SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Goedquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat moe maar verder prima, en bij jou?
Geniet er nog maar van want het wordt alleen maar erger naarmate je ouder wordt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
Krijg door jullie wel een goed gevoel erbij ja.
Jullie zijn hier wel echt voor de peptalk he.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van want het wordt alleen maar erger naarmate je ouder wordt.
Ik ben hier meer voor het Lourdesgevoel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Jullie zijn hier wel echt voor de peptalk he.
kwestie van even afbakken in de ovenquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, ik ben alleen vet, niet knapperig.
Ik herken die behoefte.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
Ik lust wel een knakworstje in bladerdeeg
same samequote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
*steekt vinger uit*quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
jaaa, én nog een lekker zonnetjequote:
moeten we je nog afbakken?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, ik ben alleen vet, niet knapperig.
Ik ga morgen maken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |