Ik zou niet te vroeg juichen, maar ik hoop met je meequote:Op donderdag 19 september 2024 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooiste nieuws van de avond is wel dat Ramiz nu ECHT af is.
Ja idd, dan hebben we er nog maar 7 nodig.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:58 schreef alopio het volgende:
Die Hwang gaat wel echt een versterking zijn
Nu opeens wel, ik was de eerste die vertrouwen in hem had.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:58 schreef alopio het volgende:
Gelukkig toch nog 1 directe versterking gekomen deze zomer.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:58 schreef alopio het volgende:
Dat is wel de conclusie ja. En dan moet Priske daar maar soep van maken.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog 1 directe versterking gekomen deze zomer.
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:02 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Bro we spelen echt kanjerslecht
Kwestie van tijd voor jantje
@fetX in ieder geval ben ik niet deze gast.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:16 schreef GereDathan het volgende:
Hahaha parodie op voetbal. De roze kameraadjes hebben wel een bevredigende avond gehad hoorde ik
Maand terug nog verloren van Griekse amateursquote:Op donderdag 19 september 2024 20:52 schreef Karzai het volgende:
wordt weer eens tijd dat ajax meedoet die winnen nog wel eens een wedstrijdje
ik wens jullie veel succes met deze lijdensweg en ga er verder niet op inquote:Op donderdag 19 september 2024 21:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maand terug nog verloren van Griekse amateurs
Was het maar zo....quote:Op donderdag 19 september 2024 21:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
DtK koopt in alsof we FC Utrecht zijn.
Dat is wel een beetje als voetballer zeggen dat je op zijn minst geen Zerrouki bent.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:fetx in ieder geval ben ik niet deze gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |