Als je met 4 verdedigers speelt kan Mitchell wel op rechtsback. Al zal het in volgende wedstrijden wel blijken dat ie vooral goed kan verdedigen en het voetballende gedeelte niet best is.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is aan Priske om een pragmatische manier te vinden om nooit meer met Smal, Zerrouki en Lotomba (wie heeft hem gescout??) te spelen
Wellenreuther ook overigens, maar ik heb wel een ideetje wie hem kan vervangen.
Je zal toch verdomd pragmatisch moeten zijn om die spelers met deze selectie te vervangenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is aan Priske om een pragmatische manier te vinden om nooit meer met Smal, Zerrouki en Lotomba (wie heeft hem gescout??) te spelen
Echte Feyenoorder hequote:Op donderdag 19 september 2024 21:52 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen viert Orrie op geheel eigen wijze zijn goal.
[ x ]
Of Read?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je met 4 verdedigers speelt kan Mitchell wel op rechtsback. Al zal het in volgende wedstrijden wel blijken dat ie vooral goed kan verdedigen en het voetballende gedeelte niet best is.
Hwang wordt gewoon de beste speler van Feyenoord van de afgelopen 10 jaarquote:Op donderdag 19 september 2024 21:54 schreef Ali_boo het volgende:
Hwang komt er wel:
De middenvelder probeerde toch te beseffen dat het zijn eerste wedstrijd was in De Kuip. "Ik was erg blij om mijn debuut te maken voor deze geweldige fans. Ik wil me verontschuldigen richting het publiek in het stadion, maar ik weet zeker dat de volgende wedstrijden beter zijn als collectief en individueel."
https://www.fr12.nl/uefa-(...)ag-je-niet-zo-spelen
Graag even een hwangtopic openen maat. Snel voordat @tong80 je voor is.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Hwang wordt gewoon een fenomeen. Ik was de eerste die het riep en ik zeg het gewoon nog een keer. #InHwangWeTrust
Priske mag blij zijn dat het in de 2e helft niet nog erger werd vooral. Dit is natuurlijk ook niet goed voor het vertrouwen maar als het echt een historische ketser was geworden kom je in combinatie met het puntverlies in de ED tot nu toe meteen wel h้้l erg onder het vergrootglas te liggen.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Elke zondag twee keer naar kerk gaat hij.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Boomgod
[ afbeelding ]
@:elan @:fetx @:wereldgozer
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:52 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen viert Orrie op geheel eigen wijze zijn goal.
[ x ]
Daar werd ik ook wel een beetje blij van.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Hwang wordt gewoon een fenomeen. Ik was de eerste die het riep en ik zeg het gewoon nog een keer. #InHwangWeTrust
De 2 (oefen)wedstrijden daarvoor waren het er 8 tegen, dus er is een aanzienlijke verbetering te zien.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het trouwens ook best g๊nant dat Feyenoord in 6 offici๋le wedstrijden nu al 13 tegendoelpunten heeft gekregen.
quote:
oke stel hij is terug is hij weer blessaquote:Op donderdag 19 september 2024 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar werd ik ook wel een beetje blij van.
Kan Bijlow inmiddels eigenlijk helemaal aan de bak?
Vijf fouten van Wellenreuther.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het trouwens ook best g๊nant dat Feyenoord in 6 offici๋le wedstrijden nu al 13 tegendoelpunten heeft gekregen.
Wat mij betreft krijgt Timon nog wel de kans maar als hij er de komende potjes weer een blunder bijvoegt mag hij wel op het bankje ja.quote:
Dan nog scheelt het een hoop punten die momenten dat hij wel fit is.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
oke stel hij is terug is hij weer blessa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |