Nou, weet je wat het is, ik heb in een lang verleden ooit eens serieus geschaakt. Daar heb ik heel veel spijt van, maar zo kwam ik ook in contact met bridgers, en pokerspelers, en go-spelers, en heel erg veel van die andere denkspelen. Ik denk dat ik in mijn leven misschien vier, vijf potjes bridge hebt gespeeld. Dan altijd met iemand die daar héél erg goed in was en twee anderen die het ook voor de eerste, of tweede keer bekeken. Dan is dat niet zo interesssant. Pokeren wel een hele tijd (in de hoogtijdagen in de vroege jaren '00). Go ook nog wel, maar ja, toch gewoon schaken dus.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, slechts matige poginkjes ... jij wel?
Nou, het feest gaat straks echt beginnen bij de moties. Dat zal wel wat geroffel opleveren.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:05 schreef Puzzie het volgende:
Nieuwsuur ff doorgenomen en ze zijn nog steeds bezig
Weinig arme Dick aan, eigen keuzequote:Op vrijdag 20 september 2024 02:04 schreef Jason22 het volgende:
Arme Dick, over een past uur begint de ministerraad alweer.
Gaat vandaag niet meer gebeuren lijkt me.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:04 schreef JAM het volgende:
...maar nu verder! KOM OP NSC! LAAT JE BALLEN ZIEN!
De denkt met je l*lquote:Op vrijdag 20 september 2024 02:06 schreef Vincent_student het volgende:
Ah. Femke Wiersma is er ook weer. Mijn favorietje.
Ik heb wel wat serieus geld gewonnen/verdiend met poker. Dat dan weer wel. Hoe serieus heb je geschaakt? Want zonder heel vervelend te doen was de rating die je had niet zo indrukwekkend?quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, weet je wat het is, ik heb in een lang verleden ooit eens serieus geschaakt. Daar heb ik heel veel spijt van, maar zo kwam ik ook in contact met bridgers, en pokerspelers, en go-spelers, en heel erg veel van die andere denkspelen. Ik denk dat ik in mijn leven misschien vier, vijf potjes bridge hebt gespeeld. Dan altijd met iemand die daar héél erg goed in was en twee anderen die het ook voor de eerste, of tweede keer bekeken. Dan is dat niet zo interesssant. Pokeren wel een hele tijd (in de hoogtijdagen in de vroege jaren '00). Go ook nog wel, maar ja, toch gewoon schaken dus.
Nee, verwacht ik ook niet hoor. Ik had er in twee topics geleden (of een) al wat over geschreven: NSC wacht de Raad van State af, dat klapt dan, en dan hebben we weer een leuk avondje. Het zou wel wat zeggen als tenminste een, twee of drie van de NSC'ers tegen stemmen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Gaat vandaag niet meer gebeuren lijkt me.
Of zou Omtzigt zich geroerd hebben.
Ja, van alle minister wil je haar het liefste neuken. Duh.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:06 schreef Vincent_student het volgende:
Ah. Femke Wiersma is er ook weer. Mijn favorietje.
Ja, dat klopt. Ik weet het, ik mag er niet naar kijken, maar ik vind haar gewoon een lekker ding. Dat vond ik al toen ze met de Slimste mens meedeed.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De denkt met je l*l
En je bent 2x zo oud..
Kijken mag best. Aanraken ook als zij dat ook wil. Weinig kans echterquote:Op vrijdag 20 september 2024 02:09 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik weet het, ik mag er niet naar kijken, maar ik vind haar gewoon een lekker ding. Dat vond ik al toen ze met de Slimste mens meedeed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |