SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Vraagt ie ook nog ‘hoe vond je hem’quote:Op woensdag 18 september 2024 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo flauw als kippenpoep is dat allemaal hè?
Nou hè. Kolere.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraagt ie ook nog ‘hoe vond je hem’![]()
Het lijf van hugh maakte veel goed
Hugh Grantquote:Op woensdag 18 september 2024 21:53 schreef Nizno het volgende:
Hugh Laurie heeft toch niet een speciaal lichaam?
das tegenwoordig een klein paars mannetje geworden die met chocolade speeltquote:
Sneu is dat, dat je op hoogbejaarde leeftijd nog denkt jezelf te moeten omringen met jong vrouwelijk grutquote:Op woensdag 18 september 2024 21:56 schreef Ygritte het volgende:
Hugh Hefner hadden we het over toch?
Ach ja. Er zijn er tegenwoordig ook genoeg die bij voorkeur toch liever een vrouw uit het buitenland halen omdat de gemiddelde NL vrouw iets te goed d’r eigen broek op kan houden en te veel haar op d’r tanden heeft.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sneu is dat, dat je op hoogbejaarde leeftijd nog denkt jezelf te moeten omringen met jong vrouwelijk grut
Thaise vrouwen rennen zonder mopperen wat harder met de sloffen en de krant als je ze roept.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach ja. Er zijn er tegenwoordig ook genoeg die bij voorkeur toch liever een vrouw uit het buitenland halen omdat de gemiddelde NL vrouw iets te goed d’r eigen broek op kan houden en te veel haar op d’r tamden heeft.
Ik wist niet eens dat er koortsthermometers met snoer waren/zijn.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:42 schreef Nizno het volgende:
en draadloze koortsthermometers zijn ook verrekte handig!!!
ik sta elke keer naast het stopcontact te meten nu
[ afbeelding ]
ik heb geen idee wat een snoor isquote:Op woensdag 18 september 2024 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er koortsthermometers met snoor waren/zijn.
snoer...quote:Op woensdag 18 september 2024 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat een snoor is
Het heeft zo inderdaad z’n voordelen.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thaise vrouwen rennen zonder mopperen wat harder met de sloffen en de krant als je ze roept.
https://li.wiktionary.org/wiki/snoorquote:Op woensdag 18 september 2024 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat een snoor is
Waquote:Op woensdag 18 september 2024 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
snoor ó /sn̥ò:r/
- buigzaam matterjaal in lankgerèkdje vorm womit me dinger vas kan binjen of aanein kan verbinje
Bomen over het leven is sowieso een beetje aan het uitsterven lijkt het wel.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het heeft zo inderdaad z’n voordelen.
Koken kunnen ze over het algemeen ook wel.
Filosoferen en bomen over het leven dan over het algemeen weer wat minder.
buigzaam materiaal in langgerekte vorm waarmee je dingen vast kan binden of aanelkaar kan verbinden.quote:
trustequote:
Ja. Met wijn en kaas wel een van mijn favoriete dingen om te doen.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bomen over het leven is sowieso een beetje aan het uitsterven lijkt het wel.
graag eerst een coronatest doen as je gaat hoestenquote:
Yups, daar haal ik het onverwachtse ochtendgloren ook wel mee.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja. Met wijn en kaas wel een van mijn favoriete dingen om te doen.
Henk de accountant vouwt zijn onderbroek op en laat z’n sokken aan dus die is sowieso niet leuk.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups, daar haal ik het onverwachtse ochtendgloren ook wel mee.
Laat die Thaise maar in de jungle zwieren of bij Henk de accountant op schoot gaan zitten.
He gets neee, dat doen we niet meer toch.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
graag eerst een coronatest doen as je gaat hoesten
Gewoon over elkaar heen kuchen hier.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
He gets neee, dat doen we niet meer toch.
zolang het een ander is die dat stokkie in zn neus moet poeren heb ik er geen moeite meequote:Op woensdag 18 september 2024 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey jijquote:Op woensdag 18 september 2024 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En waarom zouden we dat nog doen tenzij je (direct) te maken hebt met mensen met een kwetsbare gezondheid?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang het een ander is die dat stokkie in zn neus moet poeren heb ik er geen moeite mee
he toe eem zeg ik vind het leuk om koen een stokkie in zn neus te laten drukkenquote:Op woensdag 18 september 2024 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En waarom zouden we dat nog doen tenzij je (direct) te maken hebt met mensen met een kwetsbare gezondheid?
quote:Op woensdag 18 september 2024 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
he toe eem zeg ik vind het leuk om koen een stokkie in zn neus te laten drukken
Als ik daar een serieus antwoord op moet geven zitten we hier morgenochtend nog dus het gaat helemaal okquote:Op woensdag 18 september 2024 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey jij
Da's lang geleden
Alles OK daar?
Dat klinkt ingewikkeldquote:Op woensdag 18 september 2024 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik daar een serieus antwoord op moet geven zitten we hier morgenochtend nog dus het gaat helemaal ok
Moah valt mee. Soms komt alles in veelvoud. Gewoon meevoeren op de stroom komt ook wel weer goed.quote:
Jouw antwoord doet me denken aan deze memequote:Op woensdag 18 september 2024 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moah valt mee. Soms komt alles in veelvoud. Gewoon meevoeren op de stroom komt ook wel weer goed.
das ook al zo'n grote. hier in bangkok heb je ook zo\n grote liggende. ben ik een paar jaar terug geweestquote:Op donderdag 19 september 2024 00:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/311328/(...)orm-in-thailand.html
Jezus @:bitterbal
Dit zijn niet de ledematen die je moet hebben.
Echt hequote:
ik zit braaf klaar voor onderhoud van ketel en controle van rookmelders.... maar er is weer iemand laat...quote:Op donderdag 19 september 2024 07:27 schreef CherryLips het volgende:
Mooi tijdstip om buiten wat te gaan schuren met veel herrie.
Eigenlijk sliep ik dus nog.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit braaf klaar voor onderhoud van ketel en controle van rookmelders.... maar er is weer iemand laat...
had gezegd als eerste op de ochtend na het akkefietje dat er iemand ipv voor 12u pas tegen kwart over 1 aan de deur stond
snap ik.... is goed voor je om vroeg wakker te zijnquote:Op donderdag 19 september 2024 07:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk sliep ik dus nog.
Niet als je pas om half twee in bed lag.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik.... is goed voor je om vroeg wakker te zijn
eigen schuld dat je pas zo laat gaat slapen dan hequote:Op donderdag 19 september 2024 07:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet als je pas om half twee in bed lag.
Ik was m'n werk aan het afmaken zodat ik er vanmorgen niet idioot vroeg uit hoefde.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
eigen schuld dat je pas zo laat gaat slapen dan he
And how's that working out for you?quote:Op donderdag 19 september 2024 07:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was m'n werk aan het afmaken zodat ik er vanmorgen niet idioot vroeg uit hoefde.
quote:Op donderdag 19 september 2024 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
And how's that working out for you?
quote:Op donderdag 19 september 2024 07:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik.... is goed voor je om vroeg wakker te zijn
Ik snap je gevoel.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:46 schreef Nizno het volgende:
en dan gaat je mobiel
"de monteur heeft zich afgemeld en zit in het ziekenhuis... ik wil graag een nieuwe afspraak met u maken"
JA GOEIEMORGEN!!
ben ik er om half 8 voor de kat zn viool uit
is ook goed voor mij, ik ga zo lekker douchen en dan uitgebreid ontbijtenquote:
Yeah!quote:
Goeiemorgenquote:Op donderdag 19 september 2024 07:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
is ook goed voor mij, ik ga zo lekker douchen en dan uitgebreid ontbijten
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
7:30 doordeweeks wakker worden is wel heel laat toch?
Als je om zeven uur op je werk moet zijn wel.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
7:30 doordeweeks wakker worden is wel heel laat toch?
Ik moet er niet aan denken want geen ochtend mens.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je om zeven uur op je werk moet zijn wel.
En dan lekker op tijd weer pauzequote:Op donderdag 19 september 2024 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken want geen ochtend mens.
Maar wist je dat de meeste bouwen beginnen ze om 6:45 met werken. Dus koffie om 6:30 na een rit van 0,5u tot een 1u
De meeste bouwen?quote:Op donderdag 19 september 2024 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken want geen ochtend mens.
Maar wist je dat de meeste bouwen beginnen ze om 6:45 met werken. Dus koffie om 6:30 na een rit van 0,5u tot een 1u
Denk als je eenmaal in dat ritme zit is het wel lekker.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan lekker op tijd weer pauze
Ik ben benieuwd wat er nu gaat ontploffen.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Het waren gisteren dus walkietalkie’s die ontploften.
Met grotere accu dus meer kracht.
Velen ontploften op de begrafenissen van hezbollah leden van eergisteren.
enjoy je dag!quote:
zolang er geen ingrediënten in zitten die schadelijk zijn, lekker verwennen met matequote:
Alleen muesli. Ik kan het hem niet afleren.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang er geen ingrediënten in zitten die schadelijk zijn, lekker verwennen met mate
hier staan de achterdeur en het bovenraam alweer lekker open om te luchten in huis.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:14 schreef Karzai het volgende:
Ik mag weer aan de bak vandaag, tis nog frisjes in de ochtend. Dus ik trek maar een jas aan. Zal wel pas eind van de middag 24 graden worden schat ik zo in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |