Ik verwacht dat hier niets mee gaat gebeuren.quote:
Dat zou inderdaad niet zo moeten zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je weer op nul komt.
Grappig wel.quote:
Oh ja, het is weerquote:Op woensdag 18 september 2024 19:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Morgen ga toch het Singapore topic open
WEER CAKE.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, het is weerRACEWEEK
Ik ook welquote:Op donderdag 19 september 2024 15:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[ x ]
vervelend voor Oscar, maar verder heb ik wel zin in deze soap
Ik dacht juist dat Tsunoda meer op zijn tellen moest gaan passen. Ricciardo doet het de laatste tijd beter dan Tsunoda, daar lijkt enige progressie gestopt de afgelopen maanden.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:48 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Zou Max iets weten? Dan toch RIC z'n laatste race?
De FIA strooide altijd meteen met een TD als dit soort fratsen werden uitgehaald, dus kan me niet voorstellen dat er ook maar één ander team de schouders ophaalt. Zeker de drie voornaamste concurrenten, die hebben er zat moeten incasseren.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[ x ]
vervelend voor Oscar, maar verder heb ik wel zin in deze soap
Kut.quote:
FIA is vooral traag. Ja dit, ja dat. Nee, het is gewoon toch verdomme heel duidelijk. Het buigt en beweegt aan alle kanten. DRS deel gaat gewoon open door topsnelheid, ook al wordt er geen DRS gebruikt. Wat moet je daar nou in godsnaam nog aan onderzoeken. Je zegt of gewoon "dit is legaal, wij gaan er niks aan doen" en opent daarmee de deur voor andere teams om hetzelfde te gaan doen of je zegt "nee, dit is illegaal en niet volgens de regels" en je zorgt dat McLaren deze week nog terug gaat naar een oude achtervleugel.quote:
#BringBackMasiquote:Op donderdag 19 september 2024 17:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
FIA is vooral traag. Ja dit, ja dat. Nee, het is gewoon toch verdomme heel duidelijk. Het buigt en beweegt aan alle kanten. DRS deelt gaat gewoon open door topsnelheid, ook al wordt er geen DRS gebruikt. Wat moet je daar nou in godsnaam nog aan onderzoeken. Je zegt of gewoon "dit is legaal, wij gaan er niks aan doen" en opent daarmee de deur voor andere teams om hetzelfde te gaan doen of je zegt "nee, dit is illegaal en niet volgens de regels" en je zorgt dat McLaren deze week nog terug gaat naar een oude achtervleugel.
... meer is het niet. Dit op de lange baan schuiven wordt alleen maar gedaan om de spanning zoveel mogelijk terug te brengen.
Rapper Sjors vindt dit leuk!quote:
Als het illegaal blijkt te zijn zouden ze dan ook het lef hebben om McLaren uit de uitslagen van de race waarmee met die vleugel werd gereden te schrappen?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
FIA is vooral traag. Ja dit, ja dat. Nee, het is gewoon toch verdomme heel duidelijk. Het buigt en beweegt aan alle kanten. DRS deel gaat gewoon open door topsnelheid, ook al wordt er geen DRS gebruikt. Wat moet je daar nou in godsnaam nog aan onderzoeken. Je zegt of gewoon "dit is legaal, wij gaan er niks aan doen" en opent daarmee de deur voor andere teams om hetzelfde te gaan doen of je zegt "nee, dit is illegaal en niet volgens de regels" en je zorgt dat McLaren deze week nog terug gaat naar een oude achtervleugel.
... meer is het niet. Dit op de lange baan schuiven wordt alleen maar gedaan om de spanning zoveel mogelijk terug te brengen.
Edit: Nu kunnen de andere teams het niet meteen kopiëren, want onnodig om daar geld/moeite in te steken als het toch illegaal is en McLaren kan er wel voordeel uit halen. Hoe is dit dan eerlijk?
Nah, dat gaat niet gebeuren. Hoeft ook niet, maar dan moeten ze wel uiterlijk volgende week een beslissing nemen, zodat de andere teams daarop kunnen inspelen.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:36 schreef Managarm het volgende:
[..]
Als het illegaal blijkt te zijn zouden ze dan ook het lef hebben om McLaren uit de uitslagen van de race waarmee met die vleugel werd gereden te schrappen?
Het valt in het grijze gebied. De vleugels mogen niet bewegen maar het is carbon dus dat beweegt altijd een beetje. Wat mclaren gevonden heeft is niet zoals het in de regels bedoeld is. Normaliter komt er dan een TD want de vleugell voldoet aan de keuringen, alleen mclaren maakt het kampioenschap spannend dus kijken ze de andere kant opquote:Op donderdag 19 september 2024 17:36 schreef Managarm het volgende:
[..]
Als het illegaal blijkt te zijn zouden ze dan ook het lef hebben om McLaren uit de uitslagen van de race waarmee met die vleugel werd gereden te schrappen?
#TeamLewis hier maar ik ben altijd tegen de alcoholsjeik die altijd in beeld moet komen.quote:
Misschien moeten de rappers zich dan maar eens van hun beste kant laten zien en weer oldskool raps gaan maken die tenminste kwaliteit in zich hebben.quote:
Sowieso een TD gaat dan pas in vanaf het moment dat hij uitgevaardigd wordt. Het wordt gewoon een verduidelijking van de regels. Maar waarom dat zo lang moet duren is me ook een raadsel.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nah, dat gaat niet gebeuren. Hoeft ook niet, maar dan moeten ze wel uiterlijk volgende week een beslissing nemen, zodat de andere teams daarop kunnen inspelen.
Sjaak Afhaakquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik breng het geld in het laadje
gewoon tijdens het werken f1 kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laadje.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dit inderdaad.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
gewoon tijdens het werken f1 kijken
Laadjequote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |