SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
...otters?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:05 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
De nemo\s zagen er lekker uitquote:Op donderdag 19 september 2024 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuke beestjes met felle kleurtjes! Welke leek je het lekkerst?
Allemaal ottersquote:
Je moet de volgende keer zo'n netje meenemen.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De nemo\s zagen er lekker uit![]()
Ik vroeg nog bij entree voor een plastic bakje maar ze begrepen mij niet
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal otters
Zoveel otters
Om me heeeeeeeen
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet de volgende keer zo'n netje meenemen.
en ze kijken allemaal naar mijquote:
niet!!quote:Op donderdag 19 september 2024 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
Ballie is dat kind van de tandarts uit Finding Nemo
Indiërsquote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn dus mensen die zo op de wc gaan hurken . heb het bordje vaker in thailand gezien
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:09 schreef bitterbal het volgende:
Dit stond op de deur van de sushi zaak
We hadden die zelfs op ons werk. Logistiek bedrijf met veel buitenlandse werknemersquote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn dus mensen die zo op de wc gaan hurken . heb het bordje vaker in thailand gezien
Ik ook wel in Singapore en Maleisië iddquote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]Kennelijk gebeurde dat kotsen aan de lopende band? Wat zegt dat over de kwaliteit van de sushi?
onze school hing altijd vol met dit soort briefjesquote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
ja het zat vol met thai. je moest ook even buiten wachten met een nummertje. werd je opgeroepen. Het was wel oke. niet de lekkerste sushi die er isquote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]Kennelijk gebeurde dat kotsen aan de lopende band? Wat zegt dat over de kwaliteit van de sushi?
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We hadden die zelfs op ons werk. Logistiek bedrijf met veel buitenlandse werknemers
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het zat vol met thai. je moest ook even buiten wachten met een nummertje. werd je opgeroepen. Het was wel oke. niet de lekkerste sushi die er is
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]Klinkt ongeveer net zo leuk als een coronaprik halen.
Dat ga ik volgende week weer doenquote:Op donderdag 19 september 2024 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]Klinkt ongeveer net zo leuk als een coronaprik halen.
Val je in de doelgroep of vind je dat zelf prettig?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ga ik volgende week weer doen
allemaal bosjesquote:Op donderdag 19 september 2024 12:05 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
Nee zelfquote:Op donderdag 19 september 2024 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Val je in de doelgroep of vind je dat zelf prettig?
quote:
Standaard onderzoekje?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks bloed laten prikken...
Die gaan in hurkpositie op de toiletbril zitten. #geengrapquote:Op donderdag 19 september 2024 12:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me af hoe de ervaring is van de toilethurkers als zij echt niet weten van het bestaan van een zittoilet en dan ineens op zo'n toilet lezen dat ze moeten gaan zitten
Zouden die ook denken van 'wtf, zitten?!!?!? ik moet gaan zitten?!!?!' ofzo?
Ja vandaar die bordjes dat dat niet magquote:Op donderdag 19 september 2024 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaan in hurkpositie op de toiletbril zitten. #geengrap
En waarom niet?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:24 schreef essnhills het volgende:
Denk niet dat we daarna matige sushi gaan eten
waarom zou je matige sushi willen eten?quote:
Ja. ieder jaar vanwege mijn CVA van 2019quote:
Ja dit.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou je matige sushi willen eten?
Ahjaquote:Op donderdag 19 september 2024 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee zelf
Sommige mensen met LC worden (al dan niet tijdelijk) zieker door een vaccinatie, anderen verbeteren wat en de meesten merken geen verschil. Ik heb de keren geen verschil gemerkt.
Maar de kans dat ik zieker word als ik opnieuw corona oploop is veel groter, en de kans op verslechtering is dan wel kleiner na vaccinatie
Dus ik ga gezellig gelijktijdig met mijn ouders en oma te prikken. Leuk familie-uitje
FTFYquote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou je sushi willen eten?
Maar wat denken die mensen als ze te horen krijgen dat dat hier niet gebruikelijk is en ze moeten gaan zitten?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaan in hurkpositie op de toiletbril zitten. #geengrap
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Essiequote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we naar (of achter) het politiebureauquote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahjakan eigenlijk alleen maar positief uitpakken, makkelijke keus dan
En gezellig, wilde vragen of je een leuk ziekenhuis hebt maar hiervoor ga je vast niet naar het ziekenhuis
en ik vraag dit aan jouquote:Op donderdag 19 september 2024 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Essie
Okequote:Op donderdag 19 september 2024 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Essie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |