SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat is de enige juiste schrijfwijze. Het is dan ook gewoon patat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2024 14:37:59 ]![]()
een terrasweertjequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Doch spreek ik het uit als friet![]()
Same!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Extra punkten voor Aardappelquote:Op donderdag 19 september 2024 14:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik spreek het uit zoals het hoort:'patat'.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
of 'frensj frais'...quote:Op donderdag 19 september 2024 14:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een beetje gay is ok, maar 'friet' zeggen gaat mij echt te verAutocorrect
(zelfst. naamw.)
billige kartoffeln und gemüseAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik eet het gewoon op
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Het beste om te doenquote:
da's het bestequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, AardappelSchotels ook gewoon hoor, hap slik wegquote:![]()
daar bij de paella weekopdracht in spanie daar
moeten de 3 in secretruim dat eten kosten en gisteren
was het verkokt, vandaag was
nur de groenen bonen schlecht en hij moest spuggen![]()
![]()
Ook!quote:![]()
Alleen bruine chocolade, koffie en olijven niet
Wat een onhandig hoog aanrechtquote:Op donderdag 19 september 2024 15:18 schreef mario390 het volgende:
om dat 2 eters van 60 borden eten![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
eetbaar?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:21 schreef Lovely het volgende:
Er groeit een Goudgele plooiparasol bij mijn plant![]()
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is idd giftigquote:Op donderdag 19 september 2024 15:27 schreef maily het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar of die lekker is en of je er ziek van wordt of erger weet ik nietUw ADH vitamine Worst
En wat een ruige verhalen weer van mario, ik heb volgende week weer wat te vertellen bij de koffieautomaat, de collega's hangen aan mijn lippenUw ADH vitamine Worst
Ja heb je wel een scoop hoor!quote:Op donderdag 19 september 2024 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
En wat een ruige verhalen weer van mario, ik heb volgende week weer wat te vertellen bij de koffieautomaat, de collega's hangen aan mijn lippen![]()
Leucocoprinusquote:Op donderdag 19 september 2024 15:21 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk weghalen! Direct in een plastic zakje doen en niet met die paddestoel door je huis lopen![]()
![]()
Dat klinkt niet leucquote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Leucocoprinus
Gelijk weghalen! Direct in een plastic zakje doen en niet met die paddestoel door je huis lopenUw ADH vitamine Worst
Goed ideequote:Op donderdag 19 september 2024 13:40 schreef maily het volgende:
@:Dr.Mikey
https://www.bndestem.nl/b(...)bP4ax8Faw8hQo2o68bSw
Met de bus naar Luxemburg voor goedkope tabak
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Echt?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Leucocoprinus
Gelijk weghalen! Direct in een plastic zakje doen en niet met die paddestoel door je huis lopen![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh ohquote:Op donderdag 19 september 2024 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doodsverwensing, TR gemacht
De wattes..quote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]die schimmel maakt je substraat hydrofoob
Eerst je hand in dat zakje doen en dan pas die paddestoel pakken.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Leucocoprinus
Gelijk weghalen! Direct in een plastic zakje doen en niet met die paddestoel door je huis lopen
#putitinyourzakje#champignon![]()
ik las PutinZakjequote:Op donderdag 19 september 2024 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst je hand in dat zakje doen en dan pas die paddestoel pakken.
#putitinyourzakje#champignonUw ADH vitamine Worst
Behalve dat het giftig is voor jezelf als je er veel van eet en mss in wat kleinere hoeveelheden voor huisdieren/kinderen is er niets aan de hand hoor
Rondje google levert op dat het een veel voorkomend schimmelsoort is in potgrond en kassen. En voor de rest kan je hoogstens je kamerplant wat minder vaak water geven zodat de bodem iets minder vochtig is.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh! zoiets had ik ook bij mijn plantjequote:Op donderdag 19 september 2024 15:21 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Plant staat boven op de kast in de slaapkamerquote:Op donderdag 19 september 2024 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Behalve dat het giftig is voor jezelf als je er veel van eet en mss in wat kleinere hoeveelheden voor huisdieren/kinderen is er niets aan de hand hoor
Rondje google levert op dat het een veel voorkomend schimmelsoort is in potgrond en kassen. En voor de rest kan je hoogstens je kamerplant wat minder vaak water geven zodat de bodem iets minder vochtig is.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Komt wel eens voor dat er indd paddenstoeltjes bij planten groeienquote:Op donderdag 19 september 2024 15:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh! zoiets had ik ook bij mijn plantjeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Had nog paddestoelen gekocht om te roerbakken, komt wel heel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
Ik las het net. Er zat eerder al een heel plakkaat aan schimmel(s) op de potgrond.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt wel eens voor dat er indd paddenstoeltjes bij planten groeien
En ja, het is wel een beetje een tropische plant, dus ik ga ervanuit dat het met die eigen potgrond is meegekomen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat wordt smullenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
Had nog paddestoelen gekocht om te roerbakken, komt wel heel dichtbij zo
Daar zit ook van alles in.. komem soms zelfs kleine mugjes uitquote:Op donderdag 19 september 2024 15:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik las het net. Er zat eerder al een heel plakkaat aan schimmel(s) op de potgrond.
En ja, het is wel een beetje een tropische plant, dus ik ga ervanuit dat het met die eigen potgrond is meegekomen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja, die varenrouwmugjes (vervelende beesten zijn hetquote:Op donderdag 19 september 2024 15:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar zit ook van alles in.. komem soms zelfs kleine mugjes uit"plantenmoordenaars" noem ik ze)) zitten in meer (kamer)planten...
Vaak door mensen als vliegje bestempeld, het is een mugje (in naam)
Het heeft ons zo'n half miljoen schade opgeleverd afgelopen jaar, maar goed, muisje weet het uiteraard weer beter.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Rondje google levert op dat het een veel voorkomend schimmelsoort is in potgrond en kassen. En voor de rest kan je hoogstens je kamerplant wat minder vaak water geven zodat de bodem iets minder vochtig is.
En je plant gaat gewoon dood ervan, maar ach, boeiend.![]()
![]()
Zit vaak in kokosdeeltjes in potgrond.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik las het net. Er zat eerder al een heel plakkaat aan schimmel(s) op de potgrond.
En ja, het is wel een beetje een tropische plant, dus ik ga ervanuit dat het met die eigen potgrond is meegekomen.![]()
Het gaat hier om een kamerplant niet op een potgrond business ofzoquote:Op donderdag 19 september 2024 16:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het heeft ons zo'n half miljoen schade opgeleverd afgelopen jaar, maar goed, muisje weet het uiteraard weer beter.
En je plant gaat gewoon dood ervan, maar ach, boeiend.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Om een zeer besmettelijke schimmel die binnen een week al je planten kan besmetten. En ja, een leuco-besmetting bij een professional MOET gemeld worden bij RHP, omdat het een levensgrote bedreiging is voor tuinbouw en potgrondindustrie.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het gaat hier om een kamerplant niet op een potgrond business ofzo
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2024 16:07:39 ]![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)5&id=100063483369987![]()
![]()
Paddenstoelen!![]()
Sommige mensen kweken die zelfs bewust!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Alleen gekkies toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Paddenstoelen!![]()
Sommige mensen kweken die zelfs bewust!![]()
![]()
En ze zelfs consumeren, wat een gekkigheid!quote:Op donderdag 19 september 2024 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Paddenstoelen!![]()
Sommige mensen kweken die zelfs bewust!Uw ADH vitamine Worst
Ja ikquote:Op donderdag 19 september 2024 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Paddenstoelen!![]()
Sommige mensen kweken die zelfs bewust!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou ja, deed.
Ik zou het wel weer kunnen doen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Dacht eerst: nieuws van De Speld of Nieuwspaal
Nou nou.... Ik kom dat niet tegen hoor?quote:Op donderdag 19 september 2024 16:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Om een zeer besmettelijke schimmel die binnen een week al je planten kan besmetten. En ja, een leuco-besmetting bij een professional MOET gemeld worden bij RHP, omdat het een levensgrote bedreiging is voor tuinbouw en potgrondindustrie.
Heb jij een bron ervan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
InteressantDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
Dit.quote:
Werkt duurt nog even
Ik ook hoor!quote:
Had hier foto's geplaatst van het groeiproces van mn oesterzwammen, maar daar werden wat grapjes over gemaakt, dus vandaar mn opmerking
Wat flauw zegquote:Op donderdag 19 september 2024 16:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook hoor!
Had hier foto's geplaatst van het groeiproces van mn oesterzwammen, maar daar werden wat grapjes over gemaakt, dus vandaar mn opmerking![]()
![]()
Ja, sindsdien deel ik zulke persoonlijke verhalen niet meerquote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Nog één nachtje slapen en één dagje bolken.![]()
![]()
Snap ik welquote:Op donderdag 19 september 2024 17:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, sindsdien deel ik zulke persoonlijke verhalen niet meer![]()
![]()
Wel opvallend dat we dit niet vaker zien, het is toch Helmond.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:26 schreef Lovely het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lang geleden dat ik dat plaatje zag![]()
![]()
Daarom plaatste ik het ookquote:Op donderdag 19 september 2024 17:27 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Lang geleden dat ik dat plaatje zag
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
als je kapotje maar niet kapot gaat![]()
Ja? Ben ik zo voorspelbaar?quote:
In mn Duitse les leerde ik:
Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
Had je deze post ook verwacht?
Iwdjdgz!quote:Op donderdag 19 september 2024 17:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Had je deze post ook verwacht?![]()
![]()
ik heb daarom 2 levensquote:Op donderdag 19 september 2024 17:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Had je deze post ook verwacht?Uw ADH vitamine Worst
Zeg je nu dat hema 2x aan zijn einde gaat komen?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Had je deze post ook verwacht?![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Jaaah, bof jij!quote:
Of niet natuurlijk, afhankelijk hoe pijnlijk je dood isquote:Op donderdag 19 september 2024 17:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeg je nu dat hema 2x aan zijn einde gaat komen?![]()
Da was toch al?quote:
Of nu definitief?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Een andere?quote:
Moet er weer verhuisd worden?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gg to the rescuequote:Op donderdag 19 september 2024 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet er weer verhuisd worden?![]()
![]()
Ik heb het ineens in m'n rug.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey, die smoes heb ik al gebruiktquote:Op donderdag 19 september 2024 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het ineens in m'n rug.....![]()
![]()
Hehe. En met succes, je hoefde de vijver van greys niet meer schoon te boenenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey, die smoes heb ik al gebruikt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb al even te weinig koffieprut, maar nog wel een beetje oesterzwamspulquote:Op donderdag 19 september 2024 16:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook hoor!
Had hier foto's geplaatst van het groeiproces van mn oesterzwammen, maar daar werden wat grapjes over gemaakt, dus vandaar mn opmerkingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja dat scheelde wel iddquote:Op donderdag 19 september 2024 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hehe. En met succes, je hoefde de vijver van greys niet meer schoon te boenen![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Staat de 'vijver van Greys' synoniem voor iets?![]()
![]()
Nee, gewoon de vijver, als in een tuinvijver. Met vissen erin enzo. En waterplanten.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Staat de 'vijver van Greys' synoniem voor iets?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als we maar niet uit de zelfde vijver hoeven te vissenUw ADH vitamine Worst
Hangt af van waar je naar aan het vissen bent....quote:Op donderdag 19 september 2024 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
Als we maar niet uit de zelfde vijver hoeven te vissenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb net een visje gehad
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: