Nou, weet je wat het is, ik heb in een lang verleden ooit eens serieus geschaakt. Daar heb ik heel veel spijt van, maar zo kwam ik ook in contact met bridgers, en pokerspelers, en go-spelers, en heel erg veel van die andere denkspelen. Ik denk dat ik in mijn leven misschien vier, vijf potjes bridge hebt gespeeld. Dan altijd met iemand die daar héél erg goed in was en twee anderen die het ook voor de eerste, of tweede keer bekeken. Dan is dat niet zo interesssant. Pokeren wel een hele tijd (in de hoogtijdagen in de vroege jaren '00). Go ook nog wel, maar ja, toch gewoon schaken dus.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, slechts matige poginkjes ... jij wel?
Nou, het feest gaat straks echt beginnen bij de moties. Dat zal wel wat geroffel opleveren.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:05 schreef Puzzie het volgende:
Nieuwsuur ff doorgenomen en ze zijn nog steeds bezig
Weinig arme Dick aan, eigen keuzequote:Op vrijdag 20 september 2024 02:04 schreef Jason22 het volgende:
Arme Dick, over een past uur begint de ministerraad alweer.
Gaat vandaag niet meer gebeuren lijkt me.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:04 schreef JAM het volgende:
...maar nu verder! KOM OP NSC! LAAT JE BALLEN ZIEN!
De denkt met je l*lquote:Op vrijdag 20 september 2024 02:06 schreef Vincent_student het volgende:
Ah. Femke Wiersma is er ook weer. Mijn favorietje.
Ik heb wel wat serieus geld gewonnen/verdiend met poker. Dat dan weer wel. Hoe serieus heb je geschaakt? Want zonder heel vervelend te doen was de rating die je had niet zo indrukwekkend?quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, weet je wat het is, ik heb in een lang verleden ooit eens serieus geschaakt. Daar heb ik heel veel spijt van, maar zo kwam ik ook in contact met bridgers, en pokerspelers, en go-spelers, en heel erg veel van die andere denkspelen. Ik denk dat ik in mijn leven misschien vier, vijf potjes bridge hebt gespeeld. Dan altijd met iemand die daar héél erg goed in was en twee anderen die het ook voor de eerste, of tweede keer bekeken. Dan is dat niet zo interesssant. Pokeren wel een hele tijd (in de hoogtijdagen in de vroege jaren '00). Go ook nog wel, maar ja, toch gewoon schaken dus.
Nee, verwacht ik ook niet hoor. Ik had er in twee topics geleden (of een) al wat over geschreven: NSC wacht de Raad van State af, dat klapt dan, en dan hebben we weer een leuk avondje. Het zou wel wat zeggen als tenminste een, twee of drie van de NSC'ers tegen stemmen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Gaat vandaag niet meer gebeuren lijkt me.
Of zou Omtzigt zich geroerd hebben.
Ja, van alle minister wil je haar het liefste neuken. Duh.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:06 schreef Vincent_student het volgende:
Ah. Femke Wiersma is er ook weer. Mijn favorietje.
Ja, dat klopt. Ik weet het, ik mag er niet naar kijken, maar ik vind haar gewoon een lekker ding. Dat vond ik al toen ze met de Slimste mens meedeed.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De denkt met je l*l
En je bent 2x zo oud..
Kijken mag best. Aanraken ook als zij dat ook wil. Weinig kans echterquote:Op vrijdag 20 september 2024 02:09 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik weet het, ik mag er niet naar kijken, maar ik vind haar gewoon een lekker ding. Dat vond ik al toen ze met de Slimste mens meedeed.
I know.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijken mag best. Aanraken ook als zij dat ook wil. Weinig kans echter
Is normaalquote:Op vrijdag 20 september 2024 02:11 schreef Vincent_student het volgende:
De moties worden in sneltreinvaart ontraden.
Nee, is het ook niet. Ik wil ook niet beweren dat ik op hoog niveau heb geschaakt, maar ik nam het wel serieus. Een lange partij spelen, toernooien spelen enzo, dat is ook wat anders dan een beetje vluggeren op internet. Ik denk dat mijn peakrating (zoals ze dat zo mooi noemen) ergens tussen de 1800 - 1900 lag. Schaken is gewoon eens spelletje, dat moet je gewoon voor je lol doen, maar enige illusie dat je daar je werk van kan maken ofzo, in Nederland, met gasten als Giri, Van Foreest, Bok... dan zou ik daar zestig uur per week mee bezig moeten zijn en dan was het hoogstwaarschijnlijk ook nooit wat geworden. Ik heb de eer gehad om bij wijze van hoge uitzondering nog een paar keer bij DD in te mogen vallen in de KNSB tegen IM's - waar ik er ook gewoon keihard vanaf ging - dus ik heb er van genoten. Mijn ex daarentegen is wel een briljante schaakster geworden, die as we speak voor haar land uit mag komen op de Olympiade in Budapest!quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik heb wel wat serieus geld gewonnen/verdiend met poker. Dat dan weer wel. Hoe serieus heb je geschaakt? Want zonder heel vervelend te doen was de rating die je had niet zo indrukwekkend?
Of hij heeft andere waarden dan jij. Hij lijkt er wel zin in te hebben om lekker oppositie te voeren.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:08 schreef Vincent_student het volgende:
Timmermans zal ook wel denken: Was ik nou maar in Europa gebleven. Die Wopke lacht ons allemaal uit. Die zit daar mooi in Brussel. Die denkt ook vast wel: laat dat hele Den Haag maar in elkaar storten.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
Geen dekking, ontraden
Geen dekking, ontraden
Geen dekking, ontraden
Geen dekking, ontraden
Geen dekking, ontraden
,.....
quote:
Ja, allemaal in de lijn van verwachtingen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
Geen dekking, ontraden
Geen dekking, ontraden
Geen dekking, ontraden
Geen dekking, ontraden
Geen dekking, ontraden
,.....
Bikker ookquote:Op vrijdag 20 september 2024 02:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat een bevlogen pragmatisme. Alles ontraden behalve motie Eerdmans
Logisch toch, er is geen dekking en dus geen geld om die moties uit te voeren.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat een bevlogen pragmatisme. Alles ontraden behalve motie Eerdmans
Als er een, twee, drie NSC'ers tegen gaan stemmen in de hoofdelijke stemming, dan ben ik allang tevreden.quote:
Ah zo, ja. Op zo'n manier nam ik klaverjassen ook wel serieus ooit met mijn partner. Schaken is zo mooi man, maar het klassieke formaat straft je zo hard af voor een fout, dat het me wat te veel demoraliseert en je kunt nooit ook maar in de buurt komen qua leren wat de toppers doen. Misschien is bridgen dan toch waar het is, ook omdat dat een teamsport is met 2 of zelfs 4.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:12 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet. Ik wil ook niet beweren dat ik op hoog niveau heb geschaakt, maar ik nam het wel serieus. Een lange partij spelen, toernooien spelen enzo, dat is ook wat anders dan een beetje vluggeren op internet. Ik denk dat mijn peakrating (zoals ze dat zo mooi noemen) ergens tussen de 1800 - 1900 lag. Schaken is gewoon eens spelletje, dat moet je gewoon voor je lol doen, maar enige illusie dat je daar je werk van kan maken ofzo, in Nederland, met gasten als Giri, Van Foreest, Bok... dan zou ik daar zestig uur per week mee bezig moeten zijn en dan was het hoogstwaarschijnlijk ook nooit wat geworden. Ik heb de eer gehad om bij wijze van hoge uitzondering nog een paar keer bij DD in te mogen vallen in de KNSB tegen IM's - waar ik er ook gewoon keihard vanaf ging - dus ik heb er van genoten. Mijn ex daarentegen is wel een briljante schaakster geworden, die as we speak voor haar land uit mag komen op de Olympiade in Budapest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |