SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
...otters?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:05 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
De nemo\s zagen er lekker uitquote:Op donderdag 19 september 2024 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuke beestjes met felle kleurtjes! Welke leek je het lekkerst?
Allemaal ottersquote:
Je moet de volgende keer zo'n netje meenemen.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De nemo\s zagen er lekker uit![]()
Ik vroeg nog bij entree voor een plastic bakje maar ze begrepen mij niet
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal otters
Zoveel otters
Om me heeeeeeeen
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet de volgende keer zo'n netje meenemen.
en ze kijken allemaal naar mijquote:
niet!!quote:Op donderdag 19 september 2024 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
Ballie is dat kind van de tandarts uit Finding Nemo
Indiërsquote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn dus mensen die zo op de wc gaan hurken . heb het bordje vaker in thailand gezien
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:09 schreef bitterbal het volgende:
Dit stond op de deur van de sushi zaak
We hadden die zelfs op ons werk. Logistiek bedrijf met veel buitenlandse werknemersquote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn dus mensen die zo op de wc gaan hurken . heb het bordje vaker in thailand gezien
Ik ook wel in Singapore en Maleisië iddquote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]Kennelijk gebeurde dat kotsen aan de lopende band? Wat zegt dat over de kwaliteit van de sushi?
onze school hing altijd vol met dit soort briefjesquote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
ja het zat vol met thai. je moest ook even buiten wachten met een nummertje. werd je opgeroepen. Het was wel oke. niet de lekkerste sushi die er isquote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]Kennelijk gebeurde dat kotsen aan de lopende band? Wat zegt dat over de kwaliteit van de sushi?
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We hadden die zelfs op ons werk. Logistiek bedrijf met veel buitenlandse werknemers
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het zat vol met thai. je moest ook even buiten wachten met een nummertje. werd je opgeroepen. Het was wel oke. niet de lekkerste sushi die er is
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]Klinkt ongeveer net zo leuk als een coronaprik halen.
Dat ga ik volgende week weer doenquote:Op donderdag 19 september 2024 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]Klinkt ongeveer net zo leuk als een coronaprik halen.
Val je in de doelgroep of vind je dat zelf prettig?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ga ik volgende week weer doen
allemaal bosjesquote:Op donderdag 19 september 2024 12:05 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
Nee zelfquote:Op donderdag 19 september 2024 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Val je in de doelgroep of vind je dat zelf prettig?
quote:
Standaard onderzoekje?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks bloed laten prikken...
Die gaan in hurkpositie op de toiletbril zitten. #geengrapquote:Op donderdag 19 september 2024 12:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me af hoe de ervaring is van de toilethurkers als zij echt niet weten van het bestaan van een zittoilet en dan ineens op zo'n toilet lezen dat ze moeten gaan zitten
Zouden die ook denken van 'wtf, zitten?!!?!? ik moet gaan zitten?!!?!' ofzo?
Ja vandaar die bordjes dat dat niet magquote:Op donderdag 19 september 2024 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaan in hurkpositie op de toiletbril zitten. #geengrap
En waarom niet?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:24 schreef essnhills het volgende:
Denk niet dat we daarna matige sushi gaan eten
waarom zou je matige sushi willen eten?quote:
Ja. ieder jaar vanwege mijn CVA van 2019quote:
Ja dit.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou je matige sushi willen eten?
Ahjaquote:Op donderdag 19 september 2024 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee zelf
Sommige mensen met LC worden (al dan niet tijdelijk) zieker door een vaccinatie, anderen verbeteren wat en de meesten merken geen verschil. Ik heb de keren geen verschil gemerkt.
Maar de kans dat ik zieker word als ik opnieuw corona oploop is veel groter, en de kans op verslechtering is dan wel kleiner na vaccinatie
Dus ik ga gezellig gelijktijdig met mijn ouders en oma te prikken. Leuk familie-uitje
FTFYquote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou je sushi willen eten?
Maar wat denken die mensen als ze te horen krijgen dat dat hier niet gebruikelijk is en ze moeten gaan zitten?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaan in hurkpositie op de toiletbril zitten. #geengrap
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Essiequote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we naar (of achter) het politiebureauquote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahjakan eigenlijk alleen maar positief uitpakken, makkelijke keus dan
En gezellig, wilde vragen of je een leuk ziekenhuis hebt maar hiervoor ga je vast niet naar het ziekenhuis
en ik vraag dit aan jouquote:Op donderdag 19 september 2024 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Essie
Okequote:Op donderdag 19 september 2024 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Essie
Dat laatste denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat denken die mensen als ze te horen krijgen dat dat hier niet gebruikelijk is en ze moeten gaan zitten?Of denken ze dan 'ja doei!!' en zouden ze blijven hurken?
Als ik jou was zou ik dinsdag binnen blijven..quote:
Dinsdag kan ik helaas niet binnen blijven maar moet wel de andere kant op.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dinsdag binnen blijven..
Ik ga dan met pa naar Wildlands![]()
achter, hihihiquote:Op donderdag 19 september 2024 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we naar (of achter) het politiebureau
quote:
voorzichtig doen met dat buisje!quote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ieder jaar vanwege mijn CVA van 2019
Ook ochtendurine inleveren (zit al in het buisje)
Ja weet ik ook nietquote:Op donderdag 19 september 2024 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke
Waarom zouden we matige sushi willen eten?
Kankercabinequote:Op donderdag 19 september 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
De politie had hier een rookhokje dat ze het 'nicotinaurium' noemde, ofzoiets
Die nieuwste prikken in je achterste?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
achter, hihihi
[..]![]()
kan ik me ook voorstellen
buigt u maar even vooroverquote:Op donderdag 19 september 2024 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die nieuwste prikken in je achterste?
Niks spannends dus gelukkigquote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ieder jaar vanwege mijn CVA van 2019
Ook ochtendurine inleveren (zit al in het buisje)
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:41 schreef essnhills het volgende:
Die nieuwste prikken in je achterste?
Ja, doe ik ook hoorquote:Op donderdag 19 september 2024 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorzichtig doen met dat buisje!
Politieman, wat doet u nu?quote:
Nee, volgende week naar de PO van de HA voor de uitslagquote:
"heeft u gedronken?"quote:
Ja geen ideequote:Op donderdag 19 september 2024 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
"heeft u gedronken?"
"wat zegt u, ober?"
quote:
Gaan ze dan tegen je zeggen dat je wat takken moet terugsnoeien?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja mondeling, want er wordt ook waarschijnlijk nog gekeken naar bloeddruk en gewicht..
Oh dat is wel goed en fijn zegquote:Op donderdag 19 september 2024 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, volgende week naar de PO van de HA voor de uitslag
Zou goed kunnen, geen idee. Want ik heb deze PO nog nooit gezien...quote:Op donderdag 19 september 2024 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaan ze dan tegen je zeggen dat je wat takken moet terugsnoeien?
Wisselen ze regelmatig?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, geen idee. Want ik heb deze PO nog nooit gezien...
allemaal beesjesquote:Op donderdag 19 september 2024 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja geen idee
Maar weet je wat ik dan zie?
Precies. Gewoon lekker achter je bureauquote:Op donderdag 19 september 2024 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]wel goede naam, volgens mij hebben ze het gewoon weggehaald
hoezo moet je uberhaupt een cabine om te roken
Zoveel beesjesquote:
net als vroegahquote:Op donderdag 19 september 2024 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies. Gewoon lekker achter je bureau
ommeheeeheeenquote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies. Gewoon lekker achter je bureau
ik ga gewoon buiten bij de rokers staan. Even lekker in de buitenluchtquote:Op donderdag 19 september 2024 12:49 schreef Nizno het volgende:
voordeel van thuiswerken. geen last van verbannen rookplekken
toen ik nog rookte, rookte ik thuis ook nooit binnen.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:50 schreef Nizno het volgende:
Nu rookte ik sowieso al niet in huis sinds ik hier in 2016 ben komen wonen... en rook ik sinds april helemaal niet meer.... maar toch... wel een voordeel van thuiswerken
deze woning was nadat de vorige bewoner een slons was volledig gereinigd en weet ik wat allemaal (geen nieuwe douche en wc dus want das twee week geleden gebeurd) dus het huis was zo lekker fris. Daar mag je niet in roken.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik nog rookte, rookte ik thuis ook nooit binnen.
Altijd buiten onder het afdak
"stoer hoor" zei oma danquote:Op donderdag 19 september 2024 12:52 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nooit verder gekomen dan chocoladesigaretten van de kermis. En dan met je adem een wolkje blazen in de kou "kijk oma ik rook!"
Was je erbij?quote:
neuj maar ik stel het me helemaal voorquote:
moet hij al een eigen postcode aanvragen?quote:
Nee dit is een kleintje gelukkig.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet hij al een eigen postcode aanvragen?
Alleen zijn eigen adres voldoende?quote:
Heyquote:Op donderdag 19 september 2024 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen zijn eigen adres voldoende?
Hoiquote:
Lente part 2quote:Op donderdag 19 september 2024 13:02 schreef essnhills het volgende:
Allemaal plantjes in de tuin die opnieuw in bloei komen
En dan 1 weekje mooie herfstkleuren en daarna winter des doods?quote:
herfstkleuren mag 2 maanden, dan winter des doods.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan 1 weekje mooie herfstkleuren en daarna winter des doods?
een pianopinda?quote:
Als je het niet af laat koelen wordt het een tostiquote:Op donderdag 19 september 2024 13:07 schreef essnhills het volgende:
Mijn brood staat nog af te koelen
Maar dan zo versgebakken nog warme sneetjes brood met oude kaas
quote:Op donderdag 19 september 2024 13:07 schreef essnhills het volgende:
Mijn brood staat nog af te koelen
Maar dan zo versgebakken nog warme sneetjes brood met oude kaas
Warm is ook wel beetje overdreven.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is gewoon warm buiten. Waarom had ik een jas aangedaan?
Stort maar lekker ergens anders neer. Maar dat is hier niet om de hoek.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:41 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, er was nog een Spaans transsporttoestel aan het rondkloten bij jou in de buurt. Die vloog net een heel stuk op 30 meter hoogte boven de A15.
Zit gewoon met een trui aan onder een deken jaquote:Op donderdag 19 september 2024 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Warm is ook wel beetje overdreven.
Pics van je slakquote:Op donderdag 19 september 2024 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
er was hier net (van 11 tot 12.30 ) een soort van crea momentje. Iets met klei maken met hoop als thema.
Ik heb een "slak" gemaakt met een hobbelig huisje met als achterliggende gedachte de weg omhoog is er 1 met hobbels en langzaam..![]()
ahhhquote:Op donderdag 19 september 2024 12:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hun niet. maar ik wel van praktijk
quote:
Oh dat ik ook weer niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit gewoon met een trui aan onder een deken ja
snikheet is hetquote:Op donderdag 19 september 2024 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Warm is ook wel beetje overdreven.
achter de geraniums?quote:Op donderdag 19 september 2024 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit gewoon met een trui aan onder een deken ja
correct.quote:
Jezus dan pas.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over uurtje gaat de koektrommel mariakaakjes rond
Eerst maar lunchen danquote:
Vergeten te maken. Want hij staat nog te drogen..quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wees blij dat je wat krijgt.
In de oorlog hadden wij geen koekjes hoor
alle was in de textielbak bij de supermarkt en alle troep van het aanrecht in de grijze containerquote:
Mariakaakjes of versgebakken nog warme sneetjes brood met oude kaas?quote:
Oke toch maar vers brood met kaas dan.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mariakaakjes of versgebakken nog warme sneetjes brood met oude kaas?
die heb ik net vanmorgen gevuld...quote:
mariakaakjes en kaas, brood mag je houdenquote:Op donderdag 19 september 2024 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mariakaakjes of versgebakken nog warme sneetjes brood met oude kaas?
Ja maar ja hier denkt mijn bankrekening anders over.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle was in de textielbak bij de supermarkt en alle troep van het aanrecht in de grijze container
dat ruimt lekker op
oma had altijd pennywafelsquote:Op donderdag 19 september 2024 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over uurtje gaat de koektrommel mariakaakjes rond
wat ga je daarmee doenquote:Op donderdag 19 september 2024 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik net vanmorgen gevuld...
alvast voorbereiding op de paardenmarkt dinsdag
moet wel een knol kunnen kopen
quote:
hehehequote:Op donderdag 19 september 2024 13:21 schreef Ama het volgende:
Bij oma van mama haar kant kreeg ik echt ALTIJD een koetjes reep.
verhandelenquote:
paardquote:Op donderdag 19 september 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, wat voor knol heb je op het oog? Je hebt zoveel verschillende, ben er zelf wel dol op thomaar dan deze meer
[ afbeelding ]
Nu heb ik zin in snert.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, wat voor knol heb je op het oog? Je hebt zoveel verschillende, ben er zelf wel dol op thomaar dan deze meer
[ afbeelding ]
hak maar alles in blokjes en gooi het in de airfryerquote:Op donderdag 19 september 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
👀quote:Op donderdag 19 september 2024 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hak maar alles in blokjes en gooi het in de airfryer
oh echtquote:Op donderdag 19 september 2024 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
paard
het woordje paardenmarkt zou een hint moeten zijn
quote:
en dan, is dat lekker?quote:Op donderdag 19 september 2024 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hak maar alles in blokjes en gooi het in de airfryer
Uhmquote:Op donderdag 19 september 2024 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mariakaakjes en kaas, brood mag je houden
Ik zit in een woonkamer met schaduw dus merk er zeer weinig van.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]Daarvoor schijnt hier de zon net iets te fel
[..]
en dan, is dat lekker?
Dat heb ik gisteren gedaan tijdens mn thuiswerkdagquote:
is brood uit de broodbakmachine toch?quote:
Ik moet alleen rattenkooi nog even doen binnen 24 uur. Verder alles wel gedaan.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gedaan tijdens mn thuiswerkdag
Vanmiddag stofzuigen en dweilen en dan ben ik klaar voor het weekend!
anders doet herzmollah een bommetje?quote:Op donderdag 19 september 2024 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet alleen rattenkooi nog even doen binnen 24 uur. Verder alles wel gedaan.
gezellig, marktje afstruinenquote:Op donderdag 19 september 2024 13:28 schreef Nizno het volgende:
oke even serieus
nee ik ga geen paard kopen. heb vroeger op de markt hiero wel altijd koeien van mn oudooms gekregen. Die stonden dan bij hun op de boerderij en we wisten nooit hoe het verder ging... was gewoon de leuk.
Maar er is ook een warenmarkt bij, kijken voor een nieuw fleecevest enzo..
broodje hamburger kopen
meer van zuks
ahquote:Op donderdag 19 september 2024 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit in een woonkamer met schaduw dus merk er zeer weinig van.
ja hey, dat vroeg ik me af, puur nieuwsgierigquote:Op donderdag 19 september 2024 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gedaan tijdens mn thuiswerkdag
Vanmiddag stofzuigen en dweilen en dan ben ik klaar voor het weekend!
Uit de BBM iddquote:Op donderdag 19 september 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is brood uit de broodbakmachine toch?Dat vind ik echt niet lekker, veels te compact
Brood klaarmaken in de broodbakmachine en in de oven afbakken is dan wel weer topmisschien doe je dat ook wel?
Na het is beetje sneu om ze in een vieze kooi te laten leven.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders doet herzmollah een bommetje?
Niks gemerktquote:Op donderdag 19 september 2024 13:19 schreef Recce het volgende:
Oh, ze zijn alweer bij @:cherrylips bezig.
ah oke die 24u is dus geen harde eisquote:Op donderdag 19 september 2024 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Na het is beetje sneu om ze in een vieze kooi te laten leven.
Ik eet het gewoon lekker zelf op nu iddquote:Op donderdag 19 september 2024 13:29 schreef Nizno het volgende:
gewoon houden hoor @:essnhills
dat ondankbare kreng niets geven
Klopt maar wel voor mezelf want verantwoordelijkheid die je neemt als je bijv. ratten neemt als huisdieren.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke die 24u is dus geen harde eis
Lekker bezig!quote:Op donderdag 19 september 2024 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet alleen rattenkooi nog even doen binnen 24 uur. Verder alles wel gedaan.
Ahhh, kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 19 september 2024 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uit de BBM idd
Nu is me dat nog teveel moeite
Misschien dat jk dat later wel ga doen idd
Kneden in de machine en gewoon zelf bakken
Kan je dan vooraf aanwijzen van welk dier je 'm wilt hebben?quote:Op donderdag 19 september 2024 13:28 schreef Nizno het volgende:
oke even serieus
nee ik ga geen paard kopen. heb vroeger op de markt hiero wel altijd koeien van mn oudooms gekregen. Die stonden dan bij hun op de boerderij en we wisten nooit hoe het verder ging... was gewoon de leuk.
Maar er is ook een warenmarkt bij, kijken voor een nieuw fleecevest enzo..
broodje hamburger kopen
meer van zuks
kun je best doen. niet dat het iets helpt... maar wijzen kan altijdquote:Op donderdag 19 september 2024 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je dan vooraf aanwijzen van welk dier je 'm wilt hebben?
zekerquote:Op donderdag 19 september 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]Daarvoor schijnt hier de zon net iets te fel
[..]
en dan, is dat lekker?
Is dat niet de normale manier?quote:Op donderdag 19 september 2024 13:30 schreef Ama het volgende:
Net even op de luie mensen manier afgestoft. Met de Swiffer.
Ik heb een betaalde vrije dag.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:30 schreef Crack_ het volgende:
ja hey, dat vroeg ik me af, puur nieuwsgierig
Is het bedrijfsuitje een betaalde werkdag? Zo ja, krijg je ook nog betaald als je niet meegaat of moet je dan gewoon werken of heb je dan een onbetaalde vrije dag of hoe zit dat
Ik vind überhaupt dingen afstoffen al te veel voor luie mensenquote:Op donderdag 19 september 2024 13:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat niet de normale manier?
nicequote:Op donderdag 19 september 2024 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een betaalde vrije dag.
Er werd mij eerst nog verteld dat ik zou moeten werken of een verlofdag opnemen. Maar daar vonden anderen wat van dus nu is dat veranderd.
Ik heb er nog wel een paar jaquote:Op donderdag 19 september 2024 13:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik een paar ijsjes halen, het is weer zo ver
of wacht, als @:essnhills toch aan het uitdelen is, heb je nog ijsjes over?
MAG IKKKKKKKKKKKKKKKquote:Op donderdag 19 september 2024 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar ja
Terwijl het nog lekker weer is. Kan toch nietquote:Op donderdag 19 september 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh, de aldi is alweer gestopt met het zomerassortimentdoei ijsjes
hebben die niet het hele jaar door ijsjes?quote:Op donderdag 19 september 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh, de aldi is alweer gestopt met het zomerassortimentdoei ijsjes
quote:Op donderdag 19 september 2024 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben die niet het hele jaar door ijsjes?
ja hoor, raketjes maar het zomerassortiment is veel meer. Meeste winkels bieden veel meer ijsjes (+ andere zomerse producten) aan in de zomer dan in de winter, want nouja reden kun je vast wel bedenkenquote:Op donderdag 19 september 2024 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben die niet het hele jaar door ijsjes?
Ja hoorquote:
ah ja, ik zag van de week wal de chocolade letters en pepernoten al liggenquote:Op donderdag 19 september 2024 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hoor, raketjes maar het zomerassortiment is veel meer. Meeste winkels bieden veel meer ijsjes (+ andere zomerse producten) aan in de zomer dan in de winter, want nouja reden kun je vast wel bedenken
https://www.aldi.nl/producten/zomerassortiment.html
ze hebben ruimte nodig voor het sint, kerst en algemeen winterassortiment![]()
Je bent al aangekomen en dan ook nog lunchen.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Aangekomen in Lille. Eerst lunchen. Museum gaat toch pas om 2 uur open
Lille leuk!quote:Op donderdag 19 september 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Aangekomen in Lille. Eerst lunchen. Museum gaat toch pas om 2 uur open
Jaaa, datquote:Op donderdag 19 september 2024 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, ik zag van de week wal de chocolade letters en pepernoten al liggen
ik heb me moeten inhouden, maar ik heb er nog geen gekochtquote:Op donderdag 19 september 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, dat
En de hachee en kaasfondue en winterbieren en alles wat er nog meer bij de komende periode hoort![]()
![]()
En kak, nu wil ik ook een chocoladeletter![]()
Oh, goeie. Ik ging al uit van de Franse.quote:
ik ga er nu een halen #zwakquote:Op donderdag 19 september 2024 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me moeten inhouden, maar ik heb er nog geen gekocht
wel zo'n luxe he? die zijn zo lekker.quote:
Palais des Beaux Arts. Vooral de kelder.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:51 schreef Xilia het volgende:
[..]
Lille leuk!Je treft mooi weer ook.
Wat ga je allemaal doen daar?
Met écht goede chocolade van de bonbonnerie?quote:Op donderdag 19 september 2024 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel zo'n luxe he? die zijn zo lekker.
oh, dat weet ik niet, zo goed heb ik ze niet bestudeerdquote:Op donderdag 19 september 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met écht goede chocolade van de bonbonnerie?
zal ik er eentje voor je meenemen?quote:Op donderdag 19 september 2024 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu heb ik ook zin in een chocoladeletter.
quote:Op donderdag 19 september 2024 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat weet ik niet, zo goed heb ik ze niet bestudeerd
heb jij de "dubai reep" al gehad?
Ik heb al een pauze wandeling gemaakt. Dus als jij er eentje voor me mee wil nemen.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zal ik er eentje voor je meenemen?of ga je gezellig mee?
Hebben we meteen een pauze-wandelingetje gemaakt
Wat is er voor speciaals in de kelder?quote:Op donderdag 19 september 2024 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Palais des Beaux Arts. Vooral de kelder.
quote:Op donderdag 19 september 2024 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Palais des Beaux Arts. Vooral de kelder.
schijnt een enorme rage op social media te zijn.quote:
mijn google zegt... rommelquote:
quote:Dé Viral melkchocolade reep gevuld met pistache praline en heerlijke cunchy Kunefe (kadayif). Bekend als de Dubai reep van TikTok en Monica Geuze!
Als het een rage is aangewakkerd door bekende nederlanders die bekend zijn omdat ze bekend zijn en niet omdat ze iets bijzonders kunnen dan ben ik sowieso al genezenquote:Op donderdag 19 september 2024 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt een enorme rage op social media te zijn.
melkchcolade met pistache en knapperige kadayif
Ik zie die altijd liggen bij de jumbo, maar voor iets van 12 euro voor een reep. dat vind ik een beetje gortig
true. maar goed, zo zijn er vele rages die komen en gaan. De crompouce is ook weer een stille dood gestorven geloof ikquote:Op donderdag 19 september 2024 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als het een rage is aangewakkerd door bekende nederlanders die bekend zijn omdat ze bekend zijn en niet omdat ze iets bijzonders kunnen dan ben ik sowieso al genezen
ook plastic rommelquote:
Ken dat allemaal niet, moet ik het opzoeken?quote:
plastic rommel googlen dan komt Monica boven aan als plaatjequote:Op donderdag 19 september 2024 14:08 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ken dat allemaal niet, moet ik het opzoeken?
bespaar je de moeite.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:08 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ken dat allemaal niet, moet ik het opzoeken?
Gigantische stadsmaquettes uit 1680 tot 1800. Zoek maar op.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:01 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wat is er voor speciaals in de kelder?
quote:Op donderdag 19 september 2024 14:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
plastic rommel googlen dan komt Monica boven aan als plaatje
[..]
Had het inmiddels gevonden, gaaf welquote:Op donderdag 19 september 2024 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gigantische stadsmaquettes uit 1680 tot 1800. Zoek maar op.
Was de sushi lekker?quote:
Lewinsky?quote:Op donderdag 19 september 2024 14:12 schreef gianni61 het volgende:
Al doen we de plastic chirurg van Monica hier wel te kort. Die heeft prima werk geleverd.
Mooie meid om naar te kijken.
zonder geluid, alleen beeld.
Mja heb betere gehad. Ze wilde mij ook niet uitleggen hoe het werkte en niemand sprak Engels. Was een al you can eat en dan kiesje de’klasse’quote:
Ik weet eigenlijk niet wat je wilde hebben maar ik heb een hazelnoot 's' voor je gehaaldquote:Op donderdag 19 september 2024 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al een pauze wandeling gemaakt. Dus als jij er eentje voor me mee wil nemen.
Het ziet er wel lekker uitquote:Op donderdag 19 september 2024 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt een enorme rage op social media te zijn.
melkchcolade met pistache en knapperige kadayif
Ik zie die altijd liggen bij de jumbo, maar voor iets van 12 euro voor een reep. dat vind ik een beetje gortig
wat is de rommel?quote:
ik denk dat een taalcursus geen slecht idee isquote:Op donderdag 19 september 2024 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja heb betere gehad. Ze wilde mij ook niet uitleggen hoe het werkte en niemand sprak Engels. Was een al you can eat en dan kiesje de’klasse’
Dus K had die van 300 nog wat baht genomen. Gevraagd hoeveel K mocht bestellen. Niemand begreep mij. K een rondje besteld. Kwam daarna een jongen mijn menu kaart weg halen![]()
Dus ik vroeg van mag in niet meer bestellen. Hij zo yes terwijl die weg wilde lopen met de kaart![]()
Nou heb nog een ronde besteld nadat ik de kaart terug had onder hoop dat ik niet dubbel moest betalen maar dat ging goed :p
Maar vond het geen super speciale sushi terwijl het er wel druk was
quote:
[..]
ja, ziet er inderdaad best goed uit, mag ook wel voor die prijs.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat je wilde hebben maar ik heb een hazelnoot 's' voor je gehaald
[..]
Het ziet er wel lekker uitmaar dat bedrag heb ik er ook niet voor over, kan mezelf dan ook niet inhouden en dan eet ik die reep binnen paar seconden op zonder daar ultiem van te genieten
[..]
wat is de rommel?
Irritante ang mo's ook altijd.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat een taalcursus geen slecht idee is
een reep die wordt gepusht door influencers is voor mij nogoquote:Op donderdag 19 september 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke maar zij zit niet in die chocoladereep ofzo toch
oh okequote:Op donderdag 19 september 2024 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
een reep die wordt gepusht door influencers is voor mij nogo
Nee ze spraken echt vrijwel geen woord Engels. Was 1 meisje en die werd hele tijd naar mij te gestuurd uiteindelijk als ik wilde vragen. Die sprak 4 woorden ofzo :pquote:Op donderdag 19 september 2024 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat een taalcursus geen slecht idee is
geen idee eigenlijk. ik "ken" haar alleen van tiktokquote:Op donderdag 19 september 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Monica Geuze is altijd al mooi geweest toch
Een term die ze in Singapore, Maleisië en in mindere mate in Thailand gebruiken om witte mensen te omschrijven. Niet vriendelijk bedoeld.quote:
Racistenquote:Op donderdag 19 september 2024 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een term die ze in Singapore, Maleisië en in mindere mate in Thailand gebruiken om witte mensen te omschrijven. Niet vriendelijk bedoeld.
Dat kunnen ze wel. Nķg beter dan hier in West Europa.quote:
ahquote:Op donderdag 19 september 2024 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. ik "ken" haar alleen van tiktok
quote:Op donderdag 19 september 2024 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel. Nķg beter dan hier in West Europa.
ben je verlost van je bloed?quote:
Anti influencer?quote:Op donderdag 19 september 2024 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
een reep die wordt gepusht door influencers is voor mij nogo
Ik moest vanochtend bloedprikken, ik heb al een vermoeden waar dat naartoe gaat...quote:
vind ik een hele terechte boete inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2024 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Anti influencer?
Dan maakt dit je missen wel blij.
Finfluencers beboet
waar het bloed naar toe gaat?quote:Op donderdag 19 september 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend bloedprikken, ik heb al een vermoeden waar dat naartoe gaat...
opgedronkenquote:
Dacht ff dat je op Justice doelde. Daar had ik zo aan mee betaald, hoeven we geeneens vrienden voor te zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:34 schreef Crack_ het volgende:
Oooooooooh, ik vind 'justice toch' leuke muziek
kost maar 750 ekkies voor een half uurtje optredenals ik nou veel vrienden ga maken en voor mn verjaardag een optreden van ze vraag die we met zn allen kunnen ervaren, dat zou leuk zijn he
gaat niet gebeuren natuurlijk maar wel leuke gedachte
Ik heb het ook afgestaan, heb geen transfusie ondergaan..quote:
@Xiliaquote:Op donderdag 19 september 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[ x ]
Je zou dit maar als vicepremier hebben
Farang in Thailandquote:Op donderdag 19 september 2024 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een term die ze in Singapore, Maleisië en in mindere mate in Thailand gebruiken om witte mensen te omschrijven. Niet vriendelijk bedoeld.
Wat een kut.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[ x ]
Je zou dit maar als vicepremier hebben
o.a., worden ook roze koeken van gemaaktquote:
haha, nee sorryquote:Op donderdag 19 september 2024 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dacht ff dat je op Justice doelde. Daar had ik zo aan mee betaald, hoeven we geeneens vrienden voor te zijn.Al weet ik ook wel dat die niet voor ¤ 750 komen opdraven.
Heb gegoogeld op de naam en durf op basis van de hits en de foto's de aanname te doen dat het niet mijn soort vibe is.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:48 schreef Crack_ het volgende:
haha, nee sorryhad de vinkjes er eerst niet bij staan en dacht later ook 'hmm, dat is niet duidelijk'
denk niet dat er veel mensen van justice toch houden (anders kost dat ook geen 750 euro), het is ook niet hoogstaand vind de vibe lekker om op te dansen
quote:Farang, soms ook uitgesproken als falang of falong, is het algemeen gebruikte Thaise (Laotiaanse) woord om een blanke buitenlander aan te duiden. Afrikanen of anderen met een "donkere" huidskleur worden soms ook wel aangeduid als farang dam (zwarte farang)
Zo leer ik weer wat.quote:De term komt van Fransen die Siam bezochten in de negentiende eeuw en zichzelf voorstelden als franįais. Toen Thais het over buitenlanders hadden en probeerden franįais uit te spreken, kozen de Thais voor farang als uitspraak. Nu betekent het ongeveer elke blanke buitenlander en wordt het niet als denigrerend beschouwd.
quote:Op donderdag 19 september 2024 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb gegoogeld op de naam en durf op basis van de hits en de foto's de aanname te doen dat het niet mijn soort vibe is.
Wat is mijn soort vibe dan denk je?quote:
Verrader.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:54 schreef bitterbal het volgende:
K noem andere buitenlanders hier ook zo
tool?quote:Op donderdag 19 september 2024 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is mijn soort vibe dan denk je?
Ik denk niet dat die paraplu veel helptquote:
ter voorkoming dat 1 van die etters kotstquote:Op donderdag 19 september 2024 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die paraplu veel helpt
Wel fijn dat ze het nog over blanke buitenlanders hebben en niet over witte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |