrij brede schouders en daardoor zit ik zowel met mijn bovenlijf als benen altijd in de weg voor het stoeltje naast mij. Die worden niet gemaakt op mijn lengte en postuur. En dan ben ik echt niet uitzonderlijk groot.quote:
Alweer? Was er niet gisteren of vanochtend vroeg ook eentje?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:41 schreef Puala het volgende:
Rotterdam - Bij een steekpartij aan de voet van de Erasmusbrug in Rotterdam is een dode gevallen. Twee personen raakten zwaargewond, zo meldt de Rotterdamse politie.
Een man zou onder de brug wild om zich heen hebben gestoken, zo weten getuigen op de brug. Er is een aanhouding verricht. De aangehouden man is een van de gewonden. Een van de gewonden is naar het ziekenhuis gebracht. De politie en hulpdiensten zijn in groten getale aanwezig. De politie zegt op X druk bezig te zijn met het onderzoek.
Een en ander zou het gevolg zijn van een incident nabij museum Remastered aan het Willemsplein. Daar worden mensen opgevangen en zijn afzetlinten geplaatst.
----
wtf
zouden je billen dan verdwijnen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:38 schreef Puala het volgende:
Ik weet ook vrij zeker dat er heel veel mannen chagrijnig worden als ik afval naar een naar bmi maatstaven gezond gewicht
Laag zwaartepunt, dan val je niet zo snel om.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
oh nieuws van gister, sorryquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alweer? Was er niet gisteren of vanochtend vroeg ook eentje?
Jup. En nog meer ookquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zouden je billen dan verdwijnen?
En het beste: ik kan ZO VEEL kittens kwijt op schoot.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laag zwaartepunt, dan val je niet zo snel om.
NOOOOOO!!!111!!!!!quote:
Alweer of nog steeds?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:41 schreef Puala het volgende:
Rotterdam - Bij een steekpartij aan de voet van de Erasmusbrug in Rotterdam is een dode gevallen. Twee personen raakten zwaargewond, zo meldt de Rotterdamse politie.
Een man zou onder de brug wild om zich heen hebben gestoken, zo weten getuigen op de brug. Er is een aanhouding verricht. De aangehouden man is een van de gewonden. Een van de gewonden is naar het ziekenhuis gebracht. De politie en hulpdiensten zijn in groten getale aanwezig. De politie zegt op X druk bezig te zijn met het onderzoek.
Een en ander zou het gevolg zijn van een incident nabij museum Remastered aan het Willemsplein. Daar worden mensen opgevangen en zijn afzetlinten geplaatst.
----
wtf
topic 2 op fok, ik had dat niet gezienquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht al, gaat lekker daar in Rotterdam
Kunnen ze dat nog steeds niet zelf?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:36 schreef Ama het volgende:
Oke tijd om de rattenkooi te doen. #geenzin
Jaloersquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En het beste: ik kan ZO VEEL kittens kwijt op schoot.
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
topic 2 op fok, ik had dat niet gezien
Vond die dikke van de plus anders ook een mooie meid hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen slanke vrouwen worden mooi oud dus lieg je niks voor, slank is de beste status
Dat moeten we niet hebbenquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:44 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)fde-honden-zijn.html![]()
gestoord volk daar
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst nog met de bus geweest. er ging vrijwillig een vrouw naast me zitten. dus blijkbaar ben ik nog niet morbideStinken is niet uit te sluiten, soms heb je dat pas door als je al zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Vond ja.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond die dikke van de plus anders ook een mooie meid hoor.
Zoveel nuance doen we hier niet aan hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Slank zegt alleen niet zoveel over welk BMI daar aan vast hangt (sowieso een onzinnig iets) of over je algemene gezondheid. "Mooi" zegt me weinig.
Kan ook zijn dat z'n zweet wild aantrekkelijk was voor die vrouw.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stinken is niet uit te sluiten, soms heb je dat pas door als je al zit.
Oh ja, vrijdagmiddag ook nog.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel nuance doen we hier niet aan hoor.
laat mij in die waanquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stinken is niet uit te sluiten, soms heb je dat pas door als je al zit.
Baby, dont hurt me.quote:
20000 is mooierquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:55 schreef dud0r het volgende:
13000 stapjes. Eigenlijk stoppen met bewegen nu. Mooi rond getal.
Grote kans dat we die ook nog wel halen vandaagquote:
Nee, flauw he.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen ze dat nog steeds niet zelf?
Waar koop je zo'n ding en wat kost dat ? Ik loop 2 x per dag een wandelingetje.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:55 schreef dud0r het volgende:
13000 stapjes. Eigenlijk stoppen met bewegen nu. Mooi rond getal.
Bol.com en voor jou is zoiets als wat ik en @Dr_Flash hebben wel prima. Dat is een Xiaomi Mi Band 8 (9 is er nu ook).quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar koop je zo'n ding en wat kost dat ? Ik loop 2 x per dag een wandelingetje.
Dank. Ik noteer het gelijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Bol.com en voor jou is zoiets als wat ik en @:dr_flash hebben wel prima. Dat is een Xiaomi Mi Band 8 (9 is er nu ook).
TzT. Dank U.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Mocht je vragen hebben dan mag je wel DM-n ofzo hoor.
Off topic.quote:
nee, vlees.quote:
lekker.quote:
geraspte aardappel met kaas en ei gebakken.. soort van Rosti dus.quote:
klinkt goedquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
geraspte aardappel met kaas en ei gebakken.. soort van Rosti dus.
En gebakken spruitjes met uitje en spekjes
vinnik ookquote:
ik moet nog naar de winkel.quote:
je moet je pas echt zorgen gaan maken als je je de eerste keer niet meer kan herinnerenquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:06 schreef Ama het volgende:
Ik ben net voor de tweede keer naar de supermarkt geweest omdat ik de eerste keer niet meer mee kon nemen.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je moet je pas echt zorgen gaan maken als je je de eerste keer niet meer kan herinneren
vollebalquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zit vol
nu al? je hebt je voer nog niet eens aangeraaktquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zit vol
nee gaat nog allemaal goedquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:15 schreef Koen66 het volgende:
alles OK daar Ballie, nog niks opgelopen daar? Geen ontstoken kiezen oid?
Dit was een voor foto. heb helaas geen na foto gemaaktquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu al? je hebt je voer nog niet eens aangeraakt
alweer?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Morgen avond mijn koffers pakken want zondag ga ik naar die condo
En heb een koffer gekocht dus moet het minder stress opleveren![]()
nee, ik bedoel alweer een nieuwe kofferquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb 1 week hotel en 1 week airb&B
je vraag was duidelijk voor mijquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik bedoel alweer een nieuwe koffer
Hoeveel meter loopt die rij sushi door?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zit vol
ja durfde gewoon geen spullen er uit te halen omdat ik het dan weer zo strategisch moest inpakkenquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik bedoel alweer een nieuwe koffer
dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel meter loopt die rij sushi door?
jij bent dan ook geen balquote:
preciesquote:
de vervelende buren?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:26 schreef Puala het volgende:
zo de buren verkopen ff in een week tijd hun huis
Dat waren ze tijdens de verbouwing wel, maar eigenlijk gaat het laatste half jaar echt meer dan primaquote:
ohw, oke.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat waren ze tijdens de verbouwing wel, maar eigenlijk gaat het laatste half jaar echt meer dan prima
Hoever reizen? Met taxi?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb 1 week hotel en 1 week airb&B
das snel!quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:26 schreef Puala het volgende:
zo de buren verkopen ff in een week tijd hun huis
siquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, oke.
Maar wel die buren dus?
Spannendquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes ga ik wel met taxi doen
is ongeveer 10 km
1 van deze 2 torens
[ afbeelding ]
shit, ik had dus de kans om naast je te gaan wonenquote:
je mag mijn huis wel kopenquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
shit, ik had dus de kans om naast je te gaan wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |