SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
op welke zender zit meester Frank Visser tegenwoordig?quote:
6quote:Op donderdag 19 september 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
op welke zender zit meester Frank Visser tegenwoordig?
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
commerciėle nederlandse zenders kijk ik 0,0
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:02 schreef Nizno het volgende:
neuj, dat vindt jij leuk. dat is iets anders
we hadden al vastgesteld dat de paar TVprogramma's op NL TV die ik kijk, niet jouw smaak zijn en andersomquote:
Dat is geen excuus tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:03 schreef dud0r het volgende:
Ik heb geen tv abonnement. Dus kijk het ook niet
Oh echtquote:Op donderdag 19 september 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hadden al vastgesteld dat de paar TVprogramma's op NL TV die ik kijk, niet jouw smaak zijn en andersom
ik ook niet, maar mn ouders hebben ziggo dus kan ik de ziggo go van gebruiken. en van een oud collega mag ik nog steeds de nl ziet gebruiken.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:03 schreef dud0r het volgende:
Ik stream series en films die ik wil zien. Heb expres geen tv abonnement genomen.quote:
Is gewoon terug te kijken.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik stream series en films die ik wil zien. Heb expres geen tv abonnement genomen.
Klinkt me als veel te veel moeite.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, maar mn ouders hebben ziggo dus kan ik de ziggo go van gebruiken. en van een oud collega mag ik nog steeds de nl ziet gebruiken.
Dus ik zou theoretisch gezien alles kunnen kijken
Ja zo gebruik ik de KPN app via mijn vader.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, maar mn ouders hebben ziggo dus kan ik de ziggo go van gebruiken. en van een oud collega mag ik nog steeds de nl ziet gebruiken.
Dus ik zou theoretisch gezien alles kunnen kijken
Nee joh. Inloggen en klaar.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt me als veel te veel moeite.
Ik ook niet, maar kijk gewoon ook legaal tvquote:Op donderdag 19 september 2024 18:03 schreef dud0r het volgende:
snap ik, vanwege die moeite kijk ik ook amperquote:Op donderdag 19 september 2024 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt me als veel te veel moeite.
Zou niet weten wat er op tv komt dat ik niet kan streamen wat ik perse wil zienquote:
Waarom geen Frank Visser?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kijk gewoon ook legaal tv, maar geen Mr Visser of mr Reid
door jou wil ik ook weer nieuwe tat, klootzakquote:Op donderdag 19 september 2024 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou niet weten wat er op tv komt dat ik niet kan streamen wat ik perse wil zien
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
GRRR, spotify knalt mij er steeds uit op de browser. Echt vijf keer per dag oid, waarom doet ie datmeer mensen die daar last van hebben?
Ik gebruik alleen maar de app sorry.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
GRRR, spotify knalt mij er steeds uit op de browser. Echt vijf keer per dag oid, waarom doet ie datmeer mensen die daar last van hebben?
Geen zin in. Rijdende rechter keek/ kijk ik ook vrijwel nooit.quote:
Net zo'n grote?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
door jou wil ik ook weer nieuwe tat, klootzak
Nee, ik luister gewoon via de app zelfquote:Op donderdag 19 september 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Heb ik ook nietquote:
Ik was er niet bij en heb me nooit zo heel diep in de zaak verdiept. Op het eerste gezicht mogen ze er wel blijven van me.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:05 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Hoe denk jij over die zaak van de Menéndez broers? Moeten ze voor altijd in de cel blijven?
Goed antwoord wel.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er niet bij en heb me nooit zo heel diep in de zaak verdiept. Op het eerste gezicht mogen ze er wel blijven van me.
quote:
ohja, ik bedoel ook de app maar dan op de laptopquote:Op donderdag 19 september 2024 18:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar de app sorry.
Waar gaan ze heen?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:10 schreef Haags het volgende:
Gebroken nacht voor de boeg. Vannacht mijn ouders naar Schiphol brengen.
bende gekquote:
dat bedoel ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 19 september 2024 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik luister gewoon via de app zelf
ik ook, niet alleen op tv overigensquote:Op donderdag 19 september 2024 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan ook soms slecht tegen ruzies en schelden op TV. Dus misschien ook een beetje zelfbescherming
Kunnen ze niet met de trein? Duurt maar 40-45 minuten.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:10 schreef Haags het volgende:
Gebroken nacht voor de boeg. Vannacht mijn ouders naar Schiphol brengen.
Beetje. Anders had ik het ook niet gedaanquote:
Afstand is ook lastigquote:Op donderdag 19 september 2024 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het allemaal niet goed genoeg is voor hem
Nee, geen last van. Ik kan gewoon als ik op de laptop luister via mijn telefoon de nummers wijzigen e.dquote:Op donderdag 19 september 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ohja, ik bedoel ook de app maar dan op de laptopen als ik dan op mn telefoon spotify gebruik dan gooit ie me er uit op de laptop, maar weet niet waarom
en eerst was dat niet zo
dan stond er bij één van de twee 'wordt afgespeled op apparaat mobiel'
Dat is midden in de nacht niet te doen. Moeten ze eerst met tram maar die rijdt nog niet midden in de nachtquote:Op donderdag 19 september 2024 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kunnen ze niet met de trein? Duurt maar 40-45 minuten.
@:wereldgozer
[..]
Beetje. Anders had ik het ook niet gedaan
Ja dan wordt het lastigquote:Op donderdag 19 september 2024 18:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is midden in de nacht niet te doen. Moeten ze eerst met tram maar die rijdt nog niet midden in de nacht
trueeequote:Op donderdag 19 september 2024 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, geen last van. Ik kan gewoon als ik op de laptop luister via mijn telefoon de nummers wijzigen e.d
Ze moeten er rond half 4 zijn. Ik ga dan nog maar even terug naar huis en euh... ja ontbijten of zo.quote:
Gelijk door naar werk is ook weer overdrevenquote:Op donderdag 19 september 2024 18:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze moeten er rond half 4 zijn. Ik ga dan nog maar even terug naar huis en euh... ja ontbijten of zo.
Ook dat. Ik heb wel eens een telefoongesprek met pa beėindigd, omdat hij ook na een aantal waarschuwingen dingen kut en zo bleef noemen..quote:Op donderdag 19 september 2024 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, niet alleen op tv overigens
Ja dan ben ik daar om 5 uur of zo. Of eerder zelfs. Alles nog dicht. Schiet niet op hahaquote:Op donderdag 19 september 2024 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelijk door naar werk is ook weer overdreven
Vind zo'n vroege vlucht altijd wel fijn. Is niet meteen je hele dag verloren.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:17 schreef Ama het volgende:
Wat een tijd ook om op Schiphol aan te komen.
Weet jij hoe laat Bridget Maasland.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Vind zo'n vroege vlucht altijd wel fijn. Is niet meteen je hele dag verloren.
Dat is wat onhandig inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2024 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dan ben ik daar om 5 uur of zo. Of eerder zelfs. Alles nog dicht. Schiet niet op haha
Gewoon nachtje doorhalen.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht tot ik Solo morgen zie.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga de Menendez serie kijken
samequote:Op donderdag 19 september 2024 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook dat. Ik heb wel eens een telefoongesprek met pa beėindigd, omdat hij ook na een aantal waarschuwingen dingen kut en zo bleef noemen..
![]()
dit klinkt wel chill?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga echt niet zo vroeg meer vliegeneen keer gedaan. Was helemaal kapot om twee uur 's middags. En kon nog steeds niet inchecken. Hebben we op het dakterras van het hotel even liggen maffen
Moet je dan straks naar de deur strompelen?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
En sushi bestellen want vriendin blijft weer eens bij dr zus eten
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat Bridget Maasland.
Ik kwam deze laatst tegen. Is wel @Haags humor.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat Bridget Maasland.
De A4 was vandaag ook weer eens niet al te best hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Ongekend feest vandaag weer @:4EverBlackEyed
Ja die is geinig.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kwam deze laatst tegen. Is wel @:Haags humor.
[ afbeelding ]
Linkse hobby's betalenquote:Op donderdag 19 september 2024 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
De A4 was vandaag ook weer eens niet al te best hoor.
Flitsmeister bleef ook maar gaan. Zijn ze weer bezig met een flitsmarathon of zo
En je mag er niks van zeggen, want oh wat zijn ze zielig..quote:Op donderdag 19 september 2024 18:31 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk, houden de haatbaarden van Hezbollah een toespraakje voor de Palestijnse terroristen klappen de Joden eroverheen met overvliegende F16''s door de geluidsbarričre .
Wat is het toch een prachtig volkje
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
En sushi bestellen want vriendin blijft weer eens bij dr zus eten
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je dan straks naar de deur strompelen?
Gaat het wel goed tussen jou en je vriendin dat ze zo zielig hulpeloos achter laatquote:
Even checken of ze wel echt bij haar zus is.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat het wel goed tussen jou en je vriendin dat ze zo zielig hulpeloos achter laat
Of bij Oemfoefoe in de Bijlmer.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even checken of ze wel echt bij haar zus is.
Lopen ze morgen allebei slecht.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of bij Oemfoefoe in de Bijlmer.
Ja hoor. Ze is gewoon vaak bij haar zus de laatste tijd.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat het wel goed tussen jou en je vriendin dat ze zo zielig hulpeloos achter laat
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lopen ze morgen allebei slecht.
"Sjonge jonge jonge”quote:Op donderdag 19 september 2024 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Schoof die torpedeert zijn eigen kabinet ben ik bang. Gaat nog niet heel lekker.
gaat het?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ken het verhaal al maar we zijn een half uur in en:
Waarom zou je het wapen voor een moord in een winkel kopen![]()
![]()
Waarom zorg je niet voor een goede alibi![]()
![]()
Waarom shotguns![]()
![]()
Waarom denk je niet na over vingerafdrukken en bloedsporen![]()
haar vriendin eet bij haar zusquote:
Ze hadden er mee weg kunnen komen!!quote:Op donderdag 19 september 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
haar vriendin eet bij haar zus
ze moet van ellende sushi bestellen en met stokjes eten
ze zit een docu over twee broers die een moord hebben gepleegd te kijken...
wat denk je zelf?
Nou gelukkig maar dat ze zijn gepakt.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hadden er mee weg kunnen komen!!
ze kijkt vanuit het perspectief van de broers hequote:Op donderdag 19 september 2024 19:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dat ze zijn gepakt.
bedankt voor de samenvattingquote:Op donderdag 19 september 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
haar vriendin eet bij haar zus
ze moet van ellende sushi bestellen en met stokjes eten
ze zit een docu over twee broers die een moord hebben gepleegd te kijken...
wat denk je zelf?
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ken het verhaal al maar we zijn een half uur in en:
Waarom zou je het wapen voor een moord in een winkel kopen![]()
![]()
Waarom zorg je niet voor een goede alibi![]()
![]()
Waarom shotguns![]()
![]()
Waarom denk je niet na over vingerafdrukken en bloedsporen![]()
Nah het was justifiedquote:Op donderdag 19 september 2024 19:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dat ze zijn gepakt.
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwembad is goedgekeurd. Zit ook een 3persoons jacuzzi bij
Nu happen
Beter houden we Dimmy te vriendquote:
hebben we ooit een reden gehad om dat niet te doen?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter houden we Dimmy te vriend
sowiesoquote:Op donderdag 19 september 2024 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
wie?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef Ama het volgende:
Wat is jullie favoriete Tim Burton film?
Tim wie?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef Ama het volgende:
Alice in Wonderlandquote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef Ama het volgende:
Nee, maar beter houden we dat zoquote:Op donderdag 19 september 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben we ooit een reden gehad om dat niet te doen?
Daar kun je vast een geschikt gifje voor vindenquote:
gelukkig is Lilak niet hier. die wilde me al lynchen omdat ik Corpse bride nooit heb gezienquote:Op donderdag 19 september 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar kun je vast een geschikt gifje voor vinden
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar kun je vast een geschikt gifje voor vinden
De wat niet?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig is Lilak niet hier. die wilde me al lynchen omdat ik Corpse bride nooit heb gezien
was this a Tim Test?quote:
Zou er wel mee wegkomenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Unpopular opinion: Dark Shadowsquote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef Ama het volgende:
jij doet een abby sciuto-tjequote:Op donderdag 19 september 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou er wel mee wegkomen![]()
Ja daaromquote:Op donderdag 19 september 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Edward scissorhandsquote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef Ama het volgende:
Kan je gewoon met AI doenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Werk zei 'neem volgende week maar een dagje vrij' orly, dat had ik zelf ook al bedacht maar wel lief dat ze dat zelf ook zeggendeadline is maandag, daarna wordt het echt weer rustiger
En het is nu weer veel werk omdat die literatuurlijst waar ik zo onwijs lang mee bezig ben geweest omgezet moet worden naar een andere referentiestijlalles voor niks gedaan vorige keer
En ondertussen werk je je op die andere dagen over de kopquote:Op donderdag 19 september 2024 19:52 schreef Crack_ het volgende:
dat had ik zelf ook al bedacht maar wel lief dat ze dat zelf ook zeggen
als je iets incorrect wilt inleveren welquote:Op donderdag 19 september 2024 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan je gewoon met AI doen
Over de kop niet, of misschien bedoel je het anders dan hoe ik het opvat. Het zijn soms lange dagen maar kan dat prima hebben, als het maar niet te lang isquote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef Modus het volgende:
[..]
En ondertussen werk je je op die andere dagen over de kop
quote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je iets incorrect wilt inleveren wel
[..]
Over de kop niet, of misschien bedoel je het anders dan hoe ik het opvat. Het zijn soms lange dagen maar kan dat prima hebben, als het maar niet te lang is
Bwah let vooral zelf op jezelf en stel je grenzen. Dat zgn medeleven door werkgevers is vaak meer voor de beeldvorming dan oprecht gemeend.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Over de kop niet, of misschien bedoel je het anders dan hoe ik het opvat. Het zijn soms lange dagen maar kan dat prima hebben, als het maar niet te lang is
okequote:Op donderdag 19 september 2024 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Bwah let vooral zelf op jezelf en stel je grenzen. Dat zgn medeleven door werkgevers is vaak meer voor de beeldvorming dan oprecht gemeend.
hiiiiiquote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
Voor vanavond hebben we op het menu tamme Ettoborst met krokante polenta, Ygrittetoffee, witlof, paddenstoelen en Ama jus met sinaasappel en staartpeper.
Bijzonder.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
Voor vanavond hebben we op het menu tamme Ettoborst met krokante polenta, Ygrittetoffee, witlof, paddenstoelen en Ama jus met sinaasappel en staartpeper.
Toch fijn dat ik in ieder geval lekker benquote:Op donderdag 19 september 2024 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
het snoepje van de weekquote:Op donderdag 19 september 2024 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik in ieder geval lekker ben
Jij altijdquote:Op donderdag 19 september 2024 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik in ieder geval lekker ben
Erik wie?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
Die advocaat die Erik Menendez terughaalde uit Israel![]()
![]()
Man man man
Je hoeft niet de hele serie hier te vertellen hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
Die advocaat die Erik Menendez terughaalde uit Israel![]()
![]()
Man man man
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry ik zal de rest in een spoiler gooienquote:Op donderdag 19 september 2024 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hoeft niet de hele serie hier te vertellen hoor.
Ja maar ja ik hoef dat allemaal niet te lezen sorry.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry ik zal de rest in een spoiler gooien![]()
Maar dit is maar een heel klein detailtje. Eigenlijk alleen interessant voor rechten mensen![]()
dan lees je het toch niet!211!11!quote:Op donderdag 19 september 2024 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja ik hoef dat allemaal niet te lezen sorry.
moedige mensen, helaas zal het wel niet tot een veroordeling komenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:31 schreef Crack_ het volgende:
De bekende trans vrouw Kesaria Abramidze is woensdag in Georgiė om het leven gebracht. Het ministerie van Binnenlandse Zaken meldt dat de 37-jarige actrice en influencer op buitengewoon wrede wijze is omgebracht. Ze had meerdere steekwonden.
De dood van Abramidze leidt tot geschokte reacties. Ze had op Instagram meer dan een half miljoen volgers en vertegenwoordigde haar land in 2018 bij de Miss Trans Star International-competitie.
De autoriteiten hebben al een verdachte opgepakt. Volgens lokale media hangt deze persoon een gevangenisstraf van zestien tot twintig jaar boven het hoofd.
De pro-Europese president Salome Zourabichvili, die overhoop ligt met de Georgische regering, heeft de "afschuwelijke moord" op Abramidze veroordeeld. Het tragische incident moet het land wakker schudden, betoogde Zourabichvili op sociale media.
Abramidze zou woensdag zijn omgebracht, een dag nadat het Georgische parlement omstreden lhbti-wetgeving had goedgekeurd. Die wet verbiedt onder meer huwelijken tussen twee personen van hetzelfde geslacht en adopties door homostellen. Dat leidde tot internationale kritiek, ook van Nederland.
wie?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
moedige mensen, helaas zal het wel niet tot een veroordeling komen
hmmquote:Op donderdag 19 september 2024 20:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
die voor zichzelf uit durven te komen tegen de algemene mening en opressie in
leuk. lekker creatief en het ontspantquote:Op donderdag 19 september 2024 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben weer aan het tekenen geslagen
Ja heel triest maar ik snap niet dat dit nu in verband gebracht wordt met die wet. Waar je het mee eens kan zijn of niet. Maar ze is vermoord door een vriend en er is nog geen motief.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:31 schreef Crack_ het volgende:
De bekende trans vrouw Kesaria Abramidze is woensdag in Georgiė om het leven gebracht. Het ministerie van Binnenlandse Zaken meldt dat de 37-jarige actrice en influencer op buitengewoon wrede wijze is omgebracht. Ze had meerdere steekwonden.
De dood van Abramidze leidt tot geschokte reacties. Ze had op Instagram meer dan een half miljoen volgers en vertegenwoordigde haar land in 2018 bij de Miss Trans Star International-competitie.
De autoriteiten hebben al een verdachte opgepakt. Volgens lokale media hangt deze persoon een gevangenisstraf van zestien tot twintig jaar boven het hoofd.
De pro-Europese president Salome Zourabichvili, die overhoop ligt met de Georgische regering, heeft de "afschuwelijke moord" op Abramidze veroordeeld. Het tragische incident moet het land wakker schudden, betoogde Zourabichvili op sociale media.
Abramidze zou woensdag zijn omgebracht, een dag nadat het Georgische parlement omstreden lhbti-wetgeving had goedgekeurd. Die wet verbiedt onder meer huwelijken tussen twee personen van hetzelfde geslacht en adopties door homostellen. Dat leidde tot internationale kritiek, ook van Nederland.
quote:Authorities suspect that Abramidze's killer was her friend, and that he murdered her after an argument between the two before fleeing the scene.
Ja had/heb ik even nodig tbhquote:Op donderdag 19 september 2024 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
leuk. lekker creatief en het ontspant
Niet zo op de zaken vooruit lopenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
moedige mensen, helaas zal het wel niet tot een veroordeling komen
Geilquote:Op donderdag 19 september 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben creatief met mezelf
kop vastgelijmd aan de tafel.
Da's kunst.
had van de week een aflevering van Napleiten geluisterd over dat arnhemse homostel dat in elkaar zou zijn geslagen omdat homo. En dat politie daar meteen mee aan de haal ging en heel de media en er werd een stille tocht georganiseerd blabla. Nooit bewezen, daar heeft politie toen ook zn excuses voor aangeboden maarja, dan ist al te laaaatquote:Op donderdag 19 september 2024 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja heel triest maar ik snap niet dat dit nu in verband gebracht wordt met die wet. Waar je het mee eens kan zijn of niet. Maar ze is vermoord door een vriend en er is nog geen motief.
[..]
Dag familiequote:Op donderdag 19 september 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
komen er boomstammen van de vrachtwagen vallen?
Daar ben ik al voorbij. Begint de film mee.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
komen er boomstammen van de vrachtwagen vallen?
ordinair ik hang toch ook geen porno aan de muur, dat zijn de eerste blote tieten kalendersquote:Op donderdag 19 september 2024 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
even wat Renaissance-schilderijen van vrouwelijk schoon aan de muren hangen
Dit is kunstquote:Op donderdag 19 september 2024 21:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ordinair ik hang toch ook geen porno aan de muur, dat zijn de eerste blote tieten kalenders
jaja ik ken die kunstenaartjes wel viespeuken zijn het en de vrouwtjes vallen allemaal voor hun valse avancesquote:
Lijkt me nogal sterk... Correggio is al een eeuwtje of vijf dood.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
jaja ik ken die kunstenaartjes wel viespeuken zijn het en de vrouwtjes vallen allemaal voor hun valse avances
voor sommige mensen is naakt en porno hetzelfde, jaquote:Op donderdag 19 september 2024 21:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ordinair ik hang toch ook geen porno aan de muur, dat zijn de eerste blote tieten kalenders
mja okay et ziet er allemaal vrij kuis en saai uit, zou het niet aan de muur hangenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lijkt me nogal sterk... Correggio is al een eeuwtje of vijf dood.
ja dat zeg ik... ik ga dus juist géén ordi porno ophangenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja okay et ziet er allemaal vrij kuis en saai uit, zou het niet aan de muur hangen
https://www.bing.com/imag(...)sh=0&ghacc=0&first=1
nou vroeger voor internet en de videoband had je nog geen pornoquote:Op donderdag 19 september 2024 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor sommige mensen is naakt en porno hetzelfde, ja
huh?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou vroeger voor internet en de videoband had je nog geen porno
Prachtige antieke landkaart van Brabant?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:16 schreef Crack_ het volgende:
In mijn slaapkamer hangt wel sensueel getinte kunst, maar ben het zatheb alleen nog niks anders leuks gezien
verzin je dit of is dit ergens op gebaseerd? porno bestaat al heel langquote:Op donderdag 19 september 2024 21:17 schreef Karzai het volgende:
maar de menselijke lusten zijn van alle tijden dus verbeelden ze dat vroeger in schilderijen
ja ik vervang het ook van tijd tot tijdquote:Op donderdag 19 september 2024 21:16 schreef Crack_ het volgende:
In mijn slaapkamer hangt wel sensueel getinte kunst, maar ben het zatheb alleen nog niks anders leuks gezien
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prachtige antieke landkaart van Brabant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]met van die vlaggetjes als marker voor waar ik allemaal seks heb gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
porno bestaat al sinds de neanderthalersquote:Op donderdag 19 september 2024 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
verzin je dit of is dit ergens op gebaseerd? porno bestaat al heel lang![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Fanny_Hill
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]met van die vlaggetjes als marker voor waar ik allemaal seks heb gehad
-XOXO-
jaa, houdt het leukquote:Op donderdag 19 september 2024 21:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik vervang het ook van tijd tot tijd
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
porno bestaat al sinds de neanderthalers
ik ben je kwijt, sorryquote:Op donderdag 19 september 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Rotterdam - Bij een steekpartij aan de voet van de Erasmusbrug in Rotterdam is een dode gevallen. Twee personen raakten zwaargewond, zo meldt de Rotterdamse politie.quote:
Eerste SM-sessie: Neanderthaler laat loeizware steen op voet vallen, andere Neanderthaler voelt zich enigszins 'heet'.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
porno bestaat al sinds de neanderthalers
link?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Baudet legt eindelijk duidelijk uit hoe het zit in het debat. Eindelijk iemand die er voor geleerd heeft.
NPO Politiek. Maar hij was even aan het vertellen dat hij de enige was met een diploma in het staatsrechtquote:Op donderdag 19 september 2024 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
link?
Of is dat van gister?
zal jou eens een dm sturenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik. Misschien kun je wat fokkers een DM sturen
Oke opaquote:Op donderdag 19 september 2024 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
maarja weet niet hoe dat werkt
kapotmoelijk al die 'digitale technololgie'.
niet op beeld bedoel ik en elk moment beschikbaar, we worden nu gebombardeerd met pornografische beelden als je er naar zoektquote:Op donderdag 19 september 2024 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaa, houdt het leuk
[..]
[..]
ik ben je kwijt, sorry
vroeger was het nog leuk, met poederpruiken en pofbroekenquote:
dit is gewoon poėzie manquote:Op donderdag 19 september 2024 21:37 schreef Karzai het volgende:
ik heb het eelt van de proletariers vanavond zeker 50 jaar gerijpt, met paddenstoelen uit hun sociale huurwoning en een halve rat met pindasaus
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:37 schreef Karzai het volgende:
ik heb het eelt van de proletariers vanavond zeker 50 jaar gerijpt, met paddenstoelen uit hun sociale huurwoning en een halve rat met pindasaus
Niet naar zoekenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet op beeld bedoel ik en elk moment beschikbaar, we worden nu gebombardeerd met pornografische beelden als je er naar zoekt
Ja snap ikquote:Op donderdag 19 september 2024 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
maarja weet niet hoe dat werkt
kapotmoelijk al die 'digitale technololgie'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik deze morgen verder ga uitwerken
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dacht even dat het een post van @UitStraling was.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dit is gewoon poėzie man
Heb gewoon een autoblokker met boodschap:quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik. Misschien kun je wat fokkers een DM sturen
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Vlindert zo?
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:37 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer dingen die hij post..quote:
Ik ben er van overtuigd dat Etto in EBI zit en Vlinder het pseudoniem is van de vrouw die hem brieven schrijftquote:
ebi?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Etto in EBI zit en Vlinder het pseudoniem is van de vrouw die hem brieven schrijft
zoals?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer dingen die hij post..
Even de amas buiten zetten of de dimmy's paneren.quote:
Kan dat niet?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even de amas buiten zetten of de dimmy's paneren.
.
Het is wel gewoon volgens de policy, maar gewoon zwaar vermoeiend zeker na de tigste keer dat je het post. No offence verder hoorquote:Op donderdag 19 september 2024 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan dat niet?
Ban incoming?
Oh ik ben ook heel moe.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is wel gewoon volgens de policy, maar gewoon zwaar vermoeiend zeker na de tigste keer dat je het post. No offence verder hoor
wel met vlinderquote:Op donderdag 19 september 2024 22:11 schreef Modus het volgende:
Even Etto buiten zetten whahaaaatjes
Ik heb dit soms ook wel bij users maar volgens mij heeft bijna iedereen dit maar dan irriteert iedereen zich weer aan iets anders. Als men daar rekening mee houdt blijft er volgens mij geen topic meer overquote:Op donderdag 19 september 2024 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is wel gewoon volgens de policy, maar gewoon zwaar vermoeiend zeker na de tigste keer dat je het post. No offence verder hoor
Even Crack____ buiten zettenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dit soms ook wel bij users maar volgens mij heeft bijna iedereen dit maar dan irriteert iedereen zich weer aan iets anders. Als men daar rekening mee houdt blijft er volgens mij geen topic meer over![]()
ja maar niet letterlijk, mentaalquote:
Net nodig.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Die intelligentietest duurt trouwens 3 uurheb 'm verzet
![]()
ik moet fresh zijn
No pressurequote:Op donderdag 19 september 2024 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Die intelligentietest duurt trouwens 3 uurheb 'm verzet
![]()
ik moet fresh zijn
het maakt me echt geen drollie uit wat mn intelligentieniveau zou zijnquote:Op donderdag 19 september 2024 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Net nodig.
Je bent superslim.
BAM, drie seconden.
Yep...quote:Op donderdag 19 september 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Autismetest duurt een uurtje, ben zo benieuwd wat ik daar moet doenof wacht, heeft iemand die gehad? Ik moet iets doen en dan gaan ze observeren hoe ik dat doe en tegelijkertijd vragen stellen blabla
straks moet je blokken stapelen ofzo, zoeits zie ik voor me maar echt geen idee
Ik denk dat ze als eerste naar je Fok-username vragenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Autismetest duurt een uurtje, ben zo benieuwd wat ik daar moet doenof wacht, heeft iemand die gehad? Ik moet iets doen en dan gaan ze observeren hoe ik dat doe en tegelijkertijd vragen stellen blabla
straks moet je blokken stapelen ofzo, zoeits zie ik voor me maar echt geen idee
DRIE UUR WTFquote:
wat houdt dat inquote:Op donderdag 19 september 2024 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yep...
Woordentest, leestest, en figurentest
ik heb modus gezegdquote:Op donderdag 19 september 2024 22:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze als eerste naar je Fok-username vragen
Dan zegt iemand een lijst woorden, en kijkt hoeveel je kunt opnoemen na bepaalde tijden.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DRIE UUR WTF
![]()
![]()
![]()
of zou dat expres zo lang zijn
want anders zou ik zeggen, doe gewoon 3x 1 uur pls
[..]
wat houdt dat in
ik weet oprecht niet of dit over de intelligentie- of autismetest gaatquote:Op donderdag 19 september 2024 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan zegt iemand een lijst woorden, en kijkt hoeveel je kunt opnoemen na bepaalde tijden.
Daarna een verhaaltje, waarbij gevraagd wordt of je het kunt navertellen, ook steeds na bepaalde tijden.
En inderdaad blokken en puzzels, en hoe snel je figuren op papier kunt leggen met die dingen.
Vond het allemaal wat bizar.
Why not bothquote:Op donderdag 19 september 2024 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet oprecht niet of dit over de intelligentie- of autismetest gaat![]()
Nou eh, ik vermoed dat je sowieso niet 3 uur aaneengesloten bezig gaat zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DRIE UUR WTF
![]()
![]()
![]()
of zou dat expres zo lang zijn
want anders zou ik zeggen, doe gewoon 3x 1 uur pls
[..]
weet ik niet meer, kan allebei zijn geweest.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet oprecht niet of dit over de intelligentie- of autismetest gaat![]()
Haha Etto is domquote:Op donderdag 19 september 2024 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan zegt iemand een lijst woorden, en kijkt hoeveel je kunt opnoemen na bepaalde tijden.
Daarna een verhaaltje, waarbij gevraagd wordt of je het kunt navertellen, ook steeds na bepaalde tijden.
En inderdaad blokken en puzzels, en hoe snel je figuren op papier kunt leggen met die dingen.
Vond het allemaal wat bizar.
ja, weeniequote:
geen idee?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou eh, ik vermoed dat je sowieso niet 3 uur aaneengesloten bezig gaat zijn.
hmmquote:Op donderdag 19 september 2024 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet ik niet meer, kan allebei zijn geweest.
hmmquote:Op donderdag 19 september 2024 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn autisme onderzoeken waren in 2006. Weet niet alles meer en die zullen echt wel veranderd zijn anno nu
ohja, begrijpelijkquote:Op donderdag 19 september 2024 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik leefde toen ook in een waas. Was ook echt net in de periode dat mijn moeder overleed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |