morgenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:41 schreef Discombobulate het volgende:
Heeft Hasrallah al een speech gegeven?
Nee, Israël pleegt hier terroristicide.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Moeten we nu medelijden hebben met die getroffen Hezbollah strijders? Is toch een hele mooie actie van Israel?
Die komt voorlopig niet in de buurt van een electronisch apparaat, dus ook geen microfoon…quote:Op woensdag 18 september 2024 20:41 schreef Discombobulate het volgende:
Ja ik maak me wel een beetje zorgen..quote:Op woensdag 18 september 2024 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
Andere mensen die denken dat dit het opstapje is naar een groot regionaal conflict in het midden oosten?
Ik wil je niet afzeiken, maar er is al bijna een jaar een groot conflict aan de gang.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
Andere mensen die denken dat dit het opstapje is naar een groot regionaal conflict in het midden oosten?
Hun fleshlight blijkt gewoon 1 brok semtex te zijnquote:Op woensdag 18 september 2024 20:43 schreef TLC het volgende:
Die hezbollahtjes zullen nu over ieder apparaat wat ze in huis hebben gaan twijfelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Welke burgers en waarom liepen ze met hezbollahspul rond?
Dat er een aanval op een strijder uitgevoerd wordt zonder controle of er burgers binnen bereik (van de pager of portofoon) zijn dat is inderdaad een reden om dit af te keuren.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat er ook heel veel onschuldige burgers zijn omgekomen? Lijkt me toch niet zo moeilijk waarom mensen dit afkeuren.
En ik heb een hekel aan hezbollah.
JA!quote:Op woensdag 18 september 2024 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
Oorlog dan, wat je het ook wil noemen, want het kan nog veel erger. Israel en Hezbollah, de Iraanse proxies, etc. zijn er nooit vol er op gegaan.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik wil je niet afzeiken, maar er is al bijna een jaar een groot conflict aan de gang.
Hij komt gebak brengen.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:41 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is de vooravond van iets grootst
[ x ]
Ja, alleen dat was tussen Hamas en Israël voornamelijk en speelde zich vooral af in Israël en de Gazastrook, nu wordt Libanon er ook bij betrokken en wie gaat zich er vervolgens nog meer mee bemoeien?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik wil je niet afzeiken, maar er is al bijna een jaar een groot conflict aan de gang.
Als die Ayatollahs nou eens het geld en gezondheidszorg besteden aan de eigen bevolkingquote:
Zo'n regeltje van een nobody zegt sowieso niks. Daarnaast, ik heb nog geen enkel filmpje van een gewonde vrouw of gewond kind gezien, dat zegt mij al genoeg. Dat is bijv. bij de beelden uit Gaza wel anders. Deze aanval, veel netter ga je het niet krijgen.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en iets meer persoonlijk iemand die ik vrij goed ken (oekraiense libanees) :
[ afbeelding ]
Behalve dat je vergeet te melden dat er raketten vanuit Syrië, Irak, Iran en Jemen naar Israel zijn geschoten en dat Hezbollah er sinds 8 oktober vorig jaar iets van 8000 op Israël af heeft gevuurd heb je punt.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:50 schreef Peach_1985 het volgende:
[..]
Ja, alleen dat was tussen Hamas en Israël voornamelijk en speelde zich vooral af in Israël en de Gazastrook, nu wordt Libanon er ook bij betrokken en wie gaat zich er vervolgens nog meer mee bemoeien?
Prima ziekenhuizen daar hoor. Collega van mij (uit Iran) moest een vrij grote operatie daar ondergaan en was allemaal prima gegaan, goede chirurgen, etc. Iran is geen Palastina of Congo ofzo.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:51 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Als die Ayatollahs nou eens het geld en gezondheidszorg besteden aan de eigen bevolking
met welke microfoon?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:41 schreef Discombobulate het volgende:
Hee joh, op 7 oktober waren er al demonstraties tegen Israël. Op de één of andere manier worden actie en reactie, dader en slachtoffer daar altijd omgekeerd.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Behalve dat je vergeet te melden dat er raketten vanuit Syrië, Irak, Iran en Jemen naar Israel zijn geschoten en dat Hezbollah er sinds 8 oktober vorig jaar iets van 8000 op Israël af heeft gevuurd heb je punt.
Hezbollah vind ik een vreselijke organisatie, ook hebben ze volgens mij jarenlang assad geholpen syriers te vernietigen . Die organisatie mag verdwijnen. Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat er een aanval op een strijder uitgevoerd wordt zonder controle of er burgers binnen bereik (van de pager of portofoon) zijn dat is inderdaad een reden om dit af te keuren.
Andere kant, Hezbollah schiet al sinds mensenheugenis raketten op Israëlische burgers en blijft raketten schieten. Aangezien de vijand geen enkele stap over de grens op Israëlische grondgebied zet, zal bij vergelding of zelfverdediging altijd het risico aanwezig zijn dat een Libanese burger binnen bereik is.
Dan was dit (gisteren en vandaag), we weten nog veel niet en er is onduidelijkheid, een relatief nette aanval waarbij helaas ook burgers gewond zijn geraakt en zeker een overleden. We mogen van Israël niet verwachten dat ze niks doet
Met zijn allen in één vliegtuig. Blijkbaar zijn ze niet overtuigd dat de IDF altijd gewondentransporten bestookt.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Honderden strijders die ineens geen functionele rechterhand hebben is ook best effectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |