SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ja dan zeg ik het gewoon nog een keer hoor:
Die Drenthe, is dat niks voor RKC?Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik heb het een like gegevenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:49 schreef Zorro het volgende:
Die Drenthe, is dat niks voor RKC?
Omdat je de moeite nam het 2 keer te posten![]()
Ze hebben Mo al.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:49 schreef Zorro het volgende:
Die Drenthe, is dat niks voor RKC?![]()
Dat vind ik zo sympathiek dat ik hier dan ook weer een like aan mocht geven.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het een like gegeven
Omdat je de moeite nam het 2 keer te postenUn dann rettet kein Kavallerie,
Laat mij er buiten peniskoker.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang mensen ook nog constant op @:wotte en @:cr7 blijven reageren hoef ik me nog láng geen zorgen te maken![]()
Ik zit nu Tussen de Palen te kijken. De Kromme is 80 gewordenEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Alweer?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:53 schreef Parafernalia het volgende:
Ik zit nu Tussen de Palen te kijken. De Kromme is 80 geworden![]()
Het volgende Malacia-verhaalquote:Op donderdag 19 september 2024 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Geen Geertgod in de basis bij Leipzig.
Wat een debiel, die coach.
Maar oh wat was hij goed![]()
Nee, door dat kut ziggo zit alles achter een kastjequote:Op donderdag 19 september 2024 21:08 schreef Parafernalia het volgende:
Is de rest ergens op het open net te bekijken?
Kut ziggo![]()
Nee.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:08 schreef Parafernalia het volgende:
Is de rest ergens op het open net te bekijken?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Boos.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, door dat kut ziggo zit alles achter een kastje
Kut ziggo![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:08 schreef Parafernalia het volgende:
Is de rest ergens op het open net te bekijken?![]()
Ja eens dat is superkutquote:Op donderdag 19 september 2024 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er altijd zo'n teringhekel aan als dit gebeurt zodra ik een plaatje op zoek hé.
[ afbeelding ]
Jammer ik ben heel benieuwd welke originele grap je gemaakt zou hebben.![]()
Zo graag wil ik het nou ook weer niet zienquote:Op donderdag 19 september 2024 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
Als je het zo graag wil zien zoek je toch een stream op
Niet zo erg dat ik op een pauper-stream met iraans commentaar ga kijken die 20 minuten achterloopt.
Iets droevigers kan ik me niet indenken.![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ik wil niet teveel verklappen maar ik zocht een linkje op deze site.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eens dat is superkut
Jammer ik ben heel benieuwd welke originele grap je gemaakt zou hebben.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, door dat kut ziggo zit alles achter een kastje
Kut ziggo
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Die ken ik toevalligquote:
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
@GGMM @Zipportal @KingRolandquote:Like Alert
19-09-2024 @ 21:24:16
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [2024/25] UEFA Champions League #6 We zijn begonnen!"What can change the nature of a man?![]()
Daar moet je bij Coco zijnquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Penalty Monaco.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Geweldig die ontlading bij Atletico, zie je nergens dit. Die emotieprachtig. El Cholo rennen naar de spelers vol enthousiasme
wat een gozer is het toch ook
graag op anoniem![]()
Twee buitenspeldoelpunten en een eigen doelpuntquote:Op donderdag 19 september 2024 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Was even afwezig. Wat heeft Feyenoord nog gemaakt?
Makkelijk eerste![]()
Netjes. Proficiat allen!!!!quote:Op donderdag 19 september 2024 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee buitenspeldoelpunten en een eigen doelpuntU MAD?![]()
Je hebt gewoon een VAR niet zo zeiken. Kansloos verloren.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee buitenspeldoelpunten en een eigen doelpunt![]()
Joh.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een VAR niet zo zeiken. Kansloos verloren.![]()
Mwah jij onderschat Leverkusen hier. Die kunnen best wel eens bij de eerste 8 eindigen. Alleen dat centrale trio en Andrich ben ik minder kapot vanquote:Op donderdag 19 september 2024 23:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze werden in ieder geval weer lekker kinderlijk eenvoudig weggespeeld door een subtopper.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Als je met 3 centrale verdedigers speelt hoeven die individueel niet top te zijn. Nederland maakte op het WK 2014 ook indruk met Ron Vlaar en Bruno Martins Indi. En De Vrij natuurlijk maar die was wel top.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah jij onderschat Leverkusen hier. Die kunnen best wel eens bij de eerste 8 eindigen. Alleen dat centrale trio en Andrich ben ik minder kapot van![]()
De Nederlandse clubs hebben nu eenmaal het budget niet om in een CL een vuist te maken. Landen zoals Duitsland, Spanje, Engeland en in een iets mindere mate Italië is helaas van een andere orde. Elke overwinning is een prestatie van een Nederlandse club tegen clubs uit bovengenoemde landen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je met 3 centrale verdedigers speelt hoeven die individueel niet top te zijn. Nederland maakte op het WK 2014 ook indruk met Ron Vlaar en Bruno Martins Indi. En De Vrij natuurlijk maar die was wel top.![]()
Zeg het maar
1 okt 21:00 PSV - Sporting CP | Ziggo Sport
@maxi-mus 1-1
@Oriente
@fetX 2-0
@GGMM 1-2
@PicoMMP 2-1
@Scrummie 1-3
@onlogisch 0-3
@Mexicanobakker 3-2
@Tarado 2-2
@klaasweetalles 0-1
@3rr0r 2-1
@Caland
@DombohetOlifantje1 2-0
@R-woud93 1-1
@tong80
@Bezsen 3-1
@Pisces29 2-1
@Flitsbezorger
@Frozen-assassin 1-2
[ Bericht 2% gewijzigd door Coco op 01-10-2024 11:13:07 ]What can change the nature of a man?![]()
3-1quote:Op maandag 30 september 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29![]()
0-1quote:Op maandag 30 september 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Pisces29"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
1-1quote:Op maandag 30 september 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Pisces29~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
2-1quote:Op maandag 30 september 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Pisces29Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
1-2quote:Op maandag 30 september 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op maandag 30 september 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Pisces29
Einde tijdperk Portugal.![]()
1-3quote:Op maandag 30 september 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op maandag 30 september 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
2-2quote:Op maandag 30 september 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
![]()
Het mooiste affiche deze speelronde,50/50 wedstrijd tussen 2 kampioenen
Als Til speelt een 30/70 wedstrijd in het voordeel van Sporting![]()
3-2[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niemand buiten Nederland en Portugal boeit deze wedstrijd.quote:Op maandag 30 september 2024 21:02 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
hmm zeer belangrijke wedstrijd tegen Portugal voor de puntjes, daarnaast Nederlandse ploegen in europa![]()
Deze ga je niet winnen, gelijkspel of verlies dus ik zeg gelijkspelletjegraag op anoniem![]()
Weinig echte kenners. Een wedstrijd tussen 2 kampioenen is altijd toplevel CLquote:Op maandag 30 september 2024 21:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niemand buiten Nederland en Portugal boeit deze wedstrijd.![]()
Ik kijk ook ontzettend uit naar Bratislava - Zagreb.quote:Op maandag 30 september 2024 21:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Weinig echte kenners. Een wedstrijd tussen 2 kampioenen is altijd toplevel CL[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De Europacup I (de originele naam luidt 'Coupe des Clubs Champions Européens', en staat nog altijd op de beker) was het belangrijkste Europese clubtoernooi waaraan elk seizoen de landskampioenen van alle bij de UEFA aangesloten landen deelnamen. Alleen in de beginjaren waren er enkele uitzonderingen, waaronder het Nederlandse PSV dat in het seizoen 1955/56 deelnam in plaats van de Nederlandse kampioen Willem II.quote:Op maandag 30 september 2024 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk ook ontzettend uit naar Bratislava - Zagreb.![]()
Ja ik zou ook graag terug willen naar de beker van kampioenen, ook omdat het dan minder ongelijk zou zijn, maar dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op maandag 30 september 2024 21:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Europacup I (de originele naam luidt 'Coupe des Clubs Champions Européens', en staat nog altijd op de beker) was het belangrijkste Europese clubtoernooi waaraan elk seizoen de landskampioenen van alle bij de UEFA aangesloten landen deelnamen. Alleen in de beginjaren waren er enkele uitzonderingen, waaronder het Nederlandse PSV dat in het seizoen 1955/56 deelnam in plaats van de Nederlandse kampioen Willem II.
PSV - Sporting is trouwens een prima affiche.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat maakt de CL denk ik wel minder belangrijk omdat er te weinig goede ploegen en spelers meedoen. Dat kan vervolgens een zelfversterkend effect hebben. Het klinkt wel leuk, maar ik ben wel huiverig voor de gevolgen voor de competitie, die gaat dan richting de KNVB-beker vrees ik.quote:Op maandag 30 september 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zou ook graag terug willen naar de beker van kampioenen, ook omdat het dan minder ongelijk zou zijn, maar dat gaat niet meer gebeuren.![]()
0-3quote:Op maandag 30 september 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
quote:Op maandag 30 september 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zou ook graag terug willen naar de beker van kampioenen, ook omdat het dan minder ongelijk zou zijn, maar dat gaat niet meer gebeuren.
PSV - Sporting is trouwens een prima affiche.
Hup PSV![]()
Hmm raar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flophost cocototoGeen tag meer
1-2
Ook geen @Flitsbezorger
Inmiddels aangepast.What can change the nature of a man?![]()
Ik denk inderdaad dat in het buitenland mensen Azzenal - PSG massaal gaan overslaan.quote:Op maandag 30 september 2024 21:02 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Logisch. Simpele overwinning Azzenalquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat in het buitenland mensen Azzenal - PSG massaal gaan overslaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De maand goed beginnen.quote:1 Arsenal - PSG
1 Leverkusen - Milan
1 PSV - SCP
2 Girona - Feyenoord
2 Aston Villa - Bayern
2 Leipzig - Juventus
2 Benfica - Atlético![]()
'Ik vermoord je': vierde official mist voor straf PSV - SportingPSV - SCPquote:Fabio Maresca, die dinsdag vierde man zou zijn bij PSV - Sporting Clube de Portugal, moet thuis blijven. De Italiaan is van de Champions Leaguewedstrijd gehaald. Hij is in opspraak geraakt na een duel in de competitie van Koeweit.
Maresca zou afgelopen weekend een speler met de dood hebben bedreigd, zo melden verschillende media. “Ik vermoord je.” Dat zou de scheidsrechter hebben geroepen tegen een speler van Al-Arabi, Khaled Al-Murshed.
Het incident gebeurde tijdens de wedstrijd tegen Kuwait SC. Er zou ook aangifte zijn gedaan tegen de 43-jarige Maresca, zo meldt de Iitaliaanse sportkrant Corriere dello Sport.
Maresca wordt tijdens PSV - Sporting in Eindhoven vervangen door Daniele Doveri. De vierde man houdt onder meer het bord omhoog wanneer er gewisseld wordt of om aan te geven wat de extra tijd is. De wedstrijd in het Philips Stadion, die om negen uur begint, wordt geleid door Marco Gaudi.
https://www.omroepbrabant(...)r-straf-psv-sportinghttps://www.uefa.com/uefa(...)-psv-vs-sporting-cp/quote:Referee
Marco Guida ITA
Assistant referees
Ciro Carbone ITA
Giorgio Peretti ITA
Video Assistant Referee
Aleandro Di Paolo ITA
Assistant Video Assistant Referee
Daniele Chiffi ITA
Fourth official
Daniele Doveri ITA
Girona - Feyenoordhttps://www.uefa.com/uefa(...)feyenoord/matchinfo/quote:Referee
Urs Schnyder SUI
Assistant referees
Marco Zürcher SUI
Benjamin Zürcher SUI
Video Assistant Referee
Fedayi San SUI
Assistant Video Assistant Referee
Nejc Kajtazovic SVN
Fourth official
Sven Wolfensberger SUI
Forum Opties Forumhop: Hop naar: