abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 september 2024 @ 22:30:30 #1
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215036908

Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi

Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Same shit, different day
SC hopper present
pi_215036923
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Crackje :W
Heee O+

Dat duurde lang Koen, maar heb rustig gewacht tot je klaar was met nieuw topic openen :) respect voor de oude mannetjes!
Baby darling doll face honey
pi_215036925
zin om een brug te slopen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215036927
Oke nog keer opstaan 123
pi_215036935
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen idee? :{ :')
[..]

Er staat een max tijd voor die verschillende onderdelen, wat mede bepalend is voor de eindscore.
  donderdag 19 september 2024 @ 22:32:38 #6
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215036955
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Heee O+

Dat duurde lang Koen, maar heb rustig gewacht tot je klaar was met nieuw topic openen :) respect voor de oude mannetjes!
kijk dat zie ik graag :+
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 19 september 2024 @ 22:32:59 #7
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215036967
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om een brug te slopen
nee :o
het was iemand door het bushokje tyfen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215036984
Ja daaaaaaaaaaag, mn collega's hebben allemaal afgezegd voor een les die morgenvroeg begint :') :') :') :') ik had dit begin van de week al gezegd tegen een collega 'is te vroeg, die gaan niet komen'

laatste zegt ook echt nu af :') lekker op tijd
  donderdag 19 september 2024 @ 22:33:56 #9
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215036987
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ja daaaaaaaaaaag, mn collega's hebben allemaal afgezegd voor een les die morgenvroeg begint :') :') :') :') ik had dit begin van de week al gezegd tegen een collega 'is te vroeg, die gaan niet komen'

beter dan dat je er daar pas achterkomt toch? :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215036988
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:

Uitslapen dus morgen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215036989
Dit betekent dat een les die we met zn vieren moesten geven, nu gegeven gaat worden door mij and only me

:') :') :') :') man man
  donderdag 19 september 2024 @ 22:34:41 #12
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037003
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Dit betekent dat een les die we met zn vieren moesten geven, nu gegeven gaat worden door mij and only me

:') :') :') :') man man
hey waar is de derde?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037026
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:31 schreef Modus het volgende:

[..]
Er staat een max tijd voor die verschillende onderdelen, wat mede bepalend is voor de eindscore.
yes maar kan toch wel drie uur lang bezig zijn dan? Met al die verschillende onderdelen? Of werkt dat niet zo?
Weet niet hoelang de uitleg duurt :')
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Koen66 het volgende:

[..]
beter dan dat je er daar pas achterkomt toch? :o
nou :@ dit slaat eigenlijk nergens op maar soms hoor ik dit soort dingen liever pas last minute want dan is er geen tijd om te ergeren en zit je meteen in 'ok hoe gaan we dit doen' modus

Dat probeer ik nu ook wel rationeel te bedenken, en ook dat het hoe dan ook wel goed komt.. ik weet ook dat ik hier vanacht slecht door ga slapen en over ga dromen blabla :') }:|
pi_215037030
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:34 schreef Koen66 het volgende:

[..]
hey waar is de derde?
weet ik veel, niet bij de les
pi_215037036
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:36 schreef Crack_ het volgende:

[..]
yes maar kan toch wel drie uur lang bezig zijn dan? Met al die verschillende onderdelen? Of werkt dat niet zo?
[..]
nou :@ dit slaat eigenlijk nergens op maar soms hoor ik dit soort dingen dan pas last minute want dan is er geen tijd om te ergeren en zit je meteen in 'ok hoe gaan we dit doen' modus

Dat probeer ik nu ook wel rationeel te bedenken, en ook dat het hoe dan ook wel goed komt.. ik weet ook dat ik hier vanacht slecht door ga slapen en over ga dromen blabla :') }:|
daarom heb ik slaappillen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 september 2024 @ 22:37:21 #16
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037038
quote:

[..]
weet ik veel, niet bij de les
ik bedoel de 3e man, het is man man man, geen man man ;-)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037042
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
ik denk dat ik daar ook gek op zou zijn, dus laten we dat vooral niet doen zolang het niet nodig is (8>
pi_215037049
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ik bedoel de 3e man, het is man man man, geen man man ;-)
KOEN, NU FF NIE :(

:*
pi_215037058
quote:

[..]
Weet niet meer hoe dat hier ging maar ik meen dat je sowieso enige pauze gegund werd tussendoor als je dat wenste.
quote:
[..]
'ok hoe gaan we dit doen' modus

Geen idee :B
  donderdag 19 september 2024 @ 22:38:38 #20
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037062
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef Crack_ het volgende:

[..]
KOEN, NU FF NIE :(

:*
O+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037072
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:38 schreef Modus het volgende:

[..]
Weet niet meer hoe dat hier ging maar ik meen dat je sowieso enige pauze gegund werd tussendoor als je dat wenste.
[..]
Geen idee :B
oh :D beter, denk ik

flauw :(
pi_215037074
quote:

[..]
Na al dat makin' love elke avond val jij toch altijd als een roos in slaap? :Y)
pi_215037075
Nu even naar mn collega appen dat ik het begrijp blabla xxoxoxo love you

Q#@%^$%&$#%%*$^%$^*$##
pi_215037082
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:39 schreef Modus het volgende:

[..]
Na al dat makin' love elke avond val jij toch altijd als een roos in slaap? :Y)
Da's waar
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037087
quote:
9s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:39 schreef Crack_ het volgende:
Nu even naar mn collega appen dat ik het begrijp blabla xxoxoxo love you

Q#@%^$%&$#%%*$^%$^*$##
_O- _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037107
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
_O- _O-
_O-

Meen ik overigens wel.
Ik vind er wat van maar dat is in mn privé-rol en in mn werk-rol denk ik 'die mening doet er niet toe'
pi_215037123
Andere collega vroeg 'vind je dat ik erbij moet zijn'
prive mening > 'JA WTF?!!?!?!?!'
werk mening > 'kan ik niet voor jou bepalen :)'

allebei gemeend
pi_215037134
Goed, heb je al gedoucht @Bomenverzameling
pi_215037143
quote:

[..]
Val je niet gewoon in slaap na de seks met Vlinder?
pi_215037145
quote:
6s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Andere collega vroeg 'vind je dat ik erbij moet zijn'
prive mening > 'JA WTF?!!?!?!?!'
werk mening > 'kan ik niet voor jou bepalen :)'

allebei gemeend
Herkenbaar.

Als een collega vlak voor uur u met een afmelding komt reageer ik ook netjes. Ik verzend dat appje alleen terwijl ik de hele flikkerse boel in de hens zet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037151
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Nee, ben chronisch slapeloos
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037169
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Was ik vroeger ook; en eigenlijk moet ik mezelf nog steeds dwingen om op tijd naar bed te gaan. Scheelt dat ik dan wel in slaap val.
  donderdag 19 september 2024 @ 22:45:52 #33
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037178
is er nog nieuws uit het verre oosten?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037212
quote:

[..]
Herkenbaar.

Als een collega vlak voor uur u met een afmelding komt reageer ik ook netjes. Ik verzend dat appje alleen terwijl ik de hele flikkerse boel in de hens zet.
:D En dat is prima, als je maar bewust bent dat je privé mening meestal niet van belang is voor de functie die je beoefend op je werk :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Was ik vroeger ook; en eigenlijk moet ik mezelf nog steeds dwingen om op tijd naar bed te gaan. Scheelt dat ik dan wel in slaap val.
hoe laat moet je morgen op
pi_215037213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Drenthe?

Ja, @Ama had honger
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037232
quote:
Plan voor windpark bij Usselo ligt al jaren op de plank, Enschede dreigt met juridische stappen
Als Provinciale Staten in oktober akkoord gaan met nieuw beleid voor windenergie, ligt in theorie het hele grondgebied van Enschede open voor windturbines. Dat is niet alleen tegen het zere been van het gemeentebestuur, maar zeker tegen dat van inwoners van Usselo en Boekelo. Uit deze week openbaar gemaakte stukken blijkt namelijk dat er al jaren concrete plannen voor meerdere turbines bij de provincie op de plank liggen. "Een heel verkeerde gang van zaken", stelt de Enschedese wethouder Niels van den Berg, die juridische stappen overweegt.
In het openbaar werd de komst van windturbines bij Usselo tot nu toe slechts gepresenteerd als een mogelijkheid. De gemeenteraad wees twee 'zoekgebieden' aan ten zuiden van het dorp, waar eventueel twee of misschien wel drie turbines kunnen komen. Actiegroep Geen Windmolens in Usselo en Boekelo vertrouwde het zaakje niet en vroeg via een WOO-verzoek alle correspondentie op bij de provincie, meldt 1Twente.
Plannen in Usselo
Er moest een uitspraak van de rechtbank aan te pas komen om alle informatie rond de 'samenwerking' tussen de provincie Overijssel en de gemeente Enschede in het kader van de Regionale Energiestrategie boven tafel te krijgen. Uit de correspondentie, die ook via de website van de actiegroep is in te zien, blijkt dat er zich in 2021 al een partij heeft gemeld om turbines bij Usselo te realiseren.
Windunie, een exploitant van wind- en zonneprojecten, informeerde toen in Zwolle naar een stuk grond op de hoek Haaksbergerstraat/Oude Boekelerdijk bij de N18. In opdracht van de lokale energiecoöperatie Enschede Energie onderzocht Windunie de mogelijkheden om een windpark van drie of vier turbines te ontwikkelen. Op een stuk grond aan de Oude Boekelerdijk, dat eigendom is van de provincie, wilde Windunie een turbine met een tiphoogte van zo'n 250 meter plaatsen.
Provincie trekt touwtjes aan
Het initiatief van Windunie belandde echter in een la, nadat de gemeenteraad in Enschede begin 2022 besloot voorlopig geen windmolens toe te staan in de gemeente. De raad wilde eerst gezondheidsonderzoeken en vaststelling van de landelijke afstandsnormen afwachten. Vorig jaar trok de provincie de touwtjes echter aan en wees de gemeenteraad een aantal locaties aan als mogelijke zoeklocatie voor windturbines. Daaronder ook het perceel aan de Oude Boekelerdijk.
De aanwijzing van de gemeenteraad is 'indicatief'. Dat wil zeggen dat het moet passen binnen de nieuwe landelijke afstandsnormen. Dat landelijke besluit wordt al jaren uitgesteld en de provincie wil daar niet op wachten. Die houding van het provinciebestuur klinkt initiatiefnemers als muziek in de oren.
Rijtje turbines
Vicevoorzitter Ruud Mulder van Enschede Energie mailt in februari van dit jaar naar het provinciehuis en vraagt opnieuw naar het perceel aan de Oude Boekelerdijk. "Enschede Energie heeft een grondpositie vlakbij en zou deze graag samen met die positie ontwikkelen", schrijft Mulder. "Aan de andere kant van de N18 (de kant van Boekelo) heeft Pure Energie een positie waardoor een rijtje van drie windturbines kan worden geplaatst."
Uit ambtelijke mailwisseling blijft dat ook energiebedrijf Pure Energie inmiddels naar het stuk grond heeft geīnformeerd. Dat perceel ligt naast een beschermd natuurgebied en is bedoeld als ruilgrond voor natuurcompensatie. De provincie houdt opnieuw de boot af. Het plan is 'redelijk onhaalbaar', schrijft een provinciemedewerker.
Provinciaal windbeleid
Begin volgende maand nemen Provinciale Staten een besluit over het windbeleid, waar voor- en tegenstanders hun zegje over kunnen doen. De provincie wil vier windturbines toestaan in Enschede, bij voorkeur naast de N18 bij Usselo en bedrijvenpark Marssteden, tussen de A35 en toegangsweg Westerval. Usselo biedt plek aan één 'kleinere turbine', bij de Marssteden zijn volgens de provincie twee grote turbines inpasbaar.
Als Provinciale Staten instemmen met het windbeleid, kunnen initiatiefnemers zich vanaf medio oktober in Zwolle melden met concrete projecten. In Usselo, Boekelo en Twekkelo is de angst groot dat dat nu ook gaat gebeuren. Vertegenwoordigers vanuit de dorpskernen en buurtschap maken dan ook gebruik van de inspraaksessies die gisteren en volgende week woensdag plaatshebben in het provinciehuis.

Verzet vanuit gemeente
Bij die sessie van gisteren sprak ook de Enschedese duurzaamheidswethouder Niels van den Berg. Hij hoopt dat coalitiepartijen in Provinciale Staten – in navolging van de gemeenteraad in Enschede – eerst de landelijke afstandsnormen afwachten voordat ze een besluit nemen.
Van den Berg is er niet over te spreken dat de provincie de regie heeft genomen in het dossier windenergie. Hij vindt dat daarmee de lokale wens voor zorgvuldigheid in de wind wordt geslagen. Uit een mailwisseling – die opduikt in het WOO-verzoek van de actiegroep uit Boekelo/Usselo – blijkt dat hij gedeputeerde Tijs de Bree in mei van dit jaar duidelijk heeft gemaakt dat hij zich er niet zomaar bij neerlegt.
Juridische stappen
"Ik blijf het een heel verkeerde gang van zaken vinden", mailt hij naar De Bree nadat deze te kennen heeft gegeven dat de provincie de regie pakt. "Vanuit het principe en het goede contact dat we altijd hebben wil ik je hierbij kenbaar maken dat we vanuit Enschede nu alle mogelijkheden verkennen voor het nemen van juridische stappen jegens de provincie op het moment dat er concreet trajecten gaan lopen."
pi_215037235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:47 schreef Crack_ het volgende:

[..]
:D En dat is prima, als je maar bewust bent dat je privé mening meestal niet van belang is voor de functie die je beoefend op je werk :Y
[..]
hoe laat moet je morgen op
Morgen thuiswerkdagje, dus zodra ik wakker ben.
pi_215037247
quote:
Ja
NWS / Man steekt om zich heen op Erasmusbrug: een dode, twee gewonden
|:)
pi_215037248
Jezus :') wat een nieuwsbericht
pi_215037252
quote:
Rotterdam - Bij een steekpartij aan de voet van de Erasmusbrug in Rotterdam is een dode gevallen. Twee personen raakten zwaargewond, zo meldt de Rotterdamse politie.

Een man zou onder de brug wild om zich heen hebben gestoken, zo weten getuigen op de brug. Er is een aanhouding verricht. De aangehouden man is een van de gewonden. Een van de gewonden is naar het ziekenhuis gebracht. De politie en hulpdiensten zijn in groten getale aanwezig. De politie zegt op X druk bezig te zijn met het onderzoek.

Een en ander zou het gevolg zijn van een incident nabij museum Remastered aan het Willemsplein. Daar worden mensen opgevangen en zijn afzetlinten geplaatst.

:)
pi_215037254
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Plan voor windpark bij Usselo ligt al jaren op de plank, Enschede dreigt met juridische stappen
Als Provinciale Staten in oktober akkoord gaan met nieuw beleid voor windenergie, ligt in theorie het hele grondgebied van Enschede open voor windturbines. Dat is niet alleen tegen het zere been van het gemeentebestuur, maar zeker tegen dat van inwoners van Usselo en Boekelo. Uit deze week openbaar gemaakte stukken blijkt namelijk dat er al jaren concrete plannen voor meerdere turbines bij de provincie op de plank liggen. "Een heel verkeerde gang van zaken", stelt de Enschedese wethouder Niels van den Berg, die juridische stappen overweegt.
In het openbaar werd de komst van windturbines bij Usselo tot nu toe slechts gepresenteerd als een mogelijkheid. De gemeenteraad wees twee 'zoekgebieden' aan ten zuiden van het dorp, waar eventueel twee of misschien wel drie turbines kunnen komen. Actiegroep Geen Windmolens in Usselo en Boekelo vertrouwde het zaakje niet en vroeg via een WOO-verzoek alle correspondentie op bij de provincie, meldt 1Twente.
Plannen in Usselo
Er moest een uitspraak van de rechtbank aan te pas komen om alle informatie rond de 'samenwerking' tussen de provincie Overijssel en de gemeente Enschede in het kader van de Regionale Energiestrategie boven tafel te krijgen. Uit de correspondentie, die ook via de website van de actiegroep is in te zien, blijkt dat er zich in 2021 al een partij heeft gemeld om turbines bij Usselo te realiseren.
Windunie, een exploitant van wind- en zonneprojecten, informeerde toen in Zwolle naar een stuk grond op de hoek Haaksbergerstraat/Oude Boekelerdijk bij de N18. In opdracht van de lokale energiecoöperatie Enschede Energie onderzocht Windunie de mogelijkheden om een windpark van drie of vier turbines te ontwikkelen. Op een stuk grond aan de Oude Boekelerdijk, dat eigendom is van de provincie, wilde Windunie een turbine met een tiphoogte van zo'n 250 meter plaatsen.
Provincie trekt touwtjes aan
Het initiatief van Windunie belandde echter in een la, nadat de gemeenteraad in Enschede begin 2022 besloot voorlopig geen windmolens toe te staan in de gemeente. De raad wilde eerst gezondheidsonderzoeken en vaststelling van de landelijke afstandsnormen afwachten. Vorig jaar trok de provincie de touwtjes echter aan en wees de gemeenteraad een aantal locaties aan als mogelijke zoeklocatie voor windturbines. Daaronder ook het perceel aan de Oude Boekelerdijk.
De aanwijzing van de gemeenteraad is 'indicatief'. Dat wil zeggen dat het moet passen binnen de nieuwe landelijke afstandsnormen. Dat landelijke besluit wordt al jaren uitgesteld en de provincie wil daar niet op wachten. Die houding van het provinciebestuur klinkt initiatiefnemers als muziek in de oren.
Rijtje turbines
Vicevoorzitter Ruud Mulder van Enschede Energie mailt in februari van dit jaar naar het provinciehuis en vraagt opnieuw naar het perceel aan de Oude Boekelerdijk. "Enschede Energie heeft een grondpositie vlakbij en zou deze graag samen met die positie ontwikkelen", schrijft Mulder. "Aan de andere kant van de N18 (de kant van Boekelo) heeft Pure Energie een positie waardoor een rijtje van drie windturbines kan worden geplaatst."
Uit ambtelijke mailwisseling blijft dat ook energiebedrijf Pure Energie inmiddels naar het stuk grond heeft geīnformeerd. Dat perceel ligt naast een beschermd natuurgebied en is bedoeld als ruilgrond voor natuurcompensatie. De provincie houdt opnieuw de boot af. Het plan is 'redelijk onhaalbaar', schrijft een provinciemedewerker.
Provinciaal windbeleid
Begin volgende maand nemen Provinciale Staten een besluit over het windbeleid, waar voor- en tegenstanders hun zegje over kunnen doen. De provincie wil vier windturbines toestaan in Enschede, bij voorkeur naast de N18 bij Usselo en bedrijvenpark Marssteden, tussen de A35 en toegangsweg Westerval. Usselo biedt plek aan één 'kleinere turbine', bij de Marssteden zijn volgens de provincie twee grote turbines inpasbaar.
Als Provinciale Staten instemmen met het windbeleid, kunnen initiatiefnemers zich vanaf medio oktober in Zwolle melden met concrete projecten. In Usselo, Boekelo en Twekkelo is de angst groot dat dat nu ook gaat gebeuren. Vertegenwoordigers vanuit de dorpskernen en buurtschap maken dan ook gebruik van de inspraaksessies die gisteren en volgende week woensdag plaatshebben in het provinciehuis.

Verzet vanuit gemeente
Bij die sessie van gisteren sprak ook de Enschedese duurzaamheidswethouder Niels van den Berg. Hij hoopt dat coalitiepartijen in Provinciale Staten – in navolging van de gemeenteraad in Enschede – eerst de landelijke afstandsnormen afwachten voordat ze een besluit nemen.
Van den Berg is er niet over te spreken dat de provincie de regie heeft genomen in het dossier windenergie. Hij vindt dat daarmee de lokale wens voor zorgvuldigheid in de wind wordt geslagen. Uit een mailwisseling – die opduikt in het WOO-verzoek van de actiegroep uit Boekelo/Usselo – blijkt dat hij gedeputeerde Tijs de Bree in mei van dit jaar duidelijk heeft gemaakt dat hij zich er niet zomaar bij neerlegt.
Juridische stappen
"Ik blijf het een heel verkeerde gang van zaken vinden", mailt hij naar De Bree nadat deze te kennen heeft gegeven dat de provincie de regie pakt. "Vanuit het principe en het goede contact dat we altijd hebben wil ik je hierbij kenbaar maken dat we vanuit Enschede nu alle mogelijkheden verkennen voor het nemen van juridische stappen jegens de provincie op het moment dat er concreet trajecten gaan lopen."
Ja
pi_215037265
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Morgen thuiswerkdagje, dus zodra ik wakker ben.
kun je dan lekker uitslapen? Niet als in 'zou dat mogelijk zijn' maar lukt jou dat?
pi_215037270
quote:
Alle linksmeisjes, hippies, homo's, transgenders, mensen met een dubbele piemel op de rug, lesbies, werkelozen, psychiatrische patiënten en manueel gehandicapten vormen een nationaal showballet voor degenen die hen haten en dood willen maken en de normale mensen wachten rustig af.
pi_215037274
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Modus het volgende:

[..]
Ja
is ok
pi_215037430
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:43 schreef Crack_ het volgende:
Goed, heb je al gedoucht @:bomenverzameling
Ja. Ga zo tandenpoetsen en slapie slapie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 19 september 2024 @ 22:53:40 #46
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037436
hahahaha dank voor deze antwoorden _O_
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037448
quote:
11s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Crack_ het volgende:

[..]
kun je dan lekker uitslapen? Niet als in 'zou dat mogelijk zijn' maar lukt jou dat?
Iets na 7 ben ik wakker :')
pi_215037477
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Dat is een doodnormale tijd toch, of je moet bouwvakker, matige huisvrouw of zinneloze zijn?
pi_215037494
quote:
15s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat is een doodnormale tijd toch, of je moet bouwvakker, matige huisvrouw of zinneloze zijn?
Ik sta altijd om 2 uur 's nachts op om me voor te bereiden op mijn 56-urige werkdag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 september 2024 @ 22:57:53 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215037511
Goede training gehad. Nu wel moe.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 19 september 2024 @ 22:58:01 #51
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037514
ah Israel is weer lekker aan het bombarderen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037518
horen jullie het ook? De maan is aan het huilen in de geheime kamer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037519
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
ebi?
Extra beveiligde inrichting :)

quote:
9s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Die intelligentietest duurt trouwens 3 uur :{ heb 'm verzet :@ :') ik moet fresh zijn
Dat kan bij jou nooit drie uur duren :B

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Autismetest duurt een uurtje, ben zo benieuwd wat ik daar moet doen :') of wacht, heeft iemand die gehad? Ik moet iets doen en dan gaan ze observeren hoe ik dat doe en tegelijkertijd vragen stellen blabla

straks moet je blokken stapelen ofzo, zoeits zie ik voor me maar echt geen idee :')
Verhaaltjes verzinnen bij tekeningen
-XOXO-
pi_215037523
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
[..]
[..]
met latex muren?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037535
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik sta altijd om 2 uur 's nachts op om me voor te bereiden op mijn 56-urige werkdag.
Ben jij de befaamde Helmondse koekenbakker Lowieke ?
  donderdag 19 september 2024 @ 22:59:45 #56
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037539
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
[..]
[..]
Dimmy *O* _O_
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037543
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
met latex muren?
Zal jou in een latex vac bed opsluiten
-XOXO-
pi_215037546
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Dimmy *O* _O_
Koenie *O*
-XOXO-
  donderdag 19 september 2024 @ 23:01:21 #59
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037567
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:00 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Koenie *O*
hoestie met jou?
Ik was gisteren nog ff in Amsterdam :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037568
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Zal jou in een latex vac bed opsluiten
vac?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037570
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
quote:

[..]
Nooit seks dus hahaatjes :D :B
-XOXO-
  roze donderdag 19 september 2024 @ 23:02:07 #62
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215037580
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Drenthe?

Ja, @:Ama had honger
👀
Your beauty never ever scared me.
pi_215037599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:01 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
[..]
Nooit seks dus hahaatjes :D :B
nooit seks...

wat een hel
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 september 2024 @ 23:03:02 #64
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215037601
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Autismetest duurt een uurtje, ben zo benieuwd wat ik daar moet doen :') of wacht, heeft iemand die gehad? Ik moet iets doen en dan gaan ze observeren hoe ik dat doe en tegelijkertijd vragen stellen blabla

straks moet je blokken stapelen ofzo, zoeits zie ik voor me maar echt geen idee :')
Dan wel dezelfde kleurtjes bij elkaar stapelen, hč. :P
Fuck the EBU.
pi_215037613
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
_O- lekker hoor, thuiswerken, lekker uitslapen :)
pi_215037614
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
vac?
Vacuum bed :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
pi_215037626
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:03 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Vacuum bed :Y

SPOILER
:{ :{
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037628
quote:

[..]
[..]
[..]
10 uur? :{

en echt? :')
pi_215037650
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:{ :{
Heb je er zin in? ~O>
-XOXO-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 september 2024 @ 23:05:44 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215037657
Hoi
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215037658
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:05 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Heb je er zin in? ~O>
Vlinder?

Ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze donderdag 19 september 2024 @ 23:05:53 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215037659
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
nooit seks...

wat een hel
Bah wat ordi zeg.
pi_215037663
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:04 schreef Crack_ het volgende:

[..]
10 uur? :{

en echt? :')
Ja.

Ik wil je wel vertellen wat je nog meer krijgt hoor, maar mss voor de test beter als je er schoon ingaat.
-XOXO-
pi_215037671
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:05 schreef Ama het volgende:

[..]
Bah wat ordi zeg.
beschaafde seks
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze donderdag 19 september 2024 @ 23:07:10 #75
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215037680
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
beschaafde seks
Wtf
pi_215037690
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef Ama het volgende:

[..]
Wtf
_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ja.

Ik wil je wel vertellen wat je nog meer krijgt hoor, maar mss voor de test beter als je er schoon ingaat.
:D nee dit is prima, ben daar ook meer nieuwsgierig naar dan dat het echt spannend is

Die ander vind ik wel spannend maar dat komt omdat het zo lang duurt, of nouja die tijd staat er voor -O-
  roze donderdag 19 september 2024 @ 23:08:00 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215037694
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
_O-
Raaaaar
pi_215037700
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vlinder?

Ja.
Nee

SPOILER
})
-XOXO-
pi_215037705
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:08 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nee

SPOILER
})
:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef Crack_ het volgende:

[..]
:D nee dit is prima, ben daar ook meer nieuwsgierig naar dan dat het echt spannend is

Die ander vind ik wel spannend maar dat komt omdat het zo lang duurt, of nouja die tijd staat er voor -O-
2.5 uur om te vertellen wat er allemaal mis ZOU kunnen zijn, 20 minuten test, en 10 minuten bespreken van de conclusie dat alles in orde is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037722
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik was toen ook drie uur bezig met die autismetest.

Vier met pauzes.
-XOXO-
pi_215037727
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
Ik zie dat je er zin in hebt :)
-XOXO-
pi_215037728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
beschaafde seks
Het is en blijft toch vooral slechts een uitwisseling van huidsmeer, lichaamssappen, talg, rauwe eiwitten en complete volksstammen aan bacteriën teneinde het eventuele eitje alvast wat broodnodige afweerstoffen te schenken.
pi_215037739
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:10 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ik zie dat je er zin in hebt :)
:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037760
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het is en blijft toch vooral slechts een uitwisseling van huidsmeer, lichaamssappen, talg, rauwe eiwitten en complete volksstammen aan bacteriën teneinde het eventuele eitje alvast wat broodnodige afweerstoffen te schenken.
toch zin
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037767
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
:s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s)
-XOXO-
pi_215037776
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
toch zin
:{
pi_215037812
seksualiteit is geen akkefietje,
een leven zonder jou is als een cocktail zonder rietje...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 september 2024 @ 23:16:51 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215037813
Oekraīne heeft het even voor elkaar gekregen om een explosie te veroorzaken van een soortgelijke schaal als Hiroshima :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215037816
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:09 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ik was toen ook drie uur bezig met die autismetest.

Vier met pauzes.
oh, misschien een ander? Het is de ADOS, afspraak duurt een uur
pi_215037824
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:17 schreef Crack_ het volgende:

[..]
oh, misschien een ander? Het is de ADOS, afspraak duurt een uur
Is dat bij een instituut in Eindje?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 september 2024 @ 23:19:24 #93
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037839
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Oekraīne heeft het even voor elkaar gekregen om een explosie te veroorzaken van een soortgelijke schaal als Hiroshima :D
huh dat lees ik nergens :?
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 september 2024 @ 23:21:58 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215037861
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:19 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Grote ammunitie-opslag is ontploft in Rusland.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215037867
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:19 schreef Koen66 het volgende:

[..]
pi_215037873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Is dat bij een instituut in Eindje?
nee gek, ik woon in den haag _O- ga daarvoor toch niet naar brabant :D
pi_215037879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:22 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ja sorry... ik kom nauwelijks Brabant uit
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037890
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:22 schreef Crack_ het volgende:

[..]
In Brabant hebben ze wel veel ervaring met rare mensen.
pi_215037898
quote:
3s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:24 schreef Recce het volgende:

[..]
tsja, waar niet?
pi_215037899
Komen we weer bij het gespreksonderwerp aan 'als iedereen gek is, ben je dan nog gek' @Recce :D
pi_215037901
quote:
3s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:24 schreef Recce het volgende:

[..]
Ja.

Theo Maassen
Hans Teeuwen
Frank Lammers

En natuurlijk mezelf niet te vergeten
pi_215037906
quote:
9s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:25 schreef Crack_ het volgende:

[..]
tsja, waar niet?
Misschien is er ergens in de binnenlanden van Drenthe een onontdekt dorpje waar iedereen heel normaal is.
pi_215037910
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:25 schreef Crack_ het volgende:
Komen we weer bij het gespreksonderwerp aan 'als iedereen gek is, ben je dan nog gek' @:recce :D
Ja, inderdaad!
pi_215037915
O ja de streng beveiligde EBI waar Taghi en Holleeder verblijven staat natuurlijk niets voor niets in Brabant
pi_215037924
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja de streng beveiligde EBI waar Taghi en Holleeder verblijven staat natuurlijk niets voor niets in Brabant
Hossen de gevangenen met carnaval ook gezellig door de straten?
pi_215037943
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:28 schreef Recce het volgende:

[..]
Hossen de gevangenen met carnaval ook gezellig door de straten?
Nee, natuurlijk niet. Die blijven gewoon in hun cel. De politie heeft het dan druk zat met de idioten van boven de rivieren die denken te weten hoe je carnaval moet vieren, maar er totaal geen idee van hebben
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 september 2024 @ 23:31:35 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215037962
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:31 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk niet. Die blijven gewoon in hun cel. De politie heeft het dan druk zat met de idioten van boven de rivieren die denken te weten hoe je carnaval moet vieren, maar er totaal geen idee van hebben
Hier in Twente weten we dat ook wel hoor.
  donderdag 19 september 2024 @ 23:32:52 #109
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037969
hoe lang zal het duren voordat Poetin eens echt op de rode knop drukt
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037970
quote:
11s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:27 schreef Recce het volgende:

[..]
Ja, inderdaad!
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:26 schreef Recce het volgende:

[..]
Misschien is er ergens in de binnenlanden van Drenthe een onontdekt dorpje waar iedereen heel normaal is.
_O- :D

Zijn ze dan normaal, ķf juist gek :!
pi_215037975
Nou, duurde even maar ik ben eindelijk weer in beweging :') :B
pi_215037977
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Etto zit daar ook :o
-XOXO-
pi_215037981
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:33 schreef Crack_ het volgende:
Nou, duurde even maar ik ben eindelijk weer in beweging :') :B
ja...

maaruh...

is wel half 12 ineens
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037989
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037992
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
ja...

maaruh...

is wel half 12 ineens
ja ach, is wel beetje jammer maar is wat het is en kan de tijd toch niet terugdraaien. Morgen nieuwe dag *O*
pi_215038003
Hoef volgende week niet op locatie te werken en woensdag is pas weer eerste werkdag O+ w/
pi_215038020
quote:
18s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:32 schreef Recce het volgende:

[..]
Hier in Twente weten we dat ook wel hoor.
Tuurlijk zijn er genoeg mensen die het wel snappen, maar jullie vieren het dan ook gewoon in Twente.

Er zijn mijn inziens te veel mensen boven de rivieren die het niet snappen, maar goed wie ben ik. Ik doe echt al jaren niks meer met Carnaval en daarnaast heeft het feest de eigenlijke intentie al lang verloren...
pi_215038023
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Well helllllooo, Dimmy....
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215038038
quote:

[..]
:')
pi_215038057
quote:
Echt :Y
-XOXO-
pi_215038061
Nu echt tanden poetsen en slapen...

pi_215038069
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:39 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Echt :Y
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215038358
zo.

iedereen opgevroten

met fava bonen en een chianti
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215039731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo.

iedereen opgevroten

met fava bonen en een chianti
:o
  vrijdag 20 september 2024 @ 04:11:43 #125
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215039739
}:|
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Redactie Frontpage vrijdag 20 september 2024 @ 04:18:44 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_215039745

Tikkeltje dystopisch in Albany
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_215039746
Etto je bent dudor vergeten op te eten
pi_215039747
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2024 04:18 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]

Tikkeltje dystopisch in Albany
grmbl *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 20 september 2024 @ 04:19:40 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_215039748
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 04:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]
grmbl *O*
Balie *G*
_____
pi_215039749
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 04:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Balie *G*
ik ga maar douchen en naar het ontbijt

slaap lekker

Redactie Frontpage vrijdag 20 september 2024 @ 04:21:50 #131
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_215039750
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 04:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ik ga maar douchen en naar het ontbijt

slaap lekker

[ afbeelding ]
Dan duik ik zo mijn bed in
_____
  vrijdag 20 september 2024 @ 05:13:07 #132
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215039777
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 04:18 schreef bitterbal het volgende:
Etto je bent dudor vergeten op te eten
Komt omdat ik niet in de buurt ben :Y
Keiharde porno!
pi_215039784
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 september 2024 05:13 schreef dud0r het volgende:

[..]
Komt omdat ik niet in de buurt ben :Y
Heb je geluk mee. Normaal heeft etto geen trek dus dit moet ongekend zijn geweest
pi_215039790
  vrijdag 20 september 2024 @ 07:02:10 #135
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215039946
:O Geen zin om uit bed te komen. :z
Fuck the EBU.
  vrijdag 20 september 2024 @ 07:04:16 #136
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215039976
En om 13 uur ook nog overleg. :{
Fuck the EBU.
pi_215040017
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 07:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En om 13 uur ook nog overleg. :{
beter dan om 9 uur
pi_215040020
K zit in de toeristenbus :D
  vrijdag 20 september 2024 @ 07:13:00 #139
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215040089
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 07:07 schreef mschol het volgende:

[..]
beter dan om 9 uur
Nou. Dan ben je er daarna wel gelijk van af. Nu moet ik nog een hele ochtend i de stress zitten. :{
Fuck the EBU.
  vrijdag 20 september 2024 @ 07:13:18 #140
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215040094
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 07:08 schreef bitterbal het volgende:
Waar ga je heen?
Fuck the EBU.
pi_215040106
MOGGUH
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_215040144
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 07:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waar ga je heen?
Dat weet ik niet. Hij rijdt langs alle toeristische dingen en kan je uit stappen als je wilt
pi_215040212
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Dat weet ik niet. Hij rijdt langs alle toeristische dingen en kan je uit stappen als je wilt
wel op tijd weg uit rotterdam
pi_215040234
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 07:08 schreef bitterbal het volgende:
nog steeds niet uit getoerist?
pi_215040283
Tap tap tap
pi_215040291
Volgende week dertien graden.
Tap tap tap
pi_215040306
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 07:50 schreef CherryLips het volgende:
eindelijk
pi_215040313
Ik vind dit weer eigenlijk perfect.
Tap tap tap
  roze vrijdag 20 september 2024 @ 07:58:04 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215040328
:W
  vrijdag 20 september 2024 @ 08:06:19 #150
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215040407
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 07:50 schreef CherryLips het volgende:
Dan deze week nog maar even genieten.
Fuck the EBU.
  vrijdag 20 september 2024 @ 08:06:28 #151
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215040409
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 07:58 schreef Ama het volgende:
Fuck the EBU.
pi_215040420
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 07:58 schreef Ama het volgende:
pi_215040441
pi_215040470
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_215040474
quote:
Goed bezig
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215040475
Vakantie *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 20 september 2024 @ 08:17:09 #157
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215040478
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vakantie *O*
Ga je nog weg?
Fuck the EBU.
pi_215040484
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ga je nog weg?
Dagje Duitsland
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215040488
quote:
Vakantie *O*
weekend *O*

nog 14 dagen voor vakantie :s)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 08:35:32 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215040592
Werken *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215040611
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:35 schreef Nattekat het volgende:
Werken *O*
Morgen ook nog voor jou :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 08:42:29 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215040618
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Morgen ook nog voor jou :P
Start van het waterpolo *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215040622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Start van het waterpolo *O*
Doe jij aan waterpolo :o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 08:44:05 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215040626
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Doe jij aan waterpolo :o
Wist je dat niet? :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 september 2024 @ 08:44:34 #165
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215040629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dagje Duitsland
Woah. Daar ben ik nu. Komt wel dichtbij
Keiharde porno!
pi_215040637
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wist je dat niet? :o
Nee :o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215040667
quote:
Vakantie *O*
Feest!
  vrijdag 20 september 2024 @ 08:52:26 #168
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215040670
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nee :o
Dan weet je het nu :!
Keiharde porno!
  roze vrijdag 20 september 2024 @ 08:52:42 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215040671
Vanavond eerste aflevering van nieuwe/laatste seizoen Mocro Maffia. _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 08:54:08 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215040682
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:52 schreef dud0r het volgende:

[..]
Dan weet je het nu :!
Zowaar wijze woorden van ome goudvis
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 20 september 2024 @ 08:54:46 #171
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215040686
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:52 schreef Ama het volgende:
Nooit gezien.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  roze vrijdag 20 september 2024 @ 08:57:27 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215040696

🥲
pi_215040740
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:52 schreef Ama het volgende:
Gister eerste aflevering van Menendez Brothers gekeken.
Tap tap tap
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:05:07 #174
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215040743
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zowaar wijze woorden van ome goudvis
Immer wijze woorden van mij
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥲
Ik ben het hier niet mee eens
Keiharde porno!
pi_215040748
Gisteravond in de bios. Iedereen om me heen zat op z'n telefoon. Meisje naast me heeft constant zitten appen. Ik leunde nog even naar haar toe om mee te lezen maar toen draaide ze hem ook weg. Maar ik ben een te groot mietje om er iets van te zeggen. Het liefst pak ik dat ding af en stop ik hem in m'n tas ofzo.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 09:07:44 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215040757
quote:
"We leggen aan kleine kinderen uit dat veilig op straat spelen hun eigen verantwoordelijkheid is. Waarom draaien we het niet om en kijken we niet naar wat dat gevaar veroorzaakt? Waarom accepteren we dat we weer naar 130 kilometer per uur gaan, terwijl dat extra doden betekent?"
Wie laat z'n kinderen dan ook spelen op de snelweg...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215040762
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
vroeg eigen verantwoordelijkheid bijbrengen is alleen maar goed
pi_215040768
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond in de bios. Iedereen om me heen zat op z'n telefoon. Meisje naast me heeft constant zitten appen. Ik leunde nog even naar haar toe om mee te lezen maar toen draaide ze hem ook weg. Maar ik ben een te groot mietje om er iets van te zeggen. Het liefst pak ik dat ding af en stop ik hem in m'n tas ofzo.
gewoon wat van zeggen.. laatste keer in bios had ik geen last van whatsappers tijdens de film
beetje gerumour boven mij, maar niet enorm storend
pi_215040774
quote:

[..]
Met 130 door het woonerf.
Tap tap tap
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:11:56 #180
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215040776
quote:

[..]
Echt he
Keiharde porno!
pi_215040777
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dukes of Hazzard-style over de drempels _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:12:19 #182
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215040779
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Overal 130 mogen
Keiharde porno!
pi_215040785
Ik had gister bij de kassa iemand achter me staan die volgens mij nog nooit in een supermarkt was geweest.
Kwam onderweg naar de bios ook nog twee fietsers tegen die gewoon breed naast elkaar bleven rijden op een drukke doorgaande weg.
En dan die appers in de bioscoop.
En dan vinden mensen het raar dat ik veel thuis ben.
Tap tap tap
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:16:55 #184
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215040802
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister bij de kassa iemand achter me staan die volgens mij nog nooit in een supermarkt was geweest.
Kwam onderweg naar de bios ook nog twee fietsers tegen die gewoon breed naast elkaar bleven rijden op een drukke doorgaande weg.
We slaan deze post even op voor het geval.je binnenkort helemaal door slaat en een kruidvat aan gort schopt. :Y
Keiharde porno!
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:18:17 #185
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_215040812
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:16 schreef dud0r het volgende:
We slaan deze post even op voor het geval.je binnenkort helemaal door slaat en een kruidvat aan gort schopt. :Y
Hopelijk is er dan ook een personal trainer in de buurt die nietsvermoedende omstanders red.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_215040814
quote:
Even een hersenscheet: gezien hoe veel boodschappen er bezorgd worden tegenwoordig, zou het me niet verbazen als er daadwerkelijk mensen zijn die amper nog in supermarkten komen. Als die zich voortplanten, hoe leren die koters dan hoe ze zich zouden moeten gedragen in zo'n situatie. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:18:26 #187
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215040815
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥲
Vanaf maandag alleen maar mist.... :{
Fuck the EBU.
pi_215040820
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Vanaf maandag alleen maar mist.... :{
Wel heel zware mist dan.

Hier staat gewoon regen in de verwachting. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215040825
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:16 schreef dud0r het volgende:

[..]
Alsof dat een kunst is. Een keer struikelen en een doos lanceren is zo gebeurd daar.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215040890
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:18 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Hopelijk is er dan ook een personal trainer in de buurt die nietsvermoedende omstanders red.
Er zit wel een Basic Fit naast. Ik kies even een ander filiaal.
Tap tap tap
pi_215040902
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Even een hersenscheet: gezien hoe veel boodschappen er bezorgd worden tegenwoordig, zou het me niet verbazen als er daadwerkelijk mensen zijn die amper nog in supermarkten komen. Als die zich voortplanten, hoe leren die koters dan hoe ze zich zouden moeten gedragen in zo'n situatie. :')
Gedragen kunnen ze zich toch al zelden.
Tap tap tap
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:34:59 #192
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_215040938
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Gedragen kunnen ze zich toch al zelden.
Oké boomer
pi_215040946
quote:
npc's
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:35:45 #194
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215040949
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Alsof dat een kunst is. Een keer struikelen en een doos lanceren is zo gebeurd daar.
Nou nou nou. Wat een onvrede over de kruidvat zeg
Keiharde porno!
pi_215040954
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 07:31 schreef gianni61 het volgende:

[..]
wel op tijd weg uit rotterdam
Ja wat naar zeg. Die jongen die en overmeesterd heeft is wel een held.
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:37:10 #196
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_215040972
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:35 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja wat naar zeg. Die jongen die en overmeesterd heeft is wel een held.
Geen mensen met een kleurtje in Nederland, tenzij ze andere mensen met een kleurtje overmeesteren als die enge dingen doen. *O*
pi_215040980
quote:
Ja leuke jongen
pi_215040995
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Geen mensen met een kleurtje in Nederland, tenzij ze andere mensen met een kleurtje overmeesteren als die enge dingen doen. *O*
Hij zei op de nos geloof ik dat hij hem een paar tikjes moest geven :D _O-
pi_215041035
Maar man wat stond die vent in m'n aura gister.
SPOILER
Tap tap tap
pi_215041050
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:37 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja leuke jongen
Nou ja vooral ook fijn dat ie heeft ingegrepen. Zat misschien nog vol adrenaline van het sporten.
Hopelijk loopt de volgende langs een boksschool.
Tap tap tap
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:42:57 #201
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215041061
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:40 schreef CherryLips het volgende:
SPOILER
Gewoon omver duwen dan
Keiharde porno!
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:45:03 #202
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_215041081
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:42 schreef dud0r het volgende:

[..]
Gewoon omver duwen dan
Die heeft vast nog een fapje gemaakt thuis na al die fysieke nabijheid van zo'n lekker blondje.
pi_215041109
quote:
SPOILER
toch weer een reden waarom ik van de zelfscan hou
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 09:48:53 #204
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215041122
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:08 schreef mschol het volgende:

[..]
vroeg eigen verantwoordelijkheid bijbrengen is alleen maar goed
Doet me denken aan de nieuwe sneeuwvlokjesregels voor de jeugd in waterpolo :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215041136
quote:
SPOILER
Lompe hork, een "OH SORRY, was dat uw kruk waar u op steunde" had 'ie verdiend.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215041142
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:45 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Die heeft vast nog een fapje gemaakt thuis na al die fysieke nabijheid van zo'n lekker blondje.
:'(
Tap tap tap
pi_215041144
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:47 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Die hebben ze niet bij de Boni ;(
Tap tap tap
pi_215041148
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:47 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Toen ik begin dit jaar op krukken had ik eens de gewone kassa gebruikt, omdat het bij de zelfscankassa's druk was. Bij de gewone kassa kan je de krukken niet echt ergens tegen aan het leunen om je boodschappen op te pakken en te je boodschappen te betalen.

Bij de zelfscankassa kon ik gewoon de krukken even tegen de kassa aanleunen zonder ze in de weg zaten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215041151
Beter luidkeels een "IK MOET MIJN PIN INVOEREN MAG IK EVEN WAT PRIVACY" dan contactloos op zo'n moment. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:53:16 #210
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215041155
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:45 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Begrijpelijk wel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat hebben ze voor nieuws? Mag je elkaar niet meer aanraken
Keiharde porno!
pi_215041159
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter luidkeels een "IK MOET MIJN PIN INVOEREN MAG IK EVEN WAT PRIVACY" dan contactloos op zo'n moment. |:)
JE SPEELT MET MIJN PRIVE!
pi_215041162
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:53 schreef dud0r het volgende:

[..]
Begrijpelijk wel.
[..]
Niet meer in elkaars broekje.
pi_215041165
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
JE SPEELT MET MIJN PRIVE!
Whehehe
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215041168
quote:
SPOILER
mand
pi_215041169
quote:
Een oudere vrouw werd woensdag een beetje kribbig toen ik bij zo'n aanmeldzuil in het ziekenhuis vroeg om wat privacy. Ze zei op hautaine toon van: "Ik kijk toch niet mee". Ik had zoiets van je staat wel vlak achter me, doos.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215041174
quote:
LAAT JE NIET AFLEIDEN. ZORG DAT NIEMAND MEEKIJKT.

GoedemondtGod _O_
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:56:17 #217
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215041179
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Toen ik begin dit jaar op krukken had ik eens de gewone kassa gebruikt, omdat het bij de zelfscankassa's druk was. Bij de gewone kassa kan je de krukken niet echt ergens tegen aan het leunen om je boodschappen op te pakken en te je boodschappen te betalen.

Bij de zelfscankassa kon ik gewoon de krukken even tegen de kassa aanleunen zonder ze in de weg zaten.
Ik nam m'n kind mee als hulpje toen ik twee jaar terug op krukken liep
Want ik was natuurlijk eigenwijs en vond dat ik prima op krukken boodschappen kon doen. Duurde wel anderhalf tot twee uur maar ik had het zelf gedaan. :Y
Keiharde porno!
pi_215041181
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Een oudere vrouw werd woensdag een beetje kribbig toen ik bij zo'n aanmeldzuil in het ziekenhuis vroeg om wat privacy. Ze zei op hautaine toon van: "Ik kijk toch niet mee". Ik had zoiets van je staat wel vlak achter me, doos.
Zodra ze kribbig worden, voelen ze zich betrapt. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215041188
ik geef mensen niet de ruimte om in de buurt te komen |:)
pi_215041190
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:56 schreef dud0r het volgende:

[..]
Want ik was natuurlijk eigenwijs en vond dat ik prima op krukken boodschappen kon doen. Duurde wel anderhalf tot twee uur maar ik had het zelf gedaan. :Y
Ik deed het in mijn eentje. Tasje aan een kruk en daar je boodschappen in doen. Bij de kassa eruit halen en betalen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215041196
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Zodra ze kribbig worden, voelen ze zich betrapt. |:)
Echt zo boomer vrouw in van die elegante kleding, die zijn het ergst.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 20 september 2024 @ 09:59:09 #222
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_215041199
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:57 schreef mschol het volgende:
Dat. En het helpt ook dat ik een resting bitch face heb.
pi_215041201
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik deed het in mijn eentje. Tasje aan een kruk en daar je boodschappen in doen. Bij de kassa eruit halen en betalen.
Mwah, zodra je er een factor 20 langer over doet, kan je je afvragen of het wel zo'n topidee was. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215041207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Mwah, zodra je er een factor 20 langer over doet, kan je je afvragen of het wel zo'n topidee was. |:)
Dan kwam ik ten minste de deur nog uit :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215041208
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:57 schreef mschol het volgende:
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Dat. En het helpt ook dat ik een resting bitch face heb.
En vent zijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 20 september 2024 @ 10:00:19 #226
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_215041211
quote:
Dit klopt zowel letterlijk als figuurlijk. _O_
  vrijdag 20 september 2024 @ 10:01:18 #227
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_215041219
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En vent zijn.
Geen idee of dat generiek geldt. Mijn lengte helpt in deze ook mee vermoed ik.
pi_215041222
quote:

[..]
Ook niet gek als je drie volle winkelwagentjes moet afrekenen :B @Haags
pi_215041254
Wat een gedoetjes weer zeg..( bovenstaande posts gezien).

Ik ben weer op de dagbesteding. Binnen een uur 20 tekeningen van gisteren nagetekend en nu in kleuren
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 10:05:21 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215041270
quote:
Mijn favoriet is dat de score nu niet meer bijgehouden wordt, in plaats daarvan worden punten toegekend als je een periode gewonnen hebt. Meedoen is belangrijker dan winnen! Het gaat om leren en ontwikkelen!

Ondertussen had de helft van de groep die ik training geef een beteuterd gezicht toen ik dit nieuws bracht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 september 2024 @ 10:18:10 #231
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215041433
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mijn favoriet is dat de score nu niet meer bijgehouden wordt, in plaats daarvan worden punten toegekend als je een periode gewonnen hebt. Meedoen is belangrijker dan winnen! Het gaat om leren en ontwikkelen!

Ondertussen had de helft van de groep die ik training geef een beteuterd gezicht toen ik dit nieuws bracht.
Keiharde porno!
pi_215041491
quote:

[..]
Begrijpelijk wel.
[..]
Dat lijkt me niet, ze doen dat juist om in elkaars zwembroekjes te graaien.
pi_215041493
quote:

[..]

Frietgeneratie.
pi_215041501
quote:

[..]

ik vind dit ook altijd lachwekkend als ik de jeugdtrainingen bij het handbal zie. Ik snap dat het allemaal pedagogisch verantwoord is, maar je creëert er geen toppers voor de toekomst mee.
pi_215041503
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Frietgeneratie.
friet :9
pi_215041505
Goedemorgen :W
pi_215041511
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
[..]
En vent zijn.
genoeg vrouwen die dat ook kunnen hoor :D

dat is echt niet voorbehouden aan man zijn :{w
pi_215041525
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:29 schreef Puala het volgende:
Pualaaa O+
pi_215041527
Krijg centjes terug van de energieleverancier *O*
  vrijdag 20 september 2024 @ 10:33:59 #240
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215041529
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet, ze doen dat juist om in elkaars zwembroekjes te graaien.
Bij de vrouwen is dat erger dan bij de mannen
Keiharde porno!
pi_215041534
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
altijd fijn *O*
pi_215041537
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:29 schreef Puala het volgende:
goedemorgen op deze stralende dag O+
pi_215041547
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik pakte een winkelwagentje dat ik her en der parkeerde en pleurde het in een rugtas bij het afrekenen. Hup, handen vrij.
Tap tap tap
pi_215041552
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
quote:

[..]

maar als er geen score wordt bijgehouden, hoe kan je dan een periode winnen?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 10:38:10 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215041553
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:29 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik vind dit ook altijd lachwekkend als ik de jeugdtrainingen bij het handbal zie. Ik snap dat het allemaal pedagogisch verantwoord is, maar je creëert er geen toppers voor de toekomst mee.
Wat dan? :D

Ik ben wat dat betreft echt van de oude garde.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215041554
quote:

[..]

Reken maar dat er onderling nog wel een score wordt bijhouden.
Tap tap tap
pi_215041561
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:30 schreef mschol het volgende:

[..]
genoeg vrouwen die dat ook kunnen hoor :D

dat is echt niet voorbehouden aan man zijn :{w
Het heeft niets met kunnen te maken, blijkbaar kom ik gewoon benaderbaar over en moet ik actiever laten weten dat ze uit m'n aura moeten blijven/ me met rust moeten laten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 10:39:55 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215041564
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:37 schreef mschol het volgende:

[..]
[..]
maar als er geen score wordt bijgehouden, hoe kan je dan een periode winnen?
Dat houdt de jury gewoon los bij. Is het idee.

Maar ik heb het idee dat de software van het scoreformulier er niet mee overweg kan, waardoor het alsnog gewoon op de normale manier ingevoerd moet worden. Deze wijzigingen zijn echt verdomme anderhalve week voor de start van het seizoen pas naar buiten gebracht :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 10:40:34 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215041567
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Reken maar dat er onderling nog wel een score wordt bijhouden.
Ik neem nu een notitieblokje mee naar wedstrijden :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215041580
Maarre... kinderen moeten toch ook leren omgaan met verliezen? Haal dan gewoon het hele competitieverhaal eruit en ga gewoon lekker x tijd spelen zonder dat er enige focus op scoren ligt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215041584
Aka 'de training', ik weet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215041586
quote:
Op dat bericht hoop ik ook *O*
pi_215041587
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:34 schreef Crack_ het volgende:

[..]
goedemorgen op deze stralende dag O+
Hoe is het met jou Crackie? O+
pi_215041595
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:43 schreef Puala het volgende:

[..]
Ik krijg ook terug *O* bijna genoeg om de tandarts van te betalen *O*
Tap tap tap
pi_215041597
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Moest lachen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215041599
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Altijd fijn dat soort geld-schuiverij *O*
pi_215041600
Als een boer met kiespijn, hihaho.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215041601
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat dan? :D

Ik ben wat dat betreft echt van de oude garde.
bij de jongste jeugd wordt je eigenlijk aangeleerd om vooral niet te verdedigen.
Scoren worden niet bijgehouden (behalve natuurlijk door iedereen er omheen)
ze spelen met een zachtere bal.
Heel logisch allemaal, maar naarmate ze ouder worden moeten ze zich steeds meer gaan aanpassen naar het echte spelletje
pi_215041609
quote:

[..]
volgens mij essent app ziet het er goed uit :)
pi_215041612
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:

[..]
bij de jongste jeugd wordt je eigenlijk aangeleerd om vooral niet te verdedigen.
Heel logisch allemaal, maar naarmate ze ouder worden moeten ze zich steeds meer gaan aanpassen naar het echte spelletje
:wtf:

Dat je niet zit te wachten op om de haverklap jankende koters omdat die bal hard is, soit, maar niet verdedigen lijkt me daar juist averechts werken? Of herinner ik me de sport nu verkeerd?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215041624
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
:wtf:

Dat je niet zit te wachten op om de haverklap jankende koters omdat die bal hard is, soit, maar niet verdedigen lijkt me daar juist averechts werken? Of herinner ik me de sport nu verkeerd?
ja, je moet een beetje zone verdedigen, dus zeg maar een beetje doelloos in de weg staan.
Je mag de tegenstander niet aanraken
pi_215041625
quote:

[..]
Hoe is het met jou Crackie? O+
Wat moe maar verder prima, en bij jou?
  vrijdag 20 september 2024 @ 10:48:23 #263
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215041629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het heeft niets met kunnen te maken, blijkbaar kom ik gewoon benaderbaar over en moet ik actiever laten weten dat ze uit m'n aura moeten blijven/ me met rust moeten laten.
Je bent ook gewoon heel schattig enzo. Koetsiekoetsiekoe :*
quote:

[..]
Ik ook. Ligt wel een beetje aan de laatste twee maanden voor de eindafrekening. Her stroomverbruik is flink omhoog gegaan vorige maand :')
Keiharde porno!
pi_215041637
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:47 schreef gianni61 het volgende:
een beetje doelloos in de weg staan.
Dit kan ik.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 10:49:03 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215041639
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre... kinderen moeten toch ook leren omgaan met verliezen? Haal dan gewoon het hele competitieverhaal eruit en ga gewoon lekker x tijd spelen zonder dat er enige focus op scoren ligt.
Dat is oprecht één van de dingen geweest die vorig jaar overwogen is toen ze ermee bezig waren :')

Heb iemand van de KNZB op een training gehad die wat concepten wilde testen. Dat stond in een informatie pdf'je die ik kreeg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215041641
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:48 schreef dud0r het volgende:

[..]
Je bent ook gewoon heel schattig enzo. Koetsiekoetsiekoe :*
[..]
Ik ook. Ligt wel een beetje aan de laatste twee maanden voor de eindafrekening. Her stroomverbruik is flink omhoog gegaan vorige maand :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:47 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ja, je moet een beetje zone verdedigen, dus zeg maar een beetje doelloos in de weg staan.
Je mag de tegenstander niet aanraken
Klinkt als een goed recept voor ongeleide projectielen voor wanneer het wel mag. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215041658
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is oprecht één van de dingen geweest die vorig jaar overwogen is toen ze ermee bezig waren :')

Heb iemand van de KNZB op een training gehad die wat concepten wilde testen. Dat stond in een informatie pdf'je die ik kreeg.
Oh lol. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 20 september 2024 @ 10:52:26 #268
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_215041673
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
[..]
Klinkt als een goed recept voor ongeleide projectielen voor wanneer het wel mag. :')
:B
Keiharde porno!
pi_215041681
784 dildos en 1000 flesjes baby olie en glijmiddel in beslag genomen bij P diddy

Da Fuck?
pi_215041689
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:34 schreef mschol het volgende:

[..]
[..]
altijd fijn *O*
Eigenlijk heb ik ze dus al eerder betaald; maar dit is verkapt sparen. Kan ik daar deel van de nieuwe gordijnen mee betalen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 10:53:57 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215041692
quote:

[..]
Manmanmanman :')

Hier hebben ze ook in al hun wijsheid deze vertutteling samen te laten vallen met het verschuiven van de leeftijdscategorieën. Dus ik heb nu kinderen in m'n team die een extra jaar in de E zitten, wat vast al een wat minder leuke boodschap is geweest, en dan krijgen die dit er ook nog overheen.

En dan heb ik ook nog eerstejaars die qua niveau mijlenver achter lopen op dat clubje. Er is geen F competitie, dus die instroomleeftijd leeftijd blijft hetzelfde. Na een paar trainingen zit ik echt met de handen in het haar, want dit werkt niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215041696
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:53 schreef gianni61 het volgende:
784 dildos en 1000 flesjes baby olie en glijmiddel in beslag genomen bij P diddy

Da Fuck?
vast iets met context
pi_215041699
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:54 schreef Crack_ het volgende:

[..]
vast iets met context
kontsex?
pi_215041703
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:54 schreef Crack_ het volgende:

[..]
vast iets met context
quote:
In a large focus of the indictment, investigators said Combs orchestrated sexual encounters between his victims and male sex workers that he called "Freak Offs" -- defined in the indictment as "elaborate and produced sex performances that Combs arranged, directed, masturbated during, and often electronically recorded."

According to authorities, these encounters sometimes lasted for days and often involved multiple commercial sex workers, with Combs drugging the participants to “keep the victims obedient and compliant." The raids of Combs’ Los Angeles and Miami homes resulted in the seizure of supplies for the “Freak Offs,” including drugs and more than 1,000 bottles of baby oil and lubricant, prosecutors said.
dat van die dildos stond dan weer in een ander bericht
pi_215041706
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
kontsex?
:o
pi_215041713
quote:

[..]
Zie je bij iedere sport wel. Het is meer spel dan sport tot een bepaald moment.
pi_215041753
quote:

Da Fuck?
gemiddeld weekend in huize @Haags
pi_215041774
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
gemiddeld weekend in huize @:haags
Denk dat zelfs Siswet jaloers zou zijn
pi_215041787
Ze vliegen weer over.
Tap tap tap
pi_215041790
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zie je bij iedere sport wel. Het is meer spel dan sport tot een bepaald moment.
Maar dan zou je zeggen dat ze de nadruk meer leggen op het "spel" deel en het als opstapje naar de sport gebruiken en er geen competitie aan vast hangen met zwaar verdunde eigenschappen. Met wat ik van Gianni en Kat begrijp, ga je nu weer krijgen dat dingen afgeleerd moeten worden zodra ze ouder worden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215041800
quote:

Da Fuck?
Logisch wel, die babyolie verlengt de levensduur van die dildo's niet.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215041810
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
gemiddeld weekend in huize @:haags
Mwah. Overdreven.
Zonder wrijving geen glans
pi_215041856
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Maar dan zou je zeggen dat ze de nadruk meer leggen op het "spel" deel en het als opstapje naar de sport gebruiken en er geen competitie aan vast hangen met zwaar verdunde eigenschappen. Met wat ik van Gianni en Kat begrijp, ga je nu weer krijgen dat dingen afgeleerd moeten worden zodra ze ouder worden.
Dat krijg je sowieso wel.
Als ik zie hoe jongere kinderen leren dan is het ook echt verschillend van oudere kinderen; dus begrijp wel dat het ook verschillend is.
pi_215041881
Met klimmen zie ik het ook wel. De aandachtsspanne van kinderen is zo kort dat je een heleboel dingen simpelweg niet kan doen of over kan brengen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 11:10:10 #285
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215041900
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Dat krijg je sowieso wel.
Als ik zie hoe jongere kinderen leren dan is het ook echt verschillend van oudere kinderen; dus begrijp wel dat het ook verschillend is.
In mijn geval gaat het over kinderen die in groep 7 en 8 zitten. Een enkeling gaat zelfs al naar de middelbare school. Dit zijn geen kleuters.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215041916
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met klimmen zie ik het ook wel. De aandachtsspanne van kinderen is zo kort dat je een heleboel dingen simpelweg niet kan doen of over kan brengen.
Gewoon een tik tok maken
-XOXO-
pi_215041947
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:55 schreef gianni61 het volgende:

[..]
[..]
dat van die dildos stond dan weer in een ander bericht
ah
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In mijn geval gaat het over kinderen die in groep 7 en 8 zitten. Een enkeling gaat zelfs al naar de middelbare school. Dit zijn geen kleuters.
maar wel echt kindjes
pi_215041956
Verder heb ik eigenlijk geen idee waar dit over gaat :') sorry
  vrijdag 20 september 2024 @ 11:15:30 #289
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_215041994
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:13 schreef Crack_ het volgende:
Verder heb ik eigenlijk geen idee waar dit over gaat :') sorry
Gen X en millenial generatie die klagen over hoe de jongere generaties als watjes worden opgevoed. Net zoals de generatie voor hen dat over hen zeiden.

pi_215042013
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat niet, maar echt dingen rondom tactiek en speloverzicht hebben ze dan vaak ook niet.
pi_215042027
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:15 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Gen X en millenial generatie die klagen over hoe de jongere generaties als watjes worden opgevoed. Net zoals de generatie voor hen dat over hen zeiden.

ahh, oke in dat geval hoef ik ook niet mee te doen
Ik ga een appel eten
pi_215042030
Ik voel me stoned joh, manohman. En nee, heb niet gerookt :') gewoon moe, opzich best goede deal
  roze vrijdag 20 september 2024 @ 11:19:22 #293
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215042031
Waarom doet mijn knie al sinds woensdag zo gaar tijdens het fietsen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2024 @ 11:21:58 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215042044
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Dat niet, maar echt dingen rondom tactiek en speloverzicht hebben ze dan vaak ook niet.
Nee, dat klopt, maar ze zijn oud genoeg om gewoon competitief te sporten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215042051
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
Omdat het een knie is.
Tap tap tap
  roze vrijdag 20 september 2024 @ 11:22:52 #296
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215042054
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Omdat het een knie is.
;(
pi_215042059
quote:
Het is de leeftijd.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  roze vrijdag 20 september 2024 @ 11:23:52 #298
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215042063
Ik ga morgen weer eens knakworstjes in bladerdeeg maken denk ik.
pi_215042064
quote:
heb je het aan je knie gevraagd?
  roze vrijdag 20 september 2024 @ 11:24:00 #300
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215042065
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het is de leeftijd.
Helaas.