Ik verwacht dat hier niets mee gaat gebeuren.quote:
Dat zou inderdaad niet zo moeten zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je weer op nul komt.
Grappig wel.quote:
Oh ja, het is weerquote:Op woensdag 18 september 2024 19:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Morgen ga toch het Singapore topic open
WEER CAKE.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, het is weerRACEWEEK
Ik ook welquote:Op donderdag 19 september 2024 15:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[ x ]
vervelend voor Oscar, maar verder heb ik wel zin in deze soap
Ik dacht juist dat Tsunoda meer op zijn tellen moest gaan passen. Ricciardo doet het de laatste tijd beter dan Tsunoda, daar lijkt enige progressie gestopt de afgelopen maanden.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:48 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Zou Max iets weten? Dan toch RIC z'n laatste race?
De FIA strooide altijd meteen met een TD als dit soort fratsen werden uitgehaald, dus kan me niet voorstellen dat er ook maar één ander team de schouders ophaalt. Zeker de drie voornaamste concurrenten, die hebben er zat moeten incasseren.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[ x ]
vervelend voor Oscar, maar verder heb ik wel zin in deze soap
Kut.quote:
FIA is vooral traag. Ja dit, ja dat. Nee, het is gewoon toch verdomme heel duidelijk. Het buigt en beweegt aan alle kanten. DRS deel gaat gewoon open door topsnelheid, ook al wordt er geen DRS gebruikt. Wat moet je daar nou in godsnaam nog aan onderzoeken. Je zegt of gewoon "dit is legaal, wij gaan er niks aan doen" en opent daarmee de deur voor andere teams om hetzelfde te gaan doen of je zegt "nee, dit is illegaal en niet volgens de regels" en je zorgt dat McLaren deze week nog terug gaat naar een oude achtervleugel.quote:
#BringBackMasiquote:Op donderdag 19 september 2024 17:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
FIA is vooral traag. Ja dit, ja dat. Nee, het is gewoon toch verdomme heel duidelijk. Het buigt en beweegt aan alle kanten. DRS deelt gaat gewoon open door topsnelheid, ook al wordt er geen DRS gebruikt. Wat moet je daar nou in godsnaam nog aan onderzoeken. Je zegt of gewoon "dit is legaal, wij gaan er niks aan doen" en opent daarmee de deur voor andere teams om hetzelfde te gaan doen of je zegt "nee, dit is illegaal en niet volgens de regels" en je zorgt dat McLaren deze week nog terug gaat naar een oude achtervleugel.
... meer is het niet. Dit op de lange baan schuiven wordt alleen maar gedaan om de spanning zoveel mogelijk terug te brengen.
Rapper Sjors vindt dit leuk!quote:
Als het illegaal blijkt te zijn zouden ze dan ook het lef hebben om McLaren uit de uitslagen van de race waarmee met die vleugel werd gereden te schrappen?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
FIA is vooral traag. Ja dit, ja dat. Nee, het is gewoon toch verdomme heel duidelijk. Het buigt en beweegt aan alle kanten. DRS deel gaat gewoon open door topsnelheid, ook al wordt er geen DRS gebruikt. Wat moet je daar nou in godsnaam nog aan onderzoeken. Je zegt of gewoon "dit is legaal, wij gaan er niks aan doen" en opent daarmee de deur voor andere teams om hetzelfde te gaan doen of je zegt "nee, dit is illegaal en niet volgens de regels" en je zorgt dat McLaren deze week nog terug gaat naar een oude achtervleugel.
... meer is het niet. Dit op de lange baan schuiven wordt alleen maar gedaan om de spanning zoveel mogelijk terug te brengen.
Edit: Nu kunnen de andere teams het niet meteen kopiëren, want onnodig om daar geld/moeite in te steken als het toch illegaal is en McLaren kan er wel voordeel uit halen. Hoe is dit dan eerlijk?
Nah, dat gaat niet gebeuren. Hoeft ook niet, maar dan moeten ze wel uiterlijk volgende week een beslissing nemen, zodat de andere teams daarop kunnen inspelen.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:36 schreef Managarm het volgende:
[..]
Als het illegaal blijkt te zijn zouden ze dan ook het lef hebben om McLaren uit de uitslagen van de race waarmee met die vleugel werd gereden te schrappen?
Het valt in het grijze gebied. De vleugels mogen niet bewegen maar het is carbon dus dat beweegt altijd een beetje. Wat mclaren gevonden heeft is niet zoals het in de regels bedoeld is. Normaliter komt er dan een TD want de vleugell voldoet aan de keuringen, alleen mclaren maakt het kampioenschap spannend dus kijken ze de andere kant opquote:Op donderdag 19 september 2024 17:36 schreef Managarm het volgende:
[..]
Als het illegaal blijkt te zijn zouden ze dan ook het lef hebben om McLaren uit de uitslagen van de race waarmee met die vleugel werd gereden te schrappen?
#TeamLewis hier maar ik ben altijd tegen de alcoholsjeik die altijd in beeld moet komen.quote:
Misschien moeten de rappers zich dan maar eens van hun beste kant laten zien en weer oldskool raps gaan maken die tenminste kwaliteit in zich hebben.quote:
Sowieso een TD gaat dan pas in vanaf het moment dat hij uitgevaardigd wordt. Het wordt gewoon een verduidelijking van de regels. Maar waarom dat zo lang moet duren is me ook een raadsel.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nah, dat gaat niet gebeuren. Hoeft ook niet, maar dan moeten ze wel uiterlijk volgende week een beslissing nemen, zodat de andere teams daarop kunnen inspelen.
Sjaak Afhaakquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik breng het geld in het laadje
gewoon tijdens het werken f1 kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laadje.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dit inderdaad.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
gewoon tijdens het werken f1 kijken
Laadjequote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets met het wiel dat er niet af wou.quote:
Denk het ook wel. Norris is wel erg snel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Eerste sector ies probleem, daar valt nog heel wat te winnnen.
Nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gat van 0,5 met de rest. Wanneer gaat de FIA ingrijpen?
We worden beflikkerd.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gat van 0,5 met de rest. Wanneer gaat de FIA ingrijpen?
Hoop doet levenquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:46 schreef Rianne84 het volgende:
Ik neem aan dat de achtervleugel van Norris veel in beeld komt op de onboard?
Norris rijdt toch niet bij Red Bull?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:46 schreef Rianne84 het volgende:
Ik neem aan dat de achtervleugel van Norris veel in beeld komt op de onboard?
SUSPICIOUS.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:50 schreef Rianne84 het volgende:
Even gecheckt, de onboard van Norris staat uit
Was ff brood smeren, wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat wordt een gridpenalty voor Charles
Zei een vloekwoord over de radio.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was ff brood smeren, wat heb ik gemist?
Owhquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zei een vloekwoord over de radio.
Hehe. Voor iedere vloek 1 plekje naar achteren.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zei een vloekwoord over de radio.
Is het niet juist racistisch om te stellen dat meeste rappers gekleurd zijn ???quote:
Arme Yuki.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hehe. Voor iedere vloek 1 plekje naar achteren.
Gridstraf 10 plekkenquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max moet naar de stewards vanwege vloeken tijdens de persco gisteren (geen grap)
Whutquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max moet naar de stewards vanwege vloeken tijdens de persco gisteren (geen grap)
Sow!quote:
Werd zeker veel gevloekt.quote:
Taakstraf.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:10 schreef Starflyer het volgende:
Zal wel een geldboete worden. Dan heeft de FIA weer een bron van inkomsten, nadat het voorstel voor de punten voor de hele grid werd afgeschoten.
Staat nog nergens anders?quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Taakstraf.
https://www.fia.com/sites(...)rence%20Language.pdf
Blijft vreemd dat het bij deze verboden is onder bestaande regelgeving TD34, maar dat er nu niet duidelijk is wat er wel nog mag.quote:
[..]
Taakstraf.
AMuS brengt het nu ook.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
is hier ook nog een 'officiele " bron van?
Ja, fuck dat.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:17 schreef Rianne84 het volgende:
Ik hoop dat hij lekker doorgaat met schelden. Wat een bullshit.
Allard zei ook al zoietsquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:21 schreef Zorro het volgende:
Dat het in de persconferentie niet mag kan ik begrijpen. Dat is openbaar en dan moet je je een beetje gedragen.
Maar op de radio is het in principe prive verkeer tussen coureur en team en dat ze dat uitzenden moeten ze zelf weten maar dan letten ze maar op WAT ze uitzenden.
Een stout woord.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
GM![]()
Ik heb niet alles teruggelezen maar wat heeft Max gezegd dan?
Nee....een woord dat hij altijd gebruikt en geleerd heeft dat het een normaal woord is.quote:
Een stout woord volgens de FIA danquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee....een woord dat hij altijd gebruikt en geleerd heeft dat het een normaal woord is.
[..]
Taakstraf.
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allard zei ook al zoiets
Vooral die voorzittert.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:46 schreef HiDiHo het volgende:
Maar goed...zoals ik het begrijp is het dus niet eens uitgezonden geweest.....
Het moet niet gekker worden bij de FIA....loosers
quote:
https://www.the-race.com/(...)ersial-f1-rear-wing/quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
is hier ook nog een 'officiele " bron van?
Skattiequote:
Vrij vertaald, je kan het zelf aanpassen, anders nemen we maatregelen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:04 schreef franklop het volgende:
McLaren dus zelf aangegeven om vleugel aan te passen
[ x ]
FIA, FUCK YEAH.quote:
FIA lijkt zelf F1 kapot te willen makenquote:
Alles op de formule E.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
FIA lijkt zelf F1 kapot te willen maken
met al die vreemde beslissingen de laatste tijd
"Man, the car is making love to drive!"quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
Zou Max wel intercourse mogen zeggen?
Zou er Masi in staan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
Zou er bij de FIA een woordenboek bestaan met woorden die je niet mag zeggen?
wel een leukequote:Op vrijdag 20 september 2024 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou er Masi in staan?
"KUT MET PEREN WAT EEN KLOTE AUTO!"quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:14 schreef greysbones het volgende:
zou hij in het nederlands mogen schelden?
Je hebt die Nederlandse vrouw bij de stewards, die weet wel wat die zegtquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"KUT MET PEREN WAT EEN KLOTE AUTO!"
"What did he say?"
"He likes your hair."
Mag ook wel eensquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:16 schreef greysbones het volgende:
ondertussen gaat die williams als de brandweer
Had beter bij Sauber kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:17 schreef greysbones het volgende:
Colapinto solliteert met auto en al bij een ander team
Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
Max zijn auto is niet veel beter geworden heb ik het idee
Ik denk dat we/hij blij mag zijn als ie in de top 10 eindigt zondag.
gewoon een do or die bij de start doenquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
Max zijn auto is niet veel beter geworden heb ik het idee
Ik denk dat we/hij blij mag zijn als ie in de top 10 eindigt zondag.
mwa....quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Tegen Norris?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een do or die bij de start doen
Ik ga niet hopen op een incident of ongelukquote:
doe ik ook nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga niet hopen op een incident of ongeluk
En dan in de Baron stylequote:Op vrijdag 20 september 2024 15:14 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan in de Baron style
BAMIHAP, BALGEHAKT
Je moederquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan in de Baron style
BAMIHAP, BALGEHAKT
Waarom is dat overdreven? Ferrari, McLaren, Mercedes en Williams lijken ervoor te zitten.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan in de Baron style
BAMIHAP, BALGEHAKT
zeg maar gewoon K.. ehhh masiquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De Red Bull gaat niet heel erg lekker
Problemen op de langzame stukken....voor én achterquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Was ook niet te verwachten nadat de dominante RB van vorig jaar hier ook al slecht was.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa....
Podium gaat het iig niet meer worden
Dit wordt een lijdensweg zondag.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch is het ergens raar dat de FIA het zo kan manipuleren door de regels te veranderenquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:37 schreef Rianne84 het volgende:
Drie wereldkampioenen buiten de top10
Krijgt ie volgend jaar weer nr 33?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgend jaar weer actueel.
Als Max dit jaar geen WK wordt, rijdt ie volgend jaar weer met 33.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijgt ie volgend jaar weer nr 33?
Hoe werkt dat eigenlijk met die nummers?
Laat de FIA dat maar niet horenquote:
Maar met Netflix worden er voor de FIA, de zogenaamde "non-profit, maar wel dikke salarissen opstrijken organisatie" extra centjes verdiend die indirect de zakken ingaan van Ben Sulayem en vriendjes.quote:
schendt zijn aangezichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
schendt zijn aangezicht...door naar de volgende rondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
quote:
Dacht ik ook net.....quote:
Daar ziet het wel naar uitquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:06 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat ie morgen niet eens Q3 gaat halen
🤞🤞quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Weekend om snel te vergeten vrees ik
Na dit weekend nog maar een gat van 33 punten?quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks weer de hele wereld in paniek omdat hij 'mongol' zegt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:14 schreef greysbones het volgende:
Als het in Austin weer niet loopt wordt het een jaar om te vergeten want dan kan ie het WK wel shaken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Omdat ie geen goede snelle run heeft gedaan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het zag er gewoon niet goed uit.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ie geen goede snelle run heeft gedaan?
Dat is al 6 maanden zoquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zag er gewoon niet goed uit.
Red Bull heeft ergens een gruwelijk verkeerde afslag genomen. Nadat ze al op de verkeerde weg zaten.quote:
Norris vindt wel weer een manier om het te verneuken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:42 schreef Evenstar het volgende:
Had sowieso weinig verwachtingen, want Singapore ligt de RB al niet tijdens een top jaar, laat staan in zo'n kut jaar. Verder ziet het er vooral slordig uit en Max klinkt ook niet blij, dus verwacht echt heel weinig van morgen. Hopelijk wint Norris niet en/of komt er een SC die wat helpt, want anders gaat Norris flink inlopen.
Kortom een dikke corrupte bende bij die club.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
FIA is vooral traag. Ja dit, ja dat. Nee, het is gewoon toch verdomme heel duidelijk. Het buigt en beweegt aan alle kanten. DRS deel gaat gewoon open door topsnelheid, ook al wordt er geen DRS gebruikt. Wat moet je daar nou in godsnaam nog aan onderzoeken. Je zegt of gewoon "dit is legaal, wij gaan er niks aan doen" en opent daarmee de deur voor andere teams om hetzelfde te gaan doen of je zegt "nee, dit is illegaal en niet volgens de regels" en je zorgt dat McLaren deze week nog terug gaat naar een oude achtervleugel.
Edit: Nu kunnen de andere teams het niet meteen kopiëren, want onnodig om daar geld/moeite in te steken als het toch illegaal is en McLaren kan er wel voordeel uit halen. Hoe is dit dan eerlijk?
We moeten de hoop vestigen op karel en karelquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:42 schreef Evenstar het volgende:
Had sowieso weinig verwachtingen, want Singapore ligt de RB al niet tijdens een top jaar, laat staan in zo'n kut jaar. Verder ziet het er vooral slordig uit en Max klinkt ook niet blij, dus verwacht echt heel weinig van morgen. Hopelijk wint Norris niet en/of komt er een SC die wat helpt, want anders gaat Norris flink inlopen.
Hij heeft wel een snelle run gedaan, maar die was extreem langzaam. En hij deed hem tegelijk met Norris en Leclerc.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ie geen goede snelle run heeft gedaan?
Hij heeft een poging tot gedaan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een snelle run gedaan, maar die was extreem langzaam. En hij deed hem tegelijk met Norris en Leclerc.
Laat gaan.quote:
Er is toch wel gewoon strijd? Alleen Max doet er niet aan mee..quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:08 schreef pmponer het volgende:
Als het weer zo;n weekend wordt...
Ik merk dat ik het dan minder leuk ga vinden, er is nu zelfs geen sprake van strijd.
Die zit dan gewoon iRacing te doen of EA FC 25quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Een of andere gare communicatietraining via Teams duskan ie ondertussen lekker gamen
Norris gezicht na elke race na Miami.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
András Arató, bekend als de grijnzende man achter de laptop, was vandaag te gast. Hij staat op de foto met Norris. Er is tevens een foto met George Russel en de meme-meneer.
[ afbeelding ]
https://x.com/LN4/status/1837047377678479682
Verkeerde benzinequote:Op vrijdag 20 september 2024 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Red Bull heeft ergens een gruwelijk verkeerde afslag genomen. Nadat ze al op de verkeerde weg zaten.
Ik had ook niet veel van Red Bull verwacht dit weekend, verbaast me eigenlijk een beetje dat McLaren wel heel goed mee doet met Ferrari hier.quote:
Dat Newey ervoor gewaarschuwd heeft, wordt te pas, maar meestal te onpas aangehaald, hij was toen nog volledig onderdeel van het team, dus als ze WK worden is het Newey maar als ze een fout maken heeft hij ervoor gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:30 schreef Donderkonijn het volgende:
RBR heeft gewoon exact dezelfde fout gemaakt als Mercedes vorig jaar en daarvoor: een concept genomen dat snel is, maar te snel uitontwikkeld zou zijn: precies waar Newey al voor gewaarschuwd had.
Gewoon zo gaan schelden als Paul van Gorcum in Bassie en Adriaanquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Een of andere gare communicatietraining via Teams duskan ie ondertussen lekker gamen
Haroldquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
András Arató, bekend als de grijnzende man achter de laptop, was vandaag te gast. Hij staat op de foto met Norris. Er is tevens een foto met George Russel en de meme-meneer.
[ afbeelding ]
https://x.com/LN4/status/1837047377678479682
quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
RBR kan wellicht zelfs beter een DNS overwegen. Ik zie ze niet bij de eerste 10 komen, kun je de kilometers op de motor en eventuele schade mooi voorkomen.
Juist andersom, volledige nieuwe motor nemen en achteraan starten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
RBR kan wellicht zelfs beter een DNS overwegen. Ik zie ze niet bij de eerste 10 komen, kun je de kilometers op de motor en eventuele schade mooi voorkomen.
Wat een snelle conclusies allemaal. Er kan veel veranderen tussen vrijdag en zaterdag. Daarnaast is achteraan starten op dit circuit echt het minst verstandige wat je kunt doen. Track position is enorm belangrijk op dit circuit.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Juist andersom, volledige nieuwe motor nemen en achteraan starten.
Dat is het altijd met Max in Singaporequote:Op zaterdag 21 september 2024 10:21 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit al klaar voor het definitieve einde tijdperk RBR
Ik verwacht dat ze het vierde team zijn.quote:
Perez zat nog steeds bij de top 8 en ze reden zoals gewoonlijk met minder motorvermogen.quote:
Ik geloof niet in wonderen, dus ik ben benieuwd wat VT3 gaat doen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze het vierde team zijn.
Williams gaat het niet in de race volhouden.
Kan zijn dat er vannacht een wonder is gebeurd. Op Singapore zou dat wel mooi voor Max zijn.
Dat lukte Williams in Baku anders prima. Ik zou niet weten waarom dat hier slechter zou gaan. Eerder beter.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze het vierde team zijn.
Williams gaat het niet in de race volhouden.
Kan zijn dat er vannacht een wonder is gebeurd. Op Singapore zou dat wel mooi voor Max zijn.
Dat minder motorvermogen lees ik elke week en elke week blijkt het op zaterdag en zondag dus totaal geen verschil te maken. Denken jullie nu echt dat alle andere teams dom zijn en op vrijdag met meer motorvermogen rijden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Petez zat nog steeds bij de top 8 en ze reden zoals gewoonlijk met minder motorvermogen.
Dat is inderdaad ook een optie.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Juist andersom, volledige nieuwe motor nemen en achteraan starten.
Vet!! Regen hoeven we ook niet op te rekenen hè?quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:21 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook aantoonbaar, want ze konden langer volgas op het rechte stuk dan bijvoorbeeld McLaren, en dat met minder grip. Dat kan imho alleen maar door met minder motorvermogen te rijden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat minder motorvermogen lees ik elke week en elke week blijkt het op zaterdag en zondag dus totaal geen verschil te maken. Denken jullie nu echt dat alle andere teams dom zijn en op vrijdag met meer motorvermogen rijden.
Als Verstappen z'n ronde niet verneukte vorige week, had ie gewoon P2 gestaan. Wat vindt je daarvan?quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat minder motorvermogen lees ik elke week en elke week blijkt het op zaterdag en zondag dus totaal geen verschil te maken. Denken jullie nu echt dat alle andere teams dom zijn en op vrijdag met meer motorvermogen rijden.
Mokerheet voorlopig en alleen wat druppels, regen lijkt niet direct al weet je het nooit hierquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vet!! Regen hoeven we ook niet op te rekenen hè?
Lekker, maat. Geniet ervan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:21 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Merch op marktplaats genotquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:21 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Is het zwemmen op 600 meter nog te betalen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:21 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je even op je spelling moet lettenquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Verstappen z'n ronde niet verneukte vorige week, had ie gewoon P2 gestaan. Wat vindt je daarvan?
JAquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik de enige bij wie F1TV een beetje stuk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |