SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Heeequote:
Er staat een max tijd voor die verschillende onderdelen, wat mede bepalend is voor de eindscore.quote:
kijk dat zie ik graagquote:Op donderdag 19 september 2024 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heee
Dat duurde lang Koen, maar heb rustig gewacht tot je klaar was met nieuw topic openenrespect voor de oude mannetjes!
beter dan dat je er daar pas achterkomt toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ja daaaaaaaaaaag, mn collega's hebben allemaal afgezegd voor een les die morgenvroeg begint![]()
![]()
![]()
ik had dit begin van de week al gezegd tegen een collega 'is te vroeg, die gaan niet komen'
laatste zegt ook echt nu aflekker op tijd
Uitslapen dus morgenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ja daaaaaaaaaaag, mn collega's hebben allemaal afgezegd voor een les die morgenvroeg begint![]()
![]()
![]()
ik had dit begin van de week al gezegd tegen een collega 'is te vroeg, die gaan niet komen'
laatste zegt ook echt nu aflekker op tijd
hey waar is de derde?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Dit betekent dat een les die we met zn vieren moesten geven, nu gegeven gaat worden door mij and only me
![]()
![]()
![]()
man man
yes maar kan toch wel drie uur lang bezig zijn dan? Met al die verschillende onderdelen? Of werkt dat niet zo?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Er staat een max tijd voor die verschillende onderdelen, wat mede bepalend is voor de eindscore.
nouquote:Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter dan dat je er daar pas achterkomt toch?
daarom heb ik slaappillenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes maar kan toch wel drie uur lang bezig zijn dan? Met al die verschillende onderdelen? Of werkt dat niet zo?
Weet niet hoelang de uitleg duurt
[..]
noudit slaat eigenlijk nergens op maar soms hoor ik dit soort dingen dan pas last minute want dan is er geen tijd om te ergeren en zit je meteen in 'ok hoe gaan we dit doen' modus
Dat probeer ik nu ook wel rationeel te bedenken, en ook dat het hoe dan ook wel goed komt.. ik weet ook dat ik hier vanacht slecht door ga slapen en over ga dromen blabla![]()
ik bedoel de 3e man, het is man man man, geen man man ;-)quote:
ik denk dat ik daar ook gek op zou zijn, dus laten we dat vooral niet doen zolang het niet nodig isquote:Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daarom heb ik slaappillen
KOEN, NU FF NIEquote:Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel de 3e man, het is man man man, geen man man ;-)
Weet niet meer hoe dat hier ging maar ik meen dat je sowieso enige pauze gegund werd tussendoor als je dat wenste.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes maar kan toch wel drie uur lang bezig zijn dan? Met al die verschillende onderdelen? Of werkt dat niet zo?
Weet niet hoelang de uitleg duurt
Geen ideequote:[..]
'ok hoe gaan we dit doen' modus
ohquote:Op donderdag 19 september 2024 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe dat hier ging maar ik meen dat je sowieso enige pauze gegund werd tussendoor als je dat wenste.
[..]
Geen idee
Na al dat makin' love elke avond val jij toch altijd als een roos in slaap?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's waarquote:Op donderdag 19 september 2024 22:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Na al dat makin' love elke avond val jij toch altijd als een roos in slaap?
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:39 schreef Crack_ het volgende:
Nu even naar mn collega appen dat ik het begrijp blabla xxoxoxo love you
Q#@%^$%&$#%%*$^%$^*$##
quote:
Val je niet gewoon in slaap na de seks met Vlinder?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Herkenbaar.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Andere collega vroeg 'vind je dat ik erbij moet zijn'
prive mening > 'JA WTF?!!?!?!?!'
werk mening > 'kan ik niet voor jou bepalen'
allebei gemeend
Nee, ben chronisch slapeloosquote:Op donderdag 19 september 2024 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Val je niet gewoon in slaap na de seks met Vlinder?
Was ik vroeger ook; en eigenlijk moet ik mezelf nog steeds dwingen om op tijd naar bed te gaan. Scheelt dat ik dan wel in slaap val.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ben chronisch slapeloos
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Als een collega vlak voor uur u met een afmelding komt reageer ik ook netjes. Ik verzend dat appje alleen terwijl ik de hele flikkerse boel in de hens zet.
hoe laat moet je morgen opquote:Op donderdag 19 september 2024 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was ik vroeger ook; en eigenlijk moet ik mezelf nog steeds dwingen om op tijd naar bed te gaan. Scheelt dat ik dan wel in slaap val.
Drenthe?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
is er nog nieuws uit het verre oosten?
Plan voor windpark bij Usselo ligt al jaren op de plank, Enschede dreigt met juridische stappenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Morgen thuiswerkdagje, dus zodra ik wakker ben.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]En dat is prima, als je maar bewust bent dat je privé mening meestal niet van belang is voor de functie die je beoefend op je werk
[..]
hoe laat moet je morgen op
Jaquote:Op donderdag 19 september 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Rotterdam - Bij een steekpartij aan de voet van de Erasmusbrug in Rotterdam is een dode gevallen. Twee personen raakten zwaargewond, zo meldt de Rotterdamse politie.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja
NWS / Man steekt om zich heen op Erasmusbrug: een dode, twee gewonden
Jaquote:Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Plan voor windpark bij Usselo ligt al jaren op de plank, Enschede dreigt met juridische stappen
Als Provinciale Staten in oktober akkoord gaan met nieuw beleid voor windenergie, ligt in theorie het hele grondgebied van Enschede open voor windturbines. Dat is niet alleen tegen het zere been van het gemeentebestuur, maar zeker tegen dat van inwoners van Usselo en Boekelo. Uit deze week openbaar gemaakte stukken blijkt namelijk dat er al jaren concrete plannen voor meerdere turbines bij de provincie op de plank liggen. "Een heel verkeerde gang van zaken", stelt de Enschedese wethouder Niels van den Berg, die juridische stappen overweegt.
In het openbaar werd de komst van windturbines bij Usselo tot nu toe slechts gepresenteerd als een mogelijkheid. De gemeenteraad wees twee 'zoekgebieden' aan ten zuiden van het dorp, waar eventueel twee of misschien wel drie turbines kunnen komen. Actiegroep Geen Windmolens in Usselo en Boekelo vertrouwde het zaakje niet en vroeg via een WOO-verzoek alle correspondentie op bij de provincie, meldt 1Twente.
Plannen in Usselo
Er moest een uitspraak van de rechtbank aan te pas komen om alle informatie rond de 'samenwerking' tussen de provincie Overijssel en de gemeente Enschede in het kader van de Regionale Energiestrategie boven tafel te krijgen. Uit de correspondentie, die ook via de website van de actiegroep is in te zien, blijkt dat er zich in 2021 al een partij heeft gemeld om turbines bij Usselo te realiseren.
Windunie, een exploitant van wind- en zonneprojecten, informeerde toen in Zwolle naar een stuk grond op de hoek Haaksbergerstraat/Oude Boekelerdijk bij de N18. In opdracht van de lokale energiecoöperatie Enschede Energie onderzocht Windunie de mogelijkheden om een windpark van drie of vier turbines te ontwikkelen. Op een stuk grond aan de Oude Boekelerdijk, dat eigendom is van de provincie, wilde Windunie een turbine met een tiphoogte van zo'n 250 meter plaatsen.
Provincie trekt touwtjes aan
Het initiatief van Windunie belandde echter in een la, nadat de gemeenteraad in Enschede begin 2022 besloot voorlopig geen windmolens toe te staan in de gemeente. De raad wilde eerst gezondheidsonderzoeken en vaststelling van de landelijke afstandsnormen afwachten. Vorig jaar trok de provincie de touwtjes echter aan en wees de gemeenteraad een aantal locaties aan als mogelijke zoeklocatie voor windturbines. Daaronder ook het perceel aan de Oude Boekelerdijk.
De aanwijzing van de gemeenteraad is 'indicatief'. Dat wil zeggen dat het moet passen binnen de nieuwe landelijke afstandsnormen. Dat landelijke besluit wordt al jaren uitgesteld en de provincie wil daar niet op wachten. Die houding van het provinciebestuur klinkt initiatiefnemers als muziek in de oren.
Rijtje turbines
Vicevoorzitter Ruud Mulder van Enschede Energie mailt in februari van dit jaar naar het provinciehuis en vraagt opnieuw naar het perceel aan de Oude Boekelerdijk. "Enschede Energie heeft een grondpositie vlakbij en zou deze graag samen met die positie ontwikkelen", schrijft Mulder. "Aan de andere kant van de N18 (de kant van Boekelo) heeft Pure Energie een positie waardoor een rijtje van drie windturbines kan worden geplaatst."
Uit ambtelijke mailwisseling blijft dat ook energiebedrijf Pure Energie inmiddels naar het stuk grond heeft geīnformeerd. Dat perceel ligt naast een beschermd natuurgebied en is bedoeld als ruilgrond voor natuurcompensatie. De provincie houdt opnieuw de boot af. Het plan is 'redelijk onhaalbaar', schrijft een provinciemedewerker.
Provinciaal windbeleid
Begin volgende maand nemen Provinciale Staten een besluit over het windbeleid, waar voor- en tegenstanders hun zegje over kunnen doen. De provincie wil vier windturbines toestaan in Enschede, bij voorkeur naast de N18 bij Usselo en bedrijvenpark Marssteden, tussen de A35 en toegangsweg Westerval. Usselo biedt plek aan één 'kleinere turbine', bij de Marssteden zijn volgens de provincie twee grote turbines inpasbaar.
Als Provinciale Staten instemmen met het windbeleid, kunnen initiatiefnemers zich vanaf medio oktober in Zwolle melden met concrete projecten. In Usselo, Boekelo en Twekkelo is de angst groot dat dat nu ook gaat gebeuren. Vertegenwoordigers vanuit de dorpskernen en buurtschap maken dan ook gebruik van de inspraaksessies die gisteren en volgende week woensdag plaatshebben in het provinciehuis.
Verzet vanuit gemeente
Bij die sessie van gisteren sprak ook de Enschedese duurzaamheidswethouder Niels van den Berg. Hij hoopt dat coalitiepartijen in Provinciale Staten – in navolging van de gemeenteraad in Enschede – eerst de landelijke afstandsnormen afwachten voordat ze een besluit nemen.
Van den Berg is er niet over te spreken dat de provincie de regie heeft genomen in het dossier windenergie. Hij vindt dat daarmee de lokale wens voor zorgvuldigheid in de wind wordt geslagen. Uit een mailwisseling – die opduikt in het WOO-verzoek van de actiegroep uit Boekelo/Usselo – blijkt dat hij gedeputeerde Tijs de Bree in mei van dit jaar duidelijk heeft gemaakt dat hij zich er niet zomaar bij neerlegt.
Juridische stappen
"Ik blijf het een heel verkeerde gang van zaken vinden", mailt hij naar De Bree nadat deze te kennen heeft gegeven dat de provincie de regie pakt. "Vanuit het principe en het goede contact dat we altijd hebben wil ik je hierbij kenbaar maken dat we vanuit Enschede nu alle mogelijkheden verkennen voor het nemen van juridische stappen jegens de provincie op het moment dat er concreet trajecten gaan lopen."
kun je dan lekker uitslapen? Niet als in 'zou dat mogelijk zijn' maar lukt jou dat?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen thuiswerkdagje, dus zodra ik wakker ben.
Alle linksmeisjes, hippies, homo's, transgenders, mensen met een dubbele piemel op de rug, lesbies, werkelozen, psychiatrische patiënten en manueel gehandicapten vormen een nationaal showballet voor degenen die hen haten en dood willen maken en de normale mensen wachten rustig af.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Ja. Ga zo tandenpoetsen en slapie slapiequote:Op donderdag 19 september 2024 22:43 schreef Crack_ het volgende:
Goed, heb je al gedoucht @:bomenverzameling
Iets na 7 ben ik wakkerquote:Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je dan lekker uitslapen? Niet als in 'zou dat mogelijk zijn' maar lukt jou dat?
Dat is een doodnormale tijd toch, of je moet bouwvakker, matige huisvrouw of zinneloze zijn?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets na 7 ben ik wakker
Ik sta altijd om 2 uur 's nachts op om me voor te bereiden op mijn 56-urige werkdag.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een doodnormale tijd toch, of je moet bouwvakker, matige huisvrouw of zinneloze zijn?
Extra beveiligde inrichtingquote:
Dat kan bij jou nooit drie uur durenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Die intelligentietest duurt trouwens 3 uurheb 'm verzet
![]()
ik moet fresh zijn
Verhaaltjes verzinnen bij tekeningenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Autismetest duurt een uurtje, ben zo benieuwd wat ik daar moet doenof wacht, heeft iemand die gehad? Ik moet iets doen en dan gaan ze observeren hoe ik dat doe en tegelijkertijd vragen stellen blabla
straks moet je blokken stapelen ofzo, zoeits zie ik voor me maar echt geen idee
met latex muren?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Extra beveiligde inrichting
[..]
Dat kan bij jou nooit drie uur duren
[..]
Verhaaltjes verzinnen bij tekeningen
Ben jij de befaamde Helmondse koekenbakker Lowieke ?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik sta altijd om 2 uur 's nachts op om me voor te bereiden op mijn 56-urige werkdag.
Dimmyquote:Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
vac?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal jou in een latex vac bed opsluiten
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Val je niet gewoon in slaap na de seks met Vlinder?
Nooit seks dus hahaatjesquote:Op donderdag 19 september 2024 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ben chronisch slapeloos
👀quote:Op donderdag 19 september 2024 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Drenthe?
Ja, @:Ama had honger
nooit seks...quote:Op donderdag 19 september 2024 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nooit seks dus hahaatjes![]()
Dan wel dezelfde kleurtjes bij elkaar stapelen, hč.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Autismetest duurt een uurtje, ben zo benieuwd wat ik daar moet doenof wacht, heeft iemand die gehad? Ik moet iets doen en dan gaan ze observeren hoe ik dat doe en tegelijkertijd vragen stellen blabla
straks moet je blokken stapelen ofzo, zoeits zie ik voor me maar echt geen idee
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets na 7 ben ik wakker
Vacuum bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vacuum bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
10 uur?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bah wat ordi zeg.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nooit seks...
wat een hel
Ja.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil je wel vertellen wat je nog meer krijgt hoor, maar mss voor de test beter als je er schoon ingaat.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
2.5 uur om te vertellen wat er allemaal mis ZOU kunnen zijn, 20 minuten test, en 10 minuten bespreken van de conclusie dat alles in orde is.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee dit is prima, ben daar ook meer nieuwsgierig naar dan dat het echt spannend is
Die ander vind ik wel spannend maar dat komt omdat het zo lang duurt, of nouja die tijd staat er voor
Ik was toen ook drie uur bezig met die autismetest.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee dit is prima, ben daar ook meer nieuwsgierig naar dan dat het echt spannend is
Die ander vind ik wel spannend maar dat komt omdat het zo lang duurt, of nouja die tijd staat er voor
Het is en blijft toch vooral slechts een uitwisseling van huidsmeer, lichaamssappen, talg, rauwe eiwitten en complete volksstammen aan bacteriën teneinde het eventuele eitje alvast wat broodnodige afweerstoffen te schenken.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zie dat je er zin in hebt
toch zinquote:Op donderdag 19 september 2024 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is en blijft toch vooral slechts een uitwisseling van huidsmeer, lichaamssappen, talg, rauwe eiwitten en complete volksstammen aan bacteriën teneinde het eventuele eitje alvast wat broodnodige afweerstoffen te schenken.
oh, misschien een ander? Het is de ADOS, afspraak duurt een uurquote:Op donderdag 19 september 2024 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was toen ook drie uur bezig met die autismetest.
Vier met pauzes.
Is dat bij een instituut in Eindje?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, misschien een ander? Het is de ADOS, afspraak duurt een uur
huh dat lees ik nergensquote:Op donderdag 19 september 2024 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Oekraīne heeft het even voor elkaar gekregen om een explosie te veroorzaken van een soortgelijke schaal als Hiroshima
nee gek, ik woon in den haagquote:Op donderdag 19 september 2024 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dat bij een instituut in Eindje?
Ja sorry... ik kom nauwelijks Brabant uitquote:Op donderdag 19 september 2024 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee gek, ik woon in den haagga daarvoor toch niet naar brabant
In Brabant hebben ze wel veel ervaring met rare mensen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee gek, ik woon in den haagga daarvoor toch niet naar brabant
tsja, waar niet?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
In Brabant hebben ze wel veel ervaring met rare mensen.
Ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
In Brabant hebben ze wel veel ervaring met rare mensen.
Misschien is er ergens in de binnenlanden van Drenthe een onontdekt dorpje waar iedereen heel normaal is.quote:
Ja, inderdaad!quote:Op donderdag 19 september 2024 23:25 schreef Crack_ het volgende:
Komen we weer bij het gespreksonderwerp aan 'als iedereen gek is, ben je dan nog gek' @:recce
Hossen de gevangenen met carnaval ook gezellig door de straten?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja de streng beveiligde EBI waar Taghi en Holleeder verblijven staat natuurlijk niets voor niets in Brabant
Nee, natuurlijk niet. Die blijven gewoon in hun cel. De politie heeft het dan druk zat met de idioten van boven de rivieren die denken te weten hoe je carnaval moet vieren, maar er totaal geen idee van hebbenquote:Op donderdag 19 september 2024 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Hossen de gevangenen met carnaval ook gezellig door de straten?
Flinke biemquote:
Hier in Twente weten we dat ook wel hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Die blijven gewoon in hun cel. De politie heeft het dan druk zat met de idioten van boven de rivieren die denken te weten hoe je carnaval moet vieren, maar er totaal geen idee van hebben
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is er ergens in de binnenlanden van Drenthe een onontdekt dorpje waar iedereen heel normaal is.
Etto zit daar ookquote:Op donderdag 19 september 2024 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja de streng beveiligde EBI waar Taghi en Holleeder verblijven staat natuurlijk niets voor niets in Brabant
ja...quote:Op donderdag 19 september 2024 23:33 schreef Crack_ het volgende:
Nou, duurde even maar ik ben eindelijk weer in beweging![]()
ja ach, is wel beetje jammer maar is wat het is en kan de tijd toch niet terugdraaien. Morgen nieuwe dagquote:Op donderdag 19 september 2024 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja...
maaruh...
is wel half 12 ineens
Tuurlijk zijn er genoeg mensen die het wel snappen, maar jullie vieren het dan ook gewoon in Twente.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier in Twente weten we dat ook wel hoor.
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo.
iedereen opgevroten
met fava bonen en een chianti
grmblquote:Op vrijdag 20 september 2024 04:18 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Tikkeltje dystopisch in Albany
Baliequote:
Dan duik ik zo mijn bed inquote:Op vrijdag 20 september 2024 04:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga maar douchen en naar het ontbijt
slaap lekker
[ afbeelding ]
Komt omdat ik niet in de buurt benquote:Op vrijdag 20 september 2024 04:18 schreef bitterbal het volgende:
Etto je bent dudor vergeten op te eten
Heb je geluk mee. Normaal heeft etto geen trek dus dit moet ongekend zijn geweestquote:Op vrijdag 20 september 2024 05:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet in de buurt ben
beter dan om 9 uurquote:Op vrijdag 20 september 2024 07:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En om 13 uur ook nog overleg.
Nou. Dan ben je er daarna wel gelijk van af. Nu moet ik nog een hele ochtend i de stress zitten.quote:
wel op tijd weg uit rotterdamquote:Op vrijdag 20 september 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Hij rijdt langs alle toeristische dingen en kan je uit stappen als je wilt
Dan deze week nog maar even genieten.quote:
Dagje Duitslandquote:
Morgen ook nog voor jouquote:
Doe jij aan waterpoloquote:
Woah. Daar ben ik nu. Komt wel dichtbijquote:
Dan weet je het nuquote:
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:52 schreef Ama het volgende:
Vanavond eerste aflevering van nieuwe/laatste seizoen Mocro Maffia.
Gister eerste aflevering van Menendez Brothers gekeken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:52 schreef Ama het volgende:
Vanavond eerste aflevering van nieuwe/laatste seizoen Mocro Maffia.
Immer wijze woorden van mijquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zowaar wijze woorden van ome goudvis
Ik ben het hier niet mee eensquote:
Wie laat z'n kinderen dan ook spelen op de snelweg...quote:"We leggen aan kleine kinderen uit dat veilig op straat spelen hun eigen verantwoordelijkheid is. Waarom draaien we het niet om en kijken we niet naar wat dat gevaar veroorzaakt? Waarom accepteren we dat we weer naar 130 kilometer per uur gaan, terwijl dat extra doden betekent?"
vroeg eigen verantwoordelijkheid bijbrengen is alleen maar goedquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie laat z'n kinderen dan ook spelen op de snelweg...
gewoon wat van zeggen.. laatste keer in bios had ik geen last van whatsappers tijdens de filmquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond in de bios. Iedereen om me heen zat op z'n telefoon. Meisje naast me heeft constant zitten appen. Ik leunde nog even naar haar toe om mee te lezen maar toen draaide ze hem ook weg. Maar ik ben een te groot mietje om er iets van te zeggen. Het liefst pak ik dat ding af en stop ik hem in m'n tas ofzo.
Met 130 door het woonerf.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hequote:Op vrijdag 20 september 2024 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dukes of Hazzard-style over de drempelsquote:
Overal 130 mogenquote:
We slaan deze post even op voor het geval.je binnenkort helemaal door slaat en een kruidvat aan gort schopt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister bij de kassa iemand achter me staan die volgens mij nog nooit in een supermarkt was geweest.
Kwam onderweg naar de bios ook nog twee fietsers tegen die gewoon breed naast elkaar bleven rijden op een drukke doorgaande weg.
En dan die appers in de bioscoop.
En dan vinden mensen het raar dat ik veel thuis ben.
Hopelijk is er dan ook een personal trainer in de buurt die nietsvermoedende omstanders red.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:16 schreef dud0r het volgende:
We slaan deze post even op voor het geval.je binnenkort helemaal door slaat en een kruidvat aan gort schopt.
Even een hersenscheet: gezien hoe veel boodschappen er bezorgd worden tegenwoordig, zou het me niet verbazen als er daadwerkelijk mensen zijn die amper nog in supermarkten komen. Als die zich voortplanten, hoe leren die koters dan hoe ze zich zouden moeten gedragen in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister bij de kassa iemand achter me staan die volgens mij nog nooit in een supermarkt was geweest.
Wel heel zware mist dan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf maandag alleen maar mist....
Alsof dat een kunst is. Een keer struikelen en een doos lanceren is zo gebeurd daar.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
We slaan deze post even op voor het geval.je binnenkort helemaal door slaat en een kruidvat aan gort schopt.
Er zit wel een Basic Fit naast. Ik kies even een ander filiaal.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopelijk is er dan ook een personal trainer in de buurt die nietsvermoedende omstanders red.
Gedragen kunnen ze zich toch al zelden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even een hersenscheet: gezien hoe veel boodschappen er bezorgd worden tegenwoordig, zou het me niet verbazen als er daadwerkelijk mensen zijn die amper nog in supermarkten komen. Als die zich voortplanten, hoe leren die koters dan hoe ze zich zouden moeten gedragen in zo'n situatie.
Oké boomerquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gedragen kunnen ze zich toch al zelden.
npc'squote:Op vrijdag 20 september 2024 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Kwam onderweg naar de bios ook nog twee fietsers tegen die gewoon breed naast elkaar bleven rijden op een drukke doorgaande weg.
En dan die appers in de bioscoop.
En dan vinden mensen het raar dat ik veel thuis ben.
Nou nou nou. Wat een onvrede over de kruidvat zegquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof dat een kunst is. Een keer struikelen en een doos lanceren is zo gebeurd daar.
Geen mensen met een kleurtje in Nederland, tenzij ze andere mensen met een kleurtje overmeesteren als die enge dingen doen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat naar zeg. Die jongen die en overmeesterd heeft is wel een held.
Ja leuke jongenquote:Op vrijdag 20 september 2024 07:49 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)e-riep-allahoe-akbar
Die sportinstructeur
Hij zei op de nos geloof ik dat hij hem een paar tikjes moest gevenquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen mensen met een kleurtje in Nederland, tenzij ze andere mensen met een kleurtje overmeesteren als die enge dingen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Nou ja vooral ook fijn dat ie heeft ingegrepen. Zat misschien nog vol adrenaline van het sporten.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar man wat stond die vent in m'n aura gister.Gewoon omver duwen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Die heeft vast nog een fapje gemaakt thuis na al die fysieke nabijheid van zo'n lekker blondje.quote:
Maar man wat stond die vent in m'n aura gister.toch weer een reden waarom ik van de zelfscan houSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Doet me denken aan de nieuwe sneeuwvlokjesregels voor de jeugd in waterpoloquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
vroeg eigen verantwoordelijkheid bijbrengen is alleen maar goed
Maar man wat stond die vent in m'n aura gister.Lompe hork, een "OH SORRY, was dat uw kruk waar u op steunde" had 'ie verdiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft vast nog een fapje gemaakt thuis na al die fysieke nabijheid van zo'n lekker blondje.
Die hebben ze niet bij de Boniquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch weer een reden waarom ik van de zelfscan hou
Toen ik begin dit jaar op krukken had ik eens de gewone kassa gebruikt, omdat het bij de zelfscankassa's druk was. Bij de gewone kassa kan je de krukken niet echt ergens tegen aan het leunen om je boodschappen op te pakken en te je boodschappen te betalen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch weer een reden waarom ik van de zelfscan hou
Begrijpelijk wel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft vast nog een fapje gemaakt thuis na al die fysieke nabijheid van zo'n lekker blondje.
Wat hebben ze voor nieuws? Mag je elkaar niet meer aanrakenquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doet me denken aan de nieuwe sneeuwvlokjesregels voor de jeugd in waterpolo
JE SPEELT MET MIJN PRIVE!quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter luidkeels een "IK MOET MIJN PIN INVOEREN MAG IK EVEN WAT PRIVACY" dan contactloos op zo'n moment.
Niet meer in elkaars broekje.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel.
[..]
Wat hebben ze voor nieuws? Mag je elkaar niet meer aanraken
Whehehequote:Op vrijdag 20 september 2024 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
JE SPEELT MET MIJN PRIVE!
Maar man wat stond die vent in m'n aura gister.mandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oudere vrouw werd woensdag een beetje kribbig toen ik bij zo'n aanmeldzuil in het ziekenhuis vroeg om wat privacy. Ze zei op hautaine toon van: "Ik kijk toch niet mee". Ik had zoiets van je staat wel vlak achter me, doos.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter luidkeels een "IK MOET MIJN PIN INVOEREN MAG IK EVEN WAT PRIVACY" dan contactloos op zo'n moment.
LAAT JE NIET AFLEIDEN. ZORG DAT NIEMAND MEEKIJKT.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik nam m'n kind mee als hulpje toen ik twee jaar terug op krukken liepquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen ik begin dit jaar op krukken had ik eens de gewone kassa gebruikt, omdat het bij de zelfscankassa's druk was. Bij de gewone kassa kan je de krukken niet echt ergens tegen aan het leunen om je boodschappen op te pakken en te je boodschappen te betalen.
Bij de zelfscankassa kon ik gewoon de krukken even tegen de kassa aanleunen zonder ze in de weg zaten.
Zodra ze kribbig worden, voelen ze zich betrapt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een oudere vrouw werd woensdag een beetje kribbig toen ik bij zo'n aanmeldzuil in het ziekenhuis vroeg om wat privacy. Ze zei op hautaine toon van: "Ik kijk toch niet mee". Ik had zoiets van je staat wel vlak achter me, doos.
Ik deed het in mijn eentje. Tasje aan een kruk en daar je boodschappen in doen. Bij de kassa eruit halen en betalen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik nam m'n kind mee als hulpje toen ik twee jaar terug op krukken liep
Want ik was natuurlijk eigenwijs en vond dat ik prima op krukken boodschappen kon doen. Duurde wel anderhalf tot twee uur maar ik had het zelf gedaan.
Echt zo boomer vrouw in van die elegante kleding, die zijn het ergst.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zodra ze kribbig worden, voelen ze zich betrapt.
Dat. En het helpt ook dat ik een resting bitch face heb.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:57 schreef mschol het volgende:
ik geef mensen niet de ruimte om in de buurt te komen
Mwah, zodra je er een factor 20 langer over doet, kan je je afvragen of het wel zo'n topidee was.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik deed het in mijn eentje. Tasje aan een kruk en daar je boodschappen in doen. Bij de kassa eruit halen en betalen.
Dan kwam ik ten minste de deur nog uitquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zodra je er een factor 20 langer over doet, kan je je afvragen of het wel zo'n topidee was.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:57 schreef mschol het volgende:
ik geef mensen niet de ruimte om in de buurt te komen
En vent zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat. En het helpt ook dat ik een resting bitch face heb.
Dit klopt zowel letterlijk als figuurlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:56 schreef dud0r het volgende:
Want ik was natuurlijk eigenwijs en vond dat ik prima op krukken boodschappen kon doen. Duurde wel anderhalf tot twee uur maar ik had het zelf gedaan.
Geen idee of dat generiek geldt. Mijn lengte helpt in deze ook mee vermoed ik.quote:
Ook niet gek als je drie volle winkelwagentjes moet afrekenenquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn favoriet is dat de score nu niet meer bijgehouden wordt, in plaats daarvan worden punten toegekend als je een periode gewonnen hebt. Meedoen is belangrijker dan winnen! Het gaat om leren en ontwikkelen!quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:53 schreef dud0r het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn favoriet is dat de score nu niet meer bijgehouden wordt, in plaats daarvan worden punten toegekend als je een periode gewonnen hebt. Meedoen is belangrijker dan winnen! Het gaat om leren en ontwikkelen!
Ondertussen had de helft van de groep die ik training geef een beteuterd gezicht toen ik dit nieuws bracht.
Dat lijkt me niet, ze doen dat juist om in elkaars zwembroekjes te graaien.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel.
[..]
Frietgeneratie.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn favoriet is dat de score nu niet meer bijgehouden wordt, in plaats daarvan worden punten toegekend als je een periode gewonnen hebt. Meedoen is belangrijker dan winnen! Het gaat om leren en ontwikkelen!
Ondertussen had de helft van de groep die ik training geef een beteuterd gezicht toen ik dit nieuws bracht.
ik vind dit ook altijd lachwekkend als ik de jeugdtrainingen bij het handbal zie. Ik snap dat het allemaal pedagogisch verantwoord is, maar je creëert er geen toppers voor de toekomst mee.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de vrouwen is dat erger dan bij de mannenquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, ze doen dat juist om in elkaars zwembroekjes te graaien.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg centjes terug van de energieleverancier
altijd fijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik pakte een winkelwagentje dat ik her en der parkeerde en pleurde het in een rugtas bij het afrekenen. Hup, handen vrij.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik deed het in mijn eentje. Tasje aan een kruk en daar je boodschappen in doen. Bij de kassa eruit halen en betalen.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doet me denken aan de nieuwe sneeuwvlokjesregels voor de jeugd in waterpolo
maar als er geen score wordt bijgehouden, hoe kan je dan een periode winnen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dit ook altijd lachwekkend als ik de jeugdtrainingen bij het handbal zie. Ik snap dat het allemaal pedagogisch verantwoord is, maar je creëert er geen toppers voor de toekomst mee.
Reken maar dat er onderling nog wel een score wordt bijhouden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft niets met kunnen te maken, blijkbaar kom ik gewoon benaderbaar over en moet ik actiever laten weten dat ze uit m'n aura moeten blijven/ me met rust moeten laten.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg vrouwen die dat ook kunnen hoor
dat is echt niet voorbehouden aan man zijn
Dat houdt de jury gewoon los bij. Is het idee.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
maar als er geen score wordt bijgehouden, hoe kan je dan een periode winnen?
Ik neem nu een notitieblokje mee naar wedstrijdenquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reken maar dat er onderling nog wel een score wordt bijhouden.
Op dat bericht hoop ik ookquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe is het met jou Crackie?quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
goedemorgen op deze stralende dag
Moest lachen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg ook terugbijna genoeg om de tandarts van te betalen
Altijd fijn dat soort geld-schuiverijquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg ook terugbijna genoeg om de tandarts van te betalen
bij de jongste jeugd wordt je eigenlijk aangeleerd om vooral niet te verdedigen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik ben wat dat betreft echt van de oude garde.
volgens mij essent app ziet het er goed uitquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de jongste jeugd wordt je eigenlijk aangeleerd om vooral niet te verdedigen.
Scoren worden niet bijgehouden (behalve natuurlijk door iedereen er omheen)
ze spelen met een zachtere bal.
Heel logisch allemaal, maar naarmate ze ouder worden moeten ze zich steeds meer gaan aanpassen naar het echte spelletje
ja, je moet een beetje zone verdedigen, dus zeg maar een beetje doelloos in de weg staan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je niet zit te wachten op om de haverklap jankende koters omdat die bal hard is, soit, maar niet verdedigen lijkt me daar juist averechts werken? Of herinner ik me de sport nu verkeerd?
Je bent ook gewoon heel schattig enzo. Koetsiekoetsiekoequote:Op vrijdag 20 september 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het heeft niets met kunnen te maken, blijkbaar kom ik gewoon benaderbaar over en moet ik actiever laten weten dat ze uit m'n aura moeten blijven/ me met rust moeten laten.
Ik ook. Ligt wel een beetje aan de laatste twee maanden voor de eindafrekening. Her stroomverbruik is flink omhoog gegaan vorige maandquote:
Dit kan ik.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:47 schreef gianni61 het volgende:
een beetje doelloos in de weg staan.
Dat is oprecht één van de dingen geweest die vorig jaar overwogen is toen ze ermee bezig warenquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre... kinderen moeten toch ook leren omgaan met verliezen? Haal dan gewoon het hele competitieverhaal eruit en ga gewoon lekker x tijd spelen zonder dat er enige focus op scoren ligt.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon heel schattig enzo. Koetsiekoetsiekoe
[..]
Ik ook. Ligt wel een beetje aan de laatste twee maanden voor de eindafrekening. Her stroomverbruik is flink omhoog gegaan vorige maand
Klinkt als een goed recept voor ongeleide projectielen voor wanneer het wel mag.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je moet een beetje zone verdedigen, dus zeg maar een beetje doelloos in de weg staan.
Je mag de tegenstander niet aanraken
Oh lol.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is oprecht één van de dingen geweest die vorig jaar overwogen is toen ze ermee bezig waren
Heb iemand van de KNZB op een training gehad die wat concepten wilde testen. Dat stond in een informatie pdf'je die ik kreeg.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een goed recept voor ongeleide projectielen voor wanneer het wel mag.
Eigenlijk heb ik ze dus al eerder betaald; maar dit is verkapt sparen. Kan ik daar deel van de nieuwe gordijnen mee betalen.quote:
Manmanmanmanquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de jongste jeugd wordt je eigenlijk aangeleerd om vooral niet te verdedigen.
Heel logisch allemaal, maar naarmate ze ouder worden moeten ze zich steeds meer gaan aanpassen naar het echte spelletje
vast iets met contextquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:53 schreef gianni61 het volgende:
784 dildos en 1000 flesjes baby olie en glijmiddel in beslag genomen bij P diddy
Da Fuck?
quote:
dat van die dildos stond dan weer in een ander berichtquote:In a large focus of the indictment, investigators said Combs orchestrated sexual encounters between his victims and male sex workers that he called "Freak Offs" -- defined in the indictment as "elaborate and produced sex performances that Combs arranged, directed, masturbated during, and often electronically recorded."
According to authorities, these encounters sometimes lasted for days and often involved multiple commercial sex workers, with Combs drugging the participants to “keep the victims obedient and compliant." The raids of Combs’ Los Angeles and Miami homes resulted in the seizure of supplies for the “Freak Offs,” including drugs and more than 1,000 bottles of baby oil and lubricant, prosecutors said.
Zie je bij iedere sport wel. Het is meer spel dan sport tot een bepaald moment.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gemiddeld weekend in huize @Haagsquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:53 schreef gianni61 het volgende:
784 dildos en 1000 flesjes baby olie en glijmiddel in beslag genomen bij P diddy
Da Fuck?
Denk dat zelfs Siswet jaloers zou zijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
gemiddeld weekend in huize @:haags
Maar dan zou je zeggen dat ze de nadruk meer leggen op het "spel" deel en het als opstapje naar de sport gebruiken en er geen competitie aan vast hangen met zwaar verdunde eigenschappen. Met wat ik van Gianni en Kat begrijp, ga je nu weer krijgen dat dingen afgeleerd moeten worden zodra ze ouder worden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je bij iedere sport wel. Het is meer spel dan sport tot een bepaald moment.
Logisch wel, die babyolie verlengt de levensduur van die dildo's niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:53 schreef gianni61 het volgende:
Da Fuck?
Mwah. Overdreven.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
gemiddeld weekend in huize @:haags
Dat krijg je sowieso wel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan zou je zeggen dat ze de nadruk meer leggen op het "spel" deel en het als opstapje naar de sport gebruiken en er geen competitie aan vast hangen met zwaar verdunde eigenschappen. Met wat ik van Gianni en Kat begrijp, ga je nu weer krijgen dat dingen afgeleerd moeten worden zodra ze ouder worden.
In mijn geval gaat het over kinderen die in groep 7 en 8 zitten. Een enkeling gaat zelfs al naar de middelbare school. Dit zijn geen kleuters.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat krijg je sowieso wel.
Als ik zie hoe jongere kinderen leren dan is het ook echt verschillend van oudere kinderen; dus begrijp wel dat het ook verschillend is.
Gewoon een tik tok makenquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met klimmen zie ik het ook wel. De aandachtsspanne van kinderen is zo kort dat je een heleboel dingen simpelweg niet kan doen of over kan brengen.
ahquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
dat van die dildos stond dan weer in een ander bericht
maar wel echt kindjesquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn geval gaat het over kinderen die in groep 7 en 8 zitten. Een enkeling gaat zelfs al naar de middelbare school. Dit zijn geen kleuters.
Gen X en millenial generatie die klagen over hoe de jongere generaties als watjes worden opgevoed. Net zoals de generatie voor hen dat over hen zeiden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:13 schreef Crack_ het volgende:
Verder heb ik eigenlijk geen idee waar dit over gaatsorry
Dat niet, maar echt dingen rondom tactiek en speloverzicht hebben ze dan vaak ook niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn geval gaat het over kinderen die in groep 7 en 8 zitten. Een enkeling gaat zelfs al naar de middelbare school. Dit zijn geen kleuters.
ahh, oke in dat geval hoef ik ook niet mee te doenquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gen X en millenial generatie die klagen over hoe de jongere generaties als watjes worden opgevoed. Net zoals de generatie voor hen dat over hen zeiden.
Nee, dat klopt, maar ze zijn oud genoeg om gewoon competitief te sporten.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet, maar echt dingen rondom tactiek en speloverzicht hebben ze dan vaak ook niet.
Omdat het een knie is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
Waarom doet mijn knie al sinds woensdag zo gaar tijdens het fietsen.
Het is de leeftijd.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
heb je het aan je knie gevraagd?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |