SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
op welke zender zit meester Frank Visser tegenwoordig?quote:
6quote:Op donderdag 19 september 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
op welke zender zit meester Frank Visser tegenwoordig?
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
commerciėle nederlandse zenders kijk ik 0,0
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:02 schreef Nizno het volgende:
neuj, dat vindt jij leuk. dat is iets anders
we hadden al vastgesteld dat de paar TVprogramma's op NL TV die ik kijk, niet jouw smaak zijn en andersomquote:
Dat is geen excuus tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:03 schreef dud0r het volgende:
Ik heb geen tv abonnement. Dus kijk het ook niet
Oh echtquote:Op donderdag 19 september 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hadden al vastgesteld dat de paar TVprogramma's op NL TV die ik kijk, niet jouw smaak zijn en andersom
ik ook niet, maar mn ouders hebben ziggo dus kan ik de ziggo go van gebruiken. en van een oud collega mag ik nog steeds de nl ziet gebruiken.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:03 schreef dud0r het volgende:
Ik stream series en films die ik wil zien. Heb expres geen tv abonnement genomen.quote:
Is gewoon terug te kijken.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik stream series en films die ik wil zien. Heb expres geen tv abonnement genomen.
Klinkt me als veel te veel moeite.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, maar mn ouders hebben ziggo dus kan ik de ziggo go van gebruiken. en van een oud collega mag ik nog steeds de nl ziet gebruiken.
Dus ik zou theoretisch gezien alles kunnen kijken
Ja zo gebruik ik de KPN app via mijn vader.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, maar mn ouders hebben ziggo dus kan ik de ziggo go van gebruiken. en van een oud collega mag ik nog steeds de nl ziet gebruiken.
Dus ik zou theoretisch gezien alles kunnen kijken
Nee joh. Inloggen en klaar.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt me als veel te veel moeite.
Ik ook niet, maar kijk gewoon ook legaal tvquote:Op donderdag 19 september 2024 18:03 schreef dud0r het volgende:
snap ik, vanwege die moeite kijk ik ook amperquote:Op donderdag 19 september 2024 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt me als veel te veel moeite.
Zou niet weten wat er op tv komt dat ik niet kan streamen wat ik perse wil zienquote:
Waarom geen Frank Visser?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kijk gewoon ook legaal tv, maar geen Mr Visser of mr Reid
door jou wil ik ook weer nieuwe tat, klootzakquote:Op donderdag 19 september 2024 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou niet weten wat er op tv komt dat ik niet kan streamen wat ik perse wil zien
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
GRRR, spotify knalt mij er steeds uit op de browser. Echt vijf keer per dag oid, waarom doet ie datmeer mensen die daar last van hebben?
Ik gebruik alleen maar de app sorry.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
GRRR, spotify knalt mij er steeds uit op de browser. Echt vijf keer per dag oid, waarom doet ie datmeer mensen die daar last van hebben?
Geen zin in. Rijdende rechter keek/ kijk ik ook vrijwel nooit.quote:
Net zo'n grote?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
door jou wil ik ook weer nieuwe tat, klootzak
Nee, ik luister gewoon via de app zelfquote:Op donderdag 19 september 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Heb ik ook nietquote:
Ik was er niet bij en heb me nooit zo heel diep in de zaak verdiept. Op het eerste gezicht mogen ze er wel blijven van me.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:05 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Hoe denk jij over die zaak van de Menéndez broers? Moeten ze voor altijd in de cel blijven?
Goed antwoord wel.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er niet bij en heb me nooit zo heel diep in de zaak verdiept. Op het eerste gezicht mogen ze er wel blijven van me.
quote:
ohja, ik bedoel ook de app maar dan op de laptopquote:Op donderdag 19 september 2024 18:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar de app sorry.
Waar gaan ze heen?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:10 schreef Haags het volgende:
Gebroken nacht voor de boeg. Vannacht mijn ouders naar Schiphol brengen.
bende gekquote:
dat bedoel ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 19 september 2024 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik luister gewoon via de app zelf
ik ook, niet alleen op tv overigensquote:Op donderdag 19 september 2024 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan ook soms slecht tegen ruzies en schelden op TV. Dus misschien ook een beetje zelfbescherming
Kunnen ze niet met de trein? Duurt maar 40-45 minuten.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:10 schreef Haags het volgende:
Gebroken nacht voor de boeg. Vannacht mijn ouders naar Schiphol brengen.
Beetje. Anders had ik het ook niet gedaanquote:
Afstand is ook lastigquote:Op donderdag 19 september 2024 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het allemaal niet goed genoeg is voor hem
Nee, geen last van. Ik kan gewoon als ik op de laptop luister via mijn telefoon de nummers wijzigen e.dquote:Op donderdag 19 september 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ohja, ik bedoel ook de app maar dan op de laptopen als ik dan op mn telefoon spotify gebruik dan gooit ie me er uit op de laptop, maar weet niet waarom
en eerst was dat niet zo
dan stond er bij één van de twee 'wordt afgespeled op apparaat mobiel'
Dat is midden in de nacht niet te doen. Moeten ze eerst met tram maar die rijdt nog niet midden in de nachtquote:Op donderdag 19 september 2024 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kunnen ze niet met de trein? Duurt maar 40-45 minuten.
@:wereldgozer
[..]
Beetje. Anders had ik het ook niet gedaan
Ja dan wordt het lastigquote:Op donderdag 19 september 2024 18:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is midden in de nacht niet te doen. Moeten ze eerst met tram maar die rijdt nog niet midden in de nacht
trueeequote:Op donderdag 19 september 2024 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, geen last van. Ik kan gewoon als ik op de laptop luister via mijn telefoon de nummers wijzigen e.d
Ze moeten er rond half 4 zijn. Ik ga dan nog maar even terug naar huis en euh... ja ontbijten of zo.quote:
Gelijk door naar werk is ook weer overdrevenquote:Op donderdag 19 september 2024 18:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze moeten er rond half 4 zijn. Ik ga dan nog maar even terug naar huis en euh... ja ontbijten of zo.
Ook dat. Ik heb wel eens een telefoongesprek met pa beėindigd, omdat hij ook na een aantal waarschuwingen dingen kut en zo bleef noemen..quote:Op donderdag 19 september 2024 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, niet alleen op tv overigens
Ja dan ben ik daar om 5 uur of zo. Of eerder zelfs. Alles nog dicht. Schiet niet op hahaquote:Op donderdag 19 september 2024 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelijk door naar werk is ook weer overdreven
Vind zo'n vroege vlucht altijd wel fijn. Is niet meteen je hele dag verloren.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:17 schreef Ama het volgende:
Wat een tijd ook om op Schiphol aan te komen.
Weet jij hoe laat Bridget Maasland.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Vind zo'n vroege vlucht altijd wel fijn. Is niet meteen je hele dag verloren.
Dat is wat onhandig inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2024 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dan ben ik daar om 5 uur of zo. Of eerder zelfs. Alles nog dicht. Schiet niet op haha
Gewoon nachtje doorhalen.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht tot ik Solo morgen zie.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga de Menendez serie kijken
samequote:Op donderdag 19 september 2024 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook dat. Ik heb wel eens een telefoongesprek met pa beėindigd, omdat hij ook na een aantal waarschuwingen dingen kut en zo bleef noemen..
![]()
dit klinkt wel chill?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga echt niet zo vroeg meer vliegeneen keer gedaan. Was helemaal kapot om twee uur 's middags. En kon nog steeds niet inchecken. Hebben we op het dakterras van het hotel even liggen maffen
Moet je dan straks naar de deur strompelen?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
En sushi bestellen want vriendin blijft weer eens bij dr zus eten
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat Bridget Maasland.
Ik kwam deze laatst tegen. Is wel @Haags humor.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat Bridget Maasland.
De A4 was vandaag ook weer eens niet al te best hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Ongekend feest vandaag weer @:4EverBlackEyed
Ja die is geinig.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kwam deze laatst tegen. Is wel @:Haags humor.
[ afbeelding ]
Linkse hobby's betalenquote:Op donderdag 19 september 2024 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
De A4 was vandaag ook weer eens niet al te best hoor.
Flitsmeister bleef ook maar gaan. Zijn ze weer bezig met een flitsmarathon of zo
En je mag er niks van zeggen, want oh wat zijn ze zielig..quote:Op donderdag 19 september 2024 18:31 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk, houden de haatbaarden van Hezbollah een toespraakje voor de Palestijnse terroristen klappen de Joden eroverheen met overvliegende F16''s door de geluidsbarričre .
Wat is het toch een prachtig volkje
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
En sushi bestellen want vriendin blijft weer eens bij dr zus eten
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je dan straks naar de deur strompelen?
Gaat het wel goed tussen jou en je vriendin dat ze zo zielig hulpeloos achter laatquote:
Even checken of ze wel echt bij haar zus is.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat het wel goed tussen jou en je vriendin dat ze zo zielig hulpeloos achter laat
Of bij Oemfoefoe in de Bijlmer.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even checken of ze wel echt bij haar zus is.
Lopen ze morgen allebei slecht.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of bij Oemfoefoe in de Bijlmer.
Ja hoor. Ze is gewoon vaak bij haar zus de laatste tijd.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat het wel goed tussen jou en je vriendin dat ze zo zielig hulpeloos achter laat
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lopen ze morgen allebei slecht.
"Sjonge jonge jonge”quote:Op donderdag 19 september 2024 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Schoof die torpedeert zijn eigen kabinet ben ik bang. Gaat nog niet heel lekker.
gaat het?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ken het verhaal al maar we zijn een half uur in en:
Waarom zou je het wapen voor een moord in een winkel kopen![]()
![]()
Waarom zorg je niet voor een goede alibi![]()
![]()
Waarom shotguns![]()
![]()
Waarom denk je niet na over vingerafdrukken en bloedsporen![]()
haar vriendin eet bij haar zusquote:
Ze hadden er mee weg kunnen komen!!quote:Op donderdag 19 september 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
haar vriendin eet bij haar zus
ze moet van ellende sushi bestellen en met stokjes eten
ze zit een docu over twee broers die een moord hebben gepleegd te kijken...
wat denk je zelf?
Nou gelukkig maar dat ze zijn gepakt.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hadden er mee weg kunnen komen!!
ze kijkt vanuit het perspectief van de broers hequote:Op donderdag 19 september 2024 19:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dat ze zijn gepakt.
bedankt voor de samenvattingquote:Op donderdag 19 september 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
haar vriendin eet bij haar zus
ze moet van ellende sushi bestellen en met stokjes eten
ze zit een docu over twee broers die een moord hebben gepleegd te kijken...
wat denk je zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |