abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 september 2024 @ 22:30:30 #1
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215036908

Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi

Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Same shit, different day
SC hopper present
pi_215036923
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Crackje :W
Heee O+

Dat duurde lang Koen, maar heb rustig gewacht tot je klaar was met nieuw topic openen :) respect voor de oude mannetjes!
Baby darling doll face honey
pi_215036925
zin om een brug te slopen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215036927
Oke nog keer opstaan 123
pi_215036935
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen idee? :{ :')
[..]

Er staat een max tijd voor die verschillende onderdelen, wat mede bepalend is voor de eindscore.
  donderdag 19 september 2024 @ 22:32:38 #6
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215036955
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Heee O+

Dat duurde lang Koen, maar heb rustig gewacht tot je klaar was met nieuw topic openen :) respect voor de oude mannetjes!
kijk dat zie ik graag :+
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 19 september 2024 @ 22:32:59 #7
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215036967
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om een brug te slopen
nee :o
het was iemand door het bushokje tyfen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215036984
Ja daaaaaaaaaaag, mn collega's hebben allemaal afgezegd voor een les die morgenvroeg begint :') :') :') :') ik had dit begin van de week al gezegd tegen een collega 'is te vroeg, die gaan niet komen'

laatste zegt ook echt nu af :') lekker op tijd
  donderdag 19 september 2024 @ 22:33:56 #9
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215036987
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ja daaaaaaaaaaag, mn collega's hebben allemaal afgezegd voor een les die morgenvroeg begint :') :') :') :') ik had dit begin van de week al gezegd tegen een collega 'is te vroeg, die gaan niet komen'

beter dan dat je er daar pas achterkomt toch? :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215036988
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:

Uitslapen dus morgen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215036989
Dit betekent dat een les die we met zn vieren moesten geven, nu gegeven gaat worden door mij and only me

:') :') :') :') man man
  donderdag 19 september 2024 @ 22:34:41 #12
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037003
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Dit betekent dat een les die we met zn vieren moesten geven, nu gegeven gaat worden door mij and only me

:') :') :') :') man man
hey waar is de derde?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037026
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:31 schreef Modus het volgende:

[..]
Er staat een max tijd voor die verschillende onderdelen, wat mede bepalend is voor de eindscore.
yes maar kan toch wel drie uur lang bezig zijn dan? Met al die verschillende onderdelen? Of werkt dat niet zo?
Weet niet hoelang de uitleg duurt :')
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Koen66 het volgende:

[..]
beter dan dat je er daar pas achterkomt toch? :o
nou :@ dit slaat eigenlijk nergens op maar soms hoor ik dit soort dingen liever pas last minute want dan is er geen tijd om te ergeren en zit je meteen in 'ok hoe gaan we dit doen' modus

Dat probeer ik nu ook wel rationeel te bedenken, en ook dat het hoe dan ook wel goed komt.. ik weet ook dat ik hier vanacht slecht door ga slapen en over ga dromen blabla :') }:|
pi_215037030
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:34 schreef Koen66 het volgende:

[..]
hey waar is de derde?
weet ik veel, niet bij de les
pi_215037036
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:36 schreef Crack_ het volgende:

[..]
yes maar kan toch wel drie uur lang bezig zijn dan? Met al die verschillende onderdelen? Of werkt dat niet zo?
[..]
nou :@ dit slaat eigenlijk nergens op maar soms hoor ik dit soort dingen dan pas last minute want dan is er geen tijd om te ergeren en zit je meteen in 'ok hoe gaan we dit doen' modus

Dat probeer ik nu ook wel rationeel te bedenken, en ook dat het hoe dan ook wel goed komt.. ik weet ook dat ik hier vanacht slecht door ga slapen en over ga dromen blabla :') }:|
daarom heb ik slaappillen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 september 2024 @ 22:37:21 #16
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037038
quote:

[..]
weet ik veel, niet bij de les
ik bedoel de 3e man, het is man man man, geen man man ;-)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037042
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
ik denk dat ik daar ook gek op zou zijn, dus laten we dat vooral niet doen zolang het niet nodig is (8>
pi_215037049
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ik bedoel de 3e man, het is man man man, geen man man ;-)
KOEN, NU FF NIE :(

:*
pi_215037058
quote:

[..]
Weet niet meer hoe dat hier ging maar ik meen dat je sowieso enige pauze gegund werd tussendoor als je dat wenste.
quote:
[..]
'ok hoe gaan we dit doen' modus

Geen idee :B
  donderdag 19 september 2024 @ 22:38:38 #20
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037062
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef Crack_ het volgende:

[..]
KOEN, NU FF NIE :(

:*
O+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037072
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:38 schreef Modus het volgende:

[..]
Weet niet meer hoe dat hier ging maar ik meen dat je sowieso enige pauze gegund werd tussendoor als je dat wenste.
[..]
Geen idee :B
oh :D beter, denk ik

flauw :(
pi_215037074
quote:

[..]
Na al dat makin' love elke avond val jij toch altijd als een roos in slaap? :Y)
pi_215037075
Nu even naar mn collega appen dat ik het begrijp blabla xxoxoxo love you

Q#@%^$%&$#%%*$^%$^*$##
pi_215037082
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:39 schreef Modus het volgende:

[..]
Na al dat makin' love elke avond val jij toch altijd als een roos in slaap? :Y)
Da's waar
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037087
quote:
9s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:39 schreef Crack_ het volgende:
Nu even naar mn collega appen dat ik het begrijp blabla xxoxoxo love you

Q#@%^$%&$#%%*$^%$^*$##
_O- _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037107
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
_O- _O-
_O-

Meen ik overigens wel.
Ik vind er wat van maar dat is in mn privé-rol en in mn werk-rol denk ik 'die mening doet er niet toe'
pi_215037123
Andere collega vroeg 'vind je dat ik erbij moet zijn'
prive mening > 'JA WTF?!!?!?!?!'
werk mening > 'kan ik niet voor jou bepalen :)'

allebei gemeend
pi_215037134
Goed, heb je al gedoucht @Bomenverzameling
pi_215037143
quote:

[..]
Val je niet gewoon in slaap na de seks met Vlinder?
pi_215037145
quote:
6s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Andere collega vroeg 'vind je dat ik erbij moet zijn'
prive mening > 'JA WTF?!!?!?!?!'
werk mening > 'kan ik niet voor jou bepalen :)'

allebei gemeend
Herkenbaar.

Als een collega vlak voor uur u met een afmelding komt reageer ik ook netjes. Ik verzend dat appje alleen terwijl ik de hele flikkerse boel in de hens zet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037151
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Nee, ben chronisch slapeloos
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037169
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Was ik vroeger ook; en eigenlijk moet ik mezelf nog steeds dwingen om op tijd naar bed te gaan. Scheelt dat ik dan wel in slaap val.
  donderdag 19 september 2024 @ 22:45:52 #33
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037178
is er nog nieuws uit het verre oosten?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037212
quote:

[..]
Herkenbaar.

Als een collega vlak voor uur u met een afmelding komt reageer ik ook netjes. Ik verzend dat appje alleen terwijl ik de hele flikkerse boel in de hens zet.
:D En dat is prima, als je maar bewust bent dat je privé mening meestal niet van belang is voor de functie die je beoefend op je werk :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Was ik vroeger ook; en eigenlijk moet ik mezelf nog steeds dwingen om op tijd naar bed te gaan. Scheelt dat ik dan wel in slaap val.
hoe laat moet je morgen op
pi_215037213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Drenthe?

Ja, @Ama had honger
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037232
quote:
Plan voor windpark bij Usselo ligt al jaren op de plank, Enschede dreigt met juridische stappen
Als Provinciale Staten in oktober akkoord gaan met nieuw beleid voor windenergie, ligt in theorie het hele grondgebied van Enschede open voor windturbines. Dat is niet alleen tegen het zere been van het gemeentebestuur, maar zeker tegen dat van inwoners van Usselo en Boekelo. Uit deze week openbaar gemaakte stukken blijkt namelijk dat er al jaren concrete plannen voor meerdere turbines bij de provincie op de plank liggen. "Een heel verkeerde gang van zaken", stelt de Enschedese wethouder Niels van den Berg, die juridische stappen overweegt.
In het openbaar werd de komst van windturbines bij Usselo tot nu toe slechts gepresenteerd als een mogelijkheid. De gemeenteraad wees twee 'zoekgebieden' aan ten zuiden van het dorp, waar eventueel twee of misschien wel drie turbines kunnen komen. Actiegroep Geen Windmolens in Usselo en Boekelo vertrouwde het zaakje niet en vroeg via een WOO-verzoek alle correspondentie op bij de provincie, meldt 1Twente.
Plannen in Usselo
Er moest een uitspraak van de rechtbank aan te pas komen om alle informatie rond de 'samenwerking' tussen de provincie Overijssel en de gemeente Enschede in het kader van de Regionale Energiestrategie boven tafel te krijgen. Uit de correspondentie, die ook via de website van de actiegroep is in te zien, blijkt dat er zich in 2021 al een partij heeft gemeld om turbines bij Usselo te realiseren.
Windunie, een exploitant van wind- en zonneprojecten, informeerde toen in Zwolle naar een stuk grond op de hoek Haaksbergerstraat/Oude Boekelerdijk bij de N18. In opdracht van de lokale energiecoöperatie Enschede Energie onderzocht Windunie de mogelijkheden om een windpark van drie of vier turbines te ontwikkelen. Op een stuk grond aan de Oude Boekelerdijk, dat eigendom is van de provincie, wilde Windunie een turbine met een tiphoogte van zo'n 250 meter plaatsen.
Provincie trekt touwtjes aan
Het initiatief van Windunie belandde echter in een la, nadat de gemeenteraad in Enschede begin 2022 besloot voorlopig geen windmolens toe te staan in de gemeente. De raad wilde eerst gezondheidsonderzoeken en vaststelling van de landelijke afstandsnormen afwachten. Vorig jaar trok de provincie de touwtjes echter aan en wees de gemeenteraad een aantal locaties aan als mogelijke zoeklocatie voor windturbines. Daaronder ook het perceel aan de Oude Boekelerdijk.
De aanwijzing van de gemeenteraad is 'indicatief'. Dat wil zeggen dat het moet passen binnen de nieuwe landelijke afstandsnormen. Dat landelijke besluit wordt al jaren uitgesteld en de provincie wil daar niet op wachten. Die houding van het provinciebestuur klinkt initiatiefnemers als muziek in de oren.
Rijtje turbines
Vicevoorzitter Ruud Mulder van Enschede Energie mailt in februari van dit jaar naar het provinciehuis en vraagt opnieuw naar het perceel aan de Oude Boekelerdijk. "Enschede Energie heeft een grondpositie vlakbij en zou deze graag samen met die positie ontwikkelen", schrijft Mulder. "Aan de andere kant van de N18 (de kant van Boekelo) heeft Pure Energie een positie waardoor een rijtje van drie windturbines kan worden geplaatst."
Uit ambtelijke mailwisseling blijft dat ook energiebedrijf Pure Energie inmiddels naar het stuk grond heeft geïnformeerd. Dat perceel ligt naast een beschermd natuurgebied en is bedoeld als ruilgrond voor natuurcompensatie. De provincie houdt opnieuw de boot af. Het plan is 'redelijk onhaalbaar', schrijft een provinciemedewerker.
Provinciaal windbeleid
Begin volgende maand nemen Provinciale Staten een besluit over het windbeleid, waar voor- en tegenstanders hun zegje over kunnen doen. De provincie wil vier windturbines toestaan in Enschede, bij voorkeur naast de N18 bij Usselo en bedrijvenpark Marssteden, tussen de A35 en toegangsweg Westerval. Usselo biedt plek aan één 'kleinere turbine', bij de Marssteden zijn volgens de provincie twee grote turbines inpasbaar.
Als Provinciale Staten instemmen met het windbeleid, kunnen initiatiefnemers zich vanaf medio oktober in Zwolle melden met concrete projecten. In Usselo, Boekelo en Twekkelo is de angst groot dat dat nu ook gaat gebeuren. Vertegenwoordigers vanuit de dorpskernen en buurtschap maken dan ook gebruik van de inspraaksessies die gisteren en volgende week woensdag plaatshebben in het provinciehuis.

Verzet vanuit gemeente
Bij die sessie van gisteren sprak ook de Enschedese duurzaamheidswethouder Niels van den Berg. Hij hoopt dat coalitiepartijen in Provinciale Staten – in navolging van de gemeenteraad in Enschede – eerst de landelijke afstandsnormen afwachten voordat ze een besluit nemen.
Van den Berg is er niet over te spreken dat de provincie de regie heeft genomen in het dossier windenergie. Hij vindt dat daarmee de lokale wens voor zorgvuldigheid in de wind wordt geslagen. Uit een mailwisseling – die opduikt in het WOO-verzoek van de actiegroep uit Boekelo/Usselo – blijkt dat hij gedeputeerde Tijs de Bree in mei van dit jaar duidelijk heeft gemaakt dat hij zich er niet zomaar bij neerlegt.
Juridische stappen
"Ik blijf het een heel verkeerde gang van zaken vinden", mailt hij naar De Bree nadat deze te kennen heeft gegeven dat de provincie de regie pakt. "Vanuit het principe en het goede contact dat we altijd hebben wil ik je hierbij kenbaar maken dat we vanuit Enschede nu alle mogelijkheden verkennen voor het nemen van juridische stappen jegens de provincie op het moment dat er concreet trajecten gaan lopen."
pi_215037235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:47 schreef Crack_ het volgende:

[..]
:D En dat is prima, als je maar bewust bent dat je privé mening meestal niet van belang is voor de functie die je beoefend op je werk :Y
[..]
hoe laat moet je morgen op
Morgen thuiswerkdagje, dus zodra ik wakker ben.
pi_215037247
quote:
Ja
NWS / Man steekt om zich heen op Erasmusbrug: een dode, twee gewonden
|:)
pi_215037248
Jezus :') wat een nieuwsbericht
pi_215037252
quote:
Rotterdam - Bij een steekpartij aan de voet van de Erasmusbrug in Rotterdam is een dode gevallen. Twee personen raakten zwaargewond, zo meldt de Rotterdamse politie.

Een man zou onder de brug wild om zich heen hebben gestoken, zo weten getuigen op de brug. Er is een aanhouding verricht. De aangehouden man is een van de gewonden. Een van de gewonden is naar het ziekenhuis gebracht. De politie en hulpdiensten zijn in groten getale aanwezig. De politie zegt op X druk bezig te zijn met het onderzoek.

Een en ander zou het gevolg zijn van een incident nabij museum Remastered aan het Willemsplein. Daar worden mensen opgevangen en zijn afzetlinten geplaatst.

:)
pi_215037254
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Plan voor windpark bij Usselo ligt al jaren op de plank, Enschede dreigt met juridische stappen
Als Provinciale Staten in oktober akkoord gaan met nieuw beleid voor windenergie, ligt in theorie het hele grondgebied van Enschede open voor windturbines. Dat is niet alleen tegen het zere been van het gemeentebestuur, maar zeker tegen dat van inwoners van Usselo en Boekelo. Uit deze week openbaar gemaakte stukken blijkt namelijk dat er al jaren concrete plannen voor meerdere turbines bij de provincie op de plank liggen. "Een heel verkeerde gang van zaken", stelt de Enschedese wethouder Niels van den Berg, die juridische stappen overweegt.
In het openbaar werd de komst van windturbines bij Usselo tot nu toe slechts gepresenteerd als een mogelijkheid. De gemeenteraad wees twee 'zoekgebieden' aan ten zuiden van het dorp, waar eventueel twee of misschien wel drie turbines kunnen komen. Actiegroep Geen Windmolens in Usselo en Boekelo vertrouwde het zaakje niet en vroeg via een WOO-verzoek alle correspondentie op bij de provincie, meldt 1Twente.
Plannen in Usselo
Er moest een uitspraak van de rechtbank aan te pas komen om alle informatie rond de 'samenwerking' tussen de provincie Overijssel en de gemeente Enschede in het kader van de Regionale Energiestrategie boven tafel te krijgen. Uit de correspondentie, die ook via de website van de actiegroep is in te zien, blijkt dat er zich in 2021 al een partij heeft gemeld om turbines bij Usselo te realiseren.
Windunie, een exploitant van wind- en zonneprojecten, informeerde toen in Zwolle naar een stuk grond op de hoek Haaksbergerstraat/Oude Boekelerdijk bij de N18. In opdracht van de lokale energiecoöperatie Enschede Energie onderzocht Windunie de mogelijkheden om een windpark van drie of vier turbines te ontwikkelen. Op een stuk grond aan de Oude Boekelerdijk, dat eigendom is van de provincie, wilde Windunie een turbine met een tiphoogte van zo'n 250 meter plaatsen.
Provincie trekt touwtjes aan
Het initiatief van Windunie belandde echter in een la, nadat de gemeenteraad in Enschede begin 2022 besloot voorlopig geen windmolens toe te staan in de gemeente. De raad wilde eerst gezondheidsonderzoeken en vaststelling van de landelijke afstandsnormen afwachten. Vorig jaar trok de provincie de touwtjes echter aan en wees de gemeenteraad een aantal locaties aan als mogelijke zoeklocatie voor windturbines. Daaronder ook het perceel aan de Oude Boekelerdijk.
De aanwijzing van de gemeenteraad is 'indicatief'. Dat wil zeggen dat het moet passen binnen de nieuwe landelijke afstandsnormen. Dat landelijke besluit wordt al jaren uitgesteld en de provincie wil daar niet op wachten. Die houding van het provinciebestuur klinkt initiatiefnemers als muziek in de oren.
Rijtje turbines
Vicevoorzitter Ruud Mulder van Enschede Energie mailt in februari van dit jaar naar het provinciehuis en vraagt opnieuw naar het perceel aan de Oude Boekelerdijk. "Enschede Energie heeft een grondpositie vlakbij en zou deze graag samen met die positie ontwikkelen", schrijft Mulder. "Aan de andere kant van de N18 (de kant van Boekelo) heeft Pure Energie een positie waardoor een rijtje van drie windturbines kan worden geplaatst."
Uit ambtelijke mailwisseling blijft dat ook energiebedrijf Pure Energie inmiddels naar het stuk grond heeft geïnformeerd. Dat perceel ligt naast een beschermd natuurgebied en is bedoeld als ruilgrond voor natuurcompensatie. De provincie houdt opnieuw de boot af. Het plan is 'redelijk onhaalbaar', schrijft een provinciemedewerker.
Provinciaal windbeleid
Begin volgende maand nemen Provinciale Staten een besluit over het windbeleid, waar voor- en tegenstanders hun zegje over kunnen doen. De provincie wil vier windturbines toestaan in Enschede, bij voorkeur naast de N18 bij Usselo en bedrijvenpark Marssteden, tussen de A35 en toegangsweg Westerval. Usselo biedt plek aan één 'kleinere turbine', bij de Marssteden zijn volgens de provincie twee grote turbines inpasbaar.
Als Provinciale Staten instemmen met het windbeleid, kunnen initiatiefnemers zich vanaf medio oktober in Zwolle melden met concrete projecten. In Usselo, Boekelo en Twekkelo is de angst groot dat dat nu ook gaat gebeuren. Vertegenwoordigers vanuit de dorpskernen en buurtschap maken dan ook gebruik van de inspraaksessies die gisteren en volgende week woensdag plaatshebben in het provinciehuis.

Verzet vanuit gemeente
Bij die sessie van gisteren sprak ook de Enschedese duurzaamheidswethouder Niels van den Berg. Hij hoopt dat coalitiepartijen in Provinciale Staten – in navolging van de gemeenteraad in Enschede – eerst de landelijke afstandsnormen afwachten voordat ze een besluit nemen.
Van den Berg is er niet over te spreken dat de provincie de regie heeft genomen in het dossier windenergie. Hij vindt dat daarmee de lokale wens voor zorgvuldigheid in de wind wordt geslagen. Uit een mailwisseling – die opduikt in het WOO-verzoek van de actiegroep uit Boekelo/Usselo – blijkt dat hij gedeputeerde Tijs de Bree in mei van dit jaar duidelijk heeft gemaakt dat hij zich er niet zomaar bij neerlegt.
Juridische stappen
"Ik blijf het een heel verkeerde gang van zaken vinden", mailt hij naar De Bree nadat deze te kennen heeft gegeven dat de provincie de regie pakt. "Vanuit het principe en het goede contact dat we altijd hebben wil ik je hierbij kenbaar maken dat we vanuit Enschede nu alle mogelijkheden verkennen voor het nemen van juridische stappen jegens de provincie op het moment dat er concreet trajecten gaan lopen."
Ja
pi_215037265
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Morgen thuiswerkdagje, dus zodra ik wakker ben.
kun je dan lekker uitslapen? Niet als in 'zou dat mogelijk zijn' maar lukt jou dat?
pi_215037270
quote:
Alle linksmeisjes, hippies, homo's, transgenders, mensen met een dubbele piemel op de rug, lesbies, werkelozen, psychiatrische patiënten en manueel gehandicapten vormen een nationaal showballet voor degenen die hen haten en dood willen maken en de normale mensen wachten rustig af.
pi_215037274
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Modus het volgende:

[..]
Ja
is ok
pi_215037430
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:43 schreef Crack_ het volgende:
Goed, heb je al gedoucht @:bomenverzameling
Ja. Ga zo tandenpoetsen en slapie slapie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 19 september 2024 @ 22:53:40 #46
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037436
hahahaha dank voor deze antwoorden _O_
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037448
quote:
11s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Crack_ het volgende:

[..]
kun je dan lekker uitslapen? Niet als in 'zou dat mogelijk zijn' maar lukt jou dat?
Iets na 7 ben ik wakker :')
pi_215037477
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Dat is een doodnormale tijd toch, of je moet bouwvakker, matige huisvrouw of zinneloze zijn?
pi_215037494
quote:
15s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat is een doodnormale tijd toch, of je moet bouwvakker, matige huisvrouw of zinneloze zijn?
Ik sta altijd om 2 uur 's nachts op om me voor te bereiden op mijn 56-urige werkdag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 september 2024 @ 22:57:53 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215037511
Goede training gehad. Nu wel moe.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 19 september 2024 @ 22:58:01 #51
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037514
ah Israel is weer lekker aan het bombarderen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037518
horen jullie het ook? De maan is aan het huilen in de geheime kamer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037519
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
ebi?
Extra beveiligde inrichting :)

quote:
9s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Die intelligentietest duurt trouwens 3 uur :{ heb 'm verzet :@ :') ik moet fresh zijn
Dat kan bij jou nooit drie uur duren :B

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Autismetest duurt een uurtje, ben zo benieuwd wat ik daar moet doen :') of wacht, heeft iemand die gehad? Ik moet iets doen en dan gaan ze observeren hoe ik dat doe en tegelijkertijd vragen stellen blabla

straks moet je blokken stapelen ofzo, zoeits zie ik voor me maar echt geen idee :')
Verhaaltjes verzinnen bij tekeningen
-XOXO-
pi_215037523
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
[..]
[..]
met latex muren?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037535
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik sta altijd om 2 uur 's nachts op om me voor te bereiden op mijn 56-urige werkdag.
Ben jij de befaamde Helmondse koekenbakker Lowieke ?
  donderdag 19 september 2024 @ 22:59:45 #56
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037539
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
[..]
[..]
Dimmy *O* _O_
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037543
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
met latex muren?
Zal jou in een latex vac bed opsluiten
-XOXO-
pi_215037546
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Dimmy *O* _O_
Koenie *O*
-XOXO-
  donderdag 19 september 2024 @ 23:01:21 #59
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037567
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:00 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Koenie *O*
hoestie met jou?
Ik was gisteren nog ff in Amsterdam :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215037568
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Zal jou in een latex vac bed opsluiten
vac?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037570
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
quote:

[..]
Nooit seks dus hahaatjes :D :B
-XOXO-
  roze donderdag 19 september 2024 @ 23:02:07 #62
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215037580
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Drenthe?

Ja, @:Ama had honger
👀
Your beauty never ever scared me.
pi_215037599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:01 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
[..]
Nooit seks dus hahaatjes :D :B
nooit seks...

wat een hel
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 september 2024 @ 23:03:02 #64
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215037601
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Autismetest duurt een uurtje, ben zo benieuwd wat ik daar moet doen :') of wacht, heeft iemand die gehad? Ik moet iets doen en dan gaan ze observeren hoe ik dat doe en tegelijkertijd vragen stellen blabla

straks moet je blokken stapelen ofzo, zoeits zie ik voor me maar echt geen idee :')
Dan wel dezelfde kleurtjes bij elkaar stapelen, hè. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_215037613
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
_O- lekker hoor, thuiswerken, lekker uitslapen :)
pi_215037614
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
vac?
Vacuum bed :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
pi_215037626
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:03 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Vacuum bed :Y

SPOILER
:{ :{
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037628
quote:

[..]
[..]
[..]
10 uur? :{

en echt? :')
pi_215037650
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:{ :{
Heb je er zin in? ~O>
-XOXO-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 september 2024 @ 23:05:44 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215037657
Hoi
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215037658
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:05 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Heb je er zin in? ~O>
Vlinder?

Ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze donderdag 19 september 2024 @ 23:05:53 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215037659
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
nooit seks...

wat een hel
Bah wat ordi zeg.
pi_215037663
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:04 schreef Crack_ het volgende:

[..]
10 uur? :{

en echt? :')
Ja.

Ik wil je wel vertellen wat je nog meer krijgt hoor, maar mss voor de test beter als je er schoon ingaat.
-XOXO-
pi_215037671
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:05 schreef Ama het volgende:

[..]
Bah wat ordi zeg.
beschaafde seks
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze donderdag 19 september 2024 @ 23:07:10 #75
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215037680
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
beschaafde seks
Wtf
pi_215037690
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef Ama het volgende:

[..]
Wtf
_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ja.

Ik wil je wel vertellen wat je nog meer krijgt hoor, maar mss voor de test beter als je er schoon ingaat.
:D nee dit is prima, ben daar ook meer nieuwsgierig naar dan dat het echt spannend is

Die ander vind ik wel spannend maar dat komt omdat het zo lang duurt, of nouja die tijd staat er voor -O-
  roze donderdag 19 september 2024 @ 23:08:00 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215037694
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
_O-
Raaaaar
pi_215037700
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vlinder?

Ja.
Nee

SPOILER
})
-XOXO-
pi_215037705
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:08 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nee

SPOILER
})
:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef Crack_ het volgende:

[..]
:D nee dit is prima, ben daar ook meer nieuwsgierig naar dan dat het echt spannend is

Die ander vind ik wel spannend maar dat komt omdat het zo lang duurt, of nouja die tijd staat er voor -O-
2.5 uur om te vertellen wat er allemaal mis ZOU kunnen zijn, 20 minuten test, en 10 minuten bespreken van de conclusie dat alles in orde is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037722
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik was toen ook drie uur bezig met die autismetest.

Vier met pauzes.
-XOXO-
pi_215037727
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
Ik zie dat je er zin in hebt :)
-XOXO-
pi_215037728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
beschaafde seks
Het is en blijft toch vooral slechts een uitwisseling van huidsmeer, lichaamssappen, talg, rauwe eiwitten en complete volksstammen aan bacteriën teneinde het eventuele eitje alvast wat broodnodige afweerstoffen te schenken.
pi_215037739
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:10 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ik zie dat je er zin in hebt :)
:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037760
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het is en blijft toch vooral slechts een uitwisseling van huidsmeer, lichaamssappen, talg, rauwe eiwitten en complete volksstammen aan bacteriën teneinde het eventuele eitje alvast wat broodnodige afweerstoffen te schenken.
toch zin
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037767
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
:s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s)
-XOXO-
pi_215037776
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
toch zin
:{
pi_215037812
seksualiteit is geen akkefietje,
een leven zonder jou is als een cocktail zonder rietje...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 september 2024 @ 23:16:51 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215037813
Oekraïne heeft het even voor elkaar gekregen om een explosie te veroorzaken van een soortgelijke schaal als Hiroshima :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215037816
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:09 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ik was toen ook drie uur bezig met die autismetest.

Vier met pauzes.
oh, misschien een ander? Het is de ADOS, afspraak duurt een uur
pi_215037824
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:17 schreef Crack_ het volgende:

[..]
oh, misschien een ander? Het is de ADOS, afspraak duurt een uur
Is dat bij een instituut in Eindje?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 september 2024 @ 23:19:24 #93
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215037839
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Oekraïne heeft het even voor elkaar gekregen om een explosie te veroorzaken van een soortgelijke schaal als Hiroshima :D
huh dat lees ik nergens :?
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 september 2024 @ 23:21:58 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215037861
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:19 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Grote ammunitie-opslag is ontploft in Rusland.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215037867
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:19 schreef Koen66 het volgende:

[..]
pi_215037873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Is dat bij een instituut in Eindje?
nee gek, ik woon in den haag _O- ga daarvoor toch niet naar brabant :D
pi_215037879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:22 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ja sorry... ik kom nauwelijks Brabant uit
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215037890
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:22 schreef Crack_ het volgende:

[..]
In Brabant hebben ze wel veel ervaring met rare mensen.
pi_215037898
quote:
3s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:24 schreef Recce het volgende:

[..]
In Brabant hebben ze wel veel ervaring met rare mensen.
tsja, waar niet?
pi_215037899
Komen we weer bij het gespreksonderwerp aan 'als iedereen gek is, ben je dan nog gek' @Recce :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')