SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
op welke zender zit meester Frank Visser tegenwoordig?quote:
6quote:Op donderdag 19 september 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
op welke zender zit meester Frank Visser tegenwoordig?
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
commerciėle nederlandse zenders kijk ik 0,0
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:02 schreef Nizno het volgende:
neuj, dat vindt jij leuk. dat is iets anders
we hadden al vastgesteld dat de paar TVprogramma's op NL TV die ik kijk, niet jouw smaak zijn en andersomquote:
Dat is geen excuus tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:03 schreef dud0r het volgende:
Ik heb geen tv abonnement. Dus kijk het ook niet
Oh echtquote:Op donderdag 19 september 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hadden al vastgesteld dat de paar TVprogramma's op NL TV die ik kijk, niet jouw smaak zijn en andersom
ik ook niet, maar mn ouders hebben ziggo dus kan ik de ziggo go van gebruiken. en van een oud collega mag ik nog steeds de nl ziet gebruiken.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:03 schreef dud0r het volgende:
Ik stream series en films die ik wil zien. Heb expres geen tv abonnement genomen.quote:
Is gewoon terug te kijken.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik stream series en films die ik wil zien. Heb expres geen tv abonnement genomen.
Klinkt me als veel te veel moeite.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, maar mn ouders hebben ziggo dus kan ik de ziggo go van gebruiken. en van een oud collega mag ik nog steeds de nl ziet gebruiken.
Dus ik zou theoretisch gezien alles kunnen kijken
Ja zo gebruik ik de KPN app via mijn vader.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, maar mn ouders hebben ziggo dus kan ik de ziggo go van gebruiken. en van een oud collega mag ik nog steeds de nl ziet gebruiken.
Dus ik zou theoretisch gezien alles kunnen kijken
Nee joh. Inloggen en klaar.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt me als veel te veel moeite.
Ik ook niet, maar kijk gewoon ook legaal tvquote:Op donderdag 19 september 2024 18:03 schreef dud0r het volgende:
snap ik, vanwege die moeite kijk ik ook amperquote:Op donderdag 19 september 2024 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt me als veel te veel moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |