SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Vraagt ie ook nog ‘hoe vond je hem’quote:Op woensdag 18 september 2024 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo flauw als kippenpoep is dat allemaal hč?
Nou hč. Kolere.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraagt ie ook nog ‘hoe vond je hem’![]()
Het lijf van hugh maakte veel goed
Hugh Grantquote:Op woensdag 18 september 2024 21:53 schreef Nizno het volgende:
Hugh Laurie heeft toch niet een speciaal lichaam?
das tegenwoordig een klein paars mannetje geworden die met chocolade speeltquote:
Sneu is dat, dat je op hoogbejaarde leeftijd nog denkt jezelf te moeten omringen met jong vrouwelijk grutquote:Op woensdag 18 september 2024 21:56 schreef Ygritte het volgende:
Hugh Hefner hadden we het over toch?
Ach ja. Er zijn er tegenwoordig ook genoeg die bij voorkeur toch liever een vrouw uit het buitenland halen omdat de gemiddelde NL vrouw iets te goed d’r eigen broek op kan houden en te veel haar op d’r tanden heeft.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sneu is dat, dat je op hoogbejaarde leeftijd nog denkt jezelf te moeten omringen met jong vrouwelijk grut
Thaise vrouwen rennen zonder mopperen wat harder met de sloffen en de krant als je ze roept.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach ja. Er zijn er tegenwoordig ook genoeg die bij voorkeur toch liever een vrouw uit het buitenland halen omdat de gemiddelde NL vrouw iets te goed d’r eigen broek op kan houden en te veel haar op d’r tamden heeft.
Ik wist niet eens dat er koortsthermometers met snoer waren/zijn.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:42 schreef Nizno het volgende:
en draadloze koortsthermometers zijn ook verrekte handig!!!
ik sta elke keer naast het stopcontact te meten nu
[ afbeelding ]
ik heb geen idee wat een snoor isquote:Op woensdag 18 september 2024 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er koortsthermometers met snoor waren/zijn.
snoer...quote:Op woensdag 18 september 2024 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat een snoor is
Het heeft zo inderdaad z’n voordelen.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thaise vrouwen rennen zonder mopperen wat harder met de sloffen en de krant als je ze roept.
https://li.wiktionary.org/wiki/snoorquote:Op woensdag 18 september 2024 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat een snoor is
Waquote:Op woensdag 18 september 2024 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
snoor ķ /sn̥ō:r/
- buigzaam matterjaal in lankgerčkdje vorm womit me dinger vas kan binjen of aanein kan verbinje
Bomen over het leven is sowieso een beetje aan het uitsterven lijkt het wel.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het heeft zo inderdaad z’n voordelen.
Koken kunnen ze over het algemeen ook wel.
Filosoferen en bomen over het leven dan over het algemeen weer wat minder.
buigzaam materiaal in langgerekte vorm waarmee je dingen vast kan binden of aanelkaar kan verbinden.quote:
trustequote:
Ja. Met wijn en kaas wel een van mijn favoriete dingen om te doen.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bomen over het leven is sowieso een beetje aan het uitsterven lijkt het wel.
graag eerst een coronatest doen as je gaat hoestenquote:
Yups, daar haal ik het onverwachtse ochtendgloren ook wel mee.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja. Met wijn en kaas wel een van mijn favoriete dingen om te doen.
Henk de accountant vouwt zijn onderbroek op en laat z’n sokken aan dus die is sowieso niet leuk.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups, daar haal ik het onverwachtse ochtendgloren ook wel mee.
Laat die Thaise maar in de jungle zwieren of bij Henk de accountant op schoot gaan zitten.
He gets neee, dat doen we niet meer toch.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
graag eerst een coronatest doen as je gaat hoesten
Gewoon over elkaar heen kuchen hier.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
He gets neee, dat doen we niet meer toch.
zolang het een ander is die dat stokkie in zn neus moet poeren heb ik er geen moeite meequote:Op woensdag 18 september 2024 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey jijquote:Op woensdag 18 september 2024 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En waarom zouden we dat nog doen tenzij je (direct) te maken hebt met mensen met een kwetsbare gezondheid?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang het een ander is die dat stokkie in zn neus moet poeren heb ik er geen moeite mee
he toe eem zeg ik vind het leuk om koen een stokkie in zn neus te laten drukkenquote:Op woensdag 18 september 2024 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En waarom zouden we dat nog doen tenzij je (direct) te maken hebt met mensen met een kwetsbare gezondheid?
quote:Op woensdag 18 september 2024 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
he toe eem zeg ik vind het leuk om koen een stokkie in zn neus te laten drukken
Als ik daar een serieus antwoord op moet geven zitten we hier morgenochtend nog dus het gaat helemaal okquote:Op woensdag 18 september 2024 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey jij
Da's lang geleden
Alles OK daar?
Dat klinkt ingewikkeldquote:Op woensdag 18 september 2024 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik daar een serieus antwoord op moet geven zitten we hier morgenochtend nog dus het gaat helemaal ok
Moah valt mee. Soms komt alles in veelvoud. Gewoon meevoeren op de stroom komt ook wel weer goed.quote:
Jouw antwoord doet me denken aan deze memequote:Op woensdag 18 september 2024 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moah valt mee. Soms komt alles in veelvoud. Gewoon meevoeren op de stroom komt ook wel weer goed.
das ook al zo'n grote. hier in bangkok heb je ook zo\n grote liggende. ben ik een paar jaar terug geweestquote:Op donderdag 19 september 2024 00:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/311328/(...)orm-in-thailand.html
Jezus @:bitterbal
Dit zijn niet de ledematen die je moet hebben.
Echt hequote:
ik zit braaf klaar voor onderhoud van ketel en controle van rookmelders.... maar er is weer iemand laat...quote:Op donderdag 19 september 2024 07:27 schreef CherryLips het volgende:
Mooi tijdstip om buiten wat te gaan schuren met veel herrie.
Eigenlijk sliep ik dus nog.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit braaf klaar voor onderhoud van ketel en controle van rookmelders.... maar er is weer iemand laat...
had gezegd als eerste op de ochtend na het akkefietje dat er iemand ipv voor 12u pas tegen kwart over 1 aan de deur stond
snap ik.... is goed voor je om vroeg wakker te zijnquote:Op donderdag 19 september 2024 07:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk sliep ik dus nog.
Niet als je pas om half twee in bed lag.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik.... is goed voor je om vroeg wakker te zijn
eigen schuld dat je pas zo laat gaat slapen dan hequote:Op donderdag 19 september 2024 07:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet als je pas om half twee in bed lag.
Ik was m'n werk aan het afmaken zodat ik er vanmorgen niet idioot vroeg uit hoefde.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
eigen schuld dat je pas zo laat gaat slapen dan he
And how's that working out for you?quote:Op donderdag 19 september 2024 07:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was m'n werk aan het afmaken zodat ik er vanmorgen niet idioot vroeg uit hoefde.
quote:Op donderdag 19 september 2024 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
And how's that working out for you?
quote:Op donderdag 19 september 2024 07:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik.... is goed voor je om vroeg wakker te zijn
Ik snap je gevoel.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:46 schreef Nizno het volgende:
en dan gaat je mobiel
"de monteur heeft zich afgemeld en zit in het ziekenhuis... ik wil graag een nieuwe afspraak met u maken"
JA GOEIEMORGEN!!
ben ik er om half 8 voor de kat zn viool uit
is ook goed voor mij, ik ga zo lekker douchen en dan uitgebreid ontbijtenquote:
Yeah!quote:
Goeiemorgenquote:Op donderdag 19 september 2024 07:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
is ook goed voor mij, ik ga zo lekker douchen en dan uitgebreid ontbijten
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
7:30 doordeweeks wakker worden is wel heel laat toch?
Als je om zeven uur op je werk moet zijn wel.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
7:30 doordeweeks wakker worden is wel heel laat toch?
Ik moet er niet aan denken want geen ochtend mens.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je om zeven uur op je werk moet zijn wel.
En dan lekker op tijd weer pauzequote:Op donderdag 19 september 2024 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken want geen ochtend mens.
Maar wist je dat de meeste bouwen beginnen ze om 6:45 met werken. Dus koffie om 6:30 na een rit van 0,5u tot een 1u
De meeste bouwen?quote:Op donderdag 19 september 2024 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar wist je dat de meeste bouwen beginnen ze om 6:45 met werken. Dus koffie om 6:30 na een rit van 0,5u tot een 1u
Denk als je eenmaal in dat ritme zit is het wel lekker.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan lekker op tijd weer pauze
Ik ben benieuwd wat er nu gaat ontploffen.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Het waren gisteren dus walkietalkie’s die ontploften.
Met grotere accu dus meer kracht.
Velen ontploften op de begrafenissen van hezbollah leden van eergisteren.
enjoy je dag!quote:
zolang er geen ingrediënten in zitten die schadelijk zijn, lekker verwennen met matequote:
Alleen muesli. Ik kan het hem niet afleren.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang er geen ingrediënten in zitten die schadelijk zijn, lekker verwennen met mate
hier staan de achterdeur en het bovenraam alweer lekker open om te luchten in huis.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:14 schreef Karzai het volgende:
Ik mag weer aan de bak vandaag, tis nog frisjes in de ochtend. Dus ik trek maar een jas aan. Zal wel pas eind van de middag 24 graden worden schat ik zo in
Die hebben de goed wies kapot.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik begin toch anders tegen m'n telefoon aan te kijken.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Het waren gisteren dus walkietalkie’s die ontploften.
Met grotere accu dus meer kracht.
Velen ontploften op de begrafenissen van hezbollah leden van eergisteren.
de morgenstondquote:
zeg je dan ook in dat aquarium: "ik ga zo meteen jouw hele familie opeten?"quote:Op donderdag 19 september 2024 08:19 schreef bitterbal het volgende:
K ga nu sushi eten na dat aquarium
Ja, daar waren we al bang voor.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:19 schreef bitterbal het volgende:
K ga nu sushi eten na dat aquarium
Is toch al spyware die 24/7 meeluistertquote:Op donderdag 19 september 2024 08:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik begin toch anders tegen m'n telefoon aan te kijken.
quote:Op donderdag 19 september 2024 08:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Alsof je in een restaurant je eigen kreeft uitzoekt
quote:Op donderdag 19 september 2024 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg je dan ook in dat aquarium: "ik ga zo meteen jouw hele familie opeten?"
@essnhills ze wil ons opetenquote:Op donderdag 19 september 2024 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Als ik naar de dierentuin ga eet ik daarna ook alle beren en tijgers op.
Ik ga altijd even langs de koeien voor ik een grote pan stoofvlees ga makenquote:Op donderdag 19 september 2024 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Als ik naar de dierentuin ga eet ik daarna ook alle beren en tijgers op.
Nergens meer veilig.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch al spyware die 24/7 meeluistert
Dauwtrappenquote:Op donderdag 19 september 2024 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel mistig buiten zeg. Hoop dat het snel opklaart.
dat moet jij ook doen, anders ben je niet geīntegreerdquote:Op donderdag 19 september 2024 08:57 schreef bitterbal het volgende:
Man man man wat Aziaten toch vies eten
Ja kan ik nietquote:Op donderdag 19 september 2024 09:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat moet jij ook doen, anders ben je niet geīntegreerd
dan gaan ze je aankijken net als dat een Nederlander die Aziaat aan zou ijken als die in NL op hun manier eetquote:
Onbeleefd geval.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaan ze je aankijken net als dat een Nederlander die Aziaat aan zou ijken als die in NL op hun manier eet
quote:Intercity Berlijn 143 rijdt via een andere route in Nederland en vertrekt niet vanaf Hilversum, Amersfoort Centraal, Apeldoorn, Deventer en Hengelo.
Deze trein vertrekt wel vanaf Amsterdam Centraal, Utrecht Centraal en Arnhem Centraal.
Komt er in jouw eetcafé een smekverbod?quote:Op donderdag 19 september 2024 08:57 schreef bitterbal het volgende:
quote:Door een fout aan onze kant is deze maand je factuurbedrag 10 dagen eerder afgeschreven dan je van ons gewend bent. Sorry.
Doordat de afschrijving eerder is gekomen dan verwacht, kunnen we ons voorstellen dat de betaling niet is gelukt. In dat geval ontvang je van Odido een SMS en e‑mail met een betaallink. Je kunt dan zelf een moment kiezen om alsnog te betalen binnen 10 dagen. Dit kan ook in Mijn Odido of in de Odido app.
Is de betaling wel gelukt maar komt het voor jou nu niet uit? Dan kun je ervoor kiezen om de betaling via je bank terug te laten storten (storneren). Het bedrag wordt dan automatisch weer op je rekening teruggestort. Dit kan vaak eenvoudig via de app van je bank. Ook in dat geval ontvang je van Odido een SMS en e‑mail met een betaallink en bepaal je zelf wanneer je binnen de komende 10 dagen betaalt.
Het factuurbedrag van de volgende maand wordt gewoon weer afgeschreven op het moment dat je van ons gewend bent.
Wel netjes van ze.quote:
netjes dat ze te vroeg afschrijven?quote:
Shit happens, de oplossing vind ik netjes.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
netjes dat ze te vroeg afschrijven?
Nee wel een smak toeslagquote:Op donderdag 19 september 2024 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt er in jouw eetcafé een smekverbod?
ow ja... dat zekerquote:Op donderdag 19 september 2024 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shit happens, de oplossing vind ik netjes.
quote:Op donderdag 19 september 2024 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
@:Essnhills ze wil ons opeten
Flex flexquote:Op donderdag 19 september 2024 09:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja... dat zeker
En het maakt mij ook geen moer uit, had het nog niet eens gemerkt
ik is een rijke vrouwquote:
Ben benieuwd wat voor moois vandaag gaat brengen.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ha maat.
lekker wat brood opgepiept vanochtend?
nee de eerste was flex. dus CL heeft gelijkquote:
Zoals altijd.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee de eerste was flex. dus CL heeft gelijk
Smek smek smekquote:Op donderdag 19 september 2024 08:57 schreef bitterbal het volgende:
Neuh, zou mij ook niet opvallen, maar er zijn er genoeg die dat wel voelen, zo aan het eind van het salaris. Helemaal als je er meer aan hebt hangen dan alleen een goedkoop mobiel abo.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja... dat zeker
En het maakt mij ook geen moer uit, had het nog niet eens gemerkt
Net als je hond niet door de APK kwam of je auto naar de dierenarts moest...quote:Op donderdag 19 september 2024 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, zou mij ook niet opvallen, maar er zijn er genoeg die dat wel voelen, zo aan het eind van het salaris. Helemaal als je er meer aan hebt hangen dan alleen een goedkoop mobiel abo.
Ow. Heb niks meegekregen van een herdenking ofzo.quote:Het bombardement op Ede vond plaats op 17 september 1944.
klopt. Ik zag ook dat ik mijn mobiel kan upgraden met allemaal extra dienstenquote:Op donderdag 19 september 2024 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, zou mij ook niet opvallen, maar er zijn er genoeg die dat wel voelen, zo aan het eind van het salaris. Helemaal als je er meer aan hebt hangen dan alleen een goedkoop mobiel abo.
Ja, dat.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als je hond niet door de APK kwam of je auto naar de dierenarts moest...
ik las te snel en dacht.... ja duh uiteraard heb jij niets meegekregen van dat bombardement trt, kijk naar het jaartalquote:Op donderdag 19 september 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow. Heb niks meegekregen van een herdenking ofzo.
En da's alleen nog maar mobiel, ze bieden ook internet thuis aan enzo.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. Ik zag ook dat ik mijn mobiel kan upgraden met allemaal extra diensten
viaplay
sky showtime
apple one
videoland
prime
deezer
pomido (geen idee)
en visual voicemail (maar das alleen voor apple want heeft odido nog geen app voor)
Heeft dus welgeteld 1 ding te maken met mobiel
en 2, pomido en deezer nog een beetje want muziek/podcast
ik heb internet only thuisquote:Op donderdag 19 september 2024 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En da's alleen nog maar mobiel, ze bieden ook internet thuis aan enzo.
er staan er 2 zo te zien:quote:Op donderdag 19 september 2024 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze staat nu klaar op Eindhoven, hopelijk komt ie zo mijn kant op. Even timen hoe lang hij erover doet
@:Recce weet hier veel meer over.
quote:Op donderdag 19 september 2024 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er staan er 2 zo te zien:
https://www.flightradar24.com/REBEL21/372b2eeb
https://www.flightradar24.com/ROGUE12/372b3299
Die doet mee aan de oefening Falcon Leap. En zaterdag gaan ze parachutisten droppen bij jou, denk ik?quote:Op donderdag 19 september 2024 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze staat nu klaar op Eindhoven, hopelijk komt ie zo mijn kant op. Even timen hoe lang hij erover doet
@:Recce weet hier veel meer over.
Yeetquote:Op donderdag 19 september 2024 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Die doet mee aan de oefening Falcon Leap. En zaterdag gaan ze parachutisten droppen bij jou, denk ik?
Ja, en vaak zie je ze vooraf al oefenen maar had ze nog niet gezien deze week. Gisteren vlogen er wel twee over Ede-Zuid heen maar dan zie ik ze niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Die doet mee aan de oefening Falcon Leap. En zaterdag gaan ze parachutisten droppen bij jou, denk ik?
zit toch wel een paar km tussen hoorquote:Op donderdag 19 september 2024 10:10 schreef Ama het volgende:
Utrecht en Hengelo klinkt als een enorm verschil vanaf hier maar het scheelt echt 10 minuten ofzo.
Ik heb ze hier ook gehoord deze week.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en vaak zie je ze vooraf al oefenen maar had ze nog niet gezien deze week. Gisteren vlogen er wel twee over Ede-Zuid heen maar dan zie ik ze niet.
Het is vooral dat je wat langer in die IC naar Duitsland zit.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:10 schreef Ama het volgende:
Utrecht en Hengelo klinkt als een enorm verschil vanaf hier maar het scheelt echt 10 minuten ofzo.
Ja maar met de trein maakt het weinig uit.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit toch wel een paar km tussen hoor
Helaas. Moet nog even kijken waar ik in Utrecht moet opstappen.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vooral dat je wat langer in die IC naar Duitsland zit.
Eh, denk dat dat kwartiertje in het niet valt vergeleken met de rest van de reis.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Helaas. Moet nog even kijken waar ik in Utrecht moet opstappen.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, denk dat dat kwartiertje in het niet valt vergeleken met de rest van de reis.
Gister ging er ergens een dropping verkeerd en hingen ze in de bomen.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ze hier ook gehoord deze week.
Ik wil weten waar ze naartoe gaan. Zometeen gaat Flightradar miepen dat m'n tijd erop zit ofzo.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:27 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, de transportvliegtuigen zijn aan het taxiën. Er zit ook een vette Airbus A400 tussen.
Ik las net dat ze bij toeval een hennepplantage hebben gevonden toen ze die parachutisten zochten.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister ging er ergens een dropping verkeerd en hingen ze in de bomen.
quote:Op donderdag 19 september 2024 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las net dat ze bij toeval een hennepplantage hebben gevonden toen ze die parachutisten zochten.
Deze gebruiken: https://globe.adsbexchange.comquote:Op donderdag 19 september 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil weten waar ze naartoe gaan. Zometeen gaat Flightradar miepen dat m'n tijd erop zit ofzo.
Kriskras door elkaar heen.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, acht vliegtuigen zo te zien.
Ja Weet alleen nog hoeveel de toeslag moet zijnquote:Op donderdag 19 september 2024 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ze betalen, mogen ze smekken?
Moet wel flink hoog zijn, anders hou je het niet vol met een zaak vol gesmek.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja Weet alleen nog hoeveel de toeslag moet zijn
Ja denk 5 euro pp per bezoek ?quote:Op donderdag 19 september 2024 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet wel flink hoog zijn, anders hou je het niet vol met een zaak vol gesmek.
Nee meer.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk 5 euro pp per bezoek ?
Moeten ze het vooraf aangeven? Of is het een soort boete die je bij de rekening krijgt?quote:Op donderdag 19 september 2024 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Om iemand te smacken? Goeie deal!quote:Op donderdag 19 september 2024 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel zo klantvriendelijk om het vooraf aan te geven jaquote:Op donderdag 19 september 2024 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten ze het vooraf aangeven? Of is het een soort boete die je bij de rekening krijgt?
Misschien ook een aparte ruimte voor smekkers, denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel zo klantvriendelijk om het vooraf aan te geven ja
Ga je dan ook Chinezen toelaten? Want die slurpen en boerenquote:Op donderdag 19 september 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja Weet alleen nog hoeveel de toeslag moet zijn
Onder de tafel @CherryLipsquote:Op donderdag 19 september 2024 10:49 schreef Recce het volgende:
Ze doen het bombardement van Ede even over:
[ afbeelding ]
Hmmmquote:Op donderdag 19 september 2024 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je dan ook Chinezen toelaten? Want die slurpen en boeren
Engelsen ook.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja![]()
En dronken russen zijn ook gezellig
Ja kutzooi, ik zat helemaal verkeerd te kijken, en het is bewolkt.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:50 schreef Recce het volgende:
Ze zijn afgebogen voor het centrum.![]()
[ afbeelding ]
Bromde het wel goed? En ze gaan nog een rondje doen.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kutzooi, ik zat helemaal verkeerd te kijken, en het is bewolkt.
Ze werden wel steeds groter.
Wel een recente hoop ik.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien droppen ze nu wel een lekkere Brit op je balkon.
Ja, ik kon ze niet goed zien, want ze zaten nu achter de flat.quote:
Wordt wel ingewikkeld zoquote:Op donderdag 19 september 2024 10:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja![]()
En dronken russen zijn ook gezellig
Ja, die A400 is echt groot.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik kon ze niet goed zien, want ze zaten nu achter de flat.
Die laatste is wel een joekel zeg. Als je die ineens uit de wolken ziet komen
quote:Op donderdag 19 september 2024 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ww2 veteraan natuurlijk
Turboprops engaged.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die A400 is echt groot.Die heb ik hier ook een paar keer gezien. Die brommen ook enorm als ze hoog overvliegen. Ze vliegen vaak van Engeland naar Polen om spullen voor Oekraīne te brengen.
quote:Op donderdag 19 september 2024 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
De Sushi Sandwich![]()
@:bitterbal
Ze zijn nog niet klaar.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Dat was mooiZoals de schaduw op de sluierbewolking viel
Niet eens Deep?quote:
Lijkt me echt smerig.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
De Sushi Sandwich![]()
beleg in de vorm van sushi is niks mis mee verder inddquote:Op donderdag 19 september 2024 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoezo zou het ineens smerig zijn? Broodje zalm is toch ook ok?
quote:Op donderdag 19 september 2024 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Nu gingen ze vrijwel recht over me heen
Huehue
Dat klinkt al veel beter.quote:
Ja dat wel maar bij sushi denk ik aan meer.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoezo zou het ineens smerig zijn? Broodje zalm is toch ook ok?
Denk dat het meeste wel werkt op een broodje ook hoor, alleen rijst lijkt me matig, de rest zou ik allemaal wel als broodbeleg accepteren.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat klinkt al veel beter.
[..]
Ja dat wel maar bij sushi denk ik aan meer.
quote:Op donderdag 19 september 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Ennn nog een keer, maar nu weten we het wel en ik krijg geen zak gedaan.
Ik kies wel gewoon een broodje zalm dan.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat het meeste wel werkt op een broodje ook hoor, alleen rijst lijkt me matig, de rest zou ik allemaal wel als broodbeleg accepteren.
Ze dachten je bent zo aan het genieten we doen het nog een keer.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2024 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Nu gingen ze vrijwel recht over me heen
Huehue
brie met zalm?!!?!?!? *geeft broodje aan amaquote:Op donderdag 19 september 2024 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat klinkt al veel beter.
[..]
Ja dat wel maar bij sushi denk ik aan meer.
Je hebt zo'n klaagnummer van defensie. Misschien even bellen dat je zo niet kunt werken.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Ja weet niet. Ik hou van brie en ik hou van zalm. Misschien werkt die combi wel.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:33 schreef Crack_ het volgende:
brie met zalm?!!?!?!? *geeft broodje aan ama
hmmmmquote:Op donderdag 19 september 2024 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
De Sushi Sandwich![]()
Ok boomerquote:Op donderdag 19 september 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
dapperquote:Op donderdag 19 september 2024 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet. Ik hou van brie en ik hou van zalm. Misschien werkt die combi wel.
Eet je überhaupt sushi?quote:Op donderdag 19 september 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kies wel gewoon een broodje zalm dan.
Vraagt om een rebrand van ballies boten.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:35 schreef bitterbal het volgende:
probeer filmpjes van sea life up te loaden. Denk dat ik maar gewoon een aparte insta maak en daar alles op gooi?
imgur doet het niet en ballies boten moet ik alles apart doen
Dat verklaart een hoop.quote:
broodjes kaas met komkommerquote:Op donderdag 19 september 2024 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Nu zin in een broodje kaas met komkommer. Helaas niet in de buurt.
Nee hoor, er zijn meer mensenquote:Op donderdag 19 september 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
Ja soms voelt het alsof ik de enige ben die geen sushi eet.
Wat is er mis met je eigen Insta?quote:Op donderdag 19 september 2024 11:35 schreef bitterbal het volgende:
probeer filmpjes van sea life up te loaden. Denk dat ik maar gewoon een aparte insta maak en daar alles op gooi?
imgur doet het niet en ballies boten moet ik alles apart doen
Die bezorgt mij bodemdrift iddquote:Op donderdag 19 september 2024 11:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
garantie voor misselijkheid
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
Ja soms voelt het alsof ik de enige ben die geen sushi eet.
Hmm, nee eigenlijk niet.. Maar red band heeft vaak goede snoepmixenquote:
nee want de oranje en gele vind ik echt stukken minder lekkerquote:
hey!quote:
Is Red Band ook van die gesuikerde aardbeien?quote:Op donderdag 19 september 2024 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, nee eigenlijk niet.. Maar red band heeft vaak goede snoepmixen
[..]
nee want de oranje en gele vind ik echt stukken minder lekkerdaardoor is het wel 'veilig' snoep. Hmm, misschien eens meenemen naar werk
[..]
hey!
quote:Op donderdag 19 september 2024 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Is Red Band ook van die gesuikerde aardbeien?Die zijn zo lekker.
quote:sniffer
snifˇfer
zelfstandig naamwoord • sniffers
van Engels to snif [snuiven]
1
de /
iem. die voor het seksuele genot aan (intieme) kledingstukken en voorwerpen ruikt
2
de /
in ’t bijzonder iem. die aan fietszadels ruikt
Ik geniet juist van die van de Hariboquote:Op donderdag 19 september 2024 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Is Red Band ook van die gesuikerde aardbeien?Die zijn zo lekker.
Ook lekker maar die aardbeien van Red Band is meer een dooreet snoepje voor mij.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geniet juist van die van de Haribo
[ afbeelding ]
Ik vind dat weer van die plakkers.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook lekker maar die aardbeien van Red Band is meer een dooreet snoepje voor mij.
Dit is wel waar ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dat weer van die plakkers.
Geniet je er wel een half uur later nog steeds van
Leuke beestjes met felle kleurtjes! Welke leek je het lekkerst?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:02 schreef bitterbal het volgende:
En hier wat foto's van de beestjes
https://imgur.com/gallery/sea-world-bangkok-tTHKVnD
{"data":{"error":"Imgur is temporarily over capacity. Please try again later."},"success":false,"status":403}quote:Op donderdag 19 september 2024 12:02 schreef bitterbal het volgende:
En hier wat foto's van de beestjes
https://imgur.com/gallery/sea-world-bangkok-tTHKVnD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |